Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus išorės dizainas
- Erdvus kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Neitin smagus kelyje
- Triukšmingas salone
"Viduje taip pat jaučiamas patobulėjimas – dabar naudojamas minkštas plastikas ir net oda"
Hyundai kompanija toliau bombarduoja Europą puikiais automobiliais – šįkart naujas ir patrauklus Hyundai i30. Šio modelio išorė suprojektuota pagal naują Hyundai modelių dizaino kryptį. Panašios kėbulo linijos puošia ir didesnius i40 bei Sonata modelius. Naujoviškos priekinės grotelės, drąsios lenktos linijos, pailgi žibintai einantys sulig automobilio priekinėmis ratų arkomis - tai bruožai siejantys visus naujos kartos Hyundai modelius. i30 tapo ilgesnis, platesnis, žemesnis ir solidesnis. Bagažo skyrius tapo 10 procentų didesnis ir siekia 378 litrų talpą. Viduje taip pat jaučiamas patobulėjimas – dabar naudojamas minkštas plastikas ir net oda. Ką jau kalbėti apie išraiškingą prietaisų skydelio dizainą. Hyundai i30 turi daug prabangos aksesuarų, gerą saugumo įrangą – standartines 6 oro pagalves bei standartinę elektroninę stabilumo kontrolės sistemą. Kelyje automobilis elgiasi nuspėjamai ir komfortiškai, tik kiek per stipriai jaučiami dideli kelio nelygumai, bei garsus priekinės pakabos darbas. Tačiau vairo mechanizmas nenuvilia - i30, skirtingai nei įprasta Hyundai automobiliams, yra aštrus ir informatyvus. Taigi, automobilis akivaizdžiai taikosi į šios perpildytos klasės lyderių gretas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-04-29 |
Hyuntai i30 2015 m |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
gera greičių dėžė
mažai vietos
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Šią žiemą Čekijoje teko man pasivažinėti išnuomotu Hyundai dyzeliniu varikliu, tai papasakosiu, kokie įspūdžiai apie šį automobilį. Nors jie yra gana švieži. Kai atėjau į nuomos punktą (iš anksto buvau užsakęs golfo klasės automobilį) ir gavau i30 raktelius, buvau šiek tiek nustebęs. Ar tai yra Octavia ir Golf analogas? Bet variklis buvo dyzelinas, kuris yra didelė palaima visose Europos šalyse, todėl aš nesiskundžiau, paėmiau raktus, radome automobilį stovėjimo aikštelėje, atsisėdau, užvedžiau ... ir grįžau į nuomos bendrovę. Taip, paprašyti vokiečių richti C klasė. Nes nėra būtina įkalinti žmogų prie vairo kaip tai daro japonai nykštukai, ir kažkodėl korejiėčiai iš Hyundai. Subinė giliai, keliai aukštai (Pedalai azijietiškai arti vienas kito), nugara vertikaliai tiesiai. Ačiū, aš vis dar myliu pirmos kartos Rav4. Taip, yra aukščio reguliavimas, bet lubos maišo mano 180 cm ūgiui. Trumpai tariant, vokiško automobilio nebuvo, tai teko imti tai, kas buvo. Pravažiavau keletą tūkstančių kilometrų ir netgi pripratau prie sėdėjimo pozos, bet nugarą stipriai skaudėjo ir turėjau kas 200 km stoti. Automobilio dydis vis tiek nesiekia golfo, bet, tai tik mano subjektyvi nuomonė, matmenų nelyginsiu. Bagažinėje, du standartiniai, kelioniniai lagaminai vienas šalai kito netelpa - neužtenka gylio. Tik sugrūdus vieną už kito šeip taip telpa. Tačiau gale sėdėti yra pakankamai vietos kad būtų galima egzistuoti. Mano žmonos kojos į mano priekinę sėdynę nesirėmė. Kas dar nelabai patiko? Nebuvo klimato kontrolės (buvo tik pečiukas), sėdynių šildymo (nejaugi dar būna šiuolaikinių mašinų už tokią kainą, kur nėra sėdynių šildymo?) Ir (dėmesio)! galinio lango apiplovimo. Ty. pats valytuvas buvo, bet, nebuvo kuom atmirkinti purvo prieš valant valytuvu. Vieta jungikliui buvo, bet jungiklio nebuvo. Na, gerai, kad buvo sniego, tai sniegu drėkinau! Galiausiai pats interjeras: kietokas plastikas ir akis rėžiantis mėlynas prietaisų skydelio apšvietimas. Dabar apie gerus dalykus, jų taip pat yra. Puiki greičių dėžė! Patogi pavarų perjungimo svirtis, tikslus perjungimas, atbulinio bėgio blokavimo liežuvėlis, galiausiai reguliuojama sankaba. Visa tai vokiečių lygio ir ne blogiau. Valio! Tik nesupratau šeštos pavaros naudos, kažkoks mozchizmas ar ji skirta robotams, keliaujantiems per dykumas. Su pilnu baku, borto kompiuteris rodo, kad galima nuvažiuoti 900 km atstumą! Ir visa tai yra arti tiesos, galiu patvirtinti. Variklis, paspaudus gazą, dyzelį siurbia neblogai, o galios tikrai trūksta. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Hyundai modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | i10 | i10 | i10 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Accent | Accent | Accent | |||||||||||||||||||||||||||||
Getz | i20 | i20 | i20 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | |||||||||||||||||||||||||||
i30 | i30 | i30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Sonata | Sonata | i40 | |||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Grandeur | Grandeur | Grandeur | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Genesis | Genesis | ||||||||||||||||||||||||||||||
Equus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | Coupe | Coupe | Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||
Genesis Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kona | Kona | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bayon | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tucson | ix35 | Tucson | Tucson | ||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | |||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Terracan | |||||||||||||||||||||||||||||||
ix55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Matrix | ix20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Trajet | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | H-1 | H-1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Hyundai i30 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis