Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Komfortiškas
- Gera erdvė ant galinių sėdynių
- Rafinuotas ir patogus automobilis
- Geri HDi dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Prasta penkių greičių mechaninė pavarų dėžė
- Ribotas matomumas atgal
Peugeot 3008 yra vienatūrio, krosoverio ir hečbeko hibridas turintis 5 arba 7 sėdimasias vietas. Skirtingai nei Peugeot 4007 visureigis, kuris buvo pakeistas Mitsubishi Outlander, 3008 modelis buvo konstruojamas savarankiškai tikintis konkuruoti su itin populiariu Nissan Qashqai. Peugeot 3008 yra šiek tiek ilgenis nei Qashqai (4365 mm prieš 4315 mm), turi didesnę bagažinę (512-1604 l prieš 410-1515 l). Šis Peugeot yra komplektuojamas su vienu iš šešių variklių: trijų benzininių (1.6 L/120 AG/160 Nm, 1.6 L/150 AG/240 Nm ir 1.6 L/156 AG/240 Nm), bei trijų dyzelinių (1.6 L/110 AG/240 Nm, 2 L/150 AG/340 Nm ir 2 L/163 AG/340 Nm). Priklausomai nuo motoro automobilis yra komplektuojamas su 5 arba 6 laipsnių mechanine bei 6 laipsnių automatine pavarų dėže.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Peugeot 3008 buvo išrinktas 2010 metų automobiliu Airijoje ir metų automobiliu pagal žurnalą „What Car?“.
Yra gaminama ir hibridinė Peugeot 3008 HYbrid4 versija – tai pirmasis hibridinis automobilis pasaulyje, kuriame elektros variklis suporuotas su dyzeliniu.
Yra gaminama ir hibridinė Peugeot 3008 HYbrid4 versija – tai pirmasis hibridinis automobilis pasaulyje, kuriame elektros variklis suporuotas su dyzeliniu.
Patalpino: Stanislovas | 2024-01-27 |
Pegout 3008 2.0HDI, 110Kw. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Nebrangus išlaikymas ir gera kokybė.
Gal nepatogu sudėtį arba išimti daiktus iš bagažinės.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,6 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis pirktas prieš jau gerus metus. Rida 143000, tikra ir su tai įrodančiais dokumentais. Pravažiavus 25000 km atlikti tik variklio alyvos, visų filtrų keitimas. Šiam modeliui pagrindinis skirstymo diržas keičiasi tik po 250000 km arba 10 metų. Kadangi jau 10 metukų ( nors rida vos 143000), nerizikavau ir prie 150 tūkstančių pakeičiau visą komplektą. Tiesa dar keičiau stabilizatoriaus traukes ( reikėjo tik vienos pusės, bet kainos tikrai nesikandžioja , pakeičiau abi). Diržų komplektą (padėjo kolega) ir filtrus keičiau pats. Variklio pagrindinis diržas dujų skirstymui ir t.t. keičiasi nesunkiai. Su fap bėdų nėra, ir to AD blue kai reikės papildymas kainuos iki 200 EUR. Važuojasi smagiai, galios užtenka. Na man bagažinė nelabai patogi, palyginus su Opel Zafira B turėtos. Na bet čia juk crosover:), bet bagažinė talpesnė negu Opel Mokos. Prošvaistė pakankama, stabili ir saugiai jautiėsi (ne veltui 5 žvaigždės už saugumą 2010 šis modelis gavo per testą). Šių metų modelį patarčiau pirkti su 2.0 l, nes 1.5 D brolis turėjo...tai kaip ir trūksta galios. Nors 2.0 ir 110 kW , kuro naudoja nedaug, iki 5.7 ltr. vidurkis. Esu patenkintas. Rūdžių neranda dar, visi sparnai, bagažinė, bamperiai plastiko lydinio. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Peugeot modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 107 | 108 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 205 | |||||||||||||||||||||||||||||||
206 | 207 | 206 | 208 | 208 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 306 | 307 | 308 | 308 | 308 | |||||||||||||||||||||||||||
408 | 408 | |||||||||||||||||||||||||||||||
301 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 405 | 406 | 407 | 508 | 508 | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 605 | 607 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | 406 Coupe | 407 Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||
RCZ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | 2008 | 2008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | 3008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
408 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | 4008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 4007 | 5008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Landtrek | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | 1007 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3008 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | 806 | 807 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Traveller | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Partner | Partner | Partner | Rifter | ||||||||||||||||||||||||||||
Bipper | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Boxer | Boxer | ||||||||||||||||||||||||||||||
Expert | Expert | Expert | ||||||||||||||||||||||||||||||
Partner | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Peugeot 3008 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis