Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Mazda MX-6 automobilis. Galingesnė Probe GT versija turėjo 2.5 L V6 variklį, 4 ratų diskinius stabdžius, priešrūkinius žibintus ir oda apvilktą vairaratį. Abu gaminti varikliai turėjo dvigubą paskirstymo velenų valdymo mechanizmą (DOHC) ir buvo derinami su 5 pavarų mechanine arba 4 pavarų automatine greičių dėže. Iš pradžių buvo planuojama gaminti ir 3 kartos Probe ant Mondeo važiuoklės, tačiau buvo pasirinktas pavadinimas "Cougar" ir gaminamas kartu su Mercury Cougar modeliu. Probe GT žurnalo „Car and Driver“ buvo išrinktas 1993 metų automobiliu.
Antros kartos Ford Probe taip pat buvo gaminamas ant Mazda GE platformos kaip ir SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Probe pardavimai niekada nebuvo labai geri - 1996 metais buvo parduota 30,079 vienetų, tuo tarpu jau 1997 metais pardavimai krito iki 16,777 ir tai buvo prasčiausiai parduodamas modelis visoje Ford gamoje 1997 metais, todėl automobilio gamyba buvo nutraukta.
Nerijus Paketūras
Parašė atsiliepimų: 27
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 27
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Nerijus P | 2009-02-26 |
Labai patogus, bet nesportiskas ale sportinis automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Grazus automobilis, isskirtinis dizainas, palyginti patogus ir komfortiskas. Malonus interjeras, daug visokios irangos, didziule bagazine. Nera problemu lenkiant :)
Nuolatines problemos su varikliu, siet tiek silpnokas pagal litraza. Bendrai – tai toks problematiskas automobilis. Nelabai puikiai valdomas.
|
Bendras automobilio aprašas |
Tai idomus automobilis. Is vienos puses geras, is kitos labai prastas. Na gerosios puses yra sios : kaip nekeista tai patogus automobilis, jo pakaba ganetinai minksta, gal net komfortiskesne nei kokios nors audi 80. Automobilis sudaro amerikietisko stiliaus kupe, toks jis ir yra. Viduje viskas yra komfortiska, nors pas mane ne ode, taciau yra kondicionierius, el., langai ir pan. Probe paprastai turi daug elektros ir irangos. 2.5 V6 variklis – turi gera sukimo momenta, trauka jo tikrai nebloga. Taciau ne tokia kokios galima tiketis is 2.5 variklio. Pvz. BMW 325 vaziuoja kur gas geriau. Na bet kruizint su Probe yra malonu. Viduje – panele man isties patinka, atrodo gan idomiai ir kokybiskai. Net gale sedintiems palikta vietos skirtingai nei japoniskuose kupe. Geriausias bajeris yra bagazine. Kadangi Probe yra hecbekas, tai atsidaro dideles durys ir cia galima daug ka sutalpinti. Netgi pavesti didelius krovinius – kaip kai kuriuos saldytuvus :) Bagazine tikrai ne pagal automobili – labai didelis. Dabar trukumai – kaip sakiau variklis yra silpnokas, be to su varikliu yra nuolat visokiu bedu. Tai neveikia kaip turi buti, o kas blogiausia nuolat turejau bedu su paskirstytojais. O taiu labai brangi detale – siai bedai jau esu isleides ne viens tukstanti litu. Kitas blogumas – elektriniai prietaisai, kurie megsta pastreikuoti. Toliau turejau bedu su lempu mechanizmu. Be to automobilis vaziuoja kiek per minkstai, na nesportiskai. Susidaro sunkaus automobilio ispudis, nors jis tikrai nera sunkus – sveria apie 1280 kg. |
Variklis |
Variklis kaip minejau yra silpnoji sio automobilio puse. Nera toks galingas kaip noretusi, be to nuolat su juo yra problemu. Tiesa reikia pamineti, kad jis yra gan ekonomiskas – nespaudziant labai ima apie 10 litru/100km. Tai nauaneblogas rezultatas 2.5 varikliui. Na bet tai kogero geresnis pasirinkimas nei kitas variklis – 2 litru. Jis nors ir neturi tiek problemu, taciau yra labai silpnas. Tokiam automobiliui tikrai per silpnas. |
Patarimai perkančiajam |
Perkant su 2.5 varikliu svarbiausia patikrinti varikli. Paziureti kaip jis veikia, ar tolygiai, ar negesta. Butinai pasiziureti kompresija. Nes tai silpnoji automobilio dalis. Pasiziureti kaip veikia visa elektros dalis – tai taip pat silpnybe. Siaip automobilis nelabai rudija, taigi kebulas nera problema. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Ford Probe TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis