Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Didelis variklių pasirinkimas
- Ford Escort RS Cosworth
- Tiems laikams modernus dizainas
TRŪKUMAI
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Patikimumu neprilygo vokiškiems konkurentams
- Kėbulas linkęs į koroziją
"Ford Escort Cosworth pasiekdavo maksimalų 232 km/h greitį arba 237 km/h greitį be galinio sparno, nuo 0–100 km/h spurtuodavo per 5,7 sekundės. Tai buvo Audi Quattro, BMW M3, Nissan 300ZX ir Toyota Supra teritorija, o kitus „karštus hečbekus“ tokius kaip Volkswagen Golf GTI, Ford modelis lenkė šviesmečiais. "
Naujos kartos Ford Escort stilistiškai buvo didelis žingsnis į priekį – automobilio dizainas daugiau nebebuvo senoviškai kampuotas. Nors priekiniai žibintai ir nedidelės radiatoriaus grotelės dar dvelkė praeitimi, tačiau apvalainos automobilio formos, pūsti buferiai, ryški linija einanti per automobilio šonus atrodė itin moderniai. Automobilis atrodė išties geriau nei trečios kartos Volkswagen Golf. Tai buvo laikas kai Ford pakeitė savo automobilių gamos stilistiką, kuri vėliau labai sėkmingai buvo įgyvendinta Ford Mondeo, Galaxy modeliuose ir neitin sėkmingai Scorpio modeliuose. Viduje Ford Escort nebuvo itin erdvus – priekyje vietos pakako net ir aukštesniems keleiviams, tačiau galinės sėdynės erdve nepasižymėjo. Tačiau Ford Escort galėjo pasigirti plačia variklių gama, pradedant silpnu tačiau ekonomišku 60 AG varikliu ir baigiant sportiška 2.0i versija su 150 AG galia. Buvo gaminama ypatinga tikrai puiki Ford Escort RS Cosworth versija – tai homologacinė versija sukurta tam, kad galėtų patekti į A grupės pasaulio ralio čempionatą, kuriame Escort varžėsi 1993–1998 metais. Kaip žinia, Ford turi gilias sporto tradicijas, o ralio arenose kompanijos garbę dar nuo septyniasdešimtųjų metų gynė Ford Escort modelis. Ir nors kurį laiką Escort buvo pasitraukęs iš ralio trasų (jo vietą buvo perėmusi didesnė Ford Sierra), tačiau su šios kartos modeliu Ford nusprendė grįžti į ralio arenas. RS Cosworth versija lengvai atpažįstama iš platesnių sparnų ir didelio „banginio uodegos“ galinio spoilerio. Automobilis galima sakyti buvo Ford Sierra Cosworth versija tik Escort kėbule. Kompaktiškas Escort turėjo ne tik sutalpinti Sierra variklį, pavarų dėžę ir važiuoklę, bet ir buvo pritaikytas iš tik priekiniais ratais varomo automobilio į visais ratais varomo automobilio versiją, kuomet buvo pradėta montuoti nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara su 34%/66% galios pasiskirstymu tarp priekinės ir galinės ašies. Po variklio dangčiu slėpėsi „Cosworth YBT“ lengvai tiuninguojamas keturių cilindrų 2,0 L (1993 cm3) variklis su didžiuliu turbokompresoriumi. Standartiškai šis variklis išspausdavo 227 AG (167 kW) galią esant 6250 aps./min. ir 304 Nm sukimo momentą esant 3500 aps./min. Automobilis pasiekdavo maksimalų 232 km/h greitį arba 237 km/h greitį be galinio sparno, nuo 0–100 km/h spurtuodavo per 5,7 sekundės. Tai buvo Audi Quattro, BMW M3, Nissan 300ZX ir Toyota Supra teritorija, o kitus „karštus hečbekus“ tokius kaip Volkswagen Golf GTI, Ford modelis lenkė šviesmečiais. Tiuningo kompanijos su šiuo varikliu pasiekdavo daugiau nei 1000 AG galią - tai buvo savotiškas Nissan GT-R analogas Europos rinkoje. Ford Escort Cosworth buvo sukurtas tam, kad laimėtų WRC pasaulio ralio čempionatą ir nors šio tikslo nepasiekė, tačiau 1993–1996 metų laikotarpyje laimėjo aštuonis etapus A grupės klasifikacijoje ir dar du laimėjo WRC klasifikacijoje 1997–1998 metais. Už pasaulio čempionato ribų Escort Cosworth sekėsi dar geriau – jis nugalėjo daugybėje įvairių šalių nacionalinių ralio čempionatų. Escort Cosworth buvo išties sėkmingas ralio automobilis nutiesęs kelią vėliau ralio trasas užvaldžiusiam Ford Focus WRC modeliui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Ford Escort RS Cosworth versija:
Ford Escort Cosworth modelis 1993–1996 metų laikotarpyje laimėjo aštuonis etapus A grupės klasifikacijoje ir dar du laimėjo WRC klasifikacijoje 1997–1998 metais. Už pasaulio čempionato ribų Escort Cosworth sekėsi dar geriau – jis nugalėjo daugybėje įvairių šalių nacionalinių ralio čempionatų:
2018-04-26
Kenas Blockas vairuos „Ford Escort“ Kas pasaulyje nežino Keno Blocko? Bet kuris klasikinio ralio ar ralikroso gerbėjas žino šią pavardę, ją yra girdėjęs ne vienas DC sportbačių ar „Hoonigan“ marškinėlių turėtojas. Amerikietis kažkada sugalvojo, kad jo įmonė – „DC Shoes“ – reikia pareklamuoti netradiciniu būdu, automobilių sporte. Ir tai jam pavyko taip, kad „Gymkhana“ vaizdo siužetus žino kiekvienas „Youtube“ žinantis vairuotojas.
K. Blockas žinomas kaip „Subaru Impreza“, „Ford Fiesta“, „Mustang“ ir daugybės kitų automobilių vairuotojas. Pastaraisiais metais jis bendradarbiauja su „Ford“ ir nebijo eksperimentuoti – pavyzdžiui, paskutinės „Gymkhana“ dalies herojus – klasikinis ir labai smarkiai modifikuotas „Ford Mustang“. Eksperimentai čia nesibaigia, nes šių metų K. Blocko automobilis – 1993-ųjų „Ford Escort RS Cosworth“. Prie jo prikišo nagus „Ford Performance“ bei „Hoonigan Racing Division“ specialistai, tad jis tapo kiek greitesnis, geriau valdomas ir dailesnis nei standartinis prieš 25 metus pro gamyklos vartus išriedėjęs egzempliorius. Gali būti, kad naujoji „Gymkhana“ dalis bus filmuojama būtent su šiuo automobiliu. Amerikietis nėra tik reklamos veidas – jis dalyvauja ir aukščiausio lygio automobilių sporto varžybose. Nors šiais metais jo nebepamatysime „World RX“ ralikroso čempionate, K. Blockas pasirodys WRC varžybose su „Ford Fiesta RS“ bei pramoginiuose „Gymkhana GRID“ renginiuose. Spėjama, kad pagrindinė priežastis – nekokie K. Blocko rezultatai ralikroso varžybose, kurios tapo itin populiarios ir susilaukia ne tik daugybės žiūrovų, bet ir talentingų bei greitų lenktynininkų. „Aš nepaprastai patenkintas šių metų sporto varžybų kalendoriumi. Pastaraisiais metais džiaugiausi ralikroso varžybomis, tačiau savo sportininko karjerą pradėjau ralyje ir mano širdis visąlaik liks čia. Džiaugiuosi galėdamas jam skirti daugiau dėmesio ir tuo pačiu nepamiršti ralikroso, pasirodyti keliuose jo renginiuose“, – sako K. Blockas. Naujasis amerikiečio automobilis, „Ford Escort RS Cosworth“, buvo sukurtas 1993-iaisiais ralyje karaliavusiai „Group A“ kategorijai, tačiau jame sumontuotas 1997-ųjų WRC variklis. 2,0 l darbinio tūrio motoras pasiekia 400 AG ir 549 Nm, automobilis turi 7 laipsnių sekvencinę pavarų dėžę. Sportininkas teigia, kad šiuo klasikiniu-naujovišku automobiliu dalyvaus kai kuriuose šių metų renginiuose, o dalyje jų pasirodys su 2017-ųjų „Fiesta“. Video: |
Ford Escort TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis