Markės
885 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Švedų gamintojas Koenigsegg mums pateikia naują emocijų užtaisą - Koenigsegg Agera superautomobilį. Palyginti su savo pirmtaku Koenigsegg CCX, kupė prarado šiek tiek kėbulo formų aštrumo, todėl atrodo švelnesnė. Tiesa, dizaino skirtumai yra labai nežymūs, labiausiai pastebimi – nauji LED lemputėmis papuošti priekiniai žibintai. Standartinė Koenigsegg Agera varoma 4.7 L V8 motoro su dviem turbinom išvysto 910 AG ir pasiekia maksimalų 1100 Nm sukimo momentą. To pakanka, kad 1284 kg svorio superautomobilis 100 km/val. greitį pasiektų per 3,1 sekundės, o apskritai galėtų įsibėgėti iki 390 km/val. Švedų sukurtoje mašinoje įdiegta nuoseklaus jungimo pavarų dėžė, anglies keramikos stabdžiai, „Inconel“ išmetimo sistema bei abiejose pusėse išdėstyti kuro bakai. Per metus buvo planuojama pagaminti 16-20 Koenigsegg Agera superautomobilių. Gaminama ir dar galingesnė versija - Agera R, kuri turi net 1115 AG ir 1199 Nm kuomet maitinama E85 bioetanolio kuru. Šis monstras iki 100 km/h įsibėgėja per 3 sekundes. Nereikia pamiršti, kad šis bolidas sveria vos 1330 kg, o tai mažiau nei vidutinės klasės sedanas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia Agera R versija turi net 1115 AG ir 1199 Nm kuomet maitinama E85 bioetanolio kuru. Šis monstras iki 100 km/h įsibėgėja per 3 sekundes.

2010 metais „Top Gear“ žurnale šis automobilis buvo išrinktas metų „hiperautomobiliu“.

2017-11-13

„Koenigsegg“ aplenkė „Bugatti“

„Koenigsegg“ aplenkė „Bugatti“
„Bugatti“ dar neseniai turėjo kuo pasigirti. Rudens pradžioje garsus lenktynininkas Juanas Pablo Montoya, vairuodamas „Bugatti Chiron“, pasiekė naują rekordą 0-400-0 rungtyje. Tai yra įsibėgėjimas iki 400 km/val. ir sustojimas iki nulio – tą „Chiron“ pavyko įgyvendinti per 41,96 sek. 

Tuo „Bugatti“ patvirtino, kad „Chiron“ yra tinkamas pretendentas į greičiausio pasaulio automobilio titulą. Juk tikimasi, kad šiuo modeliu pavyks pagerinti serijinių automobilių greičio rekordą, kuris nuo 2010-ųjų priklausė „Bugatti Veyron Super Sport“ (431 km/val.), o 2017-aisiais jį pagerino „Koenigsegg Agera RS“ (447 km/val.).
 
Tačiau „Bugatti“ džiaugsmas pasiekus 0-400-0 rekordą truko neilgai.
 
Švedai iš „Koenigsegg“ gamyklos jau seniai tapo žinomi dėl pomėgio tampyti nervus superautomobilių gamintojams. Tad ir šįkart jie nepasikuklino, o saulėtą dieną nugabeno „Koenigsegg Agera RS“ į vieną nenaudojamą nuo antro pasaulinio karo užsilikusį Danijos aerodromą ir sugalvojo pagerinti „Bugatti“ pasiektą rekordą. Pasakyti, kad švedams pavyko, būtų labai švelnu – jie jį pagerino penkiomis sekundėms, kas yra kone šviesmetis tokių matavimų srityje.
 
Verta paminėti, kad sąlygos bandymų metu nebuvo idealios – sukibimas nenaudojamame aerodrome ne itin geras, danga nebuvo idealiai lygi, o oro temperatūra siekė 15 laipsnių.
 
Švediškas superautomobilis, kurio 5,0 l dvi turbinas turintis V8 variklis pasiekia 1 360 AG ir 1 370 Nm, 0-400-0 km/val. testą įvykdė per 36,44 sek. – tam jam prireikė vos 2 441 m. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 400 km/val. truko 26,88 sek. (1 958 m), o stabdymas nuo 400 km/val. iki visiško sustojimo – 9,56 sek. (483 m). 
 
Testo metu 25 egzempliorių tiražu pagamintą „Koenigsegg“ vairavęs švedas Niklas Lilja įsibėgėjo iki 403 km/val. ir iki 0 sustojo per 37,28 sek. (2 535 m). Turint galvoje, kad viso tako ilgis yra 2,7 km, N. Lilja yra labai drąsus vaikinas.
 
Rekordo video:
 

Įdomu, kad „Koenigsegg“ tuo neapsiriboja ir tikisi rekordą pagerinti dar kartą – šįkart su hibridiniu „Regera“ automobiliu. Vienintelė bėda, kad visi „Regera“ jau parduoti, tad tokiam bandymui reikėtų savininko malonės. 


Koenigsegg modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  GT klasės 2+2    Gemera
  Supercar   CCX  
  Agera Jesko
   One:1  
   Regera 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt