Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Mazda MX-6 automobilis. Galingesnė Probe GT versija turėjo 2.5 L V6 variklį, 4 ratų diskinius stabdžius, priešrūkinius žibintus ir oda apvilktą vairaratį. Abu gaminti varikliai turėjo dvigubą paskirstymo velenų valdymo mechanizmą (DOHC) ir buvo derinami su 5 pavarų mechanine arba 4 pavarų automatine greičių dėže. Iš pradžių buvo planuojama gaminti ir 3 kartos Probe ant Mondeo važiuoklės, tačiau buvo pasirinktas pavadinimas "Cougar" ir gaminamas kartu su Mercury Cougar modeliu. Probe GT žurnalo „Car and Driver“ buvo išrinktas 1993 metų automobiliu.
Antros kartos Ford Probe taip pat buvo gaminamas ant Mazda GE platformos kaip ir SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Probe pardavimai niekada nebuvo labai geri - 1996 metais buvo parduota 30,079 vienetų, tuo tarpu jau 1997 metais pardavimai krito iki 16,777 ir tai buvo prasčiausiai parduodamas modelis visoje Ford gamoje 1997 metais, todėl automobilio gamyba buvo nutraukta.
Patalpino: kestas | 2012-06-13 |
2,0 1998m. doch |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
sportiskas tiek isvaizda varikliu ir vaziuokle, didele bagazine, patogios sedynes,
gali buti rudys po durelem , bagazynes dangti
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis neblogas, interjeras ir eksterjeras unikalus, sedynes sportines labai patogios, gale mazai vietos bet cia coupe, masina stabili(nepriklausoma vaziuokle) , mazos kuro sanaudos vaziuojant ramiai (mieste 9, uzmiesti 6,5), be galo didele bagazine |
Variklis |
Nors ir mazoka 85kw kaip 2,0l varikliui taciau savo ji sugeba , greiti renka neblogai 190km/h be vargo, variklis be galo patvarus bedu su juo neturejau |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
nuvertejimas nemazas, tad jei perki turi pirktis sau o ne pardavimui, automobilis tarnaus neblogai |
Patarimai perkančiajam |
pirkti kuo naujesniu metu (maziau elektronikos klaidu, modernesnis variklis, patvaresnis kebulas), 2.0l daug patvaresnis nei 2.5l, patikrinti durelių apacia, lempas(apvadai buna parudije bet cia nebeda), ar nevarva tepalas |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Ford Probe TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis