Markės
885 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Švedų gamintojas Koenigsegg mums pateikia naują emocijų užtaisą - Koenigsegg Agera superautomobilį. Palyginti su savo pirmtaku Koenigsegg CCX, kupė prarado šiek tiek kėbulo formų aštrumo, todėl atrodo švelnesnė. Tiesa, dizaino skirtumai yra labai nežymūs, labiausiai pastebimi – nauji LED lemputėmis papuošti priekiniai žibintai. Standartinė Koenigsegg Agera varoma 4.7 L V8 motoro su dviem turbinom išvysto 910 AG ir pasiekia maksimalų 1100 Nm sukimo momentą. To pakanka, kad 1284 kg svorio superautomobilis 100 km/val. greitį pasiektų per 3,1 sekundės, o apskritai galėtų įsibėgėti iki 390 km/val. Švedų sukurtoje mašinoje įdiegta nuoseklaus jungimo pavarų dėžė, anglies keramikos stabdžiai, „Inconel“ išmetimo sistema bei abiejose pusėse išdėstyti kuro bakai. Per metus buvo planuojama pagaminti 16-20 Koenigsegg Agera superautomobilių. Gaminama ir dar galingesnė versija - Agera R, kuri turi net 1115 AG ir 1199 Nm kuomet maitinama E85 bioetanolio kuru. Šis monstras iki 100 km/h įsibėgėja per 3 sekundes. Nereikia pamiršti, kad šis bolidas sveria vos 1330 kg, o tai mažiau nei vidutinės klasės sedanas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia Agera R versija turi net 1115 AG ir 1199 Nm kuomet maitinama E85 bioetanolio kuru. Šis monstras iki 100 km/h įsibėgėja per 3 sekundes.

2010 metais „Top Gear“ žurnale šis automobilis buvo išrinktas metų „hiperautomobiliu“.

2010-03-05

Švedų egzotika – „Koenigsegg Agera“

Švedų egzotika – „Koenigsegg Agera“

Kristianas Koenigseggas 2009 metais šventė savo automobilių 15 metų jubiliejų. Ženevoje pristatytas naujausias kūrinys – superautomobilis „Agera“. Nedaug pakeista išoriškai ir lėtesnė už ankstenį modelį „CCXR Edition”. „Agera“ varoma 4,8 l V8 tipo varikliu, pasiekiančiu 910 AG ir maksimalų 1 100 Nm sukimo momentą. Per 3,1 sek. automobilis įsibėgėja iki 100 km/val., o maksimalus greitis apskritai – 400 km/val. Automobilio svoris – 1 300 kg. Gamintojai tikina, kad automobilis prisitaiko prie važiuojamosios kelio dangos ir labai greitai reaguoja į pokyčius. Palyginti su pirmtaku, kėbulas yra labai panašus. Naujajame atsisakyta aštrių formų, kur kas švelnesni kontūrai. Priekiniai žibintai papuošti LED lemputėmis. Nors dažnam jau nusibodo visur kaišomos LED lemputės, tai jau skonio reikalas. Naujiena bus gaminama paraleliai su CCX (806 AG) ir CCXR (1018 AG.).



Koenigsegg modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  GT klasės 2+2    Gemera
  Supercar   CCX  
  Agera Jesko
   One:1  
   Regera 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt