Markės
1359 iš 1918
Opel Vectra (B) 1995 - 2002
Opel Vectra, (B) 1995 - 2002
591Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.66% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 91
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Antros kartos Vectra modelis buvo pristatytas 1995 metais. Pirmą kartą buvo sukurtas ir Vectra universalo kėbulu. Variklių galia prasidėjo nuo 71 AG (52 kW) 1.6 L iki 2.5 L V6 su 170 AG (125 kW) galia. Buvo gaminamas ir populiarusis 2.0 L variklis su 136 AG (100 kW), kuris buvo naudojamas kaip pagrindas sportiniems Opel Vectra dalyvaujantiems kėbulinių automobilių čempionate. Dyzelinis variklis buvo paimtas iš Isuzu kompanijos. 1999 metais Vectra buvo truputį atnaujinta – įgavo naujus bamperius, ištisinius priekinius žibintus ir atnaujintą interjerą. Buvo gaminama ir reta galingiausia versija įkvėpta BTCC kėbulinių automobilių čempionato (British Touring Car Championship), kuriame Opel ilgą laiką dalyvavo. Ši versija turėjo V6 variklį su 195 AG (143 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis buvo plačiai naudojamas žiedinėse varžybose:


Patalpino: Tomas | 2012-12-10
Opel Vectra B 2000, 2.0 DTI - Tragėdija
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kompaktiškas universalas, patraukli komplektacija.
Brangus, nesibaigiantis, sunkus remontas, pūvantis kėbulas, Opelis.
Bendras automobilio aprašas
Automobilis sugundė patrauklia kaina, iš pirmo žvilgsnio neitin rimtais trūkumais, turtinga komplektacija, gan dinamišku varikliu, neitin baisiu dizainu. Šiam itin tinka, džiaugiasi pirkęs, ir dar labiau pardavęs. Teisingumo dėliai reiktų pripažinti, kad apsipirkau, tokį patį 1.7 DTI tik turėjo draugas, važiavo be problemų. Išvada peršasi tik viena - jei pradės gesti, liks tik pasikarti. Negalvokit, kad jei Opelis, tai remontas bus pigus, nes taip nebus.
Variklis
Variklis 2.0 DTI 74 Kw EcoTec- tragėdija. Remontavo ir viena, ir kita, taip ir nepavyko rasti problemų. Atrodo viską sutvarkai ir vėl sugriūna, nuolatinis dyzelino išsiliejimas per forsunkes, žarneles; Opelis padarė idiotišką žvakių pašildymą, kai žvakės pradedamos šildyt nuo berots tik +5 laipsnių lauko temp., kas retai veikia gerai, tenka daryt priverstini pašildymą. Dar idiotiškesnis yra kuro siurblys, jei niekas iki jūsų nekeitė kuro filtro, tai didelė tikimybė, kad pakeitūs filtrą teks restauruoti siurblį - viso gero 300lt.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirkau už 5500, idėjau dar 14500 ir pardaviau po metų už 6400... Jei nepataikysit nusipirkti, nepadės niekas, nei pats ponas Dievas. O ir patikrinus, ar jis ilgai atlaikys, tik laiko klausimas. Išlaidų šiek tiek 2011 metais: 114,00 Lt remontas Kaladėlės+davikliai 550,00 Lt remontas Kolonėlės restauracija 178,00 Lt remontas Vairo traukės 2x89lt 114,00 Lt remontas Vairo traukių antgaliai 2x57lt 50,00 Lt remontas Vairo trauk. Apsaug. 2x25lt 120,00 Lt remontas Šarnyras 2x60lt 90,00 Lt remontas Atraminiai 2x45lt 30,00 Lt remontas Atraminių guol. 2x15lt 252,00 Lt remontas Diskai 2x126lt 87,00 Lt remontas Kaladėlės+davikliai (+ visi stabdžių vamzdeliai free) 90,00 Lt remontas Suportai 2x45lt 630,00 Lt remontas Turbinos restauracija 300,00 Lt remontas Kuro siurblio restauracija 2012 metais keletas perliukų: 1.100,00 Lt remontas Kuro siurblio restauracija 745,00 Lt remontas Galinė važiuoklė girgždukai, išilginės įvorės ir dar kažkas su darbu
Patarimai perkančiajam
Ieškokit gero TDI, patikimumu, kuro sąnaudom nemanau, kad yra lygių. Prieš perkant bet kokį dyzelį PRIVALOMA tikrinti servise!!!
Įvertink šį atsiliepimą (viso 27)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt