Markės
1301 iš 1918
Nissan Qashqai, (J12) 2021 - dabar
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.62% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 5
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas, solidus interjeras
  • Gera standartinė įranga
  • Komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus vairuoti
  • Maža bagažinė
  • Lėta multimedijos sistema
Nissan kompanija nemiega ant laurų ir nesustodama leidžia naujas visų mėgstamų krosoverių kartas – neseniai buvo pristatytas gerokai solidesniu tapęs antros kartos Nissan Juke, o dabar ir kompanijos „bestseleris“ – Nissan Qashqai. Abu automobiliai stilistiškai yra kiek panašūs, todėl tampa aišku kokia bus sekančių Nissan modelių stilistika – daugumas jų turės aštrius, paverstos V formos žibintus, bei į apačią siaurėjančias radiatoriaus groteles papuoštas stora chromo juosta. Tokie yra Nissan Sentra, Nissan Altima modeliai ir kogero toks bus netrukus pasirodysiantis Nissan X-Trail visureigis. Skaitmeninis skydelis, 20 colių ratai, naujas eksterjeras ir interjeras, šildomas vairas, priekinis stiklas, pasirenkamos masažinės sėdynės, vėl sugrįžusi 4x4 pavara su važiavimo režimais purvui ir sniegui – tokias naujoves pristato naujasis Qashqai. Krosoveris tapo kiek didesnis nei pirmtakas – 35 mm ilgesnis, 32 mm platesnis ir 25 mm aukštesnis, o ratų bazė tapo 20 mm ilgesnė. Jo galinės durys atsidaro gerokai plačiau – net 85 laipsnių kampu. Galinių keleivių erdvė kojoms padidėjo 28 mm, erdvė galvai taip pat padidėjo 15 mm nepaisant nuožulnios stogo linijos. Bagažinė irgi yra 50 litrų didesnė dėl naujai suprojektuotų bagažinės grindų bei kompaktiškesnės galinės pakabos. Qashqai sukurtas ant Renault-Nissan CMF-CD platformos, kuria dalijasi su trečios kartos didesniu Nissan Rogue visureigiu. Naujojo Qashqai konstrukcijoje naudojamos lengvesnės medžiagos ir pažangūs štampavimo bei suvirinimo būdai siekiant padidinti konstrukcijos stiprumą ir sumažinti jos svorį. Variklio dangtis, priekiniai sparnai ir durys yra pagaminti iš aliuminio ir yra net 21 kg lengvesni, o bagažinės durelės pagamintos iš kompozitinių medžiagų ir sutaupo dar 2,3 kg. Bazinis variklis Europos rinkoje yra “mild-hybrid” hibridinis keturių cilindrų 1,3 litro DiG-T agregatas su turbokompresoriumi, kurio galia yra 138 AG (103 kW) arba 156 AG (116 kW). Variklis sujungtas su 6 greičių mechanine arba Xtronic CVT pavarų dėže. 156 AG galios variklį su CVT pavarų dėže galima įsigyti su visų ratų pavara. Pirmą kartą Qashqai modelis turi ir hibridinę „e-Power“ jėgainę, kuri išsiskiria tuo, kad vidaus degimo variklį naudoja tik kaip elektros generatorių ir kuris tiesiogiai nesuka ratų. Ši sistema naudoja 154 AG (115 kW) 1,5 litro benzininį variklį ir net 187 AG (139 kW) galios elektros variklį, elektros energijos generatorių ir invertorių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2024-04-17

„Nissan“ pristatė atnaujintą „Qashqai“

„Nissan“ pristatė atnaujintą „Qashqai“
Per kiek daugiau nei trejus metus nuo trečiosios kartos „Nissan Qashqai“ pasirodymo Europoje parduota daugiau nei 350 000 jo vienetų. Norint savo segmente Senajame žemyne išlaikyti pirmaujančią poziciją, atėjo laikas visapusiškai atnaujinti modelį: atlikti tiek estetinius, tiek reikšmingus technologinius patobulinimus.

„Daugybė „Qashqai“ modelio atnaujinimų buvo padaryta siekiant padidinti jo patrauklumą, tarp jų – naujo lygio „N-Design“ įranga. Be to, visame modelio asortimente atsirado papildomų komforto patobulinimų, o dėl naujų „Google“ funkcijų jis savo segmente išsiskiria skaitmeninėmis integracijomis. Unikaliu dizaino, patogumo ir veiksmingų technologijų deriniu pasižymintis „Qashqai“ atvėrė atskirą segmentą. Atnaujinimai leidžia „Nissan“ išlaikyti krosoverių segmento kūrėjų ir novatorių pozicijas“, – sakė Arnaud Charpentier, „Nissan AMIEO“ (Afrika, Viduriniai Rytai, Indija, Europa ir Okeanija) regiono produktų strategijos viceprezidentas.

Atšviežinta išvaizda
 
Žvelgiant į naujojo modelio išvaizdą, į akis krenta visapusiškai atnaujintos priekinės grotelės. Dizaineriai, įkvėpti senoviškų japoniškų šarvų, sukūrė dešimtis trimačių kablelio formos elementų. Šie blizgiais juodais dažais nudažyti elementai atrodo tarsi plūduriuojantys erdvėje tarp variklio dangčio krašto ir numerio laikiklio.
 
Naujuosiuose priekiniuose žibintuose sumontuotą adaptyviųjų tolimųjų šviesų modulį papildo mažesnis blokas, padedantis plačiau paskirstyti spindulius. Šis sprendimas užtikrina geresnį matomumą esant prastam apšvietimui ir tvyrant rūkui. 

 
Dieninius žibintus, esančius žemiau pagrindinių šviesų, sudaro penki maži lęšiai. Jie yra tokios pat formos kaip radiatoriaus grotelių „kableliai“. Dienos šviesos juosia pagrindinio priekinio žibinto lęšį ir jį susijungia su plonu žibintu virš jo. 
 
Nauji 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai dabar standartiškai montuojami nuo vidutinio įrangos lygio. Aukštesniuose įrangos lygiuose siūlomi nauji 19 arba net 20 colių lengvojo lydinio ratlankiai.
 
Naujas įrangos lygis
 
Atnaujinto modelio naujiena – „N-Design“ lygio įranga. Ji buvo specialiai sukurta „Qashqai“ pirkėjams, kurie norėtų, kad jų pasirinkto automobilio versija atrodytų drąsesnė ir lepintų akį unikaliomis estetinėmis detalėmis.
 
Apatinė kėbulo dalis po durimis ir ratų arkomis yra „N-Design“ modelio kėbulo spalvos. Taip pat ši versija gali būti komplektuojama su unikaliais, visiškai naujais 20 colių lengvojo lydinio ratlankiais.
 
Aukštesnio įrangos lygio modeliuose prietaisų skydelio, durų įdėklų bei porankių, centrinės konsolės ir kitos dalys gali būti aptrauktos „Alcantara“ oda. Aukščiausio įrangos lygio automobiliuose taip pat buvo atnaujintos sėdynių apdailos detalės – dabar jos užtikrina dar aukštesnę kokybę.
 
Patobulinta neatsiejama technologija
 
Viena dažniausiai naudojamų „Qashqai“ funkcijų – aplinkinio vaizdo monitorius (AVM) – taip pat buvo visapusiškai patobulinta. Tai yra išskirtinė „Nissan“ technologija, sukurta dar 2007 m.
 
Kai įjungiama atbulinės eigos pavara, keturių išorinių kamerų vaizdas sujungiamas, kad vairuotojas vaizdą matytų lyg iš paukščio skrydžio. Tai leidžia saugiau manevruoti. Atnaujintoje AVM sistemoje naudojamos kameros perduoda itin aiškų vaizdą bet kokiomis apšvietimo sąlygomis.
 
Dabar sistema apima ir 3D funkciją: vairuotojas gali matyti automobilį ne tik iš viršaus, bet ir iš aštuonių skirtingų išorinės kameros vaizdo taškų. Automobilį galima vizualizuoti iš priekio, galo, šonų ar kampų. Tai padeda nustatyti bet kokius nematomus išorinius pavojus.

 
Be to, dėl papildomos funkcijos vairuotojas aiškiai mato priekinių ratų padėtį – lyg žiūrėtų į juos iš apačios. Tai leidžia tiksliai manevruoti ankštose vietose, pavyzdžiui, automobilių stovėjimo aikštelėse. Jose dažnai būna betoninių bortelių, į kuriuos galima apgadinti ratlankius.
 
Kita nauja išmanioji AVM funkcija leidžia „Qashqai“ vairuotojui išsaugoti dažnai lankomas stovėjimo vietas, kad automobilis automatiškai atpažintų jas naudodamas geolokacinę pozicionavimo sistemą (GPS). Kai taip atsitiks, transporto priemonė įsimins tikslią padėtį, kad kiekvieną kartą ją būtų galima pastatyti be vargo – tai ypač naudinga siaurose erdvėse.
 
Efektyvesnės pagalbos vairuotojui sistemos 
 
Autonominio avarinio stabdymo funkcijos buvo perkalibruotos, kad tiksliau nustatytų riziką ir greičiau reaguotų galimo susidūrimo atveju. Tai taikoma priekinio avarinio stabdymo dėl galimo susidūrimo su automobiliu, pėsčiuoju ar dviratininku sistemoms ir išmaniojo avarinio stabdymo funkcijai.
 
Avarinio eismo juostos laikymosi sistema dabar automatiškai aktyvuojama vos užvedus „Qashqai“. Ji suaktyvina įspėjimo apie nukrypimą nuo eismo juostos ir nukrypimo nuo juostos prevencijos sistemas, kai greitis viršija 60 km/val. Vairuotojui siunčiami įspėjimai vairo vibracijomis, kuomet sistema nustato, kad automobilis yra per arti eismo linijų arba kelio pakraščio.
 
Atnaujinto „Qashqai“ naujiena – greitas ir paprastas „Driver Assist Custom“ režimas, leidžiantis vairuotojams greitai ir tiksliai pritaikyti skirtingų pagalbos technologijų intervencijos lygį pagal savo pageidavimus.
 
„Google“ integracija
 
Atnaujintas „Qashqai“ yra pirmasis „Nissan“ modelis su integruotomis „Google“ paslaugomis, kurios leidžia sujungti skaitmeninį vairuotojo gyvenimą ir jo automobilį.
 
„Qashqai“ standartiškai komplektuojamas su „Google“ žemėlapiais, o prisijungę vairuotojai gali pasiekti savo mėgstamas ir lankytinas vietas per asmeninę „Google“ paskyrą. Tai sumažina priklausomybę nuo mobiliojo telefono ir ryšio tiekėjo tinklo. Kadangi duomenys atnaujinami belaidžiu būdu, žemėlapio informacija visada būna naujausia.
 
„Google Assistant“ funkcija suteikia vairuotojui galimybę naudotis balso komandomis, kad nereiktų paleisti vairo. Vairuotojai taip pat gauna prieigą prie programėlių ekosistemos: jas galima atsisiųsti iš „Google Play“. 
 
Elektromobilumas be įkrovimo
 
Naujasis „Qashqai“ siūlomas su hibridine galios sistema arba su „e-POWER“ – unikalia elektrifikuota jėgos pavara. Ją sudarantis benzininis variklis teikia elektros energiją elektros motorui. Šis naudojamas tik ratams sukti. Tai kur kas paprastesnis modelis nei daugybė šiandien parduodamų tradicinių hibridų.
 
Tiesioginis elektros variklio galios tiekimas į ratus reiškia didelį momentinį sukimo momentą ir nuoseklų įsibėgėjimo pojūtį. Taip suteikiamas elektromobilio vairavimo pojūtis, tačiau nereikia sukti galvos dėl įkrovimo. Šis dalykas gali atrodyti patrauklus tiems klientams, kurie dar nėra visiškai pasiruošę pereiti prie elektromobilių.
 
Vienintelis sistemoje naudojamo pažangaus 3 cilindrų variklio su turbokompresoriumi vaidmuo yra gaminti elektros energiją. Per keitiklį ji siunčiama į 140 kW galios elektros motorą arba į 1,8 kWh talpos bateriją (arba į abu, pagal poreikį).
 
Nuo 2022 m. rugsėjo mėn., kai ši pavara buvo pristatyta „Qashqai“ ir „X-Trail“ modeliuose, „Nissan“ pardavė daugiau nei 100 000 „e-POWER“ galios sistemą turinčių transporto priemonių Europoje.
 
Naujasis „Qashqai“ jau dabar gaminamas „Nissan Sunderland“ gamykloje Anglijoje.  
 
 


Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt