Markės
1353 iš 1918
Opel Omega, (B1) 1993 - 2004
582Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 82
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1993 metais pasirodęs Opel Omega buvo naujai suprojektuotas automobilis su moderniu patraukliu dizainu bei tradicine galinių varomųjų ratų komponuote. Omega buvo gaminama sedano ir universalo kėbulais. Automobilis pasižymi erdviu interjeru, didele bagažine, tačiau konkurentams nusileidžia interjero medžiagų kokybe. Omega gamyba buvo nutraukta 2004 metais ir nebuvo pasiūlytas joks naujas ją pakeisiantis automobilis. Lygiai taip pat savo flagmano Scorpio atsisakė konkurentai iš Ford. Šiuos sprendimus įtakojo stipriai mažėjanti šios klasės automobilių paklausa.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 82
Stas | 2015-08-23
Sutrumpintai pigus limuzinas uz zema kaina, taupus, talpus, limuzino komfortas. Pigus aptarnavimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minksta patikima vaziuokle, garso izoliacija, priziurimas nerudys, pigios dalys.
Kas megsta daugiau galios turetu ieskoti 2.6 arba 3.2l varikliu
Vairuoju jau ne pirma omega ir renkuosi tik benz/dujas su 4kartos duju iranga. Kuro sanaudos misriai netaupant yra 12l/100km kalbant apie dujas. Kas liecia aptarnavima vaziuoklej nagu beveik nereikia kisti nagu nebent prieky traukutes. Kebula rudys pradeda pukti dureliu apacias daznisusiai. Varikliai patikimi mano turimas 2,2 106kw. Svarbu keist tepalus ir vaziuosi gerai. Vidaus interjieras nenuvyle, kas megsta didelius ekranus gali vietoj mago isidet didele multimedija, grazus dureliu apmusalai sedynes patogios ir minkstos atitinka limuzino klase:) Isvaizda retai kada apgaus, arba sudrozta ir sukniubus arba tikrai visapusiskai gero stovio.
Pilnas atsiliepimas...
Vairuotojas | 2014-08-01
Opel Omega 2.5 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiškas, stabilus, patikimas, gražus, vietoj CD changerio galima padaryti AUX jungtį mp3 grotuvui
gaminamas iki 2004, nepatogus puodelio laikiklis.
nuo 2000 metų gaminami automobiliai nėra išskirtiniai, tačiau turi gerą tiek išvaizdą, tiek interjerą, tiek važiuoklę. Išvaizda aišku visada yra skonio reikalas. Tačiau pastačius prie naujesnių automobilių, opel omega neatrodo, kad būtų labai labai senas: pakankamai gražių formų, didelės galinės lempos, jokios juodos apdailos, priekyje lęšinės lempos. Iš priekio atrodo gana plati. Iš šono grožis labai priklauso nuo to, kokie ratai uždėti. prie didelių atrodo trumpesnė bet patrauklesnė. Interjeras paprastas, bet solidus. Erdvės daug tiek priekyje, tiek gale. Salonas jei ne odinis, tai dažniausiai labai prastas, nes nuo bet kokio vandens lieka dėmės. Puodelio laikiklis yra atidarius porankį - nelabai patogu pasiimti ir padėti, ir gana platus, tai nelabai laikosi stabiliai puodelis, ypač jei aukštesnis. Šiaip komfortas tikrai geras. Važiuoklė pakankamai minkšta. salone taip pat netrūksta įrangos, tik sunku rasti nepavargusią omegą, kuri turėtų pilną komplektaciją. Kaip dideliam automobiliui, apsisukimas nėra labai sunkus. Ant kelio stabilus. Variklis stovi BMW 2.5 Tdi. 110 kw. Tokio galingumo paprastai užtenka. Greitai įsibėgėja, be problemų įlįsi ten, kur intensyvus eismas ir niekas tavęs neįleidžia ir įsiliesi į eismą. Variklis dirba švelniai ir kuriasi žiemą kaip vasarą. vietoj pagrindinio dirželio yra grandinė, kas yra pliusas. Pats automobilis gana pigus. Pili kurą ir važiuoji. tarkim jei dyzelis kainuoja 4,6, tai pilnas bakas (75 litrai) kainuoja 345 lt. Su tokiu baku vidutiniškai nuvažiuoji 800 km. užmiestyte apie 1100-1200 km. jei tik po miestą ir grubiai, tai 600. Oro, tepalų kuro filtrų ir tepalų keitimas plius darbas servise atsieina 300 - 400 lt (jei dedami brangūs ir vidutinio brangumo tepalai ir filtrai). Tad pakankamai pigi eksploatacija norint tvarkingą automobilį palaikyti. Į servisą automobilis beveik nesiprašo. Esu keitęs po žiemos rankinio stabdžio trosą. Daugiau nieko. jei renkiesi automobilį ne daugiau 10.000 lt, ir išvaizda bei vardas tau priimtinas, tai automobiliu liksi patenkintas. Esu vairavęs nuo 2005 gamintą BMW 5. Važiuoklėse ypatingo skirtumo nepajausi - savo metų ir kainos automobilis tikrai vienas iš geriausių variantų.
Pilnas atsiliepimas...
Gytautas | 2014-05-08
Opel Omega B 2.2 dyzelinis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, patvarumas, kaina
vardas
Turiu 2001m. pabaigos Opel Omega, 2,2 dyzelinis variklis, 88 kW. iš Vokietijos nuo tralo. Pravažiavęs dabar 234 k. Labai patenkintas patvarumu, tikras darbinis arkliukas, ryja kuro mažai, man per bendrą apie 7 litrai. Važiuoja trasoje užtikrintai, stabiliai, ryja tikrai ne daug, o išlaidos minimalios. Gal tik salonas galėtų atrodyti solidžiau, tačiau jei tai darbinė mašina - tai pati puikiausia ir tinkama eksplotuoti. Arba kaip taksi. Vieną syk teko tvarkyti elektroniką, webasto trumpino, bet čia jau ne gamyklinis brokas, o sekantį kartą važiuoklę truputi pasitvarkiau, nes jau labai ne daug buvo nuvažiavęs. Tepalus laiku keičiant - jokių problemų. Smagus ir minkštas. be to, Universalas. Vietos labai daug Puikus variklis! Labiausiai nustebintas esu ekonomiškumu. Toks didelis automobilis o ryja tikrai ne daug. Galios gal šiek tiek trūksta, kaip tokio dydžio automobiliui, ypač startuojant, tačiau atvirkštinis įspūdis yra trasoje, kai jau įsibėgėja tai važiuoja kaip raketa, ant didelio greičio ~160-170 kmh - stabilu. Taisymas labai pigus. Kokius keturis kart viskas pigiau nei BMW5 - nors važiuoklė eina vos ne tokia pati. Visa kita ką teko keisti prieš pradedant važinėti - detalės tikrai palyginti yra pigios, tačiau kokybe tikrai nesiskundžiu. Nuvertėjimas vidutinis.
Pilnas atsiliepimas...
Rekomenduoju | 2014-01-19
Opel Omega 2002 2.5 Dyzelis, Mechaninė.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoklė, eksplotacija, komfortas, garso izoliacija, garso aparatūra, išvaizda, pakankama prabanga ir t.t.
Prastas CD grotuvo lazeris.
Pirmas mano automobilis buvo 1995 omega. Ilgai ieškojęs geriausio varianto, kuo pakeisti senąjį Omega, nusprendžiau imti Omegą tik naujesnę (2002 metų). Nuo to karto gaila, kad Omegų gamyba sustoja 2003 metais. Esu visapusiškai patenkintas automobiliu. Išvaizda yra skonio reikalas, man asmeniškai patinka jos forma, didelės galinės lempos, priekinės lęšinės lempos ir t.t. Gražiausiai aišku bent su R16 ratais. R17 - idealu. Salonas labai kokybiškas (nors ne odinis pas mane). Viskas salone gražiai ir patogiai išdėstyta, tikrai jaučiasi, kad sėdi limuzine (kas nežino, opel omega dokumentuose yra limuzinas, o ne sedanas). Elektronikos pakankamai daug ir veikianti (kritulių jutikliai, stoglangis, elektriniai veidrodėliai, stoglangis, visi langai valdomi tiek iš vairuotojo vietos, tiek iš rakto pultelio). Spalvotas borto kompiuteris. ABS, ESP, išmėginti, tikrai gerai veikia. šildymas salono irgi super, automatinis režimas gerai šildo, nupučia rasojimus. Variklis 2.5. Galingumo užtenka, greitas pajudėjimas iš vietos, gera trauka, švelniai dirba. Kuriasi gerai žiemą kaip vasarą. (svarbu žvakės ir akumuliatorius kad geri). Mieste daugiau 10 l neryja. užmiestyje pagal kompiuterio duomenys, priklausomai nuo kelio lygumo, sąnaudos sumažėja iki 3,2 l. Bet vidutiniškai svyruoja nuo 4,3 l - 6,4 l. Kompiuteris dirba gerai (pagal kilometrus ir įpiltą kurą). Nes oficialiai kuro sąnaudos didesnės tokio variklio. Aišku, automobilis nebėra brangus. Bet vidutiniškai gerą auto galima turėt už 8000 - 10.000 lt. Problemų kol kas su varikliu ir važiuokle neturėjau. Tik perkant auto teko pirkti varikliuką lempom, kad automatiškai keistų aukštį, tai jų kaina 1000 lt su darbais. Bet čia ko gero daugumai auto taip būdų. Kas liečia važiuoklę ir variklį, dalys nėra brangios, pakankamai pigus išlaikymas. Man problemų nėra nei su nauja, nei su sena omega nebuvo. Variklis - važiuoklė - rūdys. Trys dalykai, kuriuos reikia įvertinti kaip ir bet kokiam automobiliui. Cinkuoti kėbulai nuo rūdžių nieko negarantuoja, esu matęs supuvusių ir 2003 metų omegų. O tos, kurios prižiūrimos, tai yra švarios ir bus toliau švarios, svarbu neapleisti. Kas vairavęs omega iki 1999, tai - nuo 2000 metų išleistas modelis labai pasikeitęs ir tai labai jaučiasi, tiek komfortu, tiek prabanga, tiek varikliu, tiek išvaizda. Be trijų minėtų dalykų, perkant galima žiūrėti į komplektaciją - galima rasti tiek su šildomom sedynėm, tiek su Navigacijom - pagal poreikį. O CD grotuvas yra minusas. Bet dauguma pasidaro AUX jungtį, kas nenori vien radijos. Moduliatorius FM gerai, bet AUX geriau kas mėgsta mp3.
Pilnas atsiliepimas...
Antanas | 2013-12-07
Opel Omega B FL
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoklės patikimumas, variklio ekonomiškumas, nedidelė kaina
Automobilio vardas, daugiau jokių
Turiu 2001 metų universalą, faceliftas, Elegance komplektacija. Labai patvari mašina, jokių problemų su ja nėra, viskas veikia. Pirkau ją visai nebrangiai, iš Vokietijos, pravažiavusią 215k. , iš kėbulo būklės tikrai įtikinamas kilometražas, tik viduje truputi padrožtos plastmasės. Pravažiavau jau 15000 kilometrų, važiuoklėj keičiau maitniką , daugiau nieko, viskas tvarkoje, važiuoju kaip laive, kelyje stovi smagiai ir labai patikimai. 2,2 Dyzelinis, 88 KW. - Labai ekonomiškas, trasoje važiuojant vid. 120 kmh - 6 litrai, mieste (Vilniuje) vid. 7-7,5, per bendrą daugiau 7 tikrai nesunaudoja, nors didžiulė mašina . variklis tikrai geras ir traukos trasoje pilnumoje užtenka, gal tik startuojant iš vietos trūksta traukos. lėkiau su ja ir 160 ir 180 kmh, jokių nusiskundimų dėl variklio neturiu, tik reikia keist laiku tepalus ir tarnaus kaip darbinis arkliukas Kaina tai tikrai Omegos yra nuvertinta, nors ir faceliftas, bet daugiau 5000 Lt už ją negaučiau, nors ir būklė puiki. Bet iš pirkėjo pusės žiūrint, tai labai geras pasirinkimas, paskui net gaila būtų parduoti. Mašina man ji darbinė - džiaugiuosi pasirinkimu. 2,2 dyzeliniu varikliu (pats geriausias pasirinkimas Omegai) ir rinktis facelift'ą - kadangi jau cinkuoti kėbulai ir nėra rudžių. Šimtą kart geriau už kokią nors audinę ar vw tokių pat metų, jau nėra ką kalbėti apie prancūzus..
Pilnas atsiliepimas...
opelistas :(( | 2013-09-03
zopelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pareina lova dvigule
kratosi nestabili eda dyzelio kaip busas
geras auto tik ne ziema kol nepacipuoji dveseliena nevaziuoji ir neremontuoji geriau negu golfas
Pilnas atsiliepimas...
Ramunas | 2013-08-21
Omega 2 litrai 16v 100kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didelis limuzino klases auto,minksta,geri varikliai,ekonomiska su dujomis
galines arkos be prieziuros rudyja,daugiau nezinau nes viskas ten ok :D
nu vazineju jau 3 metus,nei ten man jis puna nei ka...kas neturi tas daug sneka :D pavazinejes su galu varomu daugiau niekada nepirksiu su priekiniais,dingo bedos del granatu,gumu ir siaip...limuzinas yra limuzinas,kure omega profai op ne garaziniai meistrai....pasikeitus vaziuokle ir amortikus geresnes masinos nerasite....neteko minksciau vaziuoti,plaukia kaip laivelis ezere :D salonas erdvus,visi kas atsiseda pastebi kad kojas gali kaip nori laikyti,ne kaip kitose.... 2 litrai ecotec,po triju metu sugedo holo daviklis,tikdalis reikia pirkti nepigiausias,geriau sumoketi ir pamirsti ,negu po metu vel ta dalyka tvarkyti....dujas priime gerai tik reikia kad gerai dujos sureguliuotos butu nes issaudo jos oro srato matuokle...deveta 10lt bet kas pusmeti uzknisa keisti :D kokie kastai gali buti kitokie negu eilinei tokiu metu masinai....kas sugenda ta keiti,nu kaip pvz vien ant eksplotacijos su gedimais per tris metus sukisau apie 2000lt metams kazkur 700lt tai ar cia daug? o lakstyta visur ir grybauti ir uogauti :D patikrinti servise vaziuokle,nes net ji sugedus atrodo kad gera :D nebent jau nuluze bus kas nors....paklausyti ar nekala variklis, ir uzdegus degima paziureti ar sviecia indikatoriai,nes gali buti isimtos lemputes ir tipo viskas ok :D daugiau nera ten ka tikrinti,uzsikuria,vazioja ir ok
Pilnas atsiliepimas...
mantas2013 | 2013-04-10
omega 2.0 ecotec
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
GERAI LAIKO, PIGIOS DETALĖS, STABILUS, MINKSTA PAKABA, MINKSTOS SEDYNES, TINKA DRIFTUI
RŪDYJA, NUBLUNKA PRIEKINES LEMPOS, UŽRŪDIJA RANKINIS STABDIS
Automobilis gan geras, variklis gerai laiko, turiu omega 2.0 ecotec ir broblemu neturiu, dalys pigios važiuokles, variklio, kėbulo ir t.t. per duobėtus kelius plaukia kaip lavas, žiema užpustytuose keliuose bus bėdu išvažiuoti sabilus tinka driftui Patarčiau pirkti 2.0 varikliu 2.5 omegoi stovi BMW variklis, nelabai laiko gerai apsiziureti kebula atsidarius duris patikrinti ar duru apacia nera parudijusi, pasiziureti rankini stabdi.
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2012-12-09
Opel Omega B 2.0 ecotec
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelė mašina su mažu ekonomišku varikliu. Nebrangus išlaikymas.
Senos atgyvenusios mšinos, galite sulaukt siurprizu.
Omega automobilis kuris skiriasi nuo kitų oplel markės automobiliu, todėl gali patikti ir tiem kurie nemegsta opel prekinio ženklo. Kėbulas itin aptakus pagal oro pasipriešinima 94 metais turėjo pasaulio rekorda tarp sedanų. Prie salono galima kabinėtis, bet jis yra minkštas ir patrauklus, daugiau jame rasite pliusų nei minusų. Važiuojant dideliu greičiu negirdėsite padangų užimo ar vėjo švilpimo, deje nuo variklio izoliacija galėtu būti geresnė. Dėl galinių ratų pavaros automobilis rieda komfortiškai, gerai kimba prie kelio, turi idealų svorio pasiskirstimą tarp ašių. Priekyje nėra granatų tai leidžia labiau išsukti vairą, todėl didelis automobilis yra lengvai manevruojamas aikštelėse, apsisukimo spindulys mažesnis už opel vectros. Su omega nuriedėjau virš 90 tūkst. km. Ir toliau sėkmingai eksploatuoju. Vis dėl to negaliu sakyti, kad tai labai patvarus automobilis, nes automobilis yra labai senas ir todėl reikalauja nuolatinės priežiūros ir investicijų. Važiuoklė nebelaiko visiškai, suremontavus po pusmečio vėl kas nors išlenda, laimiai nei remontas nei dalys nėra brangios ir jų rasite kiekvienoje parduotuvėje. Atsitinka kartais keisti ir nestandartiniai gedimai, bet viskas ko gero dėl auto amžiaus. Pvz: žiema yra daug šansu kad užšals centrinio užrakto varikliukai, o dėl blogo termostato ilgai lauksite kol sušils salonas. Jei kada pajusite antifrizo kvapa salone neišsigaskit, pečiukai retai kada prakiūra, man problema buvo pačiuka jungiančiame guminėje tarpinėje kuri kainuoja vos 2 lt. Rankinis stabdis turi atskiras kaladėles kurios megsta užstrigti, todėl kai šalta ar drėgna geriau juo nesinaudoti. Buvo problemų ir su elektra, oksidavę laidų kontaktai gali patampyti nervus. Tech. apžiūrą praeiti gali tapti neįmanoma dėl išblukusiu blogai šviečiančiu žibintų. Neskubėkit pirkt nauju kinietiškų lešiniu, jos švies ne ka geriau, man padėjo lempų poliravimas „švaros broliuose“ . Beje dėl rūdžių. Ka jūs bedarytumėte kovą su jomis vis vien pralaimėsite. Dažymas, maskavimas, visa tai laikina. Variklis ecotecas 2,0 100kW tikras stebuklas kaip į tokia didele mašiną įdėjo toki maža varikliuką! Bet jis nėra toks jau silpnas, tik reikia priprasti, kad jis mėgsta aukštesnius sukius. Iš vietos juda vangiai, bet trasoj viskas pasikeičia auto pasidaro neatpažistamas, traukia užtikrintai, deklaruojamus 210 max.greiti pasiekia. Didžiausias džiaugsmas, kad retai reikia užsukti į degalinę, kas šiais laikais labia svarbu, kuro sanaudos vidutiniškai siekia apie 11,5 litrų dujų gyvenat mieste klp.
Pilnas atsiliepimas...
tomazzz19 | 2012-11-30
opel omega B 2.5td 1998m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
minkstas,erdvus,stabiliai stovi ant kelio ir gan patikimas,nebrangi ekplotacija.
aisku kiek didikos kuro sanaudos 2.5td,o daugiau minusu as bent jau nerandu.
auto super,problemu neturejau,vaziuoja tikrai lb smagiai,lb stiprios ir patvarios vaziuokles.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt