Markės
283 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Įpatingas automobilis! Bugatti Veyron EB 16.4 yra GT klasės sportinis automobilis su viduryje sumontuotu varikliu ir gaminamas Volkswagen Grupės filialo Bugatti Automobiles SAS. Šis automobilis 2005 metais buvo pripažintas kaip greičiausias serijinės gamybos automobilis pasaulyje, kuris atlieka 0–100–0 km/h sprintą ir sustojimą per vos 8.6 sekundės, o 1.5 milijono JAV dolerių kaina padaro jį taip pat vienu brangiausių automobilių pasaulyje. Veyron varomas neįtikėtinos 736 kilovatų (1001 AG) galios W16 variklio ir gali pasiekti 408.47 km/h greitį. Automobilis pavadintas Prancūzijos lenktynininko Pierre Veyron garbei, kuris laimėjo 24 valandų Le Mano varžybas 1939 metais lenktyniaudamas su Bugatti. Viso Bugatti Veyron buvo pagaminta 450 vienetų. Automobilis turi įspūdingą W16 variklį - 16 cilindrų dviejuose blokuose po aštuonis cilindrus, tai ištiesų yra du V8 varikliai suporuoti "W" konfigūracijoje. Kiekvienas cilindras turi 4 vožtuvus, viso 64. Variklis yra maitinamas keturių turbokompresorių, o aušinimui naudojami viso 10 radiatorių! Pagal kompanijos duomenis Veyron variklis išvysto 1001 AG (736 kW) galią ir 1250 Nm sukimo momentą. Automobilis varomas visais keturiais ratais naudojant Haldex sistemą, yra "apautas" Michelin padangomis, suprojektuotomis specialiai Veyron, kad atlaikytų didžiausią greitį ir kurių komplektas kainuoja 25.000 USD. Automobilios svoris yra 2034 kg, o svorio ir galios santykis yra 2.0 kg/1 AG, Veyron tarpuratis yra 2710 mm, ilgis 4462 mm, plotis 1998 mm, aukštis 1204 mm. Bugatti Veyron turi patį geriausią pagreitį tarp visų serijinės gamybos automobilių – nuo 0 iki 100 km/h jis pagreitėja per 2.46 sekundės! Tai greičiau nei Formulės 1 bolidas! O greitėjimo metu nuo 0 iki 100 km/h vidutinė prispaudžiamoji jėga yra 1.18 g, tai yra pirmas serijinės gamybos automobilis, kurio ši vidutinė reikšmė yra didesne nei 1 g. Veyron sunaudoja daugiau kuro negu bet kuris kitas serijinis automobilis: mieste jis sunaudoja 40.4 L/100 km, vidutiniškai 24.1 L/100 km, o greitinantis pilnu pajėgumu šis monstras valgo daugiau kaip 115 L/100 km - tokiu tempu pilną baką ištuštintų per 12 minučių!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Oficialiai Bugatti Veyron yra pripažintas pačiu greičiausiu automobiliu pasaulyje, kuris dviejų važiavimų metu pasiekė vidutinį aukščiausią 431 km/h greitį.

Šis automobilis 2005 metais buvo pripažintas kaip greičiausias serijinės gamybos automobilis pasaulyje, kuris atlieka 0–100–0 km/h sprintą ir sustojimą per vos 8.6 sekundės.

Tai buvo vienas brangiausių automobilių pasaulyje parduodamas už 1.5 milijono JAV dolerių.

Automobilis turi įspūdingą W16 variklį - 16 cilindrų dviejuose blokuose po aštuonis cilindrus, tai ištiesų yra du V8 varikliai suporuoti "W" konfigūracijoje. Kad būtų lengviau suprasti:



Pats variklis atrodo taip:


Veyron variklis išvysto 1001 AG (736 kW) galią ir 1250 Nm sukimo momentą.

Automobilis apautas Michelin padangomis, suprojektuotomis specialiai Veyron, kad atlaikytų didžiausią greitį ir kurių komplektas kainuoja 25.000 USD

Bugatti Veyron turi patį geriausią pagreitį tarp visų serijinės gamybos automobilių – nuo 0 iki 100 km/h jis pagreitėja per 2.46 sekundės! Tai greičiau nei Formulės 1 bolidas!

Greitėjimo metu nuo 0 iki 100 km/h vidutinė prispaudžiamoji jėga yra 1.18 g, tai yra pirmas serijinės gamybos automobilis, kurio ši vidutinė reikšmė yra didesne nei 1 g.

Veyron sunaudoja daugiau kuro negu bet kuris kitas serijinis automobilis: mieste jis sunaudoja 40.4 L/100 km, vidutiniškai 24.1 L/100 km, o greitinantis pilnu pajėgumu šis monstras valgo daugiau kaip 115 L/100 km, kas pilną baką ištuštintų per 12 minučių!

Laidos „Top Gear“ trasoje laidos vedėjas Richard Hammond (Veyron) lenktyniavo su Stigu (McLaren F1) drago rungtyje, kurioje laimėjo Bugatti automobilis.

Šį automobilį vairuoja Amerikos televizijos žvaigždė Simon Cowell:



2012-04-10

Turkmėnijos prezidentas į lenktynes atvažiavo su „Bugatti Veyron“ ir „netikėtai“ nugalėjo jose

Turkmėnijos prezidentas į lenktynes atvažiavo su „Bugatti Veyron“ ir „netikėtai“ nugalėjo jose
Vasarį antrai kadencijai 97 procentais rinkėjų balsų išrinktas autoritarinis Turkmėnijos prezidentas Gurbanguly Berdymuchamedovas įrodė, kad sugeba nugalėti ne tik politinėje, bet ir sporto arenoje. Šeštadienį jis prabangiu sportiniu automobiliu „Bugatti Veyron“ atvažiavo į lenktynių trasą Ašchabade, kad pasveikintų automobilių sporto mėgėjus, susirinkusius pasižiūrėti lenktynių. Netikėtai šalies vadovas nusprendė prisijungti prie lenktynininkų ir įtikinamai juos visus nugalėjo, praneša ITAR-TASS.

Lenktynių atidarymo ceremonijos metu G.Berdymuchamedovas kreipėsi į vedėją su klausimu: „Galima, aš irgi dalyvausiu?“ Sulaukęs teigiamo atsakymo prezidentas sėdo prie galingo turkų gamybos automobilio „Volkicar“ vairo ir pasiekė geriausią lenktynių rezultatą, aplenkdamas visus varžovus.

Lenktynių organizatoriai nusprendė automobilį, kuriuo važiavo prezidentas, perduoti nacionaliniam sporto muziejui.

Turkmėnijos žiniasklaidoje ne kartą buvo rašyta, kad G.Berdymuchamedovas yra automobilių sporto gerbėjas. 2009 metais jo iniciatyva buvo surengtas tarptautinis ralis „Šilko kelias“, kurio maršrutas driekėsi per Rusiją, Kazachstaną ir Turkmėniją.

Po pergalingų lenktynių G.Berdymuchamedovas išvažiuojamajame išplėstiniame vyriausybės posėdyje aptarė masinio ir profesionalaus sporto vystymo Turkmėnijoje klausimus, rašo newsru.com. Po to jis ir vyriausybės nariai dalyvavo Olimpinio rezervo mokyklos atidaryme. Šioje mokykloje mokysis 350 jaunuolių.

G.Berdymuchamedovas taip pat nurodė savo administracijos valdininkams pasirūpinti, kad Valstybiniam turizmo ir sporto komitetui būtų perduota 16 sportinių automobilių. Tarp jų tokios markės kaip „Volkicar“, „Bugatti Veyron“, „Mitsubishi“ ir „Renault“.

Be to, kaip rašo Turkmenistan.ru, dar dešimt sportinių automobilių G.Berdymuchamedovas padovanojo Turkmėnijos nacionaliniam automobilių sporto centrui.

Šeštadieninis G.Berdymuchamedovo pasivažinėjimas prabangiu „Bugatti Veyron“ automobiliu kaip diena ir naktis skiriasi nuo to, kaip jis elgėsi per rinkimus. Tada į rinkimų apylinkę su šeima jis atvyko sovietinius laikus menančiais ankštais žiguliais.


Bugatti modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Supercar EB110  VeyronChiron
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt