Konstantinas | 2013-03-18 |
Peugeot 307 Benzinas 1.6
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras valdymas, dizainas, ergonomika, salono erdvė, 2002 m. modelyje dar ne per daugiausia elektronikos
didelis nuvertėjimas (kol kas tiek tų minusų)
|
2002 m. Pezas, 1,6 benzinas. Eksploatuojamas du metus - per juos du kartus keisti tepalai, ABS daviklis, bagažinės atidarymo mechanizmas ir žvakės (kurios, kaip paaiškėjo servise buvo originalios nuo pirkimo ir meistras jas pakeitė pirmą kartą po 10 metų).
Niekada nebuvau prancūziškų mašinų fanas, bet šis 307 modelis (matyt ne veltui buvo išrinktas metų automobiliu) patinka dėl: 1. didelės erdvės priekyje; 2. vairuotojo sėdynę galima pasireguliuoti taip, kad sedėsena kaip džipe; 3. pakankamai geras valdymas; 4. minkšta sankaba, tiksliai persijunginėja pavaros.
Nors mašina nuvažiavus 113000 (rida tikra) ir variklis eiklus, bet jau valgo tepalus, stabdžių skystį ir aušinimo skystį. Tai vienintelė problema, kurią sprendžiu dapildamas minėtų skysčių.
Šio modelio važiuoklė pakankamai komfortiška (kaip tokios klasės automobiliui), pakaba - ok, niekas dar neremontuota. 1.6 benzinas. Pakankamai dinamiškas ir veržlus, bet tik tuo atveju, jei važiuoja ne > 2 žmonių ir pora kuprinių ar maisto maišelių. Prisikrovus ir susėdus 4 žmonėms, jaučiasi galios stygius. Kaip minėjau - variklis jau valgo visus įmanomus skysčius. Neaišku kiek trauks, bet kiek važiuos tiek važiuos. Paskutinė stotelė, matyt, bus šrotas. Remonto darbu per 2 metus nedaug teatlikta: ABS daviklis, žvakės, bagažinė, ir tepalai+filtrai. Remonto kainų neatsimenu, o tai reiškia, kad jos nedidelės.
Mašina kol kas maloni vairuoti ir rūpesčių nekelia, bet... laikas parodys. Dėl jos niekad nesi garantuotas, todėl turiu planą B - toyota corolla. Bet ir pežas kol kas toyotai patikimumu nenusileidžia. Perkant benzininį būtinai sužiūrėti variklio skysčius, žarnas, jungtis žiūrėti, ar niekur niekas nesisunkia, nevarva (aišku prieš tai reikia išlėkti į trasą ir spustelt šiek tiek daugiau). Rekomenduočiau 2 litrų benziną, tiems, kas per daug neskaičiuoja pinigų kurui.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
i | 2012-12-27 |
Peugeot 307 CC
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patogus, grazus, patikimas
1,6 silpnokas variklis
|
Labai patogus automobilis, kadangi CC tai yra sunkesnis uz hecbecka, smagiau vaziuojasi, minkstesnis. Patogus valdymas. Dizainas, manau, nekelia abejonių, automobilis tinka ziemai ir vasarai. 1,6 benzinas gal kiek silpnokas, bet degalų sanaudos nera dideles. Gaila, bet nuvertejimas nera mazas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
307.sw | 2012-09-25 |
307 sw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
paprastas geras auto
sankaba smagratis
|
307sw.2002metu.Pats pravaziaviau beveik 100 tukstanciu km. vaziuokleje bedu nera vaziuota blogais keliais.Variklis dabar jau pareina purkstukai kuras piltas ne is degalines.Problema smagratis teko keisti naujas apie 1500lt lauzyne500lt.Siap neblogas auto veidrodeliai tikrai galetu buti didesni. 79kw 2,0hdi puikiai traukia eksplotacija nera tikrai is brangiuju.pagal kaina lyginant su kitai auto tikrai nera brangus.nuverteja daugiau negu tu paciu metu vw auto. tikrai neblogas auto
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Jonas | 2012-09-11 |
Peugeot 307 SW, 2002 m., 2 HDI, 66 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stabili, komfortabili, geras pravazumas, nebrangi eksploatacija
Dazni zibintu lempuciu gedimai
|
Automobili pirkau pries 2,5 metu (parvarytas is Italijos). Tiek 2010 m., tiek 2012 m. TA praejo be jokiu papildomu investiciju ir problemu. Talpi, isemus galines sedynes, laisvai gali miegoti du zmones 188 cm ugio (praverte iskylaujant ne karta). Vairavimas malonus, ypac uzmiestyje. Stabili. Trukumai - 66 kw variklis - per silpnas, as ,,cipavau" ir tuo esu labai patenkintas, galia sukele iki mazdaug 78 kw, jokiu problemu del to neiskilo per du metus. Dyzelio sunaudoja mieste apie 7,4 l, uzmiestyje apie 5,4 l. Regitroje praeinant TA, tikrintojai gyre stabdzius, na turiu sutikti, tikrai geri, nors ABS kartais ir nervina. Nezinau ar cia nuo sios masinos priklauso ar nuo kitu veiksniu, taciau kas pusmeti, kartais ir dazniau reikia keisti zibintu lemputes. Remonto kastai tikrai nedideli. Is brangesniu remontu galiu pamineti siuos: tik nusipirkus pakeiciau generatoriaus, paskirstymo dirzus, vandens pompa, dar kazka (neprisimenu), kainavo 1400 lt; po pusmecio teko keisti starteri - 320 lt; siemet sugedo sankaba - 800 lt. Kitos, iprastos detales (sankabos kaladeles), darbai kainavo nedaug, iki 100 lt.
Teigiama ispudi patiko jos prosvaisa ir pravazumas. Ne karta teko vazineti po miskus ir laukus, jokiu problemu, dugno nekabinau. Pirkti su galingesniu varikliu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mindaugas | 2012-04-20 |
peugeot 307 hdi 1.6_66kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskas,gerai vedasi ziema,
kartais neklauso langu elektroninis valdymas,
|
patogu sedeti uz vairo,geri stabdziai,ziema per keles minutes apsyla salonas atitirpindamas priekini stikla,sedisi aukastai vos ne kaip dzipe:)kartais langai nenori klausyti paspaudus knopke,arba pilnai atsidaro arba pilnai uzsidaro. variklis gana ekonomiskas 90km greiciu ryja 3litrus,mieste apie 6,ziema kuriasi be priekaistu net prie minus 30 pora kart pasildzius zvakes kuriasi be problemu.turejes ir wolsvagena ir honda ir forda,bet negaliu jeis pasigirti variklio uzsivedimu ziema. auto taisau pezo servise,pirkau kai spidometras rode170000km.per trejus metus keiciau priekiniu raatu guolius kaina su pakeitimu 1000lt,taipat stabilizatorius du vienetai 240lt.ir du sarnyrus 80lt.dirzeliu keitimas su guoliuku itempeju brangokas 1600lt bet masiniukas rieda tikrai smagiai rekomenduoju pirkti 1.6hdi 66kw,nes tie kiti varijantai su 80kw ir taipogi 2.0hdi 100kw turi kazkokius kietuju daleliu bakelius i kuriuos pilasi skystis nepigus,o jam pasibaigus auto nesiveda ir netraukia,taip kad turekite tai omeniu!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
viktoras | 2012-02-19 |
peugeout 307 1,6hdi 80kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
nurodyta auksciau
nurodyta auksciau
|
masina mano 2005 pabaigos komplektacija kaip tokios klases auto tikrai gera: grazus odinis salonas, pritemstantis galinio vaizdo veidr., uzsilenkiantys sononiai, lieti originalus 17 coliu diskai, 80kw, dvieju zonu klimato kontrole, autoplotas ir t.t pats esu 186 ugio ir vietos uz vairo tikrai uztenka siaip daili masinyte ekonomiska
nepatinka valytuvu valdymas bei kai reikia ka nors keisti po kapotu - priejimas prie detaliu ir mazgu labai ribotas 1,6 hdi 80 kw turbina trauka tiiiiiiikrai gerai ziema vedasi net prie minus30 masinai esant lauke detaliu kainos gana aukstos stai teko keisti sankabos diska nenaujas kainavo 800 lt rugseji reikes keist visus dirzus ir guolius o tai kainuos apie 1200lt...
masina nuo 2008 kai mja pirkau nuvertejo gerokai taciau as ja tikrai patenkintas!!! kura pilkite tik gera t.y tik is degalines
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vaidas | 2012-01-23 |
2006 307break 1.6Hdi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas,dinamika,valdymo lengvumas,kuro sanaudos,erdvumas,klimato kontroles darbas
valytuvu valdymas,mazi veidrodeliai
|
Maloniausiai vaziuojanti masina is visu kurias turejau,patogi sedesena,manevringa,labai lengvai valdoma,ekonomiska,erdvi,talpi bagazine....Klimato kontrole greit susildo-atsaldo salona,sviesos jutiklis pasirupina sviesom,autopilotas pasirupina greicio palaikymu,tik atsisedus mano telefonas pats susijungia su 307 garso sistema ir paskambinus kazkam tel nereikia traukt is kisenes:)maloni masina is kurios puses paziuretum...
Trukumai:man nepatinka valytuvu valdymas,silpna atbulines eigos lempa(teko detis diodines atbulines sviesas),mazoki veidrodeliai isoriniai,uzsidega daznai signaline variklio lempute,bet kadangi tai itakos vaziavimui nedaro,nekreipiu demesio....tai ir visi pastebeti trukumai.... 1.6hdi 66kw,be jokio suodziu filtro,tikrai trauka superine kaip is tokios kubaturos ir galios motoro,jokiu pastangu isibegejant,niekada nepasigedau galingesnio motoro:)mano sanaudos misriu ciklu pagal kompa 4.5ltr,pamatavus realiai is tikro apie 5.5ltro\100km,kuriasi puikiai,isyla greitai...Trukumas,kad problematiskiau pakeist oro filtra ir pakaitinimo zvakes,taciau kadangi megstu krapstytis prie auto tai nelaikau trukumu dideliu Kol kas pilu tik kura ir langu skysti...vienintelis brangesnis nei iprastai kastas yra kuro filtras,apie 90-100lt,tepalo ir oro kainuoja iprastai....nors masina pravaziavus 205000km nieko,ka reiketu keisti,nepastebejau,net ziemines padangos tiko nuo buvusios omegos,nors ju dydis siek tiek didesnis, 205 65 R15 Pirkti kuo paprastesne modifikacija su kuo maziau elektronikos,isitikinti kad nebutu suodziu filtro(dyzeliams),nes ji atjungti kainuoja pinigo,vengti automato,bent jau i 1.6Hdi labai svarbu PILTI TIK KOKYBISKA KURA,(megejai pilti i masinas "lieva" dyzeli geriau 307 su 1.6hdi nepirkit:))antraip laukia brangus purkstuku remontas....nezinau nuo kuriu metu,bet i 1.6Hdi (pezo,citroen)ejo 2 firmu purkstukai,elektromagnetiniai Boch yra geras varijantas,restauruojamas,Siemens su pjezoelementais yra blogas ir vengtinas varijantas.tai tiek
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Martynas | 2011-02-18 |
Peugeot 307SW 2HDI 66KW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus, patogus, geras dizainas
Problematiškas valdymas
|
Mūsų automobilis yra 2004 m. Automobilio dizainas yra labai geras, labai patogus ir erdvus viduje, patogus parkuoti, erdvi bagažinė. Nusipirkus iškart nuvykome pereiti TA, ten jokių trūkumų nerado (labai nustebino žinant jų priekabumą), ruošiant automobilį žiemai neradome jokių rūdžių. Užmiestyje važiavimas pakankamai komfortiškas, tačiau mieste turi nemažai trūkumų. Pakankamai kieta pakaba. Degalų sąnaudos tikrai nėra labai mažos, šiltu laikotarpiu užmiestyje apie 5,6 l, mieste apie 7-8 l, žiemą užmiestyje apie 6 l, mieste apie 9-10 l. Turiu pridurti, kad šis automobilis labai jautrus kurui, įpylus geresnio kuro su priedais, ženkliai pagerėja važiavimas ir mažėja kuro sąnaudos.
Pagrindiniai minusai:
1. Bėgių perjungimo svirtis tragiška, t.y. pirmo bėgio jungimas į antrą yra kaip kokiam kamaze, galima ranką išsinarinti (labai ilgas tarpas), anksčiau turėjome BMW, Ford, ten riešo pagalba buvo galima perjungti bėgius, o čia jau reikia pasistengti, nes gali neįjungti. Peugeot servise pasakė, kad tai normalu ir kad prie to reikia priprasti.....
2. Aksceleratoriaus (gazo) pedalas. Na mūsų šeimai arba nepasisekė su pirkiniu arba šioje vietoje Peugeot turi tikrai didelį minusą. Pedalas turi apie 1,5 - 2 cm laisvos eigos, kuri ypač erzina, vos nusipirkus šį automobilį niekaip kelis mėnesius negalėjome prie to priprasti, vis kokioje sankryžoje užgesdavom, nors vairavimo patirtį turim gan didelę ir įvairių automobilių. Draugams, pasiskolinusiems mūsų automobilį, ši problema iškart užkliūdavo. Peugeot servisas....ech, deja, bet jie vėl patarė prie to priprasti....... Kiti servisai irgi negalėjo padėti šiuo klausimu. Žodžiu baigiam priprasti, nors iki šiol erzina. Vienas iš didesnių pliusų - variklis. Tikrai patikimas, 2010-2011 metų žiemą esant - 22 užsivedė be jokių kaprizų, žinoma dyzelinį kurą pylėme geresnį (Verva). Tačiau 66 KW yra mažoka šiam automobiliui. Nusipirkus pakeitėme visus diržus (su vandens pompa, guoliais ir t.t.) tai kainavo 1400 Lt. Žiemą prie - 17 buvo nulūžęs įtempėjas (diržą per trumpą buvo uždėję), remontas kainavo 170 Lt. Automobilį turim jau metus, bet daugiau neturėjom jokių problemų. O va dėl remonto kainų tai visuomenėje sklando visiškai klaidinga nuomonė - detalės tikrai nebrangios, tačiau šias mašinas remontuojančių gerų specialistų yra labai mažai (bent jau Vilniuje). Jei jau tikrai pasirinksite šį automobilį, rinkitės galingesnį (bent 79 kw).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Evaldas | 2010-09-08 |
peugeot 307 hdi 79 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pigi eksplotacija
kebulas prastai nucinkuotas .cinko korozija
|
tai super automobiliukas stabilus kely kuro mazai teryja trauka super. vaziuokle paprasta ir remontas nebrangus 20 hdi 79 kw jokiu problemu tik kaip ir visiems varikliams nereikia jo pamirst ir laiku keist tepalus ir filtrus ir nepamirst kad tai turbininis variklis ireksplotuot ji kaip turbinini sarnyrai po 30lt sakiu gumos irgi kazkas panasaus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Joy | 2010-05-25 |
Peugeot 307 2.0 Hdi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiska
Komfortas
|
Jei kelias nelygus, masina purtosi. Kietoka. Taciau, kaip mazas automobiliukas vaziuojant 180km/h vairas ne krust. Manevringa. Ryja 5.5litro uzmiesti, mieste ~7litrus. Priklauso vairuoja mama, ar as. Lyginant su mazda 3, trauka buka. Taciau ir masina, senesniu metu. Nagi, turim jau 4turi metai. Pravaziavom 100tukst. km. Per keturis metus keitem: Kuro siurbli (musu kalte, uzpylem "srutino" kuro.(700lt) 2. Sankaba. Idejom, paprasta nepklaukiojancia sankaba (250lt). Stai viskas, ka darem per keturis naudojimo metus. Zinoma neskaitau traukuciu ir kitokiu menkniekiu, tai naturalu, ypac kai vazinejam mes pagrinde zvyrkeliu. Masina kainos ir kokybes sanktykis. Siuo metu, dalys pigios, nes privaryta daug anglu. Nesvarbu, tai bus audi vw ar peugeot, visos jos genda ir nei viena oru nevaziuoja.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1234 |