Markės
281 iš 1919
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
2016 metų Ženevos automobilių parodoje Bugatti kompanija vėl pristatė automobilį, kuris laužys nusistovėjusius standartus ir vers rausti iš gėdos visokių Ferrari ir Porsche savininkus. Ar tikrai taip bus ir šį kartą? Bugatti Chiron turi beveik identišką dizainą kaip ir prototipas iš “Vision Gran Turismo” su tokiu pačiu išraiškingu priekiu, kuriame dominuoja tradicinės Bugatti radiatoriaus grotelės. Šį kartą įspūdį sustiprina agresyvesni LED priekiniai žibintai, o naujojo dizaino akcentu neabejotinai tapo įspūdingas C formos lankas įrėminantis šonines dureles ir langus. Galinėje dalyje pastebima linija padalijanti automobilį į dvi dalis ir tęsiasi per visą stogą iki pat automobilio galo – tai akivaizdi aliuzija į 1936 metų Bugatti Type 57SC Atlantic nuostabaus grožio klasikinį Bugatti. Nors išorės dizainas nėra toks vientisas ir puikiai suderintas kaip pirmtako Veyron, tačiau reikia pripažinti Bugatti ir šį kartą sugebėjo pateisinti visų mūsų lūkesčius. Viduje gamintojai per daug nenutolo nuo Veyron’e pristatytų idėjų – čia vyrauja plačios lenktos linijos puikiai derančios su išorės dizainu. Visi prietaisai pateikti minimalistiškai, neblaškantys dėmesio ir yra orientuoti tiesiog į patį vairavimo procesą tuo pabrėždami automobilio prigimtį. O tai kas ištiesų suteikia Bugatti Chiron žavesio yra nekuklus keturių turbinų 8 litrų W16 variklis su ne mažesne nei 1500 AG galia ir 1600 Nm sukimo momentu. Kitos “wow” funkcijos - titano lydynio išmetimo sistema, LMP 1 standartus atitinkantis standus monokokas, pirmoji pasaulyje oro pagalvė iššaunanti iš anglies pluošto apvalkalo, aktyvi aerodinamika, adaptyvi važiuoklė, specialiai Chiron sukurtos padangos, F1 technologijų stabdžių sistema ir specialus mygtukas, kuris leidžia pasiekti eiliniems sportiniams automobiliams nepasiekiamą greitį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Bugatti Vision Gran Turismo prototipas:





2015-06-02

Ar tai naujasis „Bugatti Veyron“ įpėdinis?

Ar tai naujasis „Bugatti Veyron“ įpėdinis?
Tikras inžinerijos šedevras „Bugatti Veyron“ dienos šviesą išvydo prieš dešimtmetį, 2005-aisiais. Pasiekdamas 407 kilometrų per valandą greitį jis be konkurencijos tapo greičiausiu serijiniu automobiliu istorijoje.

Tačiau vis labiau netyla spekuliacijas, jog „Bugatti Veyron“ atėjo pats metas užleisti sostą savo įpėdiniui. Kaip rašo CarAndDriver.com, juo turėtų tapti „Bugatti Chiron“ (lenktynininko Louiso Chirono garbei).

Teigiama, jog naujasis modelis turėtų maždaug apie 1500 arklio galių, o maksimalus greitis siektų 460 kilometrų per valandą greitį.

Spėjama, jog naujasis „Bugatti Chiron“ turėtų pasirodyti 2017 metais, o jo kaina gali siekti daugiau nei 2,5 milijono JAV dolerių.
 



Bugatti modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Supercar EB110  VeyronChiron
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt