Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Smagus kelyje
- Nebrangus išlaikyti
- Gera saugumo įranga
TRŪKUMAI
- Pigios medžiagos interjere
- Ne toks praktiškas kaip konkurentai
2018-09-25 |
geras automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
išvaizda, ekonomika, nestandartinis interjeras, kaina
Ergonomikos klaidos: sedynės nepatogios, galvos atramos ir porankiai yra nenaudingi., Gale vietos tik vaikams ir moterims.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Aš turiu ir važinėju su Fiesta trend plius max. Tai mano antrasis automobilis po patikimo, bet sudaužyto "Ford Fussion". Automobilis buvo pasirinktas dėl puikios išvaizdos ir kainos / išpildymo santykio. Apskritai esu patenkintas, bet viską papaskasiu iš eilės: 1) labai nustebino, kad galima, įjungti / išjungti esc pagalbos sistemą kuri automatiškai stabdo. 2) Automatinio stabdymo sistema nereikėtų labai pasekliauti, bet keletą kartų tikrai padėjo. Ačiū, pažanga. 3) Apie saloną. Iš pradžių buvau nusiminęs dėl odinio vairo, jis atrodė, kad neodinis, tačiau ilgai vairuojant rankos neslidinėja, jausmas malonus. Po savaitės kažkas gale pradėjo girgždėti, bet po keletos dienų nustojo girgždėti. Apskritai, saloną vertinu 5 su minusu, nėra dėl ko prikibti, tačiau taip pat negalima pavadinti labai geru. Palyginti sus enuoju automobiliu - dangaus ir žemės. 4) Variklis. Tas pats, kaip ir Fussion, bet per daugiau nei 10 metų jį patobulino - jis yra patikimesnis, ekonomiškesnis, didesnės galimybės. Variklis yra geras, iš pradžių buvau labai patenkintas, dabar atrodo, kad norėčiau daugiau arklių. 5) Triukšmas. Kaip ir visose šios klasės automobiliuiuose. Tik šiek tiek geriau nei Fussion, su kuria aš vis lyginu. Girdėti variklio garsas prie aukštų apsukų, ratų triukšmas. 6) "Ford Sync". Žinoma, ne siri, bet tai visai smagi funkcija. Labai patogu - kalbėti telefonu (kalbi į lubas ir varuoji sau, nieks neblaško, patogus balso komandų rinkinys. Bandžiau navigaciją: visai nebloga, laiku parodo ir balsas pasako posukius, bet po pusmečio, panašu, kad paseno žemėlapiai, Pradėjo vesti neegzistuojančiais keliais. Atnaujinti nebandžiau, bet tikiuosi, kad salone nemokamai atnaujins. 7) Oro kondicionierius. Turiu vienos zonos klimato kontrolę. Veikia gerai. Tačiau oro kanalų gale nėra, keleiviams belieka prakaituoti. Kišenių labai netuština kuro sąnaudos 7,0 vienam šimtui mišriam važinėjimui. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Ford Fiesta TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis