Markės
565 iš 1918
Ford Escort, 1990 - 1997
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.312% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 21
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Ford Escort RS Cosworth
  • Tiems laikams modernus dizainas
TRŪKUMAI
  • Prasta salono medžiagų kokybė
  • Patikimumu neprilygo vokiškiems konkurentams
  • Kėbulas linkęs į koroziją
"Ford Escort Cosworth pasiekdavo maksimalų 232 km/h greitį arba 237 km/h greitį be galinio sparno, nuo 0–100 km/h spurtuodavo per 5,7 sekundės. Tai buvo Audi Quattro, BMW M3, Nissan 300ZX ir Toyota Supra teritorija, o kitus „karštus hečbekus“ tokius kaip Volkswagen Golf GTI, Ford modelis lenkė šviesmečiais. "
Naujos kartos Ford Escort stilistiškai buvo didelis žingsnis į priekį – automobilio dizainas daugiau nebebuvo senoviškai kampuotas. Nors priekiniai žibintai ir nedidelės radiatoriaus grotelės dar dvelkė praeitimi, tačiau apvalainos automobilio formos, pūsti buferiai, ryški linija einanti per automobilio šonus atrodė itin moderniai. Automobilis atrodė išties geriau nei trečios kartos Volkswagen Golf. Tai buvo laikas kai Ford pakeitė savo automobilių gamos stilistiką, kuri vėliau labai sėkmingai buvo įgyvendinta Ford Mondeo, Galaxy modeliuose ir neitin sėkmingai Scorpio modeliuose. Viduje Ford Escort nebuvo itin erdvus – priekyje vietos pakako net ir aukštesniems keleiviams, tačiau galinės sėdynės erdve nepasižymėjo. Tačiau Ford Escort galėjo pasigirti plačia variklių gama, pradedant silpnu tačiau ekonomišku 60 AG varikliu ir baigiant sportiška 2.0i versija su 150 AG galia. Buvo gaminama ypatinga tikrai puiki Ford Escort RS Cosworth versija – tai homologacinė versija sukurta tam, kad galėtų patekti į A grupės pasaulio ralio čempionatą, kuriame Escort varžėsi 1993–1998 metais. Kaip žinia, Ford turi gilias sporto tradicijas, o ralio arenose kompanijos garbę dar nuo septyniasdešimtųjų metų gynė Ford Escort modelis. Ir nors kurį laiką Escort buvo pasitraukęs iš ralio trasų (jo vietą buvo perėmusi didesnė Ford Sierra), tačiau su šios kartos modeliu Ford nusprendė grįžti į ralio arenas. RS Cosworth versija lengvai atpažįstama iš platesnių sparnų ir didelio „banginio uodegos“ galinio spoilerio. Automobilis galima sakyti buvo Ford Sierra Cosworth versija tik Escort kėbule. Kompaktiškas Escort turėjo ne tik sutalpinti Sierra variklį, pavarų dėžę ir važiuoklę, bet ir buvo pritaikytas iš tik priekiniais ratais varomo automobilio į visais ratais varomo automobilio versiją, kuomet buvo pradėta montuoti nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara su 34%/66% galios pasiskirstymu tarp priekinės ir galinės ašies. Po variklio dangčiu slėpėsi „Cosworth YBT“ lengvai tiuninguojamas keturių cilindrų 2,0 L (1993 cm3) variklis su didžiuliu turbokompresoriumi. Standartiškai šis variklis išspausdavo 227 AG (167 kW) galią esant 6250 aps./min. ir 304 Nm sukimo momentą esant 3500 aps./min. Automobilis pasiekdavo maksimalų 232 km/h greitį arba 237 km/h greitį be galinio sparno, nuo 0–100 km/h spurtuodavo per 5,7 sekundės. Tai buvo Audi Quattro, BMW M3, Nissan 300ZX ir Toyota Supra teritorija, o kitus „karštus hečbekus“ tokius kaip Volkswagen Golf GTI, Ford modelis lenkė šviesmečiais. Tiuningo kompanijos su šiuo varikliu pasiekdavo daugiau nei 1000 AG galią - tai buvo savotiškas Nissan GT-R analogas Europos rinkoje. Ford Escort Cosworth buvo sukurtas tam, kad laimėtų WRC pasaulio ralio čempionatą ir nors šio tikslo nepasiekė, tačiau 1993–1996 metų laikotarpyje laimėjo aštuonis etapus A grupės klasifikacijoje ir dar du laimėjo WRC klasifikacijoje 1997–1998 metais. Už pasaulio čempionato ribų Escort Cosworth sekėsi dar geriau – jis nugalėjo daugybėje įvairių šalių nacionalinių ralio čempionatų. Escort Cosworth buvo išties sėkmingas ralio automobilis nutiesęs kelią vėliau ralio trasas užvaldžiusiam Ford Focus WRC modeliui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ford Escort RS Cosworth versija:



Ford Escort Cosworth modelis 1993–1996 metų laikotarpyje laimėjo aštuonis etapus A grupės klasifikacijoje ir dar du laimėjo WRC klasifikacijoje 1997–1998 metais. Už pasaulio čempionato ribų Escort Cosworth sekėsi dar geriau – jis nugalėjo daugybėje įvairių šalių nacionalinių ralio čempionatų:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 21
petras | 2008-02-29
ford eskort 1,8dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas,variklis tepalo nevalgo,kietoka pakaba,problemos su korozija stabdziu diskus,sarnyra,termostata kitas smulkmenas
Pilnas atsiliepimas...
Briedis | 2008-01-06
Escort Hatchback 1.8i 16v
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Motoras neprastas - gan patikimas (išskyrus tą gamyklos broką), kelyje nepavesdavo, traukia gerai, ilgaamžis, valgo vidutiniškai. Kėbulas tragiškai rūdija, slenksčiai, užpakalinė dalis, benzobako anga, benzobako tvirtinimas - viskas pradeda griūti po kokių 10-12 m Lambda zondą, motoro diržą, priekinius šarnyrus daugybę kartų (per 10 m) priek stabdžių diskus, vandens pompą. Po 2 m. išlindo defektas - atsisuko neiklijuotas varžtelis paskirstymo mechhanizme ir papuolė tarp skriemulių - sulaužė abi žvaigždutes - teko užsakyti originalias, kainavo krūvą $$ ;
Pilnas atsiliepimas...
biely es | 2007-08-30
ford escort 91m. 1.8D 1.8 diesel
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigus, ekonomiskas automobiliukas, paprastai valdomas, nesudetingas remontas. galiniai guoliai, sankaba, priekines vaziuokles remontas(sarnyrai, traukesd...), vairo kolonele. ir kt. smulkmenos.
Pilnas atsiliepimas...
likutis | 2007-07-08
Ford Escort ; Ghia universalas 1,6i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras automobiliukas:abs,šildomi priekinis ir galinis langai,el.langai ir veidrodėliai,vairo stipr.Tai antras Fordukas kurį turiu.pirksiu ir trečią.Kuro siurbliką sudeginau per nežinojimą važinėdamas pustuščiu kuro baku. Sankabą,ratų guoliukus,smulkias pakabos detales,kuro siurbliuką.
Pilnas atsiliepimas...
fredzi | 2007-05-12
escort 1.8 d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
zajabis masina bet reikia naudoti tik originalias detales.Jeigu naudosi suda tai ir vaziuosi normaliai tik 1000km. Norint gerai zsivesti ziema: tvarkingi kontaktai ant akumuliatoriaus.ant starterio. tvarkingas starteris ir generatorius. bosh zvakes visa pakaba. Pirkti stabilizatoriaus traukes tik su plieninem ivorem, grieztai ne supastmasinem. Salentblokus ; tik originalus su grioveliais. padjobkes 1000km laiko.
Pilnas atsiliepimas...
tomas | 2007-01-24
escort 1.8i 16v Dohc
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
biski rijikas,traukia pakenciamai,lenkiant nekyla problemu.palei kaina ir kokybe normali masina. visus amortizatorius,priekines pakabos sailentblokus,stabilizatoriaus traukikes,generatoriaus dirza bei guoliuka,galini guoli,slenksti
Pilnas atsiliepimas...
Asta | 2007-01-24
FORD ESCORT 1.4i mono
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
LABAI RUDIJA,per minksta pakaba,mazai vietos...dideles kuro sanaudos. priekines stabilizatoriaus traukes,kaladeles,tepalai,vairo trauke,paskirstymo dirzas,duslintuvai.
Pilnas atsiliepimas...
sonixas (Andrius) | 2006-05-22
Ford Escort (universalas) 1.8i 16v DOCH
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Rudija kaip Opeliai,seip masina nereli,siou metu daromas tiuningas,ruosema perdazymui,tvarkytas dugnas Keisti reikejo: sankabos diskus,centriny uzrakta,rankenele,slenkscius(surodijo)
Pilnas atsiliepimas...
nothing | 2006-04-25
Ford escort 1.4i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ganetinai minksta, bet barska. Labai rudija, ypac sparnai. Siu metu modeliu labai rudija ir galinis sparnas aplink baka. Vaziuoja gerai, traukos ner, bet ir kuro sanaudos nedideles. Apie 5-6 100km benzino. Dazna problema duru rankeneles, stringa, luzta-prasta plosmase. Dalys pigios kaip ir pacios masinos. Nieko nereikejo keisti isskyrus nuluzusia rankenele kapotui atidaryt. Ja jau teko pakeisti 4 kartus.
Pilnas atsiliepimas...
Jonukas | 2005-07-02
Eskortukas 1.4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pirkau is Vokietijos, kasdieniam vazinejimui i darba uzmiestyje. Rudziu nebuvo visiskai. Visas ertmes ir dugna padengiau antikorozine danga. Visi rimti gedimai pasirode tik praejus porai metu. Rudys - dar tik pasirode nedideli ju taskeliai, ypac tose vietose, kur nuskilo dazai nuo akmenuku (tai daznai pasitaiko vazinejant uzmiescio keliais). Mano modelis CLX, taigi - minkstos spyruokles. Gal del to isejo amortizatoriai. Tai masina, vaziuoti mieste. Greitai prisijaukinama ir gerai valdoma, stabili pasiekus ir 145 km/h. Labai gero pravazumo ir ziema neturinti problemu nepravaziuojamuose mazuose daugiaauksciu kiemu keliukuose. Priekiniu stabilizatoriu traukeles, salenblokus, duju ismetimo sistema, vairo traukiu gumas. Dar reiketu amortizatorius galinius pakeisti.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt