Markės
205 iš 1918
BMW 5 klasė, (G30/G31) 2017 - 2024
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.86% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)TOP 10Viso įvertinimų: 10
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Platus galingų, efektyvių variklių pasirinkimas
  • Tylus ir komfortiškas interjeras
  • Didelė bagažinė
TRŪKUMAI
  • Pernelyg evoliucinis dizainas
  • 540d nebegaminamas
  • Brangus išlaikymas
"Salonas pasižymi išskirtine tyla, o pakabos darbas, posvyris posūkiuose ir visas automobilio balansas yra arti tobulybės"
Jau septintos kartos 5 serijos BMW yra geriausiai parduodamas ir ilgiausiai gaminamas bavarų kompanijos modelis. Nors naujojo automobilio dizainas nenustebins, o daugeliui reikės atidžiau įsižiūrėti kuo gi jis skiriasi nuo pirmtako, tačiau kaip ir galima buvo tikėtis, 5 serijos BMW yra kone tobulas automobilis. Jis tapo dar lengvesnis, greitesnis, ekonomiškesnis su gausia standartine įranga ir beveik neribojama papildoma. Dabar visos „penktuko“ kėbulo detalės gaminamos iš aliuminio, kas leido sumažinti svorį net 100 kg nepaisant to, kad automobilis turi daugiau įvairios įrangos. Automobilio dizainas evoliucinis – galinė dalis išliko beveik nepakitusi, o priekinė dalis tapo itin panaši į didžiausio 7 serijos BMW priekinę dalį. Didžiausias skirtumas – subtiliose linijose einančiose per automobilio šonus. Ir nors automobilis nensutebins drąsiais dizaino sprendimais, reikia pripažinti kad automobilis yra išties elegantiškas. Naujos kartos BMW 5-oji serija išsiskiria ir geriausiomis savo klasėje aerodinaminėmis charakteristikoms. Šio automobilio pasipriešinimo orui koeficientas puikus: Cd = 0,22. Naujasis sedanas taip pat išsiskiria naujos konstrukcijos važiuokle, žemesniu svorio centru, tolygiai paskirstytu svoriu tarp ašių ir itin dideliu kėbulo standumu. Nors varikliai ir nėra visiškai nauji, tačiau jie suteikia maždaug 10% geresnes dinamines sąvybes bei maždaug 11% mažesnes kuro sąnaudas. Viduje 5 serijos BMW kūrėjai taip pat pasirinko evoliucinį kelią – panelės dizaino idėja išliko ta pati. Ir nors čia nėra tokio dramatiško naujumo įspūdžio kaip naujajame E klasės Mercedes-Benz, tačiau evoliucinis dizainerių darbas tik parodo kokį teisingą kelią pasirinko BMW kūrėjai prieš daugiau nei dešimt metų. Automobilis gali būti komplektuojamas su bet kokia įranga, kokią turi 7 serijos BMW išskyrus pneumatinę pakabą. Salonas pasižymi išskirtine tyla, o pakabos darbas, posvyris posūkiuose ir visas automobilio balansas yra arti tobulybės – vairuotojui gali būti tiesiog nuobodu vairuoti tokį išpuoselėtą automobilį. Naujieji BMW sedanai yra standartiškai aprūpinti vaizdo kamera, su kuria papildomai galima komplektuoti eismo radarą ir ultragarso daviklius. Tarp eismo saugumo sistemų – kritinio stabdymo pagalba, įspėjimo ir stabdymo sankryžose pagalba, apsauga nuo šoninio susidūrimo. Pastaroji eismo saugumo funkcija nuolatos stebi eismo juostas aplink automobilį ir įspėja apie gręsiančius susidūrimus ar savarankiškai koreguoja automobilio judėjimą, kad jų būtų išvengta. Pasirenkama greičio palaikymo sistema „Active Cruise Control“, eismo juostų stebėjimo sistema, išmaniosios greičio ir transporto sistemos geba savarankiškai kontroliuoti automobilio greitį ir kryptį važiuojant iki 210 km/val. greičiu. Šios sistemos atsižvelgia į besikeičiančius greičio apribojimus ir kliūtis kelyje bei pagal tai atitinkamai pakoreguoja automobilio judėjimą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:



2022-05-10
BMW 530d Touring Xdrive
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Draudimas pigesnis už F klase
  • Dinamiškas
  • Ekonomiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Gerai valdomas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Informatyvus vairas
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Saugus
  • Gražus dizainas
  • Geras pravažumas
Mažai vietos gale, kuomet vairuotojas 190+ ūgio
  • Brangus nusipirkti
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas
Puikus automobilis! Pirktas prieš metus ties 120k rida, šiuo metu rida 150k. Pavažinėjus metus ir 30k km galima daryti tam tikras išvadas. Tai pirmas automobilis kuriam nesinorėjo kelt galios, nes traukos tiek startui, tiek lenkimui per akis. Keturi varomi ratai, ZF pavarų dežė ir 195kw puikiai patenkins didžiosios dalies vairuotojų poreikius. Automobilis ženkliai komfortiškesnis lyginant su senoliu E61, bet nepraradęs stabilumo ir aštrumo. Stabdžiai informatyvūs, bet ne per aštrūs, atgalinis ryšys iš vairo mechanizmo jautrus ir aiškus. Persėdus į kitą auto atrodo, kad plaukioji po kelią. Tiesiog fantastiškas stabilumo ir komforto derinys. Pradžioje buvo sudėtinga rasti tinkama sedėjimo poziciją. Apie šia problemą teko skaityti užsienio forumuose, todėl rekomenduoju ieškoti, sport salono atveju, kad būtų nugaros išgaubimo reguliatorius. Su Comfort salonu galbūt tokių bėdų nėra. Taip pat mažai vietos gale, kuomet vairuotojas 190+ ūgio. Radus patogią poziciją daugiau nebus prie ko prikibti. Automobilis puikus mieste ir ilgose kelionėse, tik komfortas šiek tiek kenčia jei naudojate run flat tipo padangas. Anksčiau turėtuose automobiliuose visuomet norėdavosi tobulint aparatūrą, daryt garso izoliacija, keist komponentus ir dėti subą, tačiau su Harman Kardon opcija, garso švarumo, gilumo ir žemų pakanka. Aišku žemų gal vos daugiau norėtųsi, bet nepamirškim, kad po sėdynėmis turim tik priebosius, o ne subą bagažinėje. Bendrai aparatūra vertinčiau 8/10. Būtų įdomu paklausyti Bowers & Wilkins opciją, ten manau jau būtų 10/10 :) Taip pat automobilis turi daug komforto įrangos, kuri džiugina. Man labiausiai patinka adaptyvi greičio palaikymo sistema, šildomas vairas, įspėjimas dėl susidūrimo iš priekio, šonų ir galo, jau minėta aparatūra, HUD, skaitmeninis spidometras, panorama ir daug kitų, kurių nepaminėjau. Gaila, kad neturiu Comfort/vėsinančių sėdynių, integruoto salono oro gaiviklio, kur gali dviejų rūšių kvepalus įdėti ir juos keisti pagal nuotaiką. Kaip Jeremy Clarkson atsiliepė apie šį automobilį - No other car does everything so well.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Per metus turėjau tik vieną brangesnį remontą. Po programinės įrangos atnaujinimo, atsirado įsiurbimo kolektoriaus sklendės klaida, kurios programiškai sutvarkyti nepavyko, teko keisti. Remonto kaina ~1000eu. Pakalbėjus su keliais servisais minėjo, kad tai kartais pasitaikantis gedimas. Būną, kad nutinka ir po 60k ridos ir po 150k ridos. Mano atveju tai nutiko po 130k. Taip pat buvo atsiradus "Emergency call system malfunction" klaida, kuri kainavo 150eu(Baterija+darbas). Tiesiog nusėdo baterija, kuri atsakinga už šios funkcijos palaikymą. Visa kita einamieji reikalai - tepalai, skysčiai ir t.t. Taip pat gan jautrūs automobilio dažai. Jau iš DE atvažiavo su smulkiai pažeidimais nuo akmenukų. Teko matyti rusišką automobilio apžvalgą, kur ši problema buvo paminėta.
Patarimai perkančiajam
Rekomenduoju pirkti su pilna istorija, adekvačios ridos. Jei yra galimybė, nuvežkite pas BMW elektriką(Jei savininkas sutinka), tegu suinstaliuoja visus naujinimus ir pažiūri mašinos darbą realiu laiku. Ir aišku servisas, kad patikrintų mechaninę dalį.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt