Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus išorės dizainas
- Erdvus kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Neitin smagus kelyje
- Triukšmingas salone
"Viduje taip pat jaučiamas patobulėjimas – dabar naudojamas minkštas plastikas ir net oda"
Hyundai kompanija toliau bombarduoja Europą puikiais automobiliais – šįkart naujas ir patrauklus Hyundai i30. Šio modelio išorė suprojektuota pagal naują Hyundai modelių dizaino kryptį. Panašios kėbulo linijos puošia ir didesnius i40 bei Sonata modelius. Naujoviškos priekinės grotelės, drąsios lenktos linijos, pailgi žibintai einantys sulig automobilio priekinėmis ratų arkomis - tai bruožai siejantys visus naujos kartos Hyundai modelius. i30 tapo ilgesnis, platesnis, žemesnis ir solidesnis. Bagažo skyrius tapo 10 procentų didesnis ir siekia 378 litrų talpą. Viduje taip pat jaučiamas patobulėjimas – dabar naudojamas minkštas plastikas ir net oda. Ką jau kalbėti apie išraiškingą prietaisų skydelio dizainą. Hyundai i30 turi daug prabangos aksesuarų, gerą saugumo įrangą – standartines 6 oro pagalves bei standartinę elektroninę stabilumo kontrolės sistemą. Kelyje automobilis elgiasi nuspėjamai ir komfortiškai, tik kiek per stipriai jaučiami dideli kelio nelygumai, bei garsus priekinės pakabos darbas. Tačiau vairo mechanizmas nenuvilia - i30, skirtingai nei įprasta Hyundai automobiliams, yra aštrus ir informatyvus. Taigi, automobilis akivaizdžiai taikosi į šios perpildytos klasės lyderių gretas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Hyundai | 2013-07-16 |
Naujasis Hyundai i30 - toli gražu nebe kibiras. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dizainas, ekonomija, ganėtinai kokybiškai surinktas
Norėtųsi šiek tiek daugiau galios ir kad nebūtų tų, kartais pasitaikančių, plasmasės barškesių
|
Bendras automobilio aprašas |
Kažkada, dar ne pernelyg senai, tokios markės kaip Hyundai ir KIA buvo ne ką kokybiškesnės už dabartinį Dacia. Tai buvo ganėtinai pigūs, prastai atrodantys, nepatikimi ir nemalonūs automobiliai, tačiau viskas keičiasi. Naujas dizainas, daugiau kokybės ir apskritai, - orentuojamasi jau į kitus klientus. Į tuos, kurie turi pinigų ir gali nusipirkti gerą, tačiau ir toli gražu ne patį pigiausią compact'ą. Pirmas dalykas, į kurį atkreipi dėmesį, pamatęs šį automobilį, neabejotinai yra jo dizainas. Tai toli gražu ne kvadratas ant ratų ir manau jį drąsiai galima pavadinti kone gražiausiu compact'u. Salonas irgi ne ką prastesnis. Skydelis tamsoje šviečia sodria, tamsiai mėlyna spalva (neįprastai, bet labai maloniai), pagrindinės konsolės dizainas ganėtinai futuristiškas ir vokiškų automobilių neprimena, tačiau visos jo funkcijos yra po ranka, mygtukai dideli, su aiškiais simobiliais, todėl viskuo naudotis tikrai paprasta. Dauguma medžiagų labai malonios liesti ir nenusileidžia vokiškiems flagmanams, tačiau automobilio vidaus rankenos (tos, už kurių paimi durims uždaryti) yra ganėtinai masyvios ir pagamintos iš kieto plastiko, kuris nėra itin malonus liesti. Važiuojant per nelygumus ar duobes kažkur salone girdisi plasmasės barškesiai, kas taip pat nėra labai malonu, tačiau tai tik smulkmena. Ištikrųjų tai tikrai kokybiškai pagamintas automobilis. |
Variklis |
Pas mane yra dyzelinis 1.4 motoras. Automobilis labiau subalansuotas miestui ir tikrai nėra pats greičiausias, tačiau mieste jo galios per akis, o ir užmiestyje ar greitkalyje su juo važiuoti tikrai galima drąsiai. Kone smagiausias dalykas šiame automobilyje, tai jo kuro sąnaudos. Automobilis turi kuro taupymo sistemą, - A'ke (vokiška alternatyva yra vadinamasis START/STOP, kai sustojus automobilis yra prigesinamas arba išvis užgesinamas). Kaip mieste jį besmaugsi, virš 5 litrų sąnaudų niekaip nepakelsi. Užmiestyje išvis važiuojama pigiau negu su viešuoju transportu, nes pakanka vos keleto litrų kuro šimtui kilometrų. Panašias galimybes demonstruoja kibiriukai Lupo (tie patys mažiausi, klaikiai atrodantys Volkswagenai). Žodžiu sąnaudos tikras anekdotas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Mašina nauja, tai nespėjo dar pernelyg daug nuvertėti. Žinoma, dabar negausiu tiek, kiek mokėjau salone, bet juk tai nutinka kiekvienai mašinai, išvažiuojančiai pro salono vartus. Eksploatacijos kaštai vėlgi ne mano reikalas, nes yra garantija, kuri viską suremontuoja ir apmoka, o padangos, tepalai niekuo neišskirtiniai šiam automobiliui. |
Patarimai perkančiajam |
Jeigu reikalingas ne pats galingiausias, tačiau sportiškai atrodantis compact klasės automobilis su anekdotų vertomis kuro sąnaudomis, tai - kone geriausias variantas. Tikrai malonesnis viskuo už Volkswagen Golf. :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 34)
Hyundai modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | i10 | i10 | i10 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Accent | Accent | Accent | |||||||||||||||||||||||||||||
Getz | i20 | i20 | i20 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | |||||||||||||||||||||||||||
i30 | i30 | i30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Sonata | Sonata | i40 | |||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Grandeur | Grandeur | Grandeur | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Genesis | Genesis | ||||||||||||||||||||||||||||||
Equus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | Coupe | Coupe | Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||
Genesis Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kona | Kona | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bayon | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tucson | ix35 | Tucson | Tucson | ||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | |||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Terracan | |||||||||||||||||||||||||||||||
ix55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Matrix | ix20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Trajet | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | H-1 | H-1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Hyundai i30 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis