Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus bekelėje
- Klasikinis ir kartu modernus interjeras
- Pritaikomas įvairioms reikmėms
TRŪKUMAI
- Ne toks įsimenantis dizainas kaip pirmtako
- Aukšta kaina
"Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius."
30 metų – beveik tiek reikėjo laukti kol gavome naują Defender. Tai Land Rover legenda ir ne tik – tai vienas įsimintiniausių automobilių britų automobilizmo istorijoje. Defender kūrėjai pasistengė, kad jo kampuotas siluetas niekur nedingtų, automobilio salone išlaikytos kai kurios jo pirmtakų stilistikos detalės - pavyzdžiui, šen bei ten matomi tvirtinimo varžtai ir plieniniai kėbulo struktūros elementai. Ir visgi nepasakytume, kad visureigis iškarto atpažįstamas kaip Defender modelis. Jeigu artimiausi konkurentai tokie kaip naujasis Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G klasė ar Suzuki Jimny išlaikė būdingiausius senųjų versijų dizaino bruožus, tai Defender priekiui labai trūksta stambių radiatoriaus grotelių ir apvalių žibintų, kurie ištisus dešimtmečius puošė klasikinius Defender modelius. Ištiesų kompanija praleido gerą progą išleisti naująjį Defender su kampuotu dizainu, nes būtent dabar toks stilius yra labai paklausus. Be to Land Rover neseniai pristatė visą eilę apvalainų, stilingų modelių (tame tarpe suapvalino ir legendinį Discovery), tad kitokios stilistikos modelis buvo kaip tik tikęs į šio gamintojo gamą. Yra gaminamos trumpos ir ilgos bazės versijos bei specializuotos modifikacijos. Visos jos turi panoraminį stogą su stogo kampuose įtaisytais langais, Land Rover būdingą stogo kuprelę ir į šoną atsiveriančias galines duris su pritaisytu atsarginiu ratu. Viduje automobilis sėkmingai derina kokybiškumą su tradicijomis. Čia mes randame priekinę panelę, kurioje galima sudėti įvairius daiktus arba už jos laikytis. Tačiau nepamiršti ir 21 amžiaus patogumai, tokie kaip infosistema valdoma per LCD ekraną. Pavarų svirtis atsidūrė priekinėje panelėje, o į atsilaisvinusią vietą centre įmontuota trečioji pirmosios eilės sėdynė. Naujojo visureigio prošvaisa gali būti nustatoma iki 291 mm, o pakabos geometrija tokia, kad priekinis (approach), centrinės dalies (breakover) ir galinės dalies (departure) kampai sudaro, atitinkamai, 38, 28 and 40 laipsnių. Defender gali įveikti 900 mm gylio brastą, o „Terrain Response 2“ sistemoje yra ir elektroninis brastos įveikimo pagalbininkas. Bekelės ir kelionių mėgėjams visureigis pasiūlys nuotoliniu būdu valdomą elektrinę gervę, palapinę ant stogo, pripučiamas stogines ir papildomo bagažo krepšius. Nereikia pamiršti, kad Defender gali vežti 300 kg svorio krovinį ant stogo, tempti 3500 kg svorio priekabą ir t.t.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-05-02
Naujos kartos „Land Rover Defender“ jau įveikė 1,2 mln. kilometrų, etapas Kenijoje dar laukia „Land Rover“ įspūdingai pažymi Pasaulinę „Land Rover“ dieną – kompanija paskelbė, kad vienas iš baigiamųjų naujojo „Land Rover Defender“ lauko bandymų etapų įvyks egzotiškos gamtos apsuptyje Kenijoje, milžiniškame Boranos draustinyje.
Unikalią galimybę „Land Rover“ suteikė ilgametė partnerė, Afrikos laukinę gamtą sauganti organizacija „Tusk Trust“. Bandymams parengtas naujasis „Defender“ dar bus uniformuotas – maskuojanti plėvelė slėps tikrąją visureigio išvaizdą – tačiau išbandymai bus tikri: prototipas 14 tūkst. hektarų ploto Kenijos rezervate vilks sunkias apkrovas, gabens krovinius ir įveiks sraunias upes. Be to, atlikdamas realias užduotis laukinėje Afrikos gamtoje, „Defender“ prisidės prie draustinio išsaugojimo. Iš viso iki savo debiuto rinkoje, kuris numatytas vėliau šiais metais, naujasis „Defender“ bus įveikęs daugiau nei 45 tūkst. atskirų testų ekstremaliausiomis gamtos sąlygomis įvairiuose pasaulio kraštuose. „Mes atlikome išsamius kompiuterinės simuliacijos ir laboratorinius testus, be to, naujasis „Defender“ įveikė 1,2 mln. kilometrų visais įmanomais žemės paviršiais ir ekstremaliausiomis gamtos sąlygomis. O ypatinga misija Boranos rezervate Kenijoje, ženklinanti galutinį „Discover“ kūrimo programos etapą, patvirtins, kad mūsų inžinieriai pasiekė užsibrėžtą tikslą – sukurti tvirčiausią ir išskirtinių gebėjimų turintį visureigį „Land Rover“ istorijoje“, – sakė Nickas Rogersas, „Jaguar Land Rover“ inžinerijos direktorius. „Land Rover“ inžinieriai jau išmėgino naująjį galiūną 50 laipsnių karščio sąlygomis dykumoje, 40 laipsnių Arkties šaltyje bei 3 kilometrų aukštyje Kolorado Uolinių kalnų nacionaliniame parke. Išlaikęs ekstremalios ištvermės ir pačios nesvetingiausios aplinkos egzaminus, naujasis „Defender“ įrodė, kad sugebės įveikti kiekvieną kelio atkarpą, net ir vairuojamas didžiausių nuotykių mėgėjų. Naujasis „Defender“ buvo kuriamas ir tobulinamas Geidone, Jungtinėje Karalystėje, kur yra įsikūrę pagrindiniai „Land Rover“ dizaino, inžinerijos ir bandymų padaliniai. Nuo konvejerio šie galingi automobiliai riedės Slovakijoje, Nitroje, kur „Land Rover“ neseniai atidarė pažangiausiomis technologijomis aprūpintą gamyklą. „Land Rover“ oficiali partnerystė su „Tusk Trust“ laukinės gamtos išsaugojimo organizacija tęsiasi jau 15 metų – tai leidžia gamintojui pasiekti labiausiai nutolusias egzotiškas pasaulio vietas. Naujoji iniciatyva – išmėginti „Defender“ unikaliame draustinyje Kenijoje – skirta Pasaulinei „Land Rover“ dienai pažymėti. Ji minima kasmet balandžio 30-ąją – šią 1948-ųjų dieną pirmasis „Land Rover“ debiutavo Amsterdamo automobilių parodoje. Šiemet minima 71-oji „Land Rover“ sukaktis. |
Land Rover modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini krosoveriai | Evoque | Evoque | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Freelander | Freelander | ||||||||||||||||||||||||||||||
Discovery Sport | Discovery Sport | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Range Rover Velar | |||||||||||||||||||||||||||||||
Range Rover Sport | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Defender | Defender | ||||||||||||||||||||||||||||||
Discovery | Discovery | Discovery | Discovery | Discovery | ||||||||||||||||||||||||||||
Range Rover Sport | Range Rover Sport | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Range Rover | Range Rover | Range Rover | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Land Rover Defender TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis