Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Platus galingų, efektyvių variklių pasirinkimas
- Tylus ir komfortiškas interjeras
- Didelė bagažinė
TRŪKUMAI
- Pernelyg evoliucinis dizainas
- 540d nebegaminamas
- Brangus išlaikymas
"Salonas pasižymi išskirtine tyla, o pakabos darbas, posvyris posūkiuose ir visas automobilio balansas yra arti tobulybės"
Jau septintos kartos 5 serijos BMW yra geriausiai parduodamas ir ilgiausiai gaminamas bavarų kompanijos modelis. Nors naujojo automobilio dizainas nenustebins, o daugeliui reikės atidžiau įsižiūrėti kuo gi jis skiriasi nuo pirmtako, tačiau kaip ir galima buvo tikėtis, 5 serijos BMW yra kone tobulas automobilis. Jis tapo dar lengvesnis, greitesnis, ekonomiškesnis su gausia standartine įranga ir beveik neribojama papildoma. Dabar visos „penktuko“ kėbulo detalės gaminamos iš aliuminio, kas leido sumažinti svorį net 100 kg nepaisant to, kad automobilis turi daugiau įvairios įrangos. Automobilio dizainas evoliucinis – galinė dalis išliko beveik nepakitusi, o priekinė dalis tapo itin panaši į didžiausio 7 serijos BMW priekinę dalį. Didžiausias skirtumas – subtiliose linijose einančiose per automobilio šonus. Ir nors automobilis nensutebins drąsiais dizaino sprendimais, reikia pripažinti kad automobilis yra išties elegantiškas. Naujos kartos BMW 5-oji serija išsiskiria ir geriausiomis savo klasėje aerodinaminėmis charakteristikoms. Šio automobilio pasipriešinimo orui koeficientas puikus: Cd = 0,22. Naujasis sedanas taip pat išsiskiria naujos konstrukcijos važiuokle, žemesniu svorio centru, tolygiai paskirstytu svoriu tarp ašių ir itin dideliu kėbulo standumu. Nors varikliai ir nėra visiškai nauji, tačiau jie suteikia maždaug 10% geresnes dinamines sąvybes bei maždaug 11% mažesnes kuro sąnaudas. Viduje 5 serijos BMW kūrėjai taip pat pasirinko evoliucinį kelią – panelės dizaino idėja išliko ta pati. Ir nors čia nėra tokio dramatiško naujumo įspūdžio kaip naujajame E klasės Mercedes-Benz, tačiau evoliucinis dizainerių darbas tik parodo kokį teisingą kelią pasirinko BMW kūrėjai prieš daugiau nei dešimt metų. Automobilis gali būti komplektuojamas su bet kokia įranga, kokią turi 7 serijos BMW išskyrus pneumatinę pakabą. Salonas pasižymi išskirtine tyla, o pakabos darbas, posvyris posūkiuose ir visas automobilio balansas yra arti tobulybės – vairuotojui gali būti tiesiog nuobodu vairuoti tokį išpuoselėtą automobilį. Naujieji BMW sedanai yra standartiškai aprūpinti vaizdo kamera, su kuria papildomai galima komplektuoti eismo radarą ir ultragarso daviklius. Tarp eismo saugumo sistemų – kritinio stabdymo pagalba, įspėjimo ir stabdymo sankryžose pagalba, apsauga nuo šoninio susidūrimo. Pastaroji eismo saugumo funkcija nuolatos stebi eismo juostas aplink automobilį ir įspėja apie gręsiančius susidūrimus ar savarankiškai koreguoja automobilio judėjimą, kad jų būtų išvengta. Pasirenkama greičio palaikymo sistema „Active Cruise Control“, eismo juostų stebėjimo sistema, išmaniosios greičio ir transporto sistemos geba savarankiškai kontroliuoti automobilio greitį ir kryptį važiuojant iki 210 km/val. greičiu. Šios sistemos atsižvelgia į besikeičiančius greičio apribojimus ir kliūtis kelyje bei pagal tai atitinkamai pakoreguoja automobilio judėjimą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Eimantas | 2023-03-04 |
Geriausias savo klasėje? |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Solidus, komfortiškas, itin ekonomiškas, erdvus interjeras, puiki įranga, dinamiškas nors ir nesportinis automobilis
Bagažo skyrius neitin didelis, pakaba kai kam gali pasirodyti per minkšta, brangus nupirkti
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,4
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,1 |
Bendras automobilio aprašas |
Fantastiškas ir brandus, solidus automobilis. Trijų litrų variklis tikrai nėra sportinis, bet važinėjant ramiai su šeimai yra idealus. Įdomus pastebėjimas buvo vaikų elgesys kai pakeitėme automobilį iš Audi A6 į šį penktuką. G30 vaikai panašu jaučiasi kaip namie ant sofos, atrodo gyvena savo įprastą gyvenimą, nesižvalgo į kelią: žaidžia, dainuoja dainas, nuolat kažko prisigalvoja ir pavargę užmiega. Audi buvo jaučiama didesnė įtampa – galinė sėdynė ten buvo gerokai kietesnė dėl sportiškos galinės pakabos ir gal dėl to, kad sėdynė randasi tiesiai ant galinio rato. Vaikų elgesys mašinoje buvo kaip išsigandusių kiškių :) tiesa prie BMW reikėjo priprasti - pirmas 2-3 savaites buvau labai nepatenkintas pakaba. Mieste, jei važiuoji šiek tiek dinamiškiau ir staigiau, stipriau pastabdai tai mašina tikrai gerokai svyruoja, mane net kiek supykindavo po greitesnių pasivažinėjimų. Tačiau kai tik išvažiuojį į užmiesčio kelią ir įsijungi BMW autonominio valdymo sistemą “Driving Professional”, viskas stoja į savo vietas. Iškarto atsipalaiduojate, net ir kamščiuose klausydamas audio knygas ar YouTube. Žodžiu automobilis panašu yra skirtas ramesniam važinėjimui nei įprasta BMW automobiliuose. Matyt reikia pribręsti iki tokio lygio, kaip ir prie kostiumo ar diplomato :D Esu linkęs manyti, kad tai geriausias automobilis klasėje. Žinoma esu tikras, kad dar geresnis automobilis 4 asmenų šeimai būtų BMW 540d universalas. Na arba Alpina universalas jei yra daug pinigų. Apie kai kurias funkcijas: labai maža bagažinė kaip šeimyniniam automobiliui. Nesu RunFlat gerbėjas, todėl teko susidėti atsarginį ratą. Mieste prastokai atpažįstami šviesoforai. Originali navigacija su projekcija ant stiklo su gražia grafika ilgose kelionėse yra labai šauniu. Pagaliau geri stabdžiai. Audi A6 stabdžiai buvo stipriai per silni trilitriniam varikliui. Vienu baku nuvažiuota 900-950 km ramiu režimu - kodėl ne visi automobiliai tai gali? 5,4 litro greitkelyje ir 6,1 litro mišriu režimu, 100 km/val pasiekiama per 5,6–5,8 sekundės. Lazeriniai žibintai - nenaudingas dalykas. Mieste ir apšviestuose greitkeliuose neįsijungia. Neįsijungia net jei yra automobiliai važiuojantys ta pačia kryptim. Kur tamsu, ten veikia labai šauniai: šviečia toli, patys pritemdo šviesos srautą atvažiuojantiems automobiliams, o visa kita gerai apšviečia. Tačiau reikia šiek tiek laiko juos perprasti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis