Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Citroen Xsara ir Citroen ZX. Tačiau 307 automobilis yra visomis kryptimis didesnis nei 306 modelis. Peugeot daugiau nevystė Pininfarina kurto stiliaus, kurį galima buvo matyti senesniuose Peugeot - 306, 205 ar 406. Užtai Peugeot tęsia dizaino stilių matytą Peugeot 206 ir Peugeot 607 modeliuose – staigiai aukštėjantis variklio gaubtas, ištęsti priekiniai žibintai, nuožulnus priekinis stiklas. Naujojo automobilio aukštis yra 1510 mm, tai nemažas automobilis. Jis aukštesnis nei daugumas tiesioginių konkurentų ir beveik prilygsta mini vienatūriams. Gal todėl Peugeot nepristatė jokio mini MPV kaip kad padarė Citroen su Xsara Picasso. 307 buvo gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko, universalo ir kupė/kabrioleto kėbulais. Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.
Peugeot 307 yra nedidelis šeimos automobilis, kuris 2002 tapo Europos Metų Automobiliu. 307 turi patobulintą 306 modelio platformą, kuri taip pat naudojama automobiliuose SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Peugeot 307 2002 metais tapo Europos Metų Automobiliu.
Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.
2005 metais WRC čempionate Velso etape Peugeot 307 WRC lenktyininkas Markko Märtin padarė avariją ko pasekoje žuvo jo šturmanas Michael Park. Tai buvo pirmoji tragiška avarija WRC čempionate nuo 1993 metų.
Peugeot 307 taip pat dalyvavo žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship, British Touring Car Championship, TC2000 ir Danish Touring Car Championship.
Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.
2005 metais WRC čempionate Velso etape Peugeot 307 WRC lenktyininkas Markko Märtin padarė avariją ko pasekoje žuvo jo šturmanas Michael Park. Tai buvo pirmoji tragiška avarija WRC čempionate nuo 1993 metų.
Peugeot 307 taip pat dalyvavo žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship, British Touring Car Championship, TC2000 ir Danish Touring Car Championship.
Rimantas Butkus
209 cm
Lietuva, Kaunas
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
209 cm
Lietuva, Kaunas
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Rimantas Butkus | 2016-11-02 |
Ekonomiškas miesto automobilis. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Stilinga išvaizda, Erdvi bagažinė, Erdvus salonas priekyje, Ekonomiškas, Geras sukibimas
Mažai vietos gale, Silpnas variklis užmiesčio ilgoms kelionėms, Pigus plastikas ir surinkimo kokybė, Kieta pakaba, Nuvertėjimas
|
Pagaminimo metai: 2002
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 3,9
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,8 |
Bendras automobilio aprašas |
Savo laiku, labai geras miesto automobiliukas. Sportiška ir patraukli išvaizda, puikiai išsiskiria iš kitų, tų metų automobilių, net ir šiomis dienomis ne taip „senai“ atrodo. Automobilyje gavau paturėti 2 metus ir ką man pavyko pamatyti. Automobilio gedimai perkant buvo neveikiantis termostatas, perdeginėjanti dešinė gabaritinė lemputė (elektros problema), visa kita buvo gerai ir veikė puikiai. Automobilis buvo 2/3 durų hečbekas, tad durys yra ilgesnės, ir atidarymo plotas yra tikrai didelis, vietos viduje taip pat yra daug (priekyje), o patogiai įsitaisyti gale yra sunkiau žmonėms, kurie yra aukštesni nei 186 cm. Praktiškumo atžvilgiu, durelių dežutės yra gan erdvios, daiktadėžė taip pat erdvi, ir šiame modelyje yra oro kondicionerius, tad dokumentai ir/ar maistas/gėrimai bus vėsūs. Priekinis stiklas yra labai didelis ir suteikia puikų erdvės jausmą kaip ir platūs automobilio langai ir papildomas langelis prie arkos, suteiks puikų priekinį matomumą. Dėja, prancūzai nevisuomet pasižymi kokybe, todėl automobilis metuose jau praradęs detalių tvirtumą ir pigus plastikas priklijuotas tiesiog klijais nebeatlaiko. Automobilis yra gan kietas ir stabilus, todėl užmiesčio kelionėms yra patogus, tačiau mieste, kietoka pakaba gali trugdyti, nes kelias ne visada yra lygus todėl tikrai pasijaus kiekvienas nelygumas. Bagažinė yra talpi, plati ir ilga, todėl be vargo galima vežti didesnius krovinius kaip didesnis kelioninis lagaminas, arba daug prekių po parduotuvių išpardavimo. Variklis šiame modelyje yra 1,4 HDi. |
Variklis |
1,4 HDi (68 hp/51 kW) dyzelinis variklis. Dirba gan garsiai, bet tuo laiku visi dyzeliniai automobiliai dirbo, o garso izoliacija nebuvo taip pažengusi. Mieste šio mažo variklio galios pilnai užtenka, žinoma, iš vietos pajudėti sunku, o jeigu norint aplenkti ir „užlysti“ į geresnę vietą, šis variklis labai netinkamas. Labiau pritaikytas ekonomiškam, gražiam, miesto važiavimui pirmąja juosta. Užmiestyje ekonomišku greičiu važiuojant ir per daug variklio nekankinant (90 km/h), galima važiuoti komfortiškai, kuro sąnaudos taip pat mažos, tačiau su kiekvienu kilometru didėja garsas ir kuro sąnaudos, todėl garsas primena, kada yra važiuojama neekonomiškai. Tačiau mieste, neviršijant 2500 aps./min galima puikiai ir ramiai pasiekti kelionės tikslą. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kaip ir visiems, mano patarimas, kur taisyti spręsti jums, bet, servisas jums netaiso detalių kurios yra sugedusios, jie keičia viską, o tai yra daug brangiau, ir darbas kainuoja nemažą sumą surinkinėjimo, o „garažuose“ neaišku ką padarys, nes nei garantijos, nei čekio, nieko nėra, ir jeigu nenusimąnantis atvažiuos, tai gal ir išims dar ką, ko trūksta kitiems automobiliams. Tačiau Peugeot dalys nėra tokios brangios, bet jas teks keisti dažniau. Kaip ir visos mašinos, kuo senesnės, tuo daugiau priežiūros joms reikės. Dėl nuvertėjimo, tai prancūzai „nelaiko“ savo kainos, ir nuvertėja gan stipriai, tačiau jeigu norite mažo miesto automobilio, kuris yra ekonomiškas, turi erdvią bagažinę ir atrodo gan padoriai šiomis dienomis, siulau iškarto neatmesti šio automobilio. |
Patarimai perkančiajam |
Kaip ir visus automobilius, apžiūrėti nuodugniai. Prisikabinti prie kiekvieno trūkumo, nes mažį trūkumai gali parodyti didesnius, rimtesnius nemalonumus. Apžiūrėti elektrą ir jų valdomus įrenginius, kaip el. langai, šildymą ir A/C, visus reguliavimo rankenėles, kad nebūtų tiesiog uždėtos „dėl vaizdo“, nes surinkimo kokybė gan prasta, ir metams bėgant viskas dėvisi ir galiausiai lūžta. O daugiau tai tik sekmės renkantis automobilį. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Peugeot modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 107 | 108 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 205 | |||||||||||||||||||||||||||||||
206 | 207 | 206 | 208 | 208 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 306 | 307 | 308 | 308 | 308 | |||||||||||||||||||||||||||
408 | 408 | |||||||||||||||||||||||||||||||
301 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 405 | 406 | 407 | 508 | 508 | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 605 | 607 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | 406 Coupe | 407 Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||
RCZ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | 2008 | 2008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | 3008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
408 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | 4008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 4007 | 5008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Landtrek | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | 1007 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3008 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | 806 | 807 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Traveller | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Partner | Partner | Partner | Rifter | ||||||||||||||||||||||||||||
Bipper | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Boxer | Boxer | ||||||||||||||||||||||||||||||
Expert | Expert | Expert | ||||||||||||||||||||||||||||||
Partner | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Peugeot 307 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis