Markės
806 iš 1918
Jaguar F-Pace, 2016 - dabar
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.811% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 8
18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 63% Ne 37%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiška bagažinė
  • Gerai valdomas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Prastoki dyzeliniai varikliai
  • Kiek per paprastas dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
"Išskirtinė šio visureigio sąvybė kaip ir reikėjo tikėtis yra puikios valdymo savybės – automobilis valdomas kaip vidutinės klasės sportiškas sedanas"
Pagaliau ir Jaguar įžengė į prabangių visureigių rinką. Be jokios abejonės tai automobilis skirtas asfaltui ir sportiškam vairavimo stiliui. Kaip ir neseniai pasirodę XE ir XF modeliai, F-Pace turi priekinę dviejų skersinių svirčių ir galinę daugiasvirtę pakabą, kėbulo gamyboje daugiausia naudojamas lengvas aliuminis. Visa tai suteikia automobiliui sportiškų sąvybių. Pagal matmenis Jaguar visureigis yra tarpinis variantas tarp Range Rover Sport ir Evoque modelių ir skirtas pirkėjams, kurie labiau vertina ne pravažumo sąvybes, o stilių ir sportiškumą. Jaguar F-Pace automobilio dizainas itin panašus į minėtus XE ir XF modelius, ypač priekine dalimi, o galinė dalis beveik identiškai atkartoja sportiško F-Type galinę dalį. Ir nors visureigis “sulipdytas” iš keletos lengvųjų Jaguar automobilių dizaino gabalų, jis atrodo vientisai ir patraukliai. Sportiškas pojūtis neapleidžia ir salone – čia sėdynės sumontuotos pakankamai žemai, vairas nedidukas ir itin smagus. Galinės sėdynės atkartojant Land Rover patirtį yra sumontuotos šiek tiek aukščiau nei priekinės – tai suteikia savotišką vientisumo atmosferą salone. Nedidelių priekaištų susilaukia priekinė ir durų panelės, kurios tiek dizaino, tiek kokybės požiūriu yra kuklios turint omeny į kokią rinkos dalį taiko šis Jaguar. Išskirtinė visureigio sąvybė žinoma yra puikios valdymo savybės – automobilis judesių vairu klauso kaip vidutinės klasės sportiškas sedanas. Vairo mechanizmas yra kiek “sunkesnis” nei pas mažesnius Jaguar, tačiau yra itin tikslus ir labai greitai reaguoja net į nedidelius vairo pasukimus. Važiuojant mažesniu greičiu automobilis atrodo kiek neramus, tačiau didėjant greičiui atsiskleidžia puikios stabilumo sąvybės. Posūkiuose šiek tiek pastebimas kėbulo posvyris, tačiau jis greitai neutralizuojamas ir leidžia vairuotojui jaustis pakankamai užtikrintam net aštriuose posūkiuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Jaguar E-Pace ir F-Type galinės dalys:



Tokį automobilį vairuoja ir Harry Kane'as:


Patalpino: Benas | 2022-05-26
Puiki alternatyva vokiškiems konkurentams
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Geras variklis, ekonomiškumas yra puikus, daug erdvės viduje, sportiškas valdymas, rodos aptikimas
  • Dinamiškas
  • Ekonomiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
Neaptikau
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Labai patogus automobilis, puikiai veikiantis 240 AG dyzelinis variklis. Ekonomiškumas yra puikus tokiam dideliam automobiliui. Daug erdvės viduje, sportiškas valdymas. Informacijos ir pramogų sistema galėtų būti geresnė, nes navigacija kartais užsikrauna labai lėtai. Tačiau turi „Apple play“ kas yra puiku. Naudoju Google žemėlapius navigacijai, kuri yra geresnė nei kitos ir veikia per visą ekraną kartu su kitomis programomis tokiomis kaip Spotify. Sklandi 8 greičių automatinė pavarų dėžė jungia pavaras labai gražiai. Priešingai įsitikinimams apie Jaguar patikimumą ir elektronines problemas, automobilis manęs nenuvylė. Jaguar appsas „In Control“ irgi labai naudingas. Šaltais rytais galite užvesti variklį iš telefono, kad paskui lengvai nuvalytumėte ledą ir sušildytumėte vidų prieš įsėdant į automobilį. Programėlė taip pat registruoja kasdienę ridą, aptarnavimo būsenas ir pan. Džiaugiuosi pirmuoji Jaguar automobiliu.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Jaguar modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai   X-Type XE
  Dideli  S-TypeXFXF
  Reprezentaciniai XJXJXJXJ 
  Krosoveriai    E-Pace
  Dideli krosoveriai    I-Pace
  Visureigiai    F-Pace
  Sportiniai    F-Type
  GT klasės XJSXKXK  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt