Markės
806 iš 1919
Jaguar F-Pace 2016 - dabar
Jaguar F-Pace, 2016 - dabar
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.811% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 8
18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 63% Ne 37%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiška bagažinė
  • Gerai valdomas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Prastoki dyzeliniai varikliai
  • Kiek per paprastas dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
"Išskirtinė šio visureigio sąvybė kaip ir reikėjo tikėtis yra puikios valdymo savybės – automobilis valdomas kaip vidutinės klasės sportiškas sedanas"
Pagaliau ir Jaguar įžengė į prabangių visureigių rinką. Be jokios abejonės tai automobilis skirtas asfaltui ir sportiškam vairavimo stiliui. Kaip ir neseniai pasirodę XE ir XF modeliai, F-Pace turi priekinę dviejų skersinių svirčių ir galinę daugiasvirtę pakabą, kėbulo gamyboje daugiausia naudojamas lengvas aliuminis. Visa tai suteikia automobiliui sportiškų sąvybių. Pagal matmenis Jaguar visureigis yra tarpinis variantas tarp Range Rover Sport ir Evoque modelių ir skirtas pirkėjams, kurie labiau vertina ne pravažumo sąvybes, o stilių ir sportiškumą. Jaguar F-Pace automobilio dizainas itin panašus į minėtus XE ir XF modelius, ypač priekine dalimi, o galinė dalis beveik identiškai atkartoja sportiško F-Type galinę dalį. Ir nors visureigis “sulipdytas” iš keletos lengvųjų Jaguar automobilių dizaino gabalų, jis atrodo vientisai ir patraukliai. Sportiškas pojūtis neapleidžia ir salone – čia sėdynės sumontuotos pakankamai žemai, vairas nedidukas ir itin smagus. Galinės sėdynės atkartojant Land Rover patirtį yra sumontuotos šiek tiek aukščiau nei priekinės – tai suteikia savotišką vientisumo atmosferą salone. Nedidelių priekaištų susilaukia priekinė ir durų panelės, kurios tiek dizaino, tiek kokybės požiūriu yra kuklios turint omeny į kokią rinkos dalį taiko šis Jaguar. Išskirtinė visureigio sąvybė žinoma yra puikios valdymo savybės – automobilis judesių vairu klauso kaip vidutinės klasės sportiškas sedanas. Vairo mechanizmas yra kiek “sunkesnis” nei pas mažesnius Jaguar, tačiau yra itin tikslus ir labai greitai reaguoja net į nedidelius vairo pasukimus. Važiuojant mažesniu greičiu automobilis atrodo kiek neramus, tačiau didėjant greičiui atsiskleidžia puikios stabilumo sąvybės. Posūkiuose šiek tiek pastebimas kėbulo posvyris, tačiau jis greitai neutralizuojamas ir leidžia vairuotojui jaustis pakankamai užtikrintam net aštriuose posūkiuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Jaguar E-Pace ir F-Type galinės dalys:



Tokį automobilį vairuoja ir Harry Kane'as:



2022-12-14

„Jaguar“ atnaujino F-PACE: hibridinis visureigis vien elektra nuvažiuos 20 proc. daugiau

„Jaguar“ atnaujino F-PACE: hibridinis visureigis vien elektra nuvažiuos 20 proc. daugiau
Kitąmet pasirodysiantis atnaujintas „Jaguar F-PACE“ pasižymi turtingesnėmis specifikacijomis, supaprastintu modelių asortimentu, didesniu įkraunamojo elektrinio hibrido P400e vien elektros energija nuvažiuojamu atstumu ir patobulinta pramogų bei informacijos sistema.

„Atnaujintas F-PACE yra tiksliai toks modelis, kokio vairuotojai tikisi iš „Jaguar“. Gausesnė ir geriau  naudotojų poreikius atliepianti įranga, penktadaliu našesnė iš tinklo įkraunama hibridinė sistema ir patobulintos ryšio technologijos šį SUV daro ne tik patrauklesnį, bet ir praktiškesnį“, – teigia „Jaguar Land Rover Baltics“ rinkodaros vadovas Jakubas Brodewiczius.
 
Populiarėjanti versija
 
Naujos laidos „Jaguar F-PACE P400e“ visureigyje bus montuojamas didesnis ličio jonų baterijų paketas, vietoje aštuonių modulių jį sudarys devyni, o energijos talpa išaugs iki 19,2 kWh. Tai leido padidinti iš tinklo įkraunamo hibrido vien elektros energija įveikiamą atstumą daugiau nei 20 proc.: nuo 53 iki 65 km. Šis patobulinimas taip pat sumažina automobilio CO₂ emisiją ir vidutines degalų sąnaudas – šie rodikliai dabar siekia atitinkamai 37 g/km ir 1,6 litro šimtui kilometrų (pagal WLTP TEL).
 
P400e modelio jėgos sistema pasiekia 404 AG galią ir 640 Nm sukimo momentą, o nuo 0 iki 100 km/val. automobilis gali įsibėgėti vos per 5,3 sekundės. Didesnio našumo ir taupumo modelis dabar visame pasaulyje bus pasiekiamas dar plačiau – įskaitant ir Japoniją bei Singapūrą. 
 
Pasaulyje kas dešimtas parduotas F-PACE yra iš tinklo įkraunama hibridinė modelio versija. Tačiau šalyse, kur elektrifikuotos transporto priemonės yra paklausiausios, statistika gerokai įspūdingesnė. Štai numatoma, kad Nyderlanduose P400e versijos turėtų sudaryti net 98 proc. visų parduotų F-PACE.

 
Dabar šiuo visureigiu besidomintiems žmonėms išsirinkti norimą modelį bus lengviau, nes  gamintojas supaprastino ir tikslingiau suformavo asortimentą. Atsisakyta kitų nei „R-Dynamic“ specifikacijų, o pasiliktos buvo papildytos papildoma įranga ar kitaip patobulintos. 
 
„Nuo 2025 metų „Jaguar“ taps visiškai elektrinių prabangių automobilių gamintoju, tad mes jau dabar peržiūrime siūlomus modelius ir keičiame jų specifikacijas, siūlydami labiau pageidaujamus variantus. Pirmiausia pokyčius įkūnijo F-TYPE modelis, mat 2023 metais švęsime 75-ąsias „Jaguar“ sportinių automobilių metines. Dabar pereiname prie F-PACE – ypatinga važiavimo, valdymo, rafinuotumo ir prabangos derme išsiskiriančio visureigio.
 
Daugiau nei penktadaliu padidinę iš tinklo įkraunamo hibrido P400e vien elektros energija nuvažiuojamą atstumą, sukūrėme dar patrauklesnį našumo, taupumo ir važiavimo be išmetamųjų dujų derinį, kuriuo galime tik didžiuotis“, – pažymi „Jaguar“ generalinis direktorius Philipas Koehnas.
 
Gausesnė įranga
 
„R-Dynamic S“, SE ir HSE modeliuose montuojami atitinkamai 19, 20 ir 21 colio įvairaus pasirenkamo dizaino ratlankiai (visi galimi su pasirenkamomis savaime užsisandarinančiomis padangomis), o 400 SPORT versijoje dabar naudojami kaltiniai 22 colių ratai su „Style 1020“  blizgios sidabro spalvos bei kontrastinių elementų apdaila (pasirinkimas priklauso nuo rinkos). Centriniai ratų dangteliai dabar juodi ir sidabriškai pilki – anksčiau jie buvo raudoni ir sidabriniai.
 
Dinamišką F-PACE stilių dar labiau sustiprina juodos spalvos paketas, kuris dabar standartiškai naudojamas visuose „R-Dynamic SE“ ir aukštesnio lygio įrangos modeliuose iki pat SVR. Blizgia juoda spalva padengti šoninių veidrodėlių gaubtai, radiatoriaus grotelės ir jų apvadas, langų apvadai, sparnų ventiliacijos angos, galinis aptakas ir galiniai ženkleliai. Kitas subtilus pokytis – atnaujintas groteles puošiantis „R-Dynamic“ ženklelis: raudonos ir žalios spalvos derinį pakeitė šiuolaikiški juodi ir pilki tonai. 
 
Erdviame, prabangiai įrengtame salone vairuotojui suteikiama daugiau technologijų nei anksčiau. „R-Dynamic S“ versijoje įdiegtas TFT skaitmeninis prietaisų skydelis, kuriame siūloma dviejų skalių konfigūracija su pramogų ir informacinės sistemos arba navigacijos valdymu centriniame skydelyje, o „R-Dynamic SE“ versijoje įdiegtas belaidis mobiliųjų įrenginių įkroviklis. 

 
Kiekviename F-PACE modelyje įdiegta intuityvi, greitai veikianti „Pivi Pro“ pramogų ir informacinė sistema, užtikrinanti sklandų ryšį per belaidį „Apple CarPlay“ ar „Android Auto“ prijungimą, bei „what3words“ navigacija. „Pivi Pro“ ir kitų automobilio sistemų programinė įranga nuolat atnaujinama nuotoliniu būdu. 
 
Naujos laidos F-PACE asortimentą sudaro „R-Dynamic S“, „R-Dynamic SE“, „R-Dynamic HSE“, 400 SPORT ir SVR (priklauso nuo rinkos) versijos. F-PACE SVR yra „Jaguar“ visureigių flagmanas. Išskirtiniu „Jaguar“ gamybos 550 AG 5,0 l V8 benzininiu varikliu varomas visureigis per 4 sekundes gali įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. ir pasiekti didžiausią 286 km/val. greitį.
 
Automobilyje montuojamų jėgos agregatų asortimentą sudaro iš tinklo įkraunama hibridinė 404 AG galios versija, kurioje dera elektrinė ir benzininė jėgainės, taip pat – keturių cilindrų 250 AG benzininis, keturių cilindrų 163 AG arba 204 AG švelniojo hibrido sistemos dyzeliniai varikliai, tokios pat sistemos šešių cilindrų dyzelinis 300 AG ir benzininis 400 AG motorai bei minėtoji benzininė 5 litrų V8 550 AG versija (priklauso nuo rinkos). Visi jie pagaminti „Jaguar Land Rover“ variklių gamybos centre Vulverhamptone, Didžiojoje Britanijoje. 
 
Visuose F-PACE modeliuose montuojama išmani visų varomųjų ratų sistema bei aštuonių laipsnių automatinė greičių dėžė užtikrina išskirtinį našumą, dinamiškumą ir žaibišką atsaką į vairuotojo veiksmus.
 
 


Jaguar modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai   X-Type XE
  Dideli  S-TypeXFXF
  Reprezentaciniai XJXJXJXJ 
  Krosoveriai    E-Pace
  Dideli krosoveriai    I-Pace
  Visureigiai    F-Pace
  Sportiniai    F-Type
  GT klasės XJSXKXK  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt