Markės
931 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus bekelėje
  • Klasikinis ir kartu modernus interjeras
  • Pritaikomas įvairioms reikmėms
TRŪKUMAI
  • Ne toks įsimenantis dizainas kaip pirmtako
  • Aukšta kaina
"Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius."
30 metų – beveik tiek reikėjo laukti kol gavome naują Defender. Tai Land Rover legenda ir ne tik – tai vienas įsimintiniausių automobilių britų automobilizmo istorijoje. Defender kūrėjai pasistengė, kad jo kampuotas siluetas niekur nedingtų, automobilio salone išlaikytos kai kurios jo pirmtakų stilistikos detalės - pavyzdžiui, šen bei ten matomi tvirtinimo varžtai ir plieniniai kėbulo struktūros elementai. Ir visgi nepasakytume, kad visureigis iškarto atpažįstamas kaip Defender modelis. Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius senųjų versijų dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius. Ištiesų kompanija praleido gerą progą išleisti naująjį Defender su kampuotu dizainu, nes būtent dabar toks stilius yra labai paklausus. Be to Land Rover neseniai pristatė visą eilę apvalainų, stilingų modelių (tame tarpe suapvalino ir legendinį Discovery), tad kitokios stilistikos modelis buvo kaip tik tikęs į šio gamintojo gamą. Yra gaminamos trumpos ir ilgos bazės versijos bei specializuotos modifikacijos. Visos jos turi panoraminį stogą su stogo kampuose įtaisytais langais, Land Rover būdingą stogo kuprelę ir į šoną atsiveriančias galines duris su pritaisytu atsarginiu ratu. Viduje automobilis sėkmingai derina kokybiškumą su tradicijomis. Čia mes randame priekinę panelę, kurioje galima sudėti įvairius daiktus arba už jos laikytis. Tačiau nepamiršti ir 21 amžiaus patogumai, tokie kaip infosistema valdoma per LCD ekraną. Pavarų svirtis atsidūrė priekinėje panelėje, o į atsilaisvinusią vietą centre įmontuota trečioji pirmosios eilės sėdynė. Naujojo visureigio prošvaisa gali būti nustatoma iki 291 mm, o pakabos geometrija tokia, kad priekinis (approach), centrinės dalies (breakover) ir galinės dalies (departure) kampai sudaro, atitinkamai, 38, 28 and 40 laipsnių. Defender gali įveikti 900 mm gylio brastą, o „Terrain Response 2“ sistemoje yra ir elektroninis brastos įveikimo pagalbininkas. Bekelės ir kelionių mėgėjams visureigis pasiūlys nuotoliniu būdu valdomą elektrinę gervę, palapinę ant stogo, pripučiamas stogines ir papildomo bagažo krepšius. Nereikia pamiršti, kad Defender gali vežti 300 kg svorio krovinį ant stogo, tempti 3500 kg svorio priekabą ir t.t.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Naujasis Wrangler ar Defender?



Naujasis G klasės Mercedes ar Defender?





2021-06-21 technologijos.lt

Dar vienas gamintojas bandys vandenilinį automobilį - mato šios technologijos privalumus

Dar vienas gamintojas bandys vandenilinį automobilį - mato šios technologijos privalumus
„Land Rover“ vardas yra labai gerai žinomas visureigių mėgėjams. Šios markės automobiliai nebijo bekelės iššūkių, nors dažnai yra matomi miestų gatvėse. Dar šiemet „Land Rover“ pradės „Defender“ su vandenilio kuro elementu bandymus.
 
„Land Rover Defender“ yra labiausiai bekelei pritaikytas automobilis. Jis įrengtas pakankamai paprastai, suvokiant, kad į jį žmonės lips su guminiais batais. „Defender“ neišvengiamai turės keistis. Bet kuo jis taps - elektromobiliu? O gal hibridu? „Land Rover“ pirmiausia bandys vandenilį.
 
Vandenilio privalumas tas, kad jo bakus galima papildyti labai greitai. Tai šią retą kuro rūšį paverčia patrauklia srityse, kur energijos sąnaudos yra didesnės. Pavyzdžiui, važinėjant bekele.
 
„Defender“ gaus porą vandenilio bakų, bateriją ir vandenilio kuro elementą. Baterija šiam automobiliui reikalinga išlyginant kuro elemento darbą. Be to, ji surinks stabdymo metu įprastai iššvaistomą energiją.
 
 
Vandenilinis „Defender“
©Gamintojo nuotrauka

Vandenilinis „Land Rover Defender“ galbūt ir nėra tokia prasta mintis. Visų pirma, jis galės būti papildomas pakankamai greitai. Jei vandenilio kolonėlių infrastruktūra pagerės, vandenilinis „Defender“ būtų puikiai tinkamas ilgoms kelionėms. Be to, gamintojas tikisi, kad vandenilis „Defender“ galės tempti sunkias priekabas, o jo nuvažiuojamas atstumas stipriai nesusitrauks, kai ateis žiema.
 
Vandenilinio „Defender“ bandymai neabejotinai įtrauks važiavimą bekele. Tačiau, aišku, „Jaguar-Land Rover“ kol kas nekalba apie serijinę gamybą.
 
Manoma, kad 2030 metais pasaulyje bus 10 milijonų vandenilinių transporto priemonių. Tikriausiai nemaža dalis jų bus sunkusis transportas. Tačiau tuo pat metu manoma, kad pasaulyje tuomet bus tik 10 tūkstančių vandenilio kuro stotelių. Tai - labai mažas skaičius, kuris stipriai ribos vandenilinių transporto priemonių plėtrą.


technologijos.lt
Land Rover modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini krosoveriai    EvoqueEvoque
  Krosoveriai  FreelanderFreelander  
   Discovery SportDiscovery Sport
  Dideli krosoveriai    Range Rover Velar
    Range Rover Sport
  Visureigiai Defender Defender
DiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscovery
  Range Rover SportRange Rover Sport 
  Dideli visureigiai   Range RoverRange RoverRange Rover
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt