Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Erdvus salonas
- Smagus kelyje
TRŪKUMAI
- Nekomfortiškos sėdynės
- Triukšmingas
- Pigios medžiagos interjere
"Sėdynes galima sudėlioti net į 8 skirtingas konfigūracijas, o maksimalus bagažo tūris yra 1372 litrai (tai daugiau nei Nissan Juke ir Nissan Qashqai)"
Krosoverių rinkai plečiantis į visas puses Opel kompanija nors ir kiek pavėluotai, tačiau visgi pradėjo savų krosoverių pristatymą. Ne per seniausiai sulaukėme kiek didesnio Opel Antara, o dabar ir mini krosoverio Mokka. Opel Mokka yra kiek didesnis už spėjusį išpopuliarėti Nissan Juke, tačiau mažesnis už Nissan Qashqai. Automobilis gaminamas tiek su priekinių, tiek su visų varomųjų ratų sistemomis, bei komplektuojamas su eile benzininių ir dyzelinių variklių. Iš išorės papriekaištauti Opel dizaineriams neturime ko. Krosoveris atrodo šviežiai - priekinė dalis kiek primena pagyrų susilaukusią Opel Insignia, kėbulo linijos sportiškos, panašios į kupė automobilių, priekinius ir galinius bamperius bei dureles puošia visureigiams būdingos plastiko apdailos, kas taip pat gražiai dera prie likusio automobilio dizaino. Viduje Mokka nenuvilia savo erdve – nesvarbu kur besėdėtum, tau tikrai nepritruks vietos nei galvai, nei kojoms, nei alkūnėms. Sėdynes galima sudėlioti net į 8 skirtingas konfigūracijas, o maksimalus bagažo tūris yra 1372 litrai - daugiau nei minėtuose Nissan Juke ir Nissan Qashqai. Pats populiariausias, kogero, yra 1.7 litro 128 AG 300 Nm turbodyzelinis variklis, kuris maksimalų sukimo momentą pasiekia jau prie 2000 rpm. Kita džiuginanti savybė – gerai subalansuota pakaba neprastai sugerianti kelio nelygumus, tačiau „nepaleidžianti“ automobilio staigiuose posūkiuose. Kas gali nepatikti potencialiems pirkėjams, tai prastos kokybės interjero medžiagos. Be to šis mažylis turi stiprius laiko patikrintus konkurentus.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-04-28 |
Tegiamas atsiliepimas apie Opel Moka 1.8 l automatas 2013 m |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
puikus valdymas, patogus salonas, patvarus
maža bagažinė, šiek tiek trūksta galio
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Iš pradžių, prieš perkant, stengiausi rasti tikrų automobilio savininkų atsiliepimų, o ne žurnalų rašytojų už mokestį. Rinkau informaciją po trupinėlį, galiausiai svarstyklės nusviro Opel naudai. Tiems, kurie galvoja apie tokio automobilio pirkimą, kad neiškiltų panašių problemų, nusprendžiau parašyti atsiliepimą. Tarp jo konkurentų, tokių kaip ASX, Qashqai, Juke - Mokka yra vienintelė, kuri, su man reikalinga komplektacija, nekainavo kosminių pinigų. Bet ne tik šio automobilio kaina pritraukė mane. Test draivas ir vėlesnė eksploatacija leido suprasti, kad šio krosoverio valdomumas yra labai geras, važiuojant bet kokiu greičiu ir bet kokiu keliu. Taip, įsigreitinimas gal ir nėra toks geras, kaip su turbininiu varikliui, bet pakankamas. Esu labai patenkintas ir sąnaudomis. Jei ant trasos laikau normalų, pagal eismo taisykles, greitį, sąnaudos neviršina 7 litrų. Mieste, priklausomai nuo eismo sąlygų, transporto kamščių, metų laiko ir vairavimo stiliaus - 10-14 litrų. Taip pat patiko automatinė pavarų dėžė, kuri pavaras perjungia tolygiai ir švelniai. Taip, man dar patinka, bendra mašinos išvaizda. Maniškis yra juodas, todėl, chromuotos detalės atrodo tiesiog nuostabiai. Iš išorės automobilis atrodo mažas, bet viduje jis yra gana patogus ne tik priekyje, bet ir gale (yra pakankamai vietos). Interjero apdaila taip pat yra puiki - minkštas plastikas, patogios sėdynės. Keletas šimtų kilometrų įveikiami per vieną kartą be jokio nuovargio. Vienintelis dalykas, kurį galėjo padaryti kur kas didesnį - bagažo skyrius, tačiau šiuo atveju automobilis nebūtų toks kompaktiškas ir patogus mieste. Garso sistema skamba labai gerai, taip pat yra įvairių šiuolaikinių dalykėlių, tokių kaip telefono sąsaja per Bluetooth. Šiek tiek trūksta garso izoliacijos. Prie aukštų variklio sūkių, jo garsas labai stipriai girdisi salone, taip pat labai girdisi padangų triukšmas, ypač dygliuotų. Pakaba yra vidutinio kietumo. Ne per minkšta, kad labai slidinėtų posūkiuose, ir ne per kieta, kad važiuojant per didesnes duobes dantis išbarškintų. Beje, standartinius ratus R18 vis gi geriau pakeisti į mažesnius, ypač žiemą. Beje, apie eksploataciją žiemą. Kažko tokio blogo negaliu pasakyti, vedasi gerai, net prie -20. Pečiukas veikia puikiai ir viskas šyla gerai. Bet kai pradedi valyti sniegą nuo automobilio, pasidaro įdomu - kodėl valytuvai pakišti po kapotu. Iš ten yra gana sudėtinga išvalyti sniegą. Priekyje matomumas yra normalus, tačiau per galinį langą matosi prastai. Automobilis turi daugybę elektroninių padėjėjų, kurie yra ypač naudingi žiemą. Pavyzdžiui, ne kartą naudojosi pagalba, kai judėjau į kalną ir nuokalnę. Taip pat verta paminėti automatinį šviesu perjungimą iš tolimų į artimas, kuris dažnai yra patogus, važiuojant tamsiu paros metu. Na, norėčiau pasakyti, kad iki šiol nuvažiavau ne tiek daug, bet patyriau daug teigiamų akimirkų su šiuo automobiliu. Jei kam nors įdomu, rekomenduoju pirkti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Opel modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Agila | Agila | Karl | |||||||||||||||||||||||||||||
Adam | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | |||||||||||||||||||||||||||
Ampera-e | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | ||||||||||||||||||||||||||
Ampera | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Vectra | Vectra | Vectra | Insignia | Insignia | |||||||||||||||||||||||||||
Signum | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Omega | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Calibra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tigra | Tigra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cascada | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Speedster | GT | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Mokka | Mokka | ||||||||||||||||||||||||||||||
Crossland X | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Antara | Grandland X | ||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Frontera | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Meriva | Meriva | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Zafira | Zafira | Zafira | |||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Combo | Combo | Combo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Vivaro | Vivaro | Vivaro | |||||||||||||||||||||||||||||
Movano | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Opel Mokka TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis