Markės
1346 iš 1919
Opel Insignia (B) 2017 - 2022
Opel Insignia, (B) 2017 - 2022
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.42% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 7
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 71% Ne 29%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Nebrangus išlaikyti
  • Komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Mažai erdvės galvoms
  • Nedidelė bagažinė
"Insignia pailgėjusi kone iki 5 metrų ilgio ir “apauta” 20 colių ratlankiais tampa tikru kompanijos flagmanu galinčiu pakonkuruoti su Volkswagen Passat ar net Volkswagen Arteon modeliais"
Pirmos kartos Opel Insignia nors ir nebuvo visus pribloškęs automobilis, tačiau dėka subtilaus puikiai suderinto dizaino, patrauklios kainos, neprastos kokybės, buvo teigiamai įvertintas Europos pirkėjų. Šį kartą Insignia kartu su gerai įvertintais naujos kartos Astra modeliais, bandys toliau skintis kelią į pirkėjų širdis bei formuoti premium segmento automobilio įvaizdį. Gamintojų strategija buvo parinkta panaši kaip itin sėkmingo Škoda Superb modelio – Insignia tapo gerokai didesnė bei solidesnė. Insignia pailgėjusi kone iki 5 metrų ilgio ir “apauta” 20 colių ratlankiais tampa tikru kompanijos flagmanu galinčiu pakonkuruoti su Volkswagen Passat ar net Volkswagen Arteon modeliais. Tiesą sakant šis Opel yra ne ką trumpesnis nei Audi Q7. Nors automobilis ženkliai pailgėjo, tačiau priekinė ir galinė iškyšos tapo trumpesnės – visa tai drąstiškai padidindo keleivių erdvę. Tik dėl stipriai žemėjančio stogo, gale sėdintiems aukštiems keleiviams gali pritrūkti erdvės galai. Nors interjero erdvė pastebimai padidėjo, visgi bagažo skyrius sumažėjo 40 litrų iki 490 ir tai nė iš tolo neprilygsta Škoda Superb “sandėliukui” su 625 litrų erdve. Kadangi Insignia yra orientuota į komfortą ir rafinuotumą, tai Opel valdymo sąvybės negali prilygti sportiškiems Ford Mondeo ir Mazda 6 modeliams. Nepaisant nedidelio tūrio variklių, Insignia dinamikos netrūksta – nedidelis 1,5 litro benzininis ir 1,6 litro dyzelinis turbo varikliai abu turi solidžią 168 AG galią. Ankstesnė Insignia buvo puikus automobilis galintis jus nugabenti iš taško A į tašką B, tačiau šis modelis turintis solidesnį interjerą, rafinuotą išorės dizainą ir gerokai ūgtelėjęs taikosi tapti premium klasės atstovu. Galbūt Insignia pavyks padaryti tai kas nepavyko Opel Omega modeliui...
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2020-10-13

Startuoja išankstiniai naujojo „Opel Insignia“ modelio užsakymai

Startuoja išankstiniai naujojo „Opel Insignia“ modelio užsakymai
 
2020 metų pabaigoje pasirodysiantis atnaujintas „Opel“ gamos flagmanas „Insignia“ į šį segmentą atneš pastebimų pokyčių. GSi versija bus sportiškiausias modelis su keturių varančiųjų ratų pavara, automobilis gaus naujus variklius ir pirmasis klasėje turės išmaniuosius LED matricos priekinius žibintus. Nuo pat pradžių pirkėjams bus siūlomi modeliai tiek su penkerių durų hečbeko, tiek ir su universalo kėbulais. 
 
Ekonomiški ir galingi varikliai
 
Į „Insignia“ modelius montuojami nauji benzininiai ir dyzeliniai varikliai komplektuojami su 8 arba 9 laipsnių automatinėmis transmisijomis. Automatiškai valdomos  uždengiamos oro tiekimo angos automobilio priekyje leido pagerinti aerodinamiką – dėl šio sprendimo „Insignia“ oro pasipriešinimo koeficientas siekia 0,25 Cd ir tai yra geriausias segmento rodiklis. Palyginti su pirmtaku, vidutinės degalų sąnaudos (pagal WLTP) yra iki 18 proc. mažesnės. 
 
Benzininių variklių gamoje standartinis bus su devynių laipsnių automatine transmisija montuojamas 200 AG pajėgumą suteikiantis 2 litrų motoras su turbokompresoriumi.  Galingesnė to paties motoro versija naudojama sportiškam GSi modeliui su keturių varančiųjų ratų pavara. 
 
Taip pat siūlomi du dyzeliniai agregatai: 1,5 litro, 120 AG ir 2 litrų 175 AG. Pastarieji komplektuojami su 8 laipsnių automatinėmis transmisijomis. 175 AG pajėgumo dyzeliniam modeliui taip pat galima ir keturių varančiųjų ratų pavara.
 
Į „Insignia“ modelius montuojama naujos kartos visų varančiųjų ratų sistema su traukos paskirstymu. Pažangi sistema sukimo momentą perduoda milisekundės tikslumu, taip pasiekiamas optimalus sukibimas ir užtikrinama, kad automobilis važiuos ten, kur nori vairuotojas. Įranga veikia bet kokiomis sąlygomis, taip pat ir ant slidžios dangos, o posūkiuose didesnis sukimo momentas perduodamas išoriniams ratams. 
 
Pagal pasirinktą variklį ir apdailą standartinėje įrangoje gali būti „FlexRide“ adaptyvioji pakaba su elektronikos valdomais amortizatoriais. Kartu su naujomis automatinėmis transmisijomis ir visų varančiųjų ratų sistema tokia važiuoklė pagerina važiavimo komfortą. 
 
Gausi standartinė įranga
 
Rinkoje pasirodys trijų įrangos lygių „Insignia“ modeliai, iš kurių kaina ir siūlomais privalumais  išsiskiria „Innovation Plus“ versijos. Jos aprūpintos „Full LED“ priekiniais žibintais, šiuolaikiška navigacijos sistema, skaitmeniniu prietaisų skydeliu, berakčiu užvedimu ir ergonominėmis AGR sėdynėmis.

 
„Executive“ ir „Executive GS“ modelių standartinėje įrangoje bus elektra valdomos odinės sėdynės su dviejų skirtingų nustatymų atmintimi, masažo ir vėdinimo funkcijomis. „Executive GS“ išorės dizainas išsiskiria stilingais naujais 20 colių ratlankiais ir „GS Line“ apdaila, šis modelis taip pat siūlomas su „Bose“ garso sistema. Sportiškiausias GSi modelis komplektuojamas su 230 AG pajėgumo benzininiu varikliu, visų varančiųjų ratų sistema ir automatine transmisija.
 
„Insignia“ interjere montuojamos AGR sertifikuotos sėdynės su įvairiomis komforto funkcijomis ir plačiu medžiaginių bei odinių apmušalų pasirinkimu. „Innovation Plus“ įrangos lygio AGR sėdynės aptrauktos medžiaga, o visų kitų modelių standartinėje įrangoje – odinės ir valdomos elektra su atminties nustatymais, masažo ir vėdinimo funkcijomis. 
 
Pažangios pagalbinės sistemos
 
Adaptyvūs „IntelliLux LED“ matricos priekiniai žibintai keičia „Opel Insignia“ išorės dizainą ir suteikia geresnį matomumą tamsoje – juos sudaro net 168 atskiri LED elementai, todėl žibintai į aplinkos pokyčius reaguoja greičiau ir tiksliau. Tokie žibintai suteikia vairuotojams optimalų matomumą, tuo pat metu neakina kitų eismo dalyvių. 
 
Naujiesiems „Insignia“ modeliams siūloma multimedijos įrangos ir pagalbinių sistemų gausa. Tarp svarbiausių yra eismo juostos palaikymo pagalba, automatinis avarinis stabdymas važiuojant nedideliu greičiu, pėsčiųjų fiksavimas ir parkavimo davikliai priekyje bei gale. Taip pat galima rinktis adaptyviąją greičio palaikymo sistemą, projekcinį ekraną, sistemas, įspėjančias apie kliūtis aklosiose zonose, skaitmeninę atbulinės eigos kamerą ir pažangią parkavimo pagalbą. 
 
Siūloma įspėjimo apie kliūtis važiuojant atbuline eiga sistema užtikrina saugumą pajudant iš stovėjimo vietos. Jai naudojami radarai, kurie iki 20 metrų atstumu 90 laipsnių kampu fiksuoja į kairę ir dešinę už „Insignia“ galinės dalies esančius objektus. Apie kliūtis vairuotojas įspėjamas pranešimais ekrane ir garsiniu signalu. 
 
Moderni visų naujosios „Insignia“ modelių standartinės įrangos navigacijos sistema leidžia naudotis „Apple Car Play“ ir „Android Auto“. Joje taip pat realiu laiku rodoma eismo situacija, atnaujinami žemėlapiai ir parenkamas optimaliausias maršrutas. Svarbiausia informacija vairuotojui pateikiama standartiniame 8 colių skaitmeniniame ekrane, o papildomai galima rinktis projekcinį ekraną. 
 
Lietuvos prekybos salonuose jau priimami naujųjų „Opel Insignia“ užsakymai. Bazinės komplektacijos modelio kaina prasideda nuo 22 400, o versijos su visų varančiųjų ratų pavara – nuo 33 900 eurų. Automobiliams suteikiama penkerių metų arba 100 tūkst. kilometrų ridos garantija.
 


Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt