Markės
936 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Ekonomiški varikliai
  • Puikus pravažumas bekelėje
  • Septynios sėdimos vietos
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Dizainas prarado savitumą
  • Dideli gabaritai
"Dėka aliuminio naudojimo, naujasis Discovery sveria net puse tonos mažiau (tai juk beveik visas F1 bolidas)"
Naujas Land Rover modelis yra retas įvykis, tad visuomet sulaukia didelio dėmesio. Discovery kogero pats svarbiausias ir pats tikriausias iš visų Land Rover tikrai nestokos dėmesio. Deja, tačiau pirmiausia šis automobilis sulaukia daug kritikos... Senasis modelis iš kartos į kartą išlaikydavo savo originalų ir solidų įvaizdį – tai kietas, kampuotas, išskirtinio dizaino automobilis. Tačiau šįkart, Discovery kitoks – jis apvalainas, aptakus ir tapo be galo panašus į Range Rover Sport. O kur dar Discovery Sport ir Range Rover modeliai ... Juk norintiems apvalaino Discovery prieš keletą metų buvo pristatytas “sportiška” Discovery Sport versija. Tad kam reikėjo ikonišką automobilį padaryti panašų į krūvą kitų Land Rover modelių lieka didelis klausimas. Žinoma, yra ir gerų naujienų – dėka aliuminio naudojimo, naujasis Discovery sveria net puse tonos mažiau (tai juk beveik visas F1 bolidas), o oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas nuo 0,4 iki 0,3. Discovery išliko didelis automobilis: 4970 mm ilgio ir 2073 mm pločio visureigis sutalpins iki septynių keleivių. Visų trijų eilių sėdynės yra šildomos, o priekinės dvi ir vėdinamos. Komfortiškas ir didelis automobilis išliko nepaprastai geras bekelėje gebantis įveikti beveik metro gylio brastą ir įsiropšti į įkalnę į kurią ir pėstute ropštis ne kiekvienas drįstų. Asfaltiniame kelyje automobilis yra kur kas geresnis nei pirmtakas – gamintojai daug dėmesio skyrė automobilio valdymo sąvybėmis, tam pasitarnauja ir gerokai mažesnis automobilio svoris.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2020-11-10

Atnaujintas „Land Rover Discovery“ – dar patogesnis visiems septyniems keleiviams

Atnaujintas „Land Rover Discovery“ – dar patogesnis visiems septyniems keleiviams
 
„Land Rover“ pristato naują „Discovery“ – ypatingą septynių vietų aukščiausios klasės SUV. Su galinga ir efektyvia 48 voltų MHEV hibridine pavara, pažangia „Pivi Pro“ multimedijos sistema ir ypatingu komfortu, naujas „Land Rover Discovery“ yra geriausias praktiškumą, erdvę ir smagias kelionių akimirkas suderinantis SUV.
 
„Naujas „Discovery“ sujungia visiems keliams pritaikytą pakabą, išskirtinę dinamiką ir itin stabilias važiavimo savybes, kartu išsaugo SUV šeimai būdingą važiavimo kokybę ir komfortą. Dėl itin pažangios pakabos konstrukcijos, lengvos aliuminio platformos ir išmaniųjų transmisijų šis septynvietis SUV pasižymi itin smagiomis važiavimo savybėmis. Transformuojamas salonas lemia, kad „Discovery“ ir toliau bus didžiausiomis galimybėmis pasižymintis, geriausiai šeimai pritaikytas didelis SUV pasaulyje,“ – sako Justė Šataitė, „Land Rover“ marketingo vadovė Baltijos šalims.
 
Naujausia „Pivi Pro“ sistema
 
Naujo „Discovery“ salonas pasižymi elementais, pabrėžiančiais aukščiausios klasės savybes, pažangia „Pivi Pro“ multimedijos sistema, turinčia 11,4 colių aukštos raiškos liečiamąjį ekraną ir patogią naudotis aplinką.
 
Junglumą užtikrina dviejų SIM kortelių technologija su dviem LTE modemais, kurie leidžia vienu metu atlikti kelias užduotis, pavyzdžiui, siųstis medijos duomenis ir be įtakos veikimo greičiui nuotoliniu būdu atnaujinti programinę įrangą. „Land Rover“ SOTA (angl. „Software Over The Air“) technologija leidžia savininkams atnaujinti iki 44 skirtingų elektroninių modulių, nesilankant pas oficialius atstovus.

Interaktyviame naujo „Discovery“ 12,3 colio prietaisų skydelio ekrane atvaizduojamas aukštos raiškos trimatis žemėlapis, o tuo metu centrinis liečiamas ekranas gali būti naudojamas kitoms programoms.
 
Be to, pirkėjai gali pasirinkti spalvotą projekcinį ekraną, kuriame vairuotojo akių lygyje bus rodoma aukštos raiškos važiavimo informacija, todėl nereikės nukreipti žvilgsnio nuo kelio. Patobulinta „Bluetooth“ technologija leidžia susieti du telefonus vienu metu, jie integruojami „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sąsajomis, o įkraunami gali būti belaidžiu būdu.

 
Keleivių komfortą didina ir „Cabin Air Ionisation“ sistema, kuri nuo šiol turi „PM 2.5“ oro filtravimo technologiją. Ji nuolatos tiria į saloną patekantį orą, vertindama kokybę, ir automatiškai naudoja filtrus, kurie sumažina alergenų, toksinų ir žalingų dalelių kiekį salone.
 
Komfortą ir patogumą dar labiau didina „Click and Go“ planšečių laikikliai, sumontuoti priekinių sėdynių nugarėlėse.
 
Itin universalus
 
Prioritetas šeimos vertybėms yra visos „Discovery“ gamos skiriamasis bruožas, tad erdvus ir pažangus naujasis modelis nėra išimtis. Jo pasirenkama „Gesture Tailgate“ funkcija atpažįsta kojos mostą po galiniu buferiu ir automatiškai atidaro bagažinės dureles, o elektra valdomas atlenkiamas vidinis atitvaras didelėje 2485 l (5 vietų versijos) bagažinėje prilaiko daiktus ir taip pat gali būti naudojamas kaip patogus suolelis. Net ir į septynvietės versijos bagažinę telpa 258 l, o visiems keleiviams yra numatytos vietos elektroniniams įrenginiams įkrauti.
Papildomai galima užsisakyti ir naują „Land Rover“ antros kartos „Active Key“ raktą. Jis turi liečiamąjį ekraną su skaitmeniniu laikrodžiu,  kaip ir įprastu raktu, juo galima užrakinti, atrakinti ir užvesti automobilį.
 
Naujas „Discovery“ galimas su papildomomis dėtuvėmis po bagažinės dugnu. Jis gali vilkti iki 3500 kilogramų sveriančią priekabą.
 
Pažangūs varikliai 
 
„Discovery“ pristatomi trys nauji šešių cilindrų „Ingenium“ varikliai, kurių benzininės ir dyzelinės versijos turi efektyvumą didinančią 48 voltų MHEV (angl. „Mild Hybrid Electric Vehicle“) hibridinę technologiją. Nauji varikliai siūlomi kartu su „Land Rover“ keturių cilindrų „P300 Ingenium“ benzininiu motoru ir išmaniąja „All-Wheel Drive“ visų ratų pavara.
 
Žemiau pateikiami visų naujo „Discovery“ variklių duomenys:
  • „P300“: 300 AG (221 kW), 2 litrų keturių cilindrų MHEV benzininis, 400 Nm sukimo momentas; 
  • „P360“: 360 AG (265 kW), 3 litrų šešių cilindrų MHEV benzininis, 500 Nm sukimo momentas;
  • „D250“: 249 AG (183 kW), 3 litrų šešių cilindrų MHEV dyzelinis, 570 Nm sukimo momentas;
  • „D300“: 300 AG (221 kW), 3 litrų šešių cilindrų MHEV dyzelinis, 650 Nm sukimo momentas.
Išmani 48 voltų MHEV technologija leido naujiems varikliams atitikti pačius griežčiausius emisijų standartus ir užtikrino dar didesnę galią. Išmanioji sistema rekuperuoja ir kaupia lėtėjimo metu generuojamą energiją, kuri vėliau naudojama įsibėgėjant, taip užtikrinama šešių cilindrų variklio galia bei keturių cilindrų variklio sąnaudos. Taip pat ši technologija padeda sklandžiau veikti „Start-Stop“ sistemai.
 
Neribotos galimybės
 
Naujas „Discovery“ yra itin gerai šeimai pritaikytas SUV, siūlantis neprilygstamą komfortą septyniems žmonėms tolimoje kelionėje kartu su itin gera vairuotojo vieta, puikiu matomumu ir pažangiausiomis technologijomis, kurios suteikia dinamiškų savybių kelyje.

 
Visi nauji „Discovery“ modeliai su šešių cilindrų „Ingenium“ varikliais turi pažangią transmisiją, kuri, naudodama jutiklių duomenis, pagal poreikį tarp priekinės ir galinės ašies skirsto sukimo momentą. Išmanioji „Intelligent All-Wheel Drive“ visų ratų pavara didina sukibimą, dinamiką ir transmisijos efektyvumą, taip pagerindama degalų sąnaudas ir mažindama CO2 emisijas bei neturėdama jokios įtakos išskirtiniam „Discovery“ pravažumui bekelėje.
 
Be to, standartinė pneumatinė pakaba suteikia ypatingą važiavimo komfortą bet kokiame kelyje ir turi automatinį prošvaisos sumažinimą, kai važiuojama greitkeliais, dėl to gerėja aerodinaminis efektyvumas ir taupomi degalai. „Adaptive Dynamics“ amortizatorių kontrolė, montuojama į visus „D300“, „P300“ ir „P360“ modelius, iki 500 kartų per sekundę vertina automobilio svyravimus ir akimirksniu reaguoja į vairuotojo veiksmus ar kelio dangą, taip užtikrinamas subalansuotas ir tolygus važiavimas. 
 
Su „Terrain Response 2“ technologija naujas „Discovery“ yra visada pasirengęs prisitaikyti prie važiavimo sąlygų, o naujas „Wade Mode“ režimas padeda automobiliu pervažiuoti gilią brastą. 
 
Naujas „Discovery“ taip pat turi „ClearSight Ground View“ technologiją, kuri leidžia centriniame ekrane stebėti priekinių kamerų rodomą vairuotojui paprastai nematomą zoną automobilio priekyje. Ši sumani funkcija yra futuristinio „Land Rover“ „permatomo“ variklio gaubto įgyvendinimas ir padeda vairuotojui važiuoti stačiomis nuokalnėmis bekelėje ar pamatyti užstotas kliūtis mieste.  
 


Land Rover modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini krosoveriai    EvoqueEvoque
  Krosoveriai  FreelanderFreelander  
   Discovery SportDiscovery Sport
  Dideli krosoveriai    Range Rover Velar
    Range Rover Sport
  Visureigiai Defender Defender
DiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscovery
  Range Rover SportRange Rover Sport 
  Dideli visureigiai   Range RoverRange RoverRange Rover
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt