Markės
233 iš 1912
BMW M3, (E46) 2000 - 2006
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 3
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Magiškasis M3. 2000 metais pasirodė naujas M3 su nauju 3.2 L S54B32 varikliu su kupė arba kabrioleto kėbulu. Šis M3 turi daugiausia iš vieno litro arklio galių išspaudžiantį atmosferinį variklį, kurį kada nors yra pagaminę BMW. Šis aukštų sūkių 3.2 L 6 cilindrų linijoje variklis turi 343 AG (256 kW)/ 7900 rpm galią, sukimo momentas yra 365 Nm/4900 rpm, įsibėgėjimas 0-100 km/h tik per 4.6 s, 1/4 mylios - per 13.3 s, o didžiausias greitis - 298 km/h. Apsukų raudona linija prasideda už 8000 apsukų žymės – pirmą kartą BMW automobilyje! BMW M3 turi naują 6 greičių pavarų dėžę, su SMG Drivelogic transmisija ir pavarų perjungimo svirtimis kaip Formulės 1 boliduose - esančiomis už vairo ir valdančiomis mechaninę elektrohidraulinę pavarų dėžę. Pakaba bus tikrai nekomfortiška, nes ji suderinta sportiniam režimui. Trumpai – tai grynakraujis sportinis automobilis užmaskuotas po gatvėms skirto automobilio kėbulu. Tai ne pats prabangiausias, o jo dizainas ne pats išraiškingiausias iš visų BMW, tačiau jei norit pasijusti lenktyninkais – tai vienas geriausių automobilių rinkoje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis M3 turi daugiausia iš vieno litro arklio galių išspaudžiantį atmosferinį variklį, kurį kada nors iki tol yra pagaminę BMW (neskaitant superautomobilio McLaren F1, kuris naudoja BMW variklį). 3.2 L 6 cilindrų linijoje variklis turi 343 AG (256 kW)/ 7900 rpm galią, sukimo momentas yra 365 Nm/4900 rpm, įsibėgėjimas 0-100 km/h tik per 4.6 s, 1/4 mylios - per 13.3 s, o didžiausias greitis - 298 km/h.

Apsukų raudona linija prasideda už 8000 apsukų žymės – pirmą kartą BMW automobilyje!

Buvo pagaminta ribota serija įspūdingos E46 GTR versijos automobilių, kurie turėjo 3,997 cc V8 variklį su 500 AG (368 kW). Buvo pagaminta tik 10 vienetų tokių automobilių, kiekvienas kurių kainavo 250.000 Eur. Automobilį gaminti buvo reikalinga tam, kad dalyvauti American Le Mans Series (ALMS) lenktynių serijoje. Vėliau du Schnitzer Motorsport GTR BMW automobiliai dalyvavo 24 valandų Nürburgring varžybose 2004 ir 2005 metais, kur pelnė 1 ir 2 vietas.


E46 GTR

Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:


Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
2023-03-15
Pervertintas beveik standartinis ekemšlamštas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trasoje pakankamai ekonomiškas - važiuojant 120km/h vos 9,5l benzo.
Nepagrįstai brangus. Mažai kuo skiriasi nuo 330ci. Nupirkti tvarkingą labai sunku, visi daužti, nudrožti, atvažiuoji žiūrėti mašinos už 29k€, o būklė kaip paprasto E46 už 3k€.
Iš karto noriu paminėti, kad dirbu su automobiliais, čiupinėju skirtingus kasdien, tiek paprastus tiek ir sportinius, tad turiu su kuo palyginti. Esu turėjęs tris 330i E46 skirtinguose kėbuluose, taip pat 328, 325, tiek standartinius tiek modifikuotus, taip pat ne kartą teko vairuoti draugų benzininius 6cil bmw, tad šį modelį pažįstu puikiai. M3 E46 asmeniškai neturėjau, bet kelių savaičių bėgyje teko pavažinėti trim skirtingais, o ketvirtu pravažiuoti beveik 1000km. Pirmą kartą įsėdus ir paspaudus gazą apėmė nusivylimas - žinoma traukos yra, bet nedaug daugiau nei paprastam 3.0i. Pavažiavęs supranti, kad M yra ne kas daugiau nei išpūstas burbulas, kurį labiausiai išpučia apsiseilėję bmw fanatikai, kurie patys tikruose M net nesėdėję. Pagrinde jie ir yra kalti dėl nusivylimo, nes kai visą gyvenimą girdi kokie M modeliai yra fantastiški, galingi ir pan., tai pirmą kartą įsėdęs tikiesi kažkokio WOW efekto, ar bent kad mašina nebus panaši į standartinį E46. Salone skiriasi tik skydelis, visa kita - dizainas, medžiagos, garsai, kvapai absoliučiai identiška, jei įsėsčiau nematęs kėbulo niekad nepagalvočiau, kad važiuoju emkėj. Ne M modelių būna net su geresnėm komplektacijom. Kėbulas irgi beveik nesiskiria, pūstas arkas pastebės tik žinovai, o dyzelinių BMW su M bamperiais gatvėse daugiau nei su standartiniais. Gal tik išmetimas per vidurį labiausiai išduoda M, nors ir tokių būna padarytų ant ne M. Važiuoklė, vairavimas, valdomumas taip pat beveik nesiskiria nuo paprasto E46 su Mtech važiuokle, nebent pravažiuot su vienu ir su kitu tą pačią trasą, gal skirtumas ir pasijaus, bet norint turėt tikrai gerą valdomumą tiek į M, tiek į ne M reiktų sudėti gerus coilus. SMG dėžė puikiai dirba važiuojant gazas-dugnas ir rankiniu režimu, neužlaiko, nelagina, kiekvienas pavarų perjungimas yra smūgis šiknon, bet sportinėje mašinoje tai nėra trūkumas. Tačiau ramiai važiuojant D režimu dėžė yra apgailėtina - paspaudęs gazą niekad nežinai ar ji dabar staigiai pradės važiuot ar ims amžinybę perjunginėti bėgį. Kiekvienas pavaros perjungimas yra mašinos pristabdymas ir vėl įsibėgėjimas, važiuoji kaip ant supynių. Jeigu mašina perkama tik kaip track-tool, tai galima, gal net reikia imti SMG, bet jeigu dar ir kasdiena norisi pavažinėt, tai net mechanika bus komfortiškiau. Grįžtant prie variklio, tai ryškus galios skirtumas po 330ci jaučiamas tik važiuojant virš 200km/h, nes perjungus pavarą vis dar prispaudžia prie sėdynės, kas su 330i/ci jau nebeįmanoma. Tačiau bėgėjantis iki 100 skirtumas minimalus. 2023m. jų kainos prasideda nuo ~25k€, o norint tvarkingo, prižiūrėto, nedaužto, su nedidele rida ir aiškia istorija reikia apie 30-40k€, kas yra visiškas kosmosas už tokį modelį. Geriau paimti paprastą 330ci ir prisukti turbiną, bendra sąmata gausis iki 10k, o mašina bus tokia pati tik dar galingesnė. Už 25-40k galima nupirkti daug įdomesnių ir smagesnių modelių, nebent reikia galingos mašinos, bet neišsiskirti iš minios. Verta pirkti nebent kaip kolekcinę investiciją, bet ir tokiu atveju gerai pagalvočiau ar verta imti tokį modelį, kurio kainos išpūstos dirbtinai, jis nėra nei retas nei išskirtinis nei labai galingas, realiai tas pats kemšlamštas tik su kažkiek galingesniu varikliu 5-10 kartų brangiau. Jeigu vistiek labai norit eMkės, tai patarčiau geriau žiūrėti į E36, kuris yra lengvesnis, todėl turės geresnį valdomumą ir įsibėgejimas jausis labiau. M3 CSL jau būtų prasmė pirkti, nes tiek viduje tiek išoriškai jau pastebimai skiriasi, variklis irgi galingesnis, bet jų kainos dar labiau nesveikos, šiuo metu pigiausias 90k, už pusę tiek galima paimti Suprą ar GTR, kurie bus tiek greitesni tiek smagesni tiek retesni. Nuvertėjimo nėra, modeliai sparčiai brangsta. Remontai ir aptarnavimai brangūs tik kas susiję su M, tačiau daug detalių nesiskiria nuo ne M modelių, taigi bendra mašinos eksploatacija pakankamai nebrangi kaip sportinio auto. Būtinai tikrinti prieš pirkimą pas profesionalus, nes mašina brangi ir sena.
Pilnas atsiliepimas...
2019-07-08
Tikras sportinis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikios valdymo sąvybės, nuostabi variklio dinamika, labai geras pavarų dėžės veikimas. Įvertinus automobilio tipą ir galingumą jis yra tikrai patikimas
M klasės automobiliiai reikalauja itin geros priežiūros, o nusipirkus apleistą gali tekti suinvestuoti labai daug.
Radikaliai skiriasi nuo visų kitų E46 kėbulo modelių. Ten kur kiti varikliai baigia savo pasirodymą, S54 savo tik būna pradėjęs. Tikras vairuotojų automobilis. Remontas: svarbu prisiminti, jog kalba eina apie M klasės auomobilį, tad čia tikrai ne tas daiktas, kur ištikus gedimui išsisuksite pigiai. Gerai prižiūrėti automobiliai yra tikrai patikimi, tačiau jei nusipirksite apleistą modelį ir norėsite pasidaryti puikios būklės - pasiruoškite investicijoms. Investuoti beabejo verta, nes jau dabar geros būklės coupe su mechanine dėže Prancūzijoje, Vokietijoje lengvai perkopia 20 000 eurų ribą skelbimuose. Automobilis yra itin mėgstamas vairavimo entuziastų, kad jų kainos tik kils. Svarbu patikrinti ar nėra įtrūkimų prie galinio tilto tvirtinimo (subframe cracks), įvertinti VANOS bei indėklų būklę. Galimi SMG dėžės gedimai. Automobiliai su coupe kėbulu ir mechanine pavarų dėže yra daug geriau vertinami antrinėje rinkoje nei cabrio su SMG dėže. Perkant pigų, neprižiūrėtą automobilį nusiteikti investicijoms jei norima turėti "ledą". Jau keli metai iš eilės automobilis tik brangsta, ypač coupe su mechanine pavarų dėže.
Pilnas atsiliepimas...
Bmw | 2011-08-16
BMW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug
Kuro sanaudos
Gražus, patikimas. Greitas galingas patikimas, erdvus. Ne lietuvos keliais su juo.. Bendzinas kainuoja ir jo daug geria :)
Pilnas atsiliepimas...
 
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt