Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Naujas BMW M3 atsineša daug naujovių – įdomus dizainas, naujas variklis, nauja transmisija, pakaba ir daug naujų technologijų tokių kaip stabdymo metu generuojama elektros energija. Automobilio mazguose ir kėbulo gamyboje plačiai naudojamas aliuminis ir anglies pluoštas, kad svoris būtų kuo mažesnis, o svorio centras kuo žemiau. Pvz. anglies pluošto stogas. Ketvirtos kartos BMW M3 pirmakart turi V8 variklį, kuris netgi yra lengvesnis už ankstesnį linijinį 6 cilindrų. Tai aukštų apsukų atmosferinis 4 litrų variklis su 420 AG (309 kW)/ 8300 rpm galia ir 400 Nm/3900 rpm maksimaliu sukimo momentu. Galia palyginti su senesniu modeliu padidėjo 22 %, o variklis sveria 15 kg mažiau, viso 202 kg. Šešių greičių mechaninė pavarų dėžė yra standartinė, tačiau nuo 2008 metų siūloma ir dviejų sankabų pavarų dėžė pavadinta M-DCT (Double Clutch Transmission). Ši dėžė įgalina bėgius perjungti dešimtadaliu sekundės greičiau ir sutrumpina automobilio įsibėgėjimą iki 0-100 km/h per 0.2 sekundės. Dabar BMW M3 gaminamas ir su 4 durų sedano kėbulu, kurio visa priekinė dalis yra tokia pat kaip ir kupė modelio, tačiau šis neturi anglies pluošto stogo. Kupė versijos duomenys: 0-100 km/h per 4.6 sekundės, o didžiausias greitis siekia net 320 km/h.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Tai pirmas BMW M3 turintis V8 tipo variklį.
Automobilio mazguose gausiai naudojamas aliuminis ir anglies pluoštas (pvz. anglies pluošto stogas, kad svoris būtų kuo mažesnis, o svorio centras kuo žemiau).
šį automobilį apbibūdina kaip apskritai vieną geriausių automobilių pasaulyje gebančių puikiai suderinti savyje greitį, valdymo savybes, puikų dizainą, talpumą ir praktiškumą.
Ezra Dyer iš žurnalo „Automobile“ pažymėjo, kad daugelis automėgėjų žiūri į šį M3 kaip keturmetis į Kalėdų Senelį.
Jeremy Clarkson iš laidos „Top Gear“ apibūdino kaip patį geriausią automobilį, kuris ir visada toks ir išliks.
E92 M3 Coupé laimėjo visus palyginimo testus lyginant jį su tokiais automobiliais kaip Mercedes-Benz C63 AMG, Lexus IS-F, Audi RS4, Audi RS5 ir Cadillac CTS-V.
Automobilio mazguose gausiai naudojamas aliuminis ir anglies pluoštas (pvz. anglies pluošto stogas, kad svoris būtų kuo mažesnis, o svorio centras kuo žemiau).
šį automobilį apbibūdina kaip apskritai vieną geriausių automobilių pasaulyje gebančių puikiai suderinti savyje greitį, valdymo savybes, puikų dizainą, talpumą ir praktiškumą.
Ezra Dyer iš žurnalo „Automobile“ pažymėjo, kad daugelis automėgėjų žiūri į šį M3 kaip keturmetis į Kalėdų Senelį.
Jeremy Clarkson iš laidos „Top Gear“ apibūdino kaip patį geriausią automobilį, kuris ir visada toks ir išliks.
E92 M3 Coupé laimėjo visus palyginimo testus lyginant jį su tokiais automobiliais kaip Mercedes-Benz C63 AMG, Lexus IS-F, Audi RS4, Audi RS5 ir Cadillac CTS-V.
2010-05-28
BMW pristatė M3 lenktynininkams (video) Naujasis BMW M3 GTS – specialiai lenktyėms ruoštas automobilis, kuriuo galima važinėti ir viešais keliais. Kaip patogu – atsikėlei ryte, įsėdai į automobilį, nuvažiavai į lenktynes, jas laimėjai ir parvažiavai namo!Pasaulyje populiarėjant „trasos dienoms“ (track–days), M3 GTS maksimaliai priartintas prie lenktynėse naudojamo M3, tačiau palikti visi saugumo elementai reikalingi automobiui važinėti viešais keliais.
Automobilį varo atnaujintas standartinio M3 aštuonių cilindrų variklis, kurio darbinis tūris padidintas nuo 4,0 l. iki 4,4 l. Lengvai sūkius renkantis variklis išvysto 450 AG. Kėbulo ir salono elementams panaudojus anglies pluoštą ir išmetus visus nereikalingus komforto elementus, svoris sumažėjo 100 kg iki 1530 kg. Svorio taupymo ir variklio tūrio padidinimo rezultatas – 4,4 sek. iki 100 km/h ir elektronikos neribojamas 305 km/h maksimalus greitis. Vietoje mechaninės greičių dežės BMW sumontavo 7 laipsnių dviejų sankabų automatinę pavarų dėžę. Kaip ir standartinis M3, automobilis varomas galiniais ratais. Specialiai šiam automobiliui pagaminti 19 colių aliuminio ratlankiai apauti Pirelli P–Zero Corsa padangomis 255/35 priekyje ir 285/30 gale. BMW M3 GTS bus gaminami tik oranžinės spalvos. Gamintojas automobilio kainos neskelbia, tačiau tikėkimės etiketės su 400000 litų viršijančia kaina. |
BMW M3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis