Markės
672 iš 1918
Honda Civic, (FA/FD) 2005 - 2011
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.25% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 4
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išskirtinis įdomus dizainas
  • Erdvus salonas
  • Įdomus interjeras
TRŪKUMAI
  • Didelis kaip Civic atstovas
  • Ne toks praktiškas kaip hečbekas
  • Interjeras neatitinka hečbeko versijos lygio
Aštuntos kartos Honda Civic pristatytas 2005 metais turi visiškai naują futuristinį dizainą su 3 arba 5 durų hečbeko, kupė kėbulais ir truputį solidesnio dizaino 4 durų sedaną. Sedanas išsiskiria dinamišku priekio dizainu ir itin erdvia keleivių kabina. Interjeras yra panašus į hečbeko – priekinis dviejų pakopų skydelis šviečia gražiomis melsvomis spalvomis ir yra pagamintas iš kokybiškų medžiagų, būdingų aukštesnės klasės automobiliams. Civic pasižymi didele erdve viduje ir bagažinėje – didesne nei bet kuriame šios klasės automobilyje. Tai išties praktiškas sedanas. Naujas Civic naudoja sportiškesnę ir komfortiškesnę galinę pakabą nei hečbeko versijos. Varikliai yra 1.8 ir 2.0 litro benzininiai, tačiau gaminami ir keli įdomesni variantai – hibridinis ir Type-R. Hibridinis modelis turi 1.4 litro benzininį variklį derinamą su elektriniu. Tai vienas pačių pažangiausių ir vienas pirmųjų tokių variklių pasaulyje. Kitas įdomus modelis – pirmas keturduris JDM Civic Type-R gamintas Japonijos rinkai. Tai didesnis, platesnis ir sunkesnis galingiausias Civic, tačiau dėl gerokai ilgesnės bazės automobilis yra stabilesnis prie didelių greičių. Automobilyje yra plačiai naudojamas aliuminis, o variklis galingesnis nei Europos Type-R hečbeko versijoje - 222 AG (165 kW) prie 8400 rpm galia ir 215 Nm prie 6100 rpm sukimo momentas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmas Civic Type-R gamintas sedano kėbulu.

Civic Type-R modelis buvo oficialus 2006 metų F1 Japonijos Gand Prix automobilis.

Buvo gaminamas hibridinis Civic modelis turintis 1.4 litro benzininį variklį derinamą su elektriniu. Tai vienas pačių pažangiausių ir vienas pirmųjų tokių variklių pasaulyje.

Viena galingiausių versija buvo Civic Type-R gaminta Japonijos rinkai. Šio modelio variklis buvo galingesnis nei Europos Type-R hečbeko versijoje – turėjo 222 AG (165 kW)/8400 rpm galią ir 215 Nm/6100 rpm sukimo momentą:



O galingiausia Civic Mugen RR turėjo visus 240 AG:


Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:



Patalpino: Asta | 2023-09-21
Mano pirmasis japonas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Salono talpa puiki, salono surinkimo kokybė, degalų sąnaudos ir dinamika nebloga, puikus valdymas
  • Gera pakaba
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Informatyvus vairas
  • Gražus dizainas
Garso izoliacija prastoka
  • Prasta garso izoliacija
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Mano vairavimo stažas jau 12 metų, bet apie automobilius nelabai išmanau. Tačiau šiuo Honda Civic esu patenkinta. Iš karto atkreipsiu dėmesį į tai koks puikiai valdomas šis automobilis. Pagreitis iš 1.8 variklio vidutiniškas ir kuro sunaudojimas vidutinis. Apie gedimus kol kas nieko negaliu pasakyti, buvo keletas standartinių patvarkymų, keistos stabdžių kaladėlės ir kitos eksploatacinės medžiagos. Automobilis atrodo kiek kitaip nei visi, man jis išsiskiria iš masės kitų, po kelionės eidama namo visada atsigręžiu atgal. Gal dėl to, kad automobilio išorė itin tvarkinga. Interjeras ypač geras, žema sėdėjimo pozicija yra puiku, veliūrinis interjeras neprilygstamas, nors ir teplus. Mieste kartais dugnas liečia gulinčius policininkus, automobilis turi mažą prošvaisą. Minusas, bet greičiausiai ne automobilio, o labiau mūsų kelių. Turite būti ypač atsargūs važiuojant nelygiu keliu. Tai mano pirmoji automobilio apžvalga, taigi techniškai nelabai ką galiu pasakyti. Automobilį naudoju neitin daug, bet juo esu tikrai patenkinta.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt