Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Praktiškas
- Efektyvi hibridinė sistema
- Kokybiškas ir patikimas
TRŪKUMAI
- Nuobodus dizainas
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Didelis posvyris posūkiuose
"Visureigio salonas kaip ir išorė spinduliuoja ramybe, tvarka ir paprastumu"
Naujasis Outlander įkūnija visiškai priešingą stilių nei Mitsubishi kompanija akcentavo iki šiol – tai nuosaikaus dizaino, tradicinių formų visureigis neturintis intencijų išsiskirti iš minios. Tokia dizaino filosofija vadovavosi Lexus kompanija kurdama itin populiarius RX visureigius, todėl tarp šių dviejų automobilių galima įžvelgti panašumų. Galbūt ši dizainerių „taktika“ patiks ne visiems, bet turėtų įtikti daugeliui. Nuosaikios aptakios Outlander linijos leidžia pasiekti gerą oro pasipriešinimo koeficientą Cx lygų 0,33. Visureigis palyginus su praėjusia karta palengvėjo apie 100 kg, o dyzelinė versija ir dar daugiau – visais 155 kg. Nors automobilio matmenys pakito nedaug, tačiau naujo modelio salonas tapo gerokai erdvesnis. Outlander bagažinės tūris padidėjo 50 litrų – iki 591 litro, o nulenkus visas sėdynes bagažinės tūris išauga iki 1022 l (33 litrais daugiau nei praėjusiame modelyje). Visureigio salonas kaip ir išorė spinduliuoja ramybe, tvarka ir paprastumu. Visi prietaisai išdėstyti tvarkingai – čia nieko neatimsi ir nepridėsi. Malonu, kad apdailos medžiagos tapo gerokai solidesnės ir kokybiškesnės. Outlander galima užsisakyti su trečia sėdynių eile, tačiau ji yra tinkama tik vaikams arba pirkinių krepšiams vežti. Kelyje automobilis elgiasi nuspėjamai, be jokios sportiškumo ugnelės. Vairo mechanizmas veikia gerai, stabdžiams galios taip pat netrūksta. Visgi pakaba nėra tobula – galima buvo tikėtis didesnio komforto ir tylesnio jos darbo. Outlander buvo komplektuojamas su vienu iš dviejų variklių: benzininiu 150 AG galios 2,0 L ir dyzeliniu 150 AG 2,2 L. Nereikia pamiršti ir kai kurių sistemų itin teigiamai atsiliepiančių saugumo sričiai, tai: Adaptive Cruise Control (ACC) – adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, kuri prisitaiko prie priekyje važiuojančio automobilio greičio sumažinimo, Forward Collision Mitigation (FCM) sistema imanti staigiai stabdyti automobilį jeigu priekyje atsiranda kliūtis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2022-05-04 |
Puikus outlander 2,2(2,3) dyzelis 6AT awd |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Žr. išvardinti
Neinformatyvus vairo mechanizmas
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Turim 2016m Outlander, buvo pirktas naujas iš salono. Pravažiuota jau > 130000km, absoliučiai be jokių problemų. Panašu tarnaus dar ilgai. (Šiuo metu sunku būtų rasti geresnį kainos/kokybės santykį) Dyzelinis variklis gal kiek garsokas, kai šaltas (ypač iš išorės), bet yra pakankamai galingas, elastingas ir ekonomiškas (vistik automobilis didelis, o kuro vartoja adekvačiai). Gera trauka, aplenkti lėtesnius eismo dalyvius jokių problemų važiuojant bet kokiu greičiu. Automatinė greičių dežė - 6 bėgių senas, patikimas hidrotransformatorius. Šis dyzelis ir 6AT iš esmės skiriasi nuo Europos rinkoje esančių 2.0 benzininio variklio su variatorium ( pastarasis yra lėtas, visai nedinamiškas ir neekonomiškas). Kuro sąnaudos, kaip ir visų priklauso nuo važiavimo stiliaus: mieste 7-8,5; užmiesty 5,6-6,8; važiuojant 130-150,- 8-9l/100km. Pakaba yra kiek standoka, norėtųsi, kad smulkius kelio nelygumus “atidirbinėtų” geriau, bet yra tikrai komfortiškesnė, nei siūlo VAG grupė (Kodiaq, Tiguan ar Tarraco). 4wd techniškai nėra kažkuo išskirtinė, tačiau žiemą niekad nepavedė ir keletą kartų labai padėjo išvažiuoti, kur kiti turėjo problemų. Ant kelio stovi gerai (ko trūksta Hyundai/Kia modeliams) ir suteikia stabilumo jausmą slidžiam kelyje. Pats vairo mechanizmas nėra informatyvus ( kaip pvz. turi Mazda cx-5), tai būtų šio modelio minusas. Kitas minusas: interjeras - atrodo jau morališkai senstelėjęs, tačiau viskas veikia ir yra po ranka. Salonas erdvus, tai patogus kelioninis automobilis, o ir į bagažinę galima daug visko prikrauti. Gera garso izoliacija, tas nustebino (nes japoniškos mašinos tuo nelabai pasižymi) ir džiugina važiuojant užmiesty, kai nereikia pakelt balso kalbant su keleiviais. Tikrai geresnė nei daugelio tiesioginių konkurentų (nes praktiškai visus teko išbandyti). Geresnę turi nebent Mazda, Lexus, MB.. Kas ieškot didelio ir erdvaus automobilio, rekomenduoju išbandyt šį modelį ir tik su dyzeliniu varikliu, nes 2,0 benzinas gali labai nuvilti... |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Mitsubishi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Space Star | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Colt | Colt | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Colt | Colt | ||||||||||||||||||||||||||||||
Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | |||||||||||||||||||||||
Lancer | Lancer | Lancer | ||||||||||||||||||||||||||||||
Carisma | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Galant | Galant | Galant | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Eclipse | Eclipse | Eclipse | Eclipse | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | ASX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outlander | Outlander | Outlander | Outlander | ||||||||||||||||||||||||||||
Eclipse Cross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Pajero | Pajero | ||||||||||||||||||||||||||||||
Endeavor | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | L200 | L200 | L200 | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Space Star | |||||||||||||||||||||||||||||||
i-MiEV | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Space Wagon | Space Wagon | Grandis | |||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 3000 GT | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mitsubishi Outlander TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis