Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Daug vietos priekiniams ir galiniams keleiviams
- Švarūs ir degalus taupantys varikliai
- Daug standartinės įrangos
TRŪKUMAI
- Prastokai valdomas
- Bagažinė nėra tokia didelė kaip kai kurių konkurentų
- Erzinantys puodelių laikikliai tiesiai už mechaninės pavarų dėžės
Šeštos kartos Sonata (Europos rinkose vadinamas i40) kaip ir paskutinieji Hyundai modeliai "vilki" sėkmingai vystomą šios kompanijos stilių vadinamą "skulptūriška tėkme". Automobilio dizainas nė trupučio neprimena savo pirmtako - jis tapo labiau aptakus, švelnių persipinančių linijų. Sedanas savo kėbulo formomis panašus į ketverių durų kupė automobilius, tokius kaip Volkswagen Passat CC ar Mercedes-Benz CLS. Automobilis ne tik ženkliai išaugo, tačiau tapo galingesnis, saugesnis ir ekonomiškesnis. Tai vienas svarbiausių Hyundai modelių, todėl privalo tinkamai reprezentuoti kompaniją ir brėžti naujus standartus, kurie vėliau bus diegiami mažesniuose modeliuose. Interjere dominuoja panašios linijos kaip ir automobilio eksterjere - sklandžios linijos nuteikia ramiam kruizinimui, dizaino idėjos gal ir ne naujos (panelės forma, prietaisų apšvietimas kiek panašus į Honda Accord), tačiau žiūrisi harmoningai ir labai prabangiai. Visi i40 turi ne tik kokybišką interjerą, tačiau ir nemažai komforto įrangos, bei kitų prabangesniems automobiliams būdingų atributų - standartinę iPod jungtį, Bluetooth laisvų rankų įrangą. Brangesnės komplektacijos turi solidžią garso aparatūrą, dviejų zonų klimato kontrolę, lakuotą interjero detalių apdailą, pavarų perjungimo svirtis už vairo, navigacinę sistemą su lietimui jautriu ekranu ir t.t. Automobilis gaminamas iš karštai štampuoto itin stipraus plieno. Nors i40 turi vos keletą variklių, tačiau jie turėtų patenkinti daugelio poreikius. Tai 2.0 litrų Theta II MPi benzininis agregatas su 165 AG galia, 202 Nm sukimo momentu ir tiesioginio įpurškimo Theta II GDI 2.4 litro keturių cilindrų dyzelinis variklis su 201 AG galia. Abu varikliai taip pat yra komplektuojami su naujomis šešių pavarų automatinėmis pavarų dėžėmis. i40 turi ir hibridinę pavarą naudojančią naujai sukurtą ličio polimero baterijų technologiją. Panašu, kad Hyundai-Kia koncernas ne tik taikosi įsiterpti tarp autopramonės galingųjų, bet ir bando tai pasakyti garsiai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: nerkus | 2012-02-24 |
korejietiska D klase |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Interjeras, sedynes, eksterjeras,salono erdve, bagazine, garso izoliacija, turtinga standartine iranga,taupus dyzeliniai varikliai
galetu buti didesne prosvaisa
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis ne mano, del to negalesiu aprasyti eksploatacijos kastu ir patikimumo. Atsiliepimas paremtas test drive'u, ir palyginimu su kitais bandytais automobiliais. Automobilis lyginamas tik su D ir D+ klases modeliais panasiu metu. Tikiuosi kam nors sis atsiliepimas pades renkantis nauja arba naudota auto. Eksterjeras:cia aisku skonio reikalas, bet tiek sedanas tiek universalas man atrodo labai israiskingai ir graziai, ir yra pastebimas ir tikrai nepaskesta tarp tukstanciu kitu automobiliu. Ypac gerai atrodo LED apsvietimas nakti. Interjeras: cia hyundai padare milziniska zingsni i prieki ir manau pralenke daugeli japonisku auto ir kai kurias vokiskas. Is japonisku tik honda accord interjeras palieka panasu kokybes ispudi,gal net geresni. Labai prabangiai (ypac nakti) atrodo melynos spalvos prietaisu skydelio ir mygtuku apsvietimas; medziagos minkstos ir aukstos kokybes. Beje "autoase" nuotraukos idetos modelio Hyundai Sonata skirto Amerikos ir Rusijos rinkai, kurio ir interjeras ir exterjeras gerokai skiriasi. Surinkino kokybe auksto lygio, niekas nebarska, netraska, nu iki IDEALO manau reiketu atsisakyti dazyto plastiko sidabro spalvos, kurio laimei yra labai nedaug ir jis bendro vaizdo negadina;ir sujungimo atstumas tarp priekiniu dureliu ir paneles to pacio plastiko nera idealiai proporcingas. Bet vel gi pabreziu tada interjeras butu idealus MANO akimis ziurint. Beje dazytas aliuminio imitacijos plastikas yra daugelio automobiliu gamintoju minusas,net ir liukso klases priklausomai nuo komplektacijos tokiu kaip Audi, MB, BMW, Jaguar. Sedynes - vienos patogiausiu kokiose man teko sedet, na gal tik volvo s60 iki 2009 m patogesnes,beje Accord taip pat labai patogios tik labiau sportinio profilio. Sedynes turi nebloga sonini prilaikyma ir mano manymu idealiai isprofiliuotos, plius standartinej komplektacijoj turi elektrini valdyma. Prietaisais naudotis paprasta ir patogu. Elektrinis rankinis stabdis labai patogus. Standartine garso aparatura skamba ganetinai neblogai, nors klausiau tik radijo. Prieky vietos uztenka, o gale jos per akis, panasiai kaip mazda 6 ar VW passat ar Subaru Legacy. Accorde ir Avensis gerokai maziau. Sedynes gana patogios, nulenkiamos su porankiu ir puodeliu laikikliais. Bagazine gana didele ir patogi. Garso izoliacija: labai gera, dyzelinio variklio praktiskai nesigirdi esant mazoms apsukoms, nuo isores triuksmo taip pat gerai apsaugota, taip pat ir pakabos darbo esant prastiems keliams beveik nesigirdi. Teko vaziuot su Lexus IS 2008 m dyzeliu, ten garso izoliacija prastesne. O kaip nekeista atnaujintam toyota avensis siek tiek geresne,bet tik del geresnes pakabos darbo izoliacijos, o variklio darbas ir isores triuksmas izoliuotas panasiai. Beje sedano garso izoliacija geresne nei universalo. Pakaba: vaziavau su 16 rad. ratais. Pakaba amortizuoja pakankamai neblogai, bet nera nei ypatingai komfortiska nei ypatingai standi, sakyciau aukso vidurys, nors man komforto visada labiau norisi. Accord, Lexus IS pakaba kietesne, Avensis panasiai. Vairas: nustatytas ramiam vaziavimui, esant mazam greiciui labai lengvas ir malonus, didejant greiciui - sunkeja, kaip ir visu auto. Bet, kaip minejau, nera astrus - greiciau atsipalaidavimui, nei sportiskam vairavimui. Transmisija: mechanine, pavaru perjungimo svirtis patogi, begiai jungiasi tiksliai, beje sustojus prie sviesoforo variklis automatiskai issijungia (start stop sistema). Tai tiek trumpai. |
Variklis |
Variklis 1.7 dyz su mechanine transmisija, traukos uztenka, kuro sanaudos deklaruojamos mieste 5,3, uzmiesty 4,1, norisi tiket, bet kiek faktiskai nezinau. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kiek tekosi dometis literaturoje, skaityt atsiliepimus Hyundai nuvertejimas gana didelis del neprestizinio firmos ivaizdzio,bet cia tik laiko klausimas, nes kokybes atzvilgiu ji stipriai tobuleja, tuo tarpu kai kiti gamintojai (aisku ne visi) stovi vietoje. Remonto kainos mazesnes uz japonisku, prancuzisku, ir "premium" vokisku auto. |
Patarimai perkančiajam |
Pratestuot pries perkant. Zinoma devetu auto dar nera ir manau ilgai dar nebus:) Nors mano manymu tai geriausias kainos kokybes santykis D klases kategorijoje uz tokia kaina, beje esu bandes ne tik avensi, accorda ar IS...:) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 88)
Hyundai modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | i10 | i10 | i10 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Accent | Accent | Accent | |||||||||||||||||||||||||||||
Getz | i20 | i20 | i20 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | |||||||||||||||||||||||||||
i30 | i30 | i30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Sonata | Sonata | i40 | |||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Grandeur | Grandeur | Grandeur | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Genesis | Genesis | ||||||||||||||||||||||||||||||
Equus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | Coupe | Coupe | Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||
Genesis Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kona | Kona | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bayon | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tucson | ix35 | Tucson | Tucson | ||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | |||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Terracan | |||||||||||||||||||||||||||||||
ix55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Matrix | ix20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Trajet | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | H-1 | H-1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Hyundai i40 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis