Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Išskirtinė vertė
- Erdvus ir kokybiškas interjeras
- Gera garso izoliacija
- Saugumo įranga
TRŪKUMAI
- Maža erdvė galinių keleivių galvoms
Genesis - dar vienas Hyundai kompanijos bandymas įsiterpti tarp prestižinių Audi A6, 5 serijos BMW, Lexus GS ir Jaguar XF automobilių. Naujas Hyundai flagmanas pasižymi solidžiu, kiek konservatyviu dizainu, tačiau tokie ir yra šios klasės automobilių pirkėjų poreikiai. Stambi priekinė automobilio dalis su didžiulėmis radiatoriaus grotelėmis kontrastuoja su nuolaidžia, švelnesnių linijų galine dalimi. Viduje Genesis negali pasigirti įdomesniais dizaino sprendimais, tačiau turi visą būtiną komforto ir saugumo įrangą. Kelyje automobilis elgiasi labiau komfortiškai nei sportiškai. Tačiau 3,8 litrų V6 variklis pagirtinai atlieka savo darbą – veikia labai tolygiai, skleidžia gražų garsą ir sugeba atlikti spurtą nuo 0 iki 100 km/h per 6.8 sekundės. Hyundai Genesis privalumas yra jo praktiškumas – automobilis yra kiek didesnis nei visi konkurentai, todėl interjero erdvė yra išties pagirtina. Gal tik keleivių galvoms gali pritrūkti vietos dėl standartiškai montuojamo panoraminio stogo.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2013-12-04
Antros kartos Hyundai Genesis „Hyundai“ oficialiai pristatė antros kartos prabangų sedaną „Genesis“. Galiniais ratais varomas Pietų Korėjos gamintojo automobilis turi daugiau rafinuotumo ir sportiškumo. Antros kartos „Genesis“ yra 4990 mm ilgio, 1890 mm pločio ir 1480 mm aukščio. Už savo pirmtaką jis tapo 4 mm ilgesnis ir 5 mm aukštesnis. Ratų bazė taip pat išaugo 75 mm ir dabar sudaro 3010 mm. Dėl šios priežasties padaugėjo vietos galinėje automobilio dalyje. Automobilis bus komplektuojamas su atnaujintais keturiais benzininiais varikliais, o kartu su jais debiutuoja ir nauja „HTRAC“ visų varomų ratų sistema ir nauja galinė važiuoklė. Atnaujinti varikliai užtikrins mažesnes kuro sąnaudos ir geresnes važiavimo charakteristikas. Silpiausia versija su 3,0 litrų varikliu turi 257 AG, galingesnis 3,3 litro variklis generuoja 282 AG, trečioji versija su 3,8 litro varikliu pasiekia 315 AG galią, o galingiausias 5,0 litrų GDI variklis išspaudžia 425 AG. Su šiuo varikliu prabangus sedanas nuo 0 iki 100 km/h greitį pasiekia per 5,4 s, o maksimalus greitis yra 240 km/h. Visi varikliai bus komplektuojami su 8 laipsnių automatine transmisija. „Hyundai“ teigia, kad per pirmąją dieną gavo 3500 užsakymų Pietų Korėjoje, o per metus planuoja parduoti 62 000 automobilių globaliu mastu. Beje, tai bus pirmasis toks „Hyundai“ kompanijos modelis parduodamas Europoje. Prestižu jis bandys nenusileisti Europoje ir Japonijoje gaminamiems premium klasės sedanams.
Šaltinis:
Taip pat skaitykite:
|
Hyundai modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | i10 | i10 | i10 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Accent | Accent | Accent | |||||||||||||||||||||||||||||
Getz | i20 | i20 | i20 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | |||||||||||||||||||||||||||
i30 | i30 | i30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Sonata | Sonata | i40 | |||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Grandeur | Grandeur | Grandeur | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Genesis | Genesis | ||||||||||||||||||||||||||||||
Equus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | Coupe | Coupe | Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||
Genesis Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kona | Kona | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bayon | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tucson | ix35 | Tucson | Tucson | ||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | |||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Terracan | |||||||||||||||||||||||||||||||
ix55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Matrix | ix20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Trajet | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | H-1 | H-1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Hyundai Genesis TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis