Markės
931 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus bekelėje
  • Klasikinis ir kartu modernus interjeras
  • Pritaikomas įvairioms reikmėms
TRŪKUMAI
  • Ne toks įsimenantis dizainas kaip pirmtako
  • Aukšta kaina
"Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius."
30 metų – beveik tiek reikėjo laukti kol gavome naują Defender. Tai Land Rover legenda ir ne tik – tai vienas įsimintiniausių automobilių britų automobilizmo istorijoje. Defender kūrėjai pasistengė, kad jo kampuotas siluetas niekur nedingtų, automobilio salone išlaikytos kai kurios jo pirmtakų stilistikos detalės - pavyzdžiui, šen bei ten matomi tvirtinimo varžtai ir plieniniai kėbulo struktūros elementai. Ir visgi nepasakytume, kad visureigis iškarto atpažįstamas kaip Defender modelis. Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius senųjų versijų dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius. Ištiesų kompanija praleido gerą progą išleisti naująjį Defender su kampuotu dizainu, nes būtent dabar toks stilius yra labai paklausus. Be to Land Rover neseniai pristatė visą eilę apvalainų, stilingų modelių (tame tarpe suapvalino ir legendinį Discovery), tad kitokios stilistikos modelis buvo kaip tik tikęs į šio gamintojo gamą. Yra gaminamos trumpos ir ilgos bazės versijos bei specializuotos modifikacijos. Visos jos turi panoraminį stogą su stogo kampuose įtaisytais langais, Land Rover būdingą stogo kuprelę ir į šoną atsiveriančias galines duris su pritaisytu atsarginiu ratu. Viduje automobilis sėkmingai derina kokybiškumą su tradicijomis. Čia mes randame priekinę panelę, kurioje galima sudėti įvairius daiktus arba už jos laikytis. Tačiau nepamiršti ir 21 amžiaus patogumai, tokie kaip infosistema valdoma per LCD ekraną. Pavarų svirtis atsidūrė priekinėje panelėje, o į atsilaisvinusią vietą centre įmontuota trečioji pirmosios eilės sėdynė. Naujojo visureigio prošvaisa gali būti nustatoma iki 291 mm, o pakabos geometrija tokia, kad priekinis (approach), centrinės dalies (breakover) ir galinės dalies (departure) kampai sudaro, atitinkamai, 38, 28 and 40 laipsnių. Defender gali įveikti 900 mm gylio brastą, o „Terrain Response 2“ sistemoje yra ir elektroninis brastos įveikimo pagalbininkas. Bekelės ir kelionių mėgėjams visureigis pasiūlys nuotoliniu būdu valdomą elektrinę gervę, palapinę ant stogo, pripučiamas stogines ir papildomo bagažo krepšius. Nereikia pamiršti, kad Defender gali vežti 300 kg svorio krovinį ant stogo, tempti 3500 kg svorio priekabą ir t.t.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Naujasis Wrangler ar Defender?



Naujasis G klasės Mercedes ar Defender?





2023-09-21

Kviečia į „Defender“ ralio čempionatą: pakanka registruotis, atvykti ir lenktyniauti

Kviečia į „Defender“ ralio čempionatą: pakanka registruotis, atvykti ir lenktyniauti
Jau 2024-aisiais „Defender“ modelių vairuotojai vėl galės klajoti po įvairias teritorijas lenktynių režimu. Jau priimamos paraiškos dalyvauti kito sezono bekelės ralio vienu modeliu čempionate, suburiančiame tiek patyrusius, tiek debiutuojančius lenktynininkus nepamirštamų „cross country“ varžybų serijai. „Defender“ pristato šį sportinį nuotykį drauge su partneriu, visureigių gamintoju „Bowler“.

Nuo 2024 m. kovo mėnesio Didžiojoje Britanijoje bus surengti septyni trečiosios „Defender Rally“ serijos etapai, kuriuose varžovai turės galimybę išmėginti ir tobulinti savo įgūdžius ant įvairios dangos – nuo žvyro iki kalnų ralio.

Be D. Britanijos ralio serijos, dalyviai visus metus turės galimybę dalyvauti specifiniuose tarptautiniuose renginiuose. Ši koncepcija jau pasiteisino 2023-ųjų sezone. Tokia pasaulinė plėtra atveria kelius į naujas trasas, kraštovaizdžius, kultūras ir iššūkius, kur vairuotojai gali išmėginti jėgas su varžovais iš viso pasaulio.

Po dviejų labai sėkmingų sezonų „Defender Rally“ serija tobulėjo, kad galėtų suteikti komandoms puikią platformą vairavimo įgūdžiams tobulinti, jaudinantiems varžybų potyriams kaupti ir pasirengti varžytis „Defender 90“ modeliais tiek D. Britanijoje, tiek už jos ribų.

„Dėl „Land Rover“ inžinerijos specialistų meistriškumo „Defender 90“ pasižymi ypatingu tvirtumu ir dinamiškumu. Kartu su „Bowler“ DNR jis suteikia pasaulinio lygio varžybų platformą, leidžiančią sėkmingai dalyvauti aukščiausio lygio renginiuose. 2024 m. naujiena – akiratį plečiančių tarptautinių renginių gausa. Klientai patirs dar daugiau nepamirštamų automobilių sporto nuotykių“, – sako „Bowler Motors“ generalinis direktorius Calumas McKechnie.

„Bowler Defender“ bolidas yra sukurtas remiantis serijiniu „Defender 90“. Jame sumontuota ta pati patikrinta jėgos pavara kaip ir viešuosiuose keliuose aptinkamuose modeliuose. 


Nuo pat pristatymo 2019 m., „Defender“ pardavimai buvo beprecedenčiai. Siekdama patenkinti didelę paklausą, šių metų pradžioje bendrovė „Jaguar Land Rover“ Nitros gamykloje Slovakijoje išplėtė gamybos pajėgumus iki trijų pamainų.

„Defender Rally“ serija puikiai demonstruoja „Defender“ ir „Bowler“ kompetenciją bei galimybes. Su 90, 110 ir 130 kėbulais siūlomas mūsų nesustabdomas 4 x 4 automobilis gali būti varomas įvairiomis galios sistemomis, įskaitant našią įkraunamąją elektrinę hibridinę. Jiems visiems įgimta ta pati „Land Rover“ DNR, o „Bowler Defender“ turi dinamišką „Defender 90“ modelio charakterį, tad šis ralio reido varžybų automobilis ne tik patvarus, bet ir smagus vairuoti. Jis patiks tiek pradedantiesiems, tiek patyrusiems vairuotojams“, – pažymi „Defender“ ir „Discovery“ prekių ženklų vykdomasis direktorius Markas Cameronas.

Lenktynių paketas

Varžybose norintys dalyvauti vairuotojai gali rezervuoti automobilį ir vietą D. Britanijos čempionate sumokėję nuo 118 tūkst. svarų sterlingų mokestį plius PVM. Į šį mokestį įtrauktas raliui paruoštas serijinio P300 SE modelio pagrindu sukurtas „Defender“

Jis pasižymi 300 AG galia ir 400 Nm sukimo momentu bei ypatingomis galimybėmis bekelėje. Kiekvienas „Defender 90“ modelis gali įveikti sudėtingiausius reljefus, nes juos paruošė didelę patirtį turintys „Bowler“ specialistai.

Visaapimantis lenktynių paketas sukurtas taip, kad atitiktų griežtus Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) ir D. Britanijos automobilių federacijos reglamentus, o į visapusišką aprūpinimą užtikrinantį paketą įtrauktas startas septyniuose itin konkurencinguose D. Britanijos ralio serijos etapuose. Visiems klientams bus priskirtas specialus lenktynių technikas, vyresnysis lenktynių inžinierius ir elektros specialistais – jie pasirūpins, kad ekipažas būtų geriausiai pasirengęs varžytis.

Kiekviename etape varžybų dalyviai naudosis visapusišku aptarnavimu, apimančiu atsarginių dalių tiekimą, mobiliąsias dirbtuves ir maitinimą. Dalyviams bus sudarytos puikios sąlygos treniruotis, taip pat bus suteikta techninė pagalba bei mentorystės paslaugos, siekiant užtikrinti pilnavertį jų pasirengimą būsimiems iššūkiams.


Su laiko stygiumi susiduriantys klientai gali įsigyti „Bowler’s Full Service“ paslaugą – tuomet bus pasirūpinta visais kasdieniais varžybų aspektais. Čempionato metu „Bowler“ specialistai automobilį tvarkys, profesionaliai saugos, valys, apžiūrės ir, jei reikės, tarp kiekvieno etapo suremontuos: į kiekvieną renginį bus pristatytas lenktynėms paruoštas automobilis. Atsižvelgiant į atokią daugelio etapų vietą, ši galimybė ypač patraukli tiems klientams, kurie nori tiesiog atvykti ir lenktyniauti.

Kadangi visi varžybų dalyviai naudoja tą pačią transporto priemonės techninę įrangą, bus stipri konkurencija, o sėkmė priklausys nuo kiekvienos vairuotojų komandos sugebėjimų. 2024 m. D. Britanijos ralio serijoje dalyvaus iki 16 automobilių.

„Bowler“ ir „Jaguar Land Rover“ 

1985-aisiais įkurta novatoriška automobilių įmonė „Bowler Motors“ veikia Belperyje, Derbio grafystėje, D. Britanijoje. Turtingą lenktyninių visureigių kūrimo patirtį turinti „Bowler“ sulaukė tarptautinio pripažinimo dėl sėkmingų ir našių modelių gamybos. 

„Bowler“ specializacija – ralio reido varžyboms skirtų bolidų gamyba. Jos kūriniai dalyvavo tokiose legendinėse varžybose kaip Dakaro ralis, Britanijos „cross country“ čempionatas ir Prancūzijos „Baja“ lenktynės. Jose dalyvavo išskirtiniai „Tomcat“, „Wildcat“ ir „Nemesis“ modeliai – visi jie sukurti legendinių „Defender 90“ ir „Defender 110“ pagrindu.

„Bowler Motors“ nuo pat įkūrimo puoselėjo glaudžius ryšius su „Land Rover“, o 2012-aisiais įforminta oficiali prekių ženklų partnerystė. Šiuo bendradarbiavimu prasidėjo populiarioji „Defender Challenge Rally“ serija, kuri buvo leidžiama 2014–2016 m. Bendros pastangos išplėtė „Bowler“ patirtį ir įtvirtino bendrovės, kaip bekelės varžybų lyderės, vaidmenį.

2019 m. gruodį „Bowler Motors“ prisijungė prie „Jaguar Land Rover“ ir tapo antrine bendrovės įmone. Ši sąjunga suteikė „Bowler“ dar daugiau išteklių ir galimybių atsinaujinti, vykdant įsipareigojimą tiekti nesustabdomus moderniausius visureigius. Tai leido gerokai išplėsti tyrimų ribas ir įskiepyti „Land Rover“ DNR į platesnio pritaikymo produktus.

Turtingą lenktynių paveldą sukaupusi ir į jaudinančią ateitį žvelgianti „Bowler“ toliau pateisina entuziastų bei įspūdžių ieškotojų lūkesčius, kurdama išskirtinai tvirtus lenktynių automobilius. Važiavimą bekele unikaliai palengvinantis naujausios kartos „Defender“ modelis suteikia tam itin tvirtą ir galingą pagrindą.
 


Land Rover modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini krosoveriai    EvoqueEvoque
  Krosoveriai  FreelanderFreelander  
   Discovery SportDiscovery Sport
  Dideli krosoveriai    Range Rover Velar
    Range Rover Sport
  Visureigiai Defender Defender
DiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscovery
  Range Rover SportRange Rover Sport 
  Dideli visureigiai   Range RoverRange RoverRange Rover
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt