Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Koenigsegg CCX, kupė prarado šiek tiek kėbulo formų aštrumo, todėl atrodo švelnesnė. Tiesa, dizaino skirtumai yra labai nežymūs, labiausiai pastebimi – nauji LED lemputėmis papuošti priekiniai žibintai. Standartinė Koenigsegg Agera varoma 4.7 L V8 motoro su dviem turbinom išvysto 910 AG ir pasiekia maksimalų 1100 Nm sukimo momentą. To pakanka, kad 1284 kg svorio superautomobilis 100 km/val. greitį pasiektų per 3,1 sekundės, o apskritai galėtų įsibėgėti iki 390 km/val. Švedų sukurtoje mašinoje įdiegta nuoseklaus jungimo pavarų dėžė, anglies keramikos stabdžiai, „Inconel“ išmetimo sistema bei abiejose pusėse išdėstyti kuro bakai. Per metus buvo planuojama pagaminti 16-20 Koenigsegg Agera superautomobilių. Gaminama ir dar galingesnė versija - Agera R, kuri turi net 1115 AG ir 1199 Nm kuomet maitinama E85 bioetanolio kuru. Šis monstras iki 100 km/h įsibėgėja per 3 sekundes. Nereikia pamiršti, kad šis bolidas sveria vos 1330 kg, o tai mažiau nei vidutinės klasės sedanas.
Švedų gamintojas Koenigsegg mums pateikia naują emocijų užtaisą - Koenigsegg Agera superautomobilį. Palyginti su savo pirmtaku SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia Agera R versija turi net 1115 AG ir 1199 Nm kuomet maitinama E85 bioetanolio kuru. Šis monstras iki 100 km/h įsibėgėja per 3 sekundes.
2010 metais „Top Gear“ žurnale šis automobilis buvo išrinktas metų „hiperautomobiliu“.
2010 metais „Top Gear“ žurnale šis automobilis buvo išrinktas metų „hiperautomobiliu“.
2017-11-13
„Koenigsegg“ aplenkė „Bugatti“ „Bugatti“ dar neseniai turėjo kuo pasigirti. Rudens pradžioje garsus lenktynininkas Juanas Pablo Montoya, vairuodamas „Bugatti Chiron“, pasiekė naują rekordą 0-400-0 rungtyje. Tai yra įsibėgėjimas iki 400 km/val. ir sustojimas iki nulio – tą „Chiron“ pavyko įgyvendinti per 41,96 sek.
Tuo „Bugatti“ patvirtino, kad „Chiron“ yra tinkamas pretendentas į greičiausio pasaulio automobilio titulą. Juk tikimasi, kad šiuo modeliu pavyks pagerinti serijinių automobilių greičio rekordą, kuris nuo 2010-ųjų priklausė „Bugatti Veyron Super Sport“ (431 km/val.), o 2017-aisiais jį pagerino „Koenigsegg Agera RS“ (447 km/val.). Tačiau „Bugatti“ džiaugsmas pasiekus 0-400-0 rekordą truko neilgai.
Švedai iš „Koenigsegg“ gamyklos jau seniai tapo žinomi dėl pomėgio tampyti nervus superautomobilių gamintojams. Tad ir šįkart jie nepasikuklino, o saulėtą dieną nugabeno „Koenigsegg Agera RS“ į vieną nenaudojamą nuo antro pasaulinio karo užsilikusį Danijos aerodromą ir sugalvojo pagerinti „Bugatti“ pasiektą rekordą. Pasakyti, kad švedams pavyko, būtų labai švelnu – jie jį pagerino penkiomis sekundėms, kas yra kone šviesmetis tokių matavimų srityje.
Verta paminėti, kad sąlygos bandymų metu nebuvo idealios – sukibimas nenaudojamame aerodrome ne itin geras, danga nebuvo idealiai lygi, o oro temperatūra siekė 15 laipsnių.
Švediškas superautomobilis, kurio 5,0 l dvi turbinas turintis V8 variklis pasiekia 1 360 AG ir 1 370 Nm, 0-400-0 km/val. testą įvykdė per 36,44 sek. – tam jam prireikė vos 2 441 m. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 400 km/val. truko 26,88 sek. (1 958 m), o stabdymas nuo 400 km/val. iki visiško sustojimo – 9,56 sek. (483 m).
Testo metu 25 egzempliorių tiražu pagamintą „Koenigsegg“ vairavęs švedas Niklas Lilja įsibėgėjo iki 403 km/val. ir iki 0 sustojo per 37,28 sek. (2 535 m). Turint galvoje, kad viso tako ilgis yra 2,7 km, N. Lilja yra labai drąsus vaikinas.
Rekordo video:
Įdomu, kad „Koenigsegg“ tuo neapsiriboja ir tikisi rekordą pagerinti dar kartą – šįkart su hibridiniu „Regera“ automobiliu. Vienintelė bėda, kad visi „Regera“ jau parduoti, tad tokiam bandymui reikėtų savininko malonės. |
Koenigsegg modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
GT klasės 2+2 | Gemera | |||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | CCX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Agera | Jesko | |||||||||||||||||||||||||||||||
One:1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Regera | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Koenigsegg Agera TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis