Markės
1792 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus ir nuo Jaguar šaknų neatitolęs kėbulo dizainas
  • Įspūdingas valdymas
  • Puikus V8 variklis
TRŪKUMAI
  • Važiavimo kokybė su didžiausiais ratais yra prasta
  • Maža bagažinė palyginus su konkurentais
  • Didesni varikliai yra bauginamai neekonomiški
"Kalbant apie automobilio matmenis, jie yra kažkur tarp kompaktiško Porsche Boxster ir didesniojo Porsche 911 kabrioleto, todėl ir tikslius F-Type konkurentus sunku nusakyti"
Jaguar F-Type yra gaminamas ant sutrumpintos XK modelio platformos. Tai lengvas, puikiai valdomas dvivietis sportinis automobilis varomas galiniais ratais ir ginkluotas V6 ir V8 varikliais. F-Type dvelkia nepriekaištingu stiliumi kokį kadaise turėjo legendinis E-Type modelis: paprastos, tačiau puikiai išbaigtos banguojančios linijos, „jaguariškas“ priekis ir originaliai atrodantys galiniai žibintai. Kalbant apie automobilio matmenis, jie yra kažkur tarp kompaktiško Porsche Boxster ir didesniojo Porsche 911 kabrioleto, todėl ir tikslius F-Type konkurentus sunku nusakyti. Vairo mechanizmas veikia tiksliai, sukibimas su keliu puikus, o svoris paskirstytas idealiu santykiu 50:50. Automobilio važiuoklėje plačiai naudojami aliuminio lydyniai, o stabdžių diskai yra patys didžiausi kokius tik turėjo serijinis Jaguar. Jaguar F-Type tikrai suteiks malonių akimirkų vairuotojui, nors ir visapusiškai prilygti tobulai išdirbtam Porsche 911 negali. Gamintojas siūlo vieną iš trijų variklių – „standartinis“ F-Type turi kompresorinį 3 litrų darbinio tūrio V6 variklį, kurio galia siekia 340 AG. F-Type S kiek galingesnis – jo variklio galia siekia 380 AG, o galingiausias F-Type V8 S turi tikrai solidų 5 litrų darbinio tūrio V8 variklį, kurio galia siekia visus 495 AG. Visos modifikacijos komplektuojamos su 8 laipsnių automatine „Quickshift“ pavarų dėže. Automobilis su 340 AG varikliu iki 100 km/h įsibėgėja per 5,3 sekundės, su 380 AG varikliu per 4,9, o F-Type V8 S modifikacija – vos per 4,2 sekundės. Praktiškumas yra silpnoji Jaguar F-Type pusė – nepatogus bagažo skyrius siekia vos 196 litrus, o pakėlus stogą jaučiamas erdvės stygius ir abiems keleiviams. Tiesa, elektrinio stogo mechanizmas beveik neįtakoja bagažo skyriaus erdvės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Jaguar E-Pace ir F-Type galinės dalys:



Keletas įdomių šio Jaguar versijų:



400 Sport Coupé


Project 7

Automobilis naudojamas žiedinėse varžybose:



2021-05-25

Adrenalino prie vairo sezoną Lietuvoje pristatė su „Jaguar F-Type“

Adrenalino prie vairo sezoną Lietuvoje pristatė su „Jaguar F-Type“
Galingų variklių urzgimas, kiekvienu milimetru į asfaltą posūkiuose besikabinančių padangų cypimas, ore tvyrantis adrenalinas ir džiaugsmingas įspūdžių aptarimas išlipus iš automobilių. Tokiomis emocijomis pirmadienį bangavo legendinė „Nemuno žiedo“ trasa Kačerginėje, kur automobilių specialistai ir automobilizmo temomis rašantys žurnalistai buvo pakviesti išbandyti įspūdingųjų „Jaguar F-Type“.

Per neeilinį bandomąjį važiavimą renginio svečiai lenktynių trasoje ne tik galėjo įsitikinti britų gamintojo sportinių automobilių galimybėmis, bet ir iš arčiau susipažinti su kitu ypatingu „Jaguar“ modeliu „XE SV Project 8“, kurių iš viso buvo pagaminta vos 300 vienetų.
 
Išbandė atnaujintą modelį
 
Geriausiai sportinių automobilių savybes atskleisti trasoje svečiams padėjęs lenktynininkas Karolis Raišys pažymėjo, kad automobiliui pristatyti ne veltui parinktas „Nemuno žiedas“. Vaizdingoje, daugiau nei 3 kilometrų ilgio trasoje netrūksta nei didelio greičio zonų, nei preciziškų trajektorijų reikalaujančių atkarpų, todėl visos sąlygos leidžia „F-Type“ ryškiausiai pademonstruoti savo galimybes ir charakterį.
 
O pademonstruoti šis modelis turi ką. Nuo pat debiuto 2013 m. „Jaguar F-Type“ specialistų buvo vadinamas tinkamiausiu atstovu reprezentuoti viską, ką gamintojas gali pasiūlyti. Ypatingų bendrovės inžinerijos pasiekimų ir unikalios išvaizdos bei stilingumo dermė tapo sėkmės raktu, atrakinusiu daugybės vairavimo kultūros mėgėjų širdis.

 
Dvejų durelių kupė ir kabrioleto modeliai pernai buvo gerokai atnaujinti: juose atsirado tiek technologinių patobulinimų, tiek ir naujų eksterjero detalių. Akys krypsta į siauresnėse angose įmontuotus naujos technologijos „Pixel LED“ priekinius žibintus, būsimiesiems vairuotojams taip pat siūlomi naujo dizaino 10 stipinų 20 colių skersmens ratlankiai bei papildomos automobilio spalvos.
 
Interjere žvilgsnį traukia 12,3 colio įstrižainės konfigūruojamas skaitmeninis prietaisų skydelis bei 10 colių „Touch Pro“ centrinis ekranas, o „Meridian“ garso sistema įrengta visuose modeliuose. 
 
Patobulino važiavimo savybes
 
Atnaujintame „F-Type“ įtaisytas 2 litrų 300 AG galios turbobenzininis variklis arba 5 litrų V8 konstrukcijos motoras su mechaniniu kompresoriumi, kurio galia, priklausomai nuo pasirinktos versijos, gali siekti nuo 450 iki 575 AG. 
 
Galingiausioji modelio versija nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 3,5 sekundės, o maksimalus greitis elektroniškai ribojamas ties 300 km/val. riba. Visuose modeliuose galią ratams perduoda atnaujinta 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė.
Automobilis sukonstruotas ant visiškai aliumininės platformos, kurios pagrindinės ypatybės itin svarbios galiniais arba visais ratais varomam sportiniam modeliui – mažas svoris ir ypač tvirta konstrukcija. „F-Type“ atnaujinę inžinieriai gerokai patobulino pakabos bei vairo sistemų darbą ir atsaką į vairuotojo veiksmus, tad naujasis modelis tapo itin klusnus ir tiksliai valdomas. 
 
Abiem ašimis varomiems modeliams geriausią sukibimą ir didesnį saugumą suteikia elektronika, užtikrinanti sklandų sukimo momentą paskirstymą kiekvienam ratui, o mažiau patyrusiems vairuotojams kelyje padeda dviejų lygių stabilumo kontrolės sistema.
 
Gerų žodžių atnaujintam „F-Type“ negailėjo ir pirmadienį juos Kačerginės trasoje išbandę automobilių specialistai. 
 
„Man šis automobilis ypatingas tuo, kad jis ne tik agresyviai sportiškas, bet ir visiškai tinkamas paprastoms kasdienėms kelionėms į darbus, po miestą ar bet kokiu kitu tikslu. Jame ta fundamentalioji galia ir valdymo tikslumas, taip pat tai, kaip jis skamba ir atrodo, unikaliai dera su komfortiško važiavimo savybėmis“, – po bandomųjų važiavimų pastebėjo žurnalo „Auto Bild Lietuva“ leidėjas Vitoldas Milius.
 
Žurnalo „Keturi ratai“ žurnalistas Egidijus Babelis priminė, kad „F-Type“ daugelio specialistų vadinamas gražiausiu moderniu „Jaguar“ automobiliu, kurį įkvėpė legendinis „E-Type“ modelis.
 
„Man atrodo, kad būtent todėl šiame automobilyje labiausiai išryškėja visų svarbiausių elementų, kuriuos mintyse nejučiomis priskirtum „Jaguar“, derinys: jėgos, sportiškumo, komforto, šiuolaikiško originalaus dizaino ir kartu aristokratiškos laikysenos. Įsėdęs į „F-Type“, ryte gali su vėjeliu lėkti lenktynių trasoje, o vakare apsirengti smokingą ir keliauti į operos teatrą“, – komentavo E. Babelis.
 
Galingiausias „Jaguar“ automobilis
 
Kiek atslūgus trasoje sukeltoms emocijoms, renginio dalyviai galėjo iš arčiau susipažinti su greičiausiu serijiniu kasdieniam eismui pritaikytu „Jaguar XE SV Project 8“ automobiliu. Į gatves skirtingose pasaulio šalyse išriedės vos 300 šio modelio automobilių, rankomis surinktų specialiame „Jaguar“ techniniame centre Vorvikšyre, Anglijoje, kur įsikūręs ypatingas įmonės padalinys. Jis taip ir vadinasi – „Special Vehicles Operations“ (SVO).
 
Ypatingajame padalinyje kuriami vienetiniai britų markės automobiliai arba mažo tiražo unikalūs sportiniai modeliai, išsiskiriantys didžiausiu greičiu, komfortu bei plačiausiu technologijų pritaikymu.  
 
Būtent toks yra ir „XE SV Project 8“ sportinis sedanas, kuriame sumontuotas legendinis bendrovės 5 litrų darbinio tūrio V8 variklis su mechaniniu kompresoriumi. Jis išvysto net 600 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą. Automobilis gaminamas tiek pramogoms lenktynių trasoje (su „Track Pack“, įrangos paketu, dviem sportinėmis sėdynėmis ir saugos lankais), tiek įprastoms eismo sąlygoms (tam geriau pritaikytos keturvietės versijos). 

 
„Jaguar“ ištobulinta lengvo aliuminio architektūra „XE SV Project 8“ automobiliuose itin dera su anglies pluoštu – variklio dangtyje, buferiuose ir daugybėje kėbulo apdailos elementų. Šių medžiagų derinys padeda sukurti minimalaus svorio modelį.
 
Reguliuojamoji pakaba leidžia rinktis trasai ar bendro eismo keliams tinkamą automobilio aukštį. Šis modelis ypatingas ir tuo, kad legendinę Niurburgo trasą „Nordschleife“ (Vokietija), įveikė greičiausiai iš visų „Jaguar“ automobilių ir greičiau nei bet kuris kitas ketverių durelių serijinės gamybos sedanas.
 
Susipažinti su naujuoju „F-Type“ galima „Jaguar“ atstovybėje Vilniuje.
 


Jaguar modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai   X-Type XE
  Dideli  S-TypeXFXF
  Reprezentaciniai XJXJXJXJ 
  Krosoveriai    E-Pace
  Dideli krosoveriai    I-Pace
  Visureigiai    F-Pace
  Sportiniai    F-Type
  GT klasės XJSXKXK  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt