Markės
931 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus bekelėje
  • Klasikinis ir kartu modernus interjeras
  • Pritaikomas įvairioms reikmėms
TRŪKUMAI
  • Ne toks įsimenantis dizainas kaip pirmtako
  • Aukšta kaina
"Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius."
30 metų – beveik tiek reikėjo laukti kol gavome naują Defender. Tai Land Rover legenda ir ne tik – tai vienas įsimintiniausių automobilių britų automobilizmo istorijoje. Defender kūrėjai pasistengė, kad jo kampuotas siluetas niekur nedingtų, automobilio salone išlaikytos kai kurios jo pirmtakų stilistikos detalės - pavyzdžiui, šen bei ten matomi tvirtinimo varžtai ir plieniniai kėbulo struktūros elementai. Ir visgi nepasakytume, kad visureigis iškarto atpažįstamas kaip Defender modelis. Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius senųjų versijų dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius. Ištiesų kompanija praleido gerą progą išleisti naująjį Defender su kampuotu dizainu, nes būtent dabar toks stilius yra labai paklausus. Be to Land Rover neseniai pristatė visą eilę apvalainų, stilingų modelių (tame tarpe suapvalino ir legendinį Discovery), tad kitokios stilistikos modelis buvo kaip tik tikęs į šio gamintojo gamą. Yra gaminamos trumpos ir ilgos bazės versijos bei specializuotos modifikacijos. Visos jos turi panoraminį stogą su stogo kampuose įtaisytais langais, Land Rover būdingą stogo kuprelę ir į šoną atsiveriančias galines duris su pritaisytu atsarginiu ratu. Viduje automobilis sėkmingai derina kokybiškumą su tradicijomis. Čia mes randame priekinę panelę, kurioje galima sudėti įvairius daiktus arba už jos laikytis. Tačiau nepamiršti ir 21 amžiaus patogumai, tokie kaip infosistema valdoma per LCD ekraną. Pavarų svirtis atsidūrė priekinėje panelėje, o į atsilaisvinusią vietą centre įmontuota trečioji pirmosios eilės sėdynė. Naujojo visureigio prošvaisa gali būti nustatoma iki 291 mm, o pakabos geometrija tokia, kad priekinis (approach), centrinės dalies (breakover) ir galinės dalies (departure) kampai sudaro, atitinkamai, 38, 28 and 40 laipsnių. Defender gali įveikti 900 mm gylio brastą, o „Terrain Response 2“ sistemoje yra ir elektroninis brastos įveikimo pagalbininkas. Bekelės ir kelionių mėgėjams visureigis pasiūlys nuotoliniu būdu valdomą elektrinę gervę, palapinę ant stogo, pripučiamas stogines ir papildomo bagažo krepšius. Nereikia pamiršti, kad Defender gali vežti 300 kg svorio krovinį ant stogo, tempti 3500 kg svorio priekabą ir t.t.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Naujasis Wrangler ar Defender?



Naujasis G klasės Mercedes ar Defender?





2020-06-17

Laukimas baigėsi – į Lietuvą atvyko „Land Rover Defender“

Laukimas baigėsi – į Lietuvą atvyko „Land Rover Defender“
 
Vienas patraukliausių dešimtmečio automobilių „Land Rover Defender“ tapo itin nekantriai laukiamu automobiliu – jo gamybos pradžią sustabdė pandemija, o Slovakijos mieste Nitroje iš naujo startuojančios gamybos linijos tiesiog nespėja patenkinti milžiniškos paklausos. Nepaisant to, kad galimybės pačiupinėti „Defender“ laukia daugiau nei 120 pasaulio valstybių įsikūrę oficialūs atstovai, į „Land Rover“ saloną Vilniuje visureigis jau atvyko. 

Tiesa, „Jaguar Land Rover“ kol kas paleido tik „Defender 110“ gamybos liniją, tad užsisakantiems trumpesnės bazės „Defender 90“ dar teks truputį palaukti. 


 „Lietuvoje naujasis „Defender“ lankėsi sausį ir sulaukė didelio susidomėjimo, tačiau klientų reakcijos pranoko visus lūkesčius – dar nepradėjus prekybos gavome beveik 200 užklausų išbandyti automobilį. Belieka tikėtis, kad laikini gamybos ribojimai ir pandemijos nulemti trikdžiai bus pašalinti, ir gamykla pradės veikti visu pajėgumu jau artimiausiu metu. Beje, per šią karantino sukeltą sumaištį „Defender“ netikėtai tapo savotišku laikmečio simboliu – nepalaužiamu, kantriu ir įveikiančiu visas kliūtis. Buvo verta jo laukti“, – pažymi „Land Rover“ Baltijos šalių rinkodaros vadovė Justė Šataitė. 

„Defender“  – ypatingas „Land Rover“ atstovas, pats tikriausias šio britų prekės ženklo, kurio pirmasis automobilis gimė ir Amsterdame buvo pristatytas 1948-aisiais, palikuonis. Ilga ir kupina nuotykių „Defender“ istorija lėmė, kad kuklus bekelės darbininkas tapo tikra automobilizmo ir stiliaus ikona. 

 

Galima suprasti, kad naujojo „Land Rover Defender“ kūrybinei komandai teko labai rizikinga užduotis – surinkti geriausius senojo „Defender“ bruožus ir perkelti juos ultramodernaus naujojo „Defender“ kūną. Sprendžiant iš entuziastingų atsiliepimų specializuotoje žiniasklaidoje ir gerbėjų forumuose, su užduotimi koncerno inžinieriai ir dizaineriai susidorojo puikiai.   

Vien tai, kad visureigyje pirmą kartą per jo 71 metų istoriją atsisakyta rėminės konstrukcijos, skamba lyg šventvagystė, tačiau vietoje rėmo montuojamas itin tvirtas aliuminio monokokas su nepriklausoma priekine ir galine pakaba be problemų susidoroja su visomis bekelės užduotimis dar lengviau nei jo pirmtakas.  

Nors „Defender“ platforma sukurta koncerno naudojamos D7 pagrindu, jos architektūroje net 95 proc. dalių yra unikalios, todėl platforma  gavo atskirą vardo indeksą – D7x, kur „x“ reiškia „ekstremalus“. 


Bandymų metu „Defender“ įveikė daugiau nei 1,2 milijono kilometrų ekstremaliomis sąlygomis – 50 laipsnių karštyje dykumoje, 40 laipsnių šaltyje Arktyje ir 3 kilometrų aukštyje Uoliniuose kalnuose Kolorado valstijoje. 

Tokiomis sąlygomis buvo išbandyta ir visiškai nauja visų varomų ratų valdymo sistema „Configurable Terrain Response“, debiutuojanti naujajame „Defender“. Sistema leidžia patyrusiems vairuotojams patiems susikurti nustatymų rinkinį, geriausiai atitinkantį važiavimo sąlygas ir jų vairavimo stilių. Naujokams sistema tiesiog identifikuos ir pasiūlys optimalų režimą esamoms sąlygoms. 

Pirmieji į Lietuvą atvykę „Defender“ yra labai ribotos serijos ir siūlomi su dviem – „First Edition“ bei „Launch Edition“ įrangos paketais. 
 


Land Rover modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini krosoveriai    EvoqueEvoque
  Krosoveriai  FreelanderFreelander  
   Discovery SportDiscovery Sport
  Dideli krosoveriai    Range Rover Velar
    Range Rover Sport
  Visureigiai Defender Defender
DiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscovery
  Range Rover SportRange Rover Sport 
  Dideli visureigiai   Range RoverRange RoverRange Rover
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt