Markės
931 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus bekelėje
  • Klasikinis ir kartu modernus interjeras
  • Pritaikomas įvairioms reikmėms
TRŪKUMAI
  • Ne toks įsimenantis dizainas kaip pirmtako
  • Aukšta kaina
"Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius."
30 metų – beveik tiek reikėjo laukti kol gavome naują Defender. Tai Land Rover legenda ir ne tik – tai vienas įsimintiniausių automobilių britų automobilizmo istorijoje. Defender kūrėjai pasistengė, kad jo kampuotas siluetas niekur nedingtų, automobilio salone išlaikytos kai kurios jo pirmtakų stilistikos detalės - pavyzdžiui, šen bei ten matomi tvirtinimo varžtai ir plieniniai kėbulo struktūros elementai. Ir visgi nepasakytume, kad visureigis iškarto atpažįstamas kaip Defender modelis. Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius senųjų versijų dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius. Ištiesų kompanija praleido gerą progą išleisti naująjį Defender su kampuotu dizainu, nes būtent dabar toks stilius yra labai paklausus. Be to Land Rover neseniai pristatė visą eilę apvalainų, stilingų modelių (tame tarpe suapvalino ir legendinį Discovery), tad kitokios stilistikos modelis buvo kaip tik tikęs į šio gamintojo gamą. Yra gaminamos trumpos ir ilgos bazės versijos bei specializuotos modifikacijos. Visos jos turi panoraminį stogą su stogo kampuose įtaisytais langais, Land Rover būdingą stogo kuprelę ir į šoną atsiveriančias galines duris su pritaisytu atsarginiu ratu. Viduje automobilis sėkmingai derina kokybiškumą su tradicijomis. Čia mes randame priekinę panelę, kurioje galima sudėti įvairius daiktus arba už jos laikytis. Tačiau nepamiršti ir 21 amžiaus patogumai, tokie kaip infosistema valdoma per LCD ekraną. Pavarų svirtis atsidūrė priekinėje panelėje, o į atsilaisvinusią vietą centre įmontuota trečioji pirmosios eilės sėdynė. Naujojo visureigio prošvaisa gali būti nustatoma iki 291 mm, o pakabos geometrija tokia, kad priekinis (approach), centrinės dalies (breakover) ir galinės dalies (departure) kampai sudaro, atitinkamai, 38, 28 and 40 laipsnių. Defender gali įveikti 900 mm gylio brastą, o „Terrain Response 2“ sistemoje yra ir elektroninis brastos įveikimo pagalbininkas. Bekelės ir kelionių mėgėjams visureigis pasiūlys nuotoliniu būdu valdomą elektrinę gervę, palapinę ant stogo, pripučiamas stogines ir papildomo bagažo krepšius. Nereikia pamiršti, kad Defender gali vežti 300 kg svorio krovinį ant stogo, tempti 3500 kg svorio priekabą ir t.t.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Naujasis Wrangler ar Defender?



Naujasis G klasės Mercedes ar Defender?





2021-04-22

„Land Rover Defender“ paskelbtas 2021-ųjų pasaulio dizaino automobiliu

„Land Rover Defender“ paskelbtas 2021-ųjų pasaulio dizaino automobiliu
„Land Rover Defender“ kasmečiuose rinkimuose pelnė 2021-ųjų pasaulio dizaino automobilio apdovanojimą. Tai trečias kartas, kai „Land Rover“ pasaulio metų automobilio rinkimuose pelno tokį įvertinimą: 2018 metais šį skambų vardą gavo „Range Rover Velar“, o 2012 m. – „Range Rover Evoque“. Tai pats naujausias iš gausybės pasaulinių įvertinimų, tekusių šiam tikram visureigiui.

„Jaučiamės laimingi ir pagerbti tokio apdovanojimo. XXI amžiaus „Defender“ plečia inžinerijos, technologijų ir dizaino ribas, bet kartu išlaiko ir visiems pažįstamą savo DNR, ir visureigio savybes. Rezultatas – galimybėmis įtikinantis 4 x 4 automobilis, nepaliekantis nė vieno abejingo“, – sakė Justė Šataitė, „Jaguar Land Rover“ rinkodaros vadovė Baltijos šalyse.
 
Naujasis „Defender“ iš naujo apibrėžia XXI amžiaus nuotykius, kartu lieka ištikimas savo pradininkų dvasiai, kuri buvo skiriamasis „Land Rover“ bruožas daugiau nei 70 metų. Pavadinimas, forma ir galimybės jau virto ikona, o tai, kad dabar galima pasirinkti ir skirtingą kėbulo dizainą, personalizuojant vienu iš keturių priedų paketų, leidžia „Defender“ savininkams paversti automobilį savo dalimi.
 
Pasaulio metų automobilio rinkimų dizaino apdovanojimas išskiria ypatingiausius modelius, pasirodžiusius rinkoje per paskutinius 12 mėnesių. Jis tenka automobiliui, demonstruojančiam aukščiausius technologinių inovacijų ir dizaino standartus bei peržengiančiam nustatytas ribas.

 
Šiemet visi rinkimų dalyviai, konkuravę kitose keturiose kategorijose, galėjo pretenduoti ir į Pasaulio dizaino automobilio prizą. Septynių ekspertų grupė peržiūrėjo visus kandidatus ir sudarė rekomendacijų sąrašą galutinį žodį tariantiems 93 automobilių rinkos žurnalistams iš įvairiausių šalių.
 
Prie dizaino ekspertų grupės prisijungė Gernotas Brachtas (Vokietija, Pforcheimo dizaino mokykla), Ianas Callumas (Didžioji Britanija, CALLUM dizaino vadovas), Gertas Hildebrandas (Vokietija, „Hildebrand-Design“ savininkas), Patrickas le Quementas (Prancūzija, Tvaraus dizaino mokyklos dizaineris ir strateginio komiteto prezidentas), Tomas Matano (JAV, Menų akademijos  atstovas ir buvęs „Mazda“ dizaino vadovas), Victoras Nacifas (JAV, „Brojure.com“ kūrybos vadovas ir Naujosios architektūros ir dizaino mokyklos dizaino instruktorius) ir Shiro Nakamura (Japonija, „Shiro Nakamura Design Associates Inc.“ vadovas).
 
Išskirtinis siluetas naująjį „Defender“ padaro akimirksniu atpažįstamą, o minimalios priekinės ir galinės iškyšos garantuoja puikų užvažiavimo ir nuvažiavimo kampą. „Land Rover“ dizaineriai iš naujo permąstė visiems gerai pažįstamus „Defender“ bruožus ir užtikrino visureigiui taip reikalingas tvirtas vertikalias linijas, vadinamuosius „Alpine“ stoglangius, suteikiančius daugiau šviesos salonui, paliko į šoną atidaromas bagažinės duris ir išorėje kabinamą atsarginį ratą – originalaus modelio simbolį.

 
„Defender“ pirmtakų palikimas atsiskleidžia interjere: įprastai struktūriniai elementai ir tvirtinimo taškai slepiami nuo pašalinių akių, tačiau čia jie demonstruojami, pabrėžia praktiškumą ir paprastumą. „Defender 110“ modelis siūlo penkių, šešių arba 5 + 2 sėdynių konfigūraciją, o „Defender 90“ modeliu, kurio ilgis yra kaip kompaktiško šeimyninio hečbeko, vienu metu gali važiuoti šeši asmenys.
 
„Defender“ galimybės kilsteli kartelę, kai kalbama apie tvirtumą bekelėje ir komfortą važiuojant įprastais keliais. „Land Rover“ „D7x“ aliuminio platforma – tvirčiausia kada nors buvusi ženklo kėbulo struktūra; pažangios visureigių technologijos ir modernūs galios agregatai paverčia „Defender“ tiesiog nesustabdomu. Ištobulintos valdymo galimybės užtikrina komfortą važiuojant visais paviršiais, o ekspertai iš „Euro NCAP“ įvertino „Defender“ saugumą maksimaliu – penkių žvaigždučių – įvertinimu.
 
Galimybė rinktis pažangius „Ingenium“ benzininius ir švarius dyzelinius variklius užtikrina, kad „Defender“ demonstruos galią, puikų valdymą ir efektyvumą bet kokioje aplinkoje. Iš tinklo įkraunama „Plug-in“ versija suteikia galimybę iki 43 km įveikti ypač tyliai ir vien elektra. Naujasis 525 AG V8 formos variklį turintis „Defender“ sujungia „Land Rover“ būdingas visureigių savybes ir neįtikėtiną našumą, išskirtinius važiuoklės nustatymus, dėl kurių vairuoti tik maloniau.
 
„Defender“ šeima dabar apima „Defender 90“ ir „Defender 110“ variantus. Šios versijos siūlomos ir kaip kietą stogą turintys komerciniai automobiliai. Nuo pat savo pasirodymo, „Defender“ pelnė daugiau nei 50 pasaulinių apdovanojimų, įskaitant ir 2020-ųjų „Top Gear Metų automobilio“, 2021-ųjų „MotorTrend Metų SUV“, 2020-ųjų „Autocar“ geriausio visureigio ir 2021-ųjų Metų visureigio prizus tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje.
 


Land Rover modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini krosoveriai    EvoqueEvoque
  Krosoveriai  FreelanderFreelander  
   Discovery SportDiscovery Sport
  Dideli krosoveriai    Range Rover Velar
    Range Rover Sport
  Visureigiai Defender Defender
DiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscovery
  Range Rover SportRange Rover Sport 
  Dideli visureigiai   Range RoverRange RoverRange Rover
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt