Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus bekelėje
- Klasikinis ir kartu modernus interjeras
- Pritaikomas įvairioms reikmėms
TRŪKUMAI
- Ne toks įsimenantis dizainas kaip pirmtako
- Aukšta kaina
"Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius."
30 metų – beveik tiek reikėjo laukti kol gavome naują Defender. Tai Land Rover legenda ir ne tik – tai vienas įsimintiniausių automobilių britų automobilizmo istorijoje. Defender kūrėjai pasistengė, kad jo kampuotas siluetas niekur nedingtų, automobilio salone išlaikytos kai kurios jo pirmtakų stilistikos detalės - pavyzdžiui, šen bei ten matomi tvirtinimo varžtai ir plieniniai kėbulo struktūros elementai. Ir visgi nepasakytume, kad visureigis iškarto atpažįstamas kaip Defender modelis. Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius senųjų versijų dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius. Ištiesų kompanija praleido gerą progą išleisti naująjį Defender su kampuotu dizainu, nes būtent dabar toks stilius yra labai paklausus. Be to Land Rover neseniai pristatė visą eilę apvalainų, stilingų modelių (tame tarpe suapvalino ir legendinį Discovery), tad kitokios stilistikos modelis buvo kaip tik tikęs į šio gamintojo gamą. Yra gaminamos trumpos ir ilgos bazės versijos bei specializuotos modifikacijos. Visos jos turi panoraminį stogą su stogo kampuose įtaisytais langais, Land Rover būdingą stogo kuprelę ir į šoną atsiveriančias galines duris su pritaisytu atsarginiu ratu. Viduje automobilis sėkmingai derina kokybiškumą su tradicijomis. Čia mes randame priekinę panelę, kurioje galima sudėti įvairius daiktus arba už jos laikytis. Tačiau nepamiršti ir 21 amžiaus patogumai, tokie kaip infosistema valdoma per LCD ekraną. Pavarų svirtis atsidūrė priekinėje panelėje, o į atsilaisvinusią vietą centre įmontuota trečioji pirmosios eilės sėdynė. Naujojo visureigio prošvaisa gali būti nustatoma iki 291 mm, o pakabos geometrija tokia, kad priekinis (approach), centrinės dalies (breakover) ir galinės dalies (departure) kampai sudaro, atitinkamai, 38, 28 and 40 laipsnių. Defender gali įveikti 900 mm gylio brastą, o „Terrain Response 2“ sistemoje yra ir elektroninis brastos įveikimo pagalbininkas. Bekelės ir kelionių mėgėjams visureigis pasiūlys nuotoliniu būdu valdomą elektrinę gervę, palapinę ant stogo, pripučiamas stogines ir papildomo bagažo krepšius. Nereikia pamiršti, kad Defender gali vežti 300 kg svorio krovinį ant stogo, tempti 3500 kg svorio priekabą ir t.t.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2024-04-13
Išlaisvinta nuotykių dvasia: „Land Rover Defender“ – Lietuvoje Kelionė į Baltijos laukymių širdį, kur neprijaukinta „Land Rover Defender“ dvasia gali plazdėti nevaržoma. Tokiame įtaigiame renginyje, vykusiame lietuviško raižyto reljefo aplinkoje, vairavimo entuziastai ir žiniasklaidos atstovai leidosi į nepamirštamą meistriškumo bekelėje ir nesuvaidintų emocijų tyrinėjimą.
Vadovaujant Didžiosios Britanijos automobilių gamintojo „Land Rover“ atstovams, šis nepaprastas nuotykis leido dalyviams iš arti susipažinti su legendinėmis visureigio „Defender“ galimybėmis. Tačiau ši patirtis buvo ne tik galios demonstravimas, bet ir atradimų jauduliu persmelkta žmogaus dvasios šventė. „Defender“ automobilių kolona brido pirmyn per pamirštų takų ir paslėptų lobių žemes. Jai vadovavo ir profesionalius patarimus žarstė sertifikuotas „Land Rover“ vairavimo instruktorius, lenktynininkas Karolis Raišys. Kartu jie yrėsi molingu dirvožemiu ir purvo pilnomis vėžėmis, įveikdami kliūtis, kurios sustabdytų tam nepritaikytus automobilius. Tačiau „Defender“ modeliui jokia kliūtis nebuvo per didelė. Visų varomų ratų pavara su tarpašinio diferencialo blokavimo sistema leido lengvai įveikti negailestingą reljefą, su nesudrebinamu pasitikėjimu automobilio galimybėmis kertant upelius ir įkopiant į stačias įkalnes. Kol vairuotojai mynė nukritusias šakas ir ropštėsi akmenuotais keliukais, „Defender“ įdiegta „Terrain Response 2“ sistema užtikrino neprilygstamas valdymo ir prisitaikymo prie situacijos galimybes. Tačiau bekelės nuotykių jaudulyje taip pat tvyrojo ir Dakaro ralio dvasia – renginio, kuris yra drąsos ir atsparumo sinonimas. Įkvėpti Saudo Arabijos smėlio, dalyviai lenktyniavo su laiku ir gamta, kildami ne smėlio, o purvo kalvomis. Čia, Lietuvos širdyje, jie patyrė greičio jaudulį ir sunkumų įveikimo triumfą. Įsimintina kelionė buvo ne vien tik bekelės užkariavimas, bet ir daugybės kitų arabiškų malonumų šventė. Nuo arabiškos kavos aromato iki arbatos virimo ritualo – kiekviena akimirka buvo apvilkta turtingu Artimųjų Rytų kultūros gobelenu. O dienai einant į pabaigą, dalyviai rinkosi prabangiai vakarienei, mėgaudamiesi dykumos skoniais po Lietuvos dangumi. Galų gale tai buvo daugiau nei tik ekskursija bekelėje. Tai buvo amžinos nuotykių dvasios liudijimas. Tiems, kurie išdrįso nukrypti nuo praminto kelio, „Defender“ pasiūlė ne tik transportą, bet ir atvėrė vartus į neapsakomas galimybes ir nepamirštamus prisiminimus. |
Land Rover modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini krosoveriai | Evoque | Evoque | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Freelander | Freelander | ||||||||||||||||||||||||||||||
Discovery Sport | Discovery Sport | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Range Rover Velar | |||||||||||||||||||||||||||||||
Range Rover Sport | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Defender | Defender | ||||||||||||||||||||||||||||||
Discovery | Discovery | Discovery | Discovery | Discovery | ||||||||||||||||||||||||||||
Range Rover Sport | Range Rover Sport | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Range Rover | Range Rover | Range Rover | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Land Rover Defender TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis