Markės
610 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Ford pristato populiariausią pasaulyje sportišką kupė automobilį - septintos kartos Ford Mustang. Iš pirmo žvilgsnio šis Mustang atrodo kaip šeštosios kartos modelio patobulinimas – toks pat siluetas, tokia pati šoninių langų linija, priekinės dalies dizainas ir tokie patys iš trijų vertikalių dalių sudaryti galiniai žibintai. Nedideli pasikeitimai išorės dizaine skirti tam, kad sukurti dinamiškesnį įspūdį – tai siauresni LED priekiniai žibintai su integruotais posūkio žibintais, kurie vizualiai “prispausti” agresyviu variklio dangčiu, dvi vertikalios oro įleidimo angos priekinėse grotelėse GT versijoje, agresyvesnio dizaino 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai slepiantys Brembo stabdžius. Galinėje dalyje labiausiai pastebimi klasikinio stiliaus žibintai, kurie įgavo trikampę formą. Ir nors automobilis savo dizainu nenustebins, tačiau jis atrodo teisingai – taip kaip ir turėtų atrodyti “musclecar” tradicijas tęsiantis ir puikiai parduodamas sportiškas automobilis. Mustang salone pasikeitimų kiek daugiau – čia buvo atsisakyta simetriškos formos prietaisų skydelio dizaino su dviem iškilimais, kurie buvo būdingi visoms ankstesnėms Mustang kartoms. Logiška, kad dabar prietaisų skydelis bus sudarytas iš ekranų, kurie žinoma atima individualumą, tačiau prideda modernumo. Mustang prietaisų skydelis sudarytas iš 12,4 colio plataus ekrano priešais vairuotoją ir dar didesnio 13,2 colio jutikliniu ekranu centrinėje dalyje per kurį valdoma Ford SYNC4 infosistema. Pašalinus fizinius audio sistemos ir klimato valdymo mygtukus prietaisų skydelis tapo švaresnis ir labiau skaitmenizuotas. Ford teigia, kad naujo automobilio kabina yra labiausiai orientuota į vairuotoją kokia tik buvo iki šiol, su nauju storesniu apačioje šiek tiek plokščios formos vairu ir sportiškomis odinėmis sėdynėmis. Tačiau įdomiausia yra tai, kad Ford Mustang išliko tradiciškas po variklio kapotu. Čia slepiasi kelios jėgainės – viena yra 2.3 litro EcoBoost jėgainė, kuri mums nelabai įdomi, o kita - senas geras 5 litrų V8 „Coyote“ variklis be jokių nereikalingų priedų – be papildomos elektrinės galios, be turbokompresoriaus, tiesiog kogero puikiausiai skambantis amerikietiškas V8 variklis. Naujas variklis turi padorią galią bei sukimo momentą - 480 AG ir 500 Nm. Be naujo dizaino dvigubų radiatoriaus grotelių automobilio priekyje, Mustang V8 variklis turi ir dvigubą oro padavimą kiekvienam cilindrų blokui atskirai. Naujasis Mustang taip pat siūlomas ir su šešių greičių “Getrag” mechanine pavarų dėže arba 10 greičių automatine. Abi pavarų dėžės galią žinoma siunčia į galinius ratus. Kelyje automobilis elgiasi panašiai kaip jo pirmtakas – tai labai stabilus automobilis nepaisant savo dydžio ir masės. Tačiau naujasis Mustang nėra kažkas iš esmės naujo, todėl patobulinimai nėra dramatiški, o vairo mechanizmas deja liko toks pats lengvas ir neinformatyvus kaip ir anskčiau - gerokai per lengvas kaip automobiliui, kuriam nelikus Chevrolet Camaro ir Dodge Challenger dabar teks konkuruoti su Toyota Supra ar Nissan Z automobiliais. Kita vertus gal ir gerai, kad Mustang išlaikė savo unikalų charakterį – nors ir ne pats sportiškiausias ar greičiausias, tačiau puikią dinamiką turintis galines padangas deginantis “musclecar” automobilis su fantastišku variklio garsu. Šiais laikais kai visi automobiliai sparčiai vienodėja ir tampa vieni į kitus panašūs kaip išmanieji telefonai, tai bus Mustang privalumas – kogero tokia ir yra Ford kompanijos pardavimų strategija.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ford Mustang išliko tradiciškas po variklio kapotu. Čia slepiasi kelios jėgainės – viena yra 2.3 litro EcoBoost jėgainė, kuri mums nelabai įdomi, o kita - senas geras 5 litrų V8 „Coyote“ variklis be jokių nereikalingų priedų – be papildomos elektrinės galios, be turbokompresoriaus, tiesiog kogero puikiausiai skambantis amerikietiškas V8 variklis
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS GT 5.0 V8
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 4
Bagažinės talpa, l 377
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Variklio tipas V8
Variklio kodas -
Darbinis tūris, cm3 5031
Cilindrai/vožtuvai 8/24
Galia, AG/KW/aps -
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. -
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s -
Maksimalus greitis, km/h -
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Priekiniai
Pavarų dėžė Mechaninė 6 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4811
Plotis, mm 1915
Aukštis, mm 1397
Svoris/Max svoris, kg 1692
Atstumas tarp ašių, mm 2718
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Nepriklausoma MacPherson
Galinė pakaba Daugiasvirtė nepriklausoma
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 255/45 R18; 255/40 R19; 265/35 R20
Galinės padangos 255/45 R18; 255/40 R19; 265/35 R
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
Degalų bako talpa, l -
Autoterminų paaiškinimai...
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt