Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Lexus RX 300 ir Mercedes M-Class, X5 yra suprojektuotas kaip lengvasis automobilis, o ne tikras visureigis. BMW kompanijai nupirkus Rover kompaniją, BMW inžinieriai perėmė ilgametę Rover kompanijos patirtį visureigių kūrime – tai buvo didelis žingsnis X5 kūrimo procese. Todėl BMW turi kai kurias "britiškas" ypatybes – X5 turi leidimosi nuo kalvos kontrolės sistemą, dviejų dalių galines dureles panašiai kaip Land Rover. Didžioji dalis elektronikos paimta iš BMW E39 5 serijos, kad sumažinti kūrimo išlaidas. Skirtingai nuo Range Rover modelių, X5 buvo suprojektuotas kaip sportiškas kelių automobilis, jo visureigio savybės yra menkos. BMW X5 skirtingai nei tarkim Porsche Cayenne, neturi tokių visureigiams būdingų sistemų kaip sužeminta pavara, blokuojamas diferencialas, reguliuojamas pakabos aukštis, vandeniui atsparus oro padavimas ir t.t. Nepaisant to, kad X5 yra visais ratais varomas, tačiau 62 % variklio sukimo momento atiduodama į užpakalinius ratus ir taip sudaromas įspūdis, kad automobilis varomas galiniais ratais. Daugelis savininkų pastebi, kad automobilis yra tarsi 5 serijos BMW su visais varomais ratais.
BMW X5 yra vidutinio dydžio SUV gamintas su visų varomų ratų pavara, linijiniais 6 cilindrų, V8 benzininiais ir dyzeliniais varikliais. BMW X5 modelį apibūdina kaip SAV (Sport Activity Vehicle), o ne SUV (Sport Utility Vehicle) pabrėžiant ne bekelės sugebėjimus, o puikias automobilio savybes ant asfalto. Kaip ir jo konkurentai SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
BMW X5 turi daug bendrų komponentų ir detalių su Land Rover Range Rover L322 modeliu.
Buvo gaminama ir šarvuota X5 versija.
Automobilis pelnė geriausio Australijos prabangaus visureigio vardą 2001 ir 2002 metais.
Buvo gaminama ir šarvuota X5 versija.
Automobilis pelnė geriausio Australijos prabangaus visureigio vardą 2001 ir 2002 metais.
X5 dar žinomas kaip automobilis, kurį labai „sėkmingai“ nukopijavo Kinijos automobilių gamintojas Shuang-huan SCEO pagaminęs kaip iš akies trauktą X5 kopiją:
2018-03-18 |
X5 3.0d 135kw |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Tvirtai stovi ant kelio, jaucias kiekviena kelio danga. Stabili dideliu greiciu. Geras matomumas, didelis kuro bakas. Isvaizda nesenstanti. 285 plocio padangos daro ji maloniu akiai.
Sunkus, ir 135kw galios mazoka, mieste uztenka, autostradoje irgi, bet rajono keliuose truksta. R19 Kieta pakaba, zvyrkelio nemegsta. Masina sena, visi mazgai po biski byra, dalys brangios, remontas kur pasirinksi remontuoti.
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu šį auto jau tris metus. Jei klaustų draugas ar pirkti, sakyčiau kad ne, nebent tikrai gerai uždirba ir negaila šioje vietoje leisti pinigų. Auto pirktas už 6.000eur, iki šios dienos jau išleista 7000-8000eur remonatms ir eksplotacinėms išlaidoms. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Visi remontai atliekami vidutinio lygio servise, Krasta servisas per brangu net daugiau nei vidutines pajamas uzdirbant. Labiausiai atsibodo parktronikai ir duru rankenliu tvarkymas, aliuminio remelis kuris pastoviai nelaiko kainuoja apie 150eur su pakeitimu. Jau viena rankena strigineja, panasu reikes ne uz ilgo keisti. Per tris metus renovuota turbo, ausiinimo sistema (visi termostatai, kuriu trys), EGR, pakaba [brangus malonumas, tvarkant prieki ir gala, prikelti ja iki 100proc panasiai apie 1800kainavo], isdege pikseliai, salono ventiliatorius (visas salono priekis ardosi ), kuro siurblys [ju yra trys, bake viena, per kebulo viduri padavimo ir auksto slegio, pirmi du pakeisti]; pavaru dezes tepalai keisti, tarpine, valdymo fyskes tarpine. Pavaru deze nuo pirkimo iki pat dabar kol nesusyla tepalai - lengvai dunksi jungiant pavaras, neprogresuoja. Tvarkyta pneumatine pakaba gale - kompas keistas, viena pagalve, kita dar keisti nusimato, nes per kelias paras stovimo nuseda galas. Remontas bus apie 300eur. Garso blokas keistas apie 100eur naudotas. Tepalai kas met keiciami , apie 180-200eur su visais filtrais. R19 padangos 400eur naujos kinietiskos, siaip neblogos. Tiek vasarai tiek ziemai. Turbo remontras antra karta (saltoji dalis tepalus leido), 200eur. Purkstuku korekcija, keisti nereikejo, brangu nebuvo apie 100eur. Dar nusimato vairo koloneles remontas... bus nepigu. |
Patarimai perkančiajam |
Pilna diagnostika Krasta servise, jei rasite toki X5 kurio samata Krastoje iki 1500 - 2000eur - bus neblogas. Paprastam servisi iki 800 privesi iki gero. Labiausiai tiketina samata bus nuo 10.000eur :) Gera rasti bus sunku. Jei atsukciau laika atgal - ieskociau geriau benzininio 3.0i arba 4.4i face lift. Kas pirks mano - pasisesks, bus daug kas pakeista :D |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
BMW X5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis