Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikios valdymo savybės
- Gan tylus interjeras
TRŪKUMAI
- Pasenęs interjero stilius
- Itin prastas išorės dizainas
- Gale mažoka vietos
Naujas Ford Focus modelis buvo gaminamas vienodas tiek Šiaurės Amerikos rinkai, tiek kitoms rinkoms. Automobilio dizainas yra labai panašus į kiek anksčiau pasirodžiusios Ford Fiesta – automobilio linijos tapo „sudėtingesnės“ ir subtilesnės. Viduje naudojamos kokybiškesnės medžiagos, o pats automobilis pozicionuojamas jau nebe kaip ekonomiškas kompaktinės klasės atstovas. Siūlomų variklių kubatūra varijuoja nuo nedidukų 1 litro iki 2 litro, kurių galia siekia nuo 95 iki 180 AG. Yra gaminama ir „karštoji“ ST versija turinti gerokai agresyvesnį dizainą, kiek modifikuotą interjerą ir 247 AG (184 kW) galios 2.0 litro EcoBoost variklį, kuris yra visais 25 AG galingesnis lyginant su didesniu praėjusios kartos Focus ST 2.5 litro penkių cilindrų varikliu. Ford su naujuoju Focus pristatė elektra varomą Focus Electric modelį, kuris konkuruoja su tokiais pripažinatis konkurentais kaip Nissan Leaf ar Chevrolet Volt. Ši versija su elektros motoru gali nuvažiuoti 160 km atstumą išvystydama maksimalų 135 km/h greitį.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Ford Focus ST:
RS500:
Tai vienas populiariausių ralio ir ralikroso automobilių kovojantis visame pasaulyje įvairių šalių uždaruose, bei tarptautiniuose čempionatuose:
RS500:
Tai vienas populiariausių ralio ir ralikroso automobilių kovojantis visame pasaulyje įvairių šalių uždaruose, bei tarptautiniuose čempionatuose:
2011-05-27
„Ford“ automobiliai kalbasi tarpusavyje „Ford“ šiandien pademonstravo naujausius pasiekimus įgyvendinant automobilių tarpusavio komunikacijos sistemos „CoCarX“ (Co-operative Cars Extended) projekto pasiekimus. Išmanieji automobiliai leis užtikrinti saugesnį vairavimą ir efektyviau valdyti transporto srautus – naujoji komunikacijos sistema praneša apie pavojus kelyje ir eismo sąlygas. „Ford“ tapo pirmuoju automobilių gamintoju, kuris automobilių tarpusavio komunikacijai pritaikė naują mobiliojo ryšio technologiją LTE (šios technologijos mobiliojo ryšio tinklas jau pradėtas diegti ir Lietuvoje). Ši technologija užtikrina didžiausią duomenų perdavimo spartą tarp judrių komunikacijos objektų.
„CoCarX“ demonstracija Diuseldorfe vainikavo 2009 metais pradėtą projektą, kuriuo siekiama sukurti veikiančias sistemas ir infrastruktūrą, užtikrinančią galimybę automobiliams keistis informacija apie galimus pavojus, vairavimo sąlygas ir eismo srautus. Kalbantys automobiliai mums asocijuojasi su vaikiškais animaciniais filmukais, tačiau tokia galimybė realiame gyvenime gali užtikrinti saugesnį ir patogesnį vairavimąSistema, kuri veikia naudojant išskirtą radijo dažnių juostą ir naujausią mobiliojo ryšio technologiją, leidžia atskiriems automobiliams perduoti žinutes kitiems tos sistemos vartotojams, o šie, savo ruožtu, aktyvuoja saugumo sistemas ar perspėja savo vairuotojus apie galimus netikėtumus. Diuseldorfe buvo demonstruojami du „Ford S-MAX“ su įdiegta komunikacijos sistema. Priekyje važiuojančiam S-MAX staigiai stabdant, perspėjimo signalas antrojo S-MAX vairuotoją pasiekdavo per mažiau nei 100 milisekundžių. „Kalbantys automobiliai mums asocijuojasi su vaikiškais animaciniais filmukais, tačiau tokia galimybė realiame gyvenime gali užtikrinti saugesnį ir patogesnį vairavimą“, - sako komunikacijų techninis ekspertas Christianas Ressas. Pasak jo, išmaniosios transporto priemonės gali perspėti vairuotojus apie pavojus, kurių jie negali pastebėti ir numatyti iš anksto – tiesiog netikėtumai dažnai slypi už vairuotojo ir jo automobilio saugos sistemų regos lauko. Kai kurie „Ford“ modeliai jau dabar parduodami su įdiegtomis aplinkos stebėsenos ir vertinimo technologijomis, padedančioms išvengti susidūrimo, laikytis savo eismo juostoje, atpažinti ir perspėti apie kelio ženklus ir panašiai. Tačiau automobilių tarpusavio komunikacijos sistema žengia toliau – pavojų prevencijos keliu. Besikeičiantys informacija apie buvimo vietą, greitį, važiavimo kryptį ir netgi telemetriniais duomenimis, kuriuos perduoda tokios įprastos automobiliuose sistemos kaip elektroninė stabilumo programa (ESP) ar traukos kontrolės sistema (TCS), automobiliai bus laiku perspėjami apie susidūrimo riziką, spūstis kelyje ar besikeičiančias važiavimo sąlygas. „Ford“ inžinieriai jau kuria sistemos atmainas, kurios ne tik perspės vairuotojus apie pavojus informaciniais pranešimais, bet ir automatiškai aktyvuos automobilyje esančias saugumo sistemas, jei tai bus reikalinga norint išvengti avarijos. Išmaniuosiuose S-MAX pademonstruota ir daugiau „CoCarX“ galimybių. Integruotas LTE mobiliojo ryšio modulis ne tik užtikrino žaibišką apsikeitimą informaciją, bet ir leido automobilio keleiviams atsisiųsti filmus į automobilio gale įrengtą pramogų konsolę tuo pat metu. |
Ford Focus TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis