Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Platus galingų, efektyvių variklių pasirinkimas
- Tylus ir komfortiškas interjeras
- Didelė bagažinė
TRŪKUMAI
- Pernelyg evoliucinis dizainas
- 540d nebegaminamas
- Brangus išlaikymas
"Salonas pasižymi išskirtine tyla, o pakabos darbas, posvyris posūkiuose ir visas automobilio balansas yra arti tobulybės"
Jau septintos kartos 5 serijos BMW yra geriausiai parduodamas ir ilgiausiai gaminamas bavarų kompanijos modelis. Nors naujojo automobilio dizainas nenustebins, o daugeliui reikės atidžiau įsižiūrėti kuo gi jis skiriasi nuo pirmtako, tačiau kaip ir galima buvo tikėtis, 5 serijos BMW yra kone tobulas automobilis. Jis tapo dar lengvesnis, greitesnis, ekonomiškesnis su gausia standartine įranga ir beveik neribojama papildoma. Dabar visos „penktuko“ kėbulo detalės gaminamos iš aliuminio, kas leido sumažinti svorį net 100 kg nepaisant to, kad automobilis turi daugiau įvairios įrangos. Automobilio dizainas evoliucinis – galinė dalis išliko beveik nepakitusi, o priekinė dalis tapo itin panaši į didžiausio 7 serijos BMW priekinę dalį. Didžiausias skirtumas – subtiliose linijose einančiose per automobilio šonus. Ir nors automobilis nensutebins drąsiais dizaino sprendimais, reikia pripažinti kad automobilis yra išties elegantiškas. Naujos kartos BMW 5-oji serija išsiskiria ir geriausiomis savo klasėje aerodinaminėmis charakteristikoms. Šio automobilio pasipriešinimo orui koeficientas puikus: Cd = 0,22. Naujasis sedanas taip pat išsiskiria naujos konstrukcijos važiuokle, žemesniu svorio centru, tolygiai paskirstytu svoriu tarp ašių ir itin dideliu kėbulo standumu. Nors varikliai ir nėra visiškai nauji, tačiau jie suteikia maždaug 10% geresnes dinamines sąvybes bei maždaug 11% mažesnes kuro sąnaudas. Viduje 5 serijos BMW kūrėjai taip pat pasirinko evoliucinį kelią – panelės dizaino idėja išliko ta pati. Ir nors čia nėra tokio dramatiško naujumo įspūdžio kaip naujajame E klasės Mercedes-Benz, tačiau evoliucinis dizainerių darbas tik parodo kokį teisingą kelią pasirinko BMW kūrėjai prieš daugiau nei dešimt metų. Automobilis gali būti komplektuojamas su bet kokia įranga, kokią turi 7 serijos BMW išskyrus pneumatinę pakabą. Salonas pasižymi išskirtine tyla, o pakabos darbas, posvyris posūkiuose ir visas automobilio balansas yra arti tobulybės – vairuotojui gali būti tiesiog nuobodu vairuoti tokį išpuoselėtą automobilį. Naujieji BMW sedanai yra standartiškai aprūpinti vaizdo kamera, su kuria papildomai galima komplektuoti eismo radarą ir ultragarso daviklius. Tarp eismo saugumo sistemų – kritinio stabdymo pagalba, įspėjimo ir stabdymo sankryžose pagalba, apsauga nuo šoninio susidūrimo. Pastaroji eismo saugumo funkcija nuolatos stebi eismo juostas aplink automobilį ir įspėja apie gręsiančius susidūrimus ar savarankiškai koreguoja automobilio judėjimą, kad jų būtų išvengta. Pasirenkama greičio palaikymo sistema „Active Cruise Control“, eismo juostų stebėjimo sistema, išmaniosios greičio ir transporto sistemos geba savarankiškai kontroliuoti automobilio greitį ir kryptį važiuojant iki 210 km/val. greičiu. Šios sistemos atsižvelgia į besikeičiančius greičio apribojimus ir kliūtis kelyje bei pagal tai atitinkamai pakoreguoja automobilio judėjimą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2022-05-10 |
BMW 530d Touring Xdrive |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Draudimas pigesnis už F klase
Mažai vietos gale, kuomet vairuotojas 190+ ūgio
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Puikus automobilis! Pirktas prieš metus ties 120k rida, šiuo metu rida 150k. Pavažinėjus metus ir 30k km galima daryti tam tikras išvadas. Tai pirmas automobilis kuriam nesinorėjo kelt galios, nes traukos tiek startui, tiek lenkimui per akis. Keturi varomi ratai, ZF pavarų dežė ir 195kw puikiai patenkins didžiosios dalies vairuotojų poreikius. Automobilis ženkliai komfortiškesnis lyginant su senoliu E61, bet nepraradęs stabilumo ir aštrumo. Stabdžiai informatyvūs, bet ne per aštrūs, atgalinis ryšys iš vairo mechanizmo jautrus ir aiškus. Persėdus į kitą auto atrodo, kad plaukioji po kelią. Tiesiog fantastiškas stabilumo ir komforto derinys. Pradžioje buvo sudėtinga rasti tinkama sedėjimo poziciją. Apie šia problemą teko skaityti užsienio forumuose, todėl rekomenduoju ieškoti, sport salono atveju, kad būtų nugaros išgaubimo reguliatorius. Su Comfort salonu galbūt tokių bėdų nėra. Taip pat mažai vietos gale, kuomet vairuotojas 190+ ūgio. Radus patogią poziciją daugiau nebus prie ko prikibti. Automobilis puikus mieste ir ilgose kelionėse, tik komfortas šiek tiek kenčia jei naudojate run flat tipo padangas. Anksčiau turėtuose automobiliuose visuomet norėdavosi tobulint aparatūrą, daryt garso izoliacija, keist komponentus ir dėti subą, tačiau su Harman Kardon opcija, garso švarumo, gilumo ir žemų pakanka. Aišku žemų gal vos daugiau norėtųsi, bet nepamirškim, kad po sėdynėmis turim tik priebosius, o ne subą bagažinėje. Bendrai aparatūra vertinčiau 8/10. Būtų įdomu paklausyti Bowers & Wilkins opciją, ten manau jau būtų 10/10 :) Taip pat automobilis turi daug komforto įrangos, kuri džiugina. Man labiausiai patinka adaptyvi greičio palaikymo sistema, šildomas vairas, įspėjimas dėl susidūrimo iš priekio, šonų ir galo, jau minėta aparatūra, HUD, skaitmeninis spidometras, panorama ir daug kitų, kurių nepaminėjau. Gaila, kad neturiu Comfort/vėsinančių sėdynių, integruoto salono oro gaiviklio, kur gali dviejų rūšių kvepalus įdėti ir juos keisti pagal nuotaiką. Kaip Jeremy Clarkson atsiliepė apie šį automobilį - No other car does everything so well. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per metus turėjau tik vieną brangesnį remontą. Po programinės įrangos atnaujinimo, atsirado įsiurbimo kolektoriaus sklendės klaida, kurios programiškai sutvarkyti nepavyko, teko keisti. Remonto kaina ~1000eu. Pakalbėjus su keliais servisais minėjo, kad tai kartais pasitaikantis gedimas. Būną, kad nutinka ir po 60k ridos ir po 150k ridos. Mano atveju tai nutiko po 130k. Taip pat buvo atsiradus "Emergency call system malfunction" klaida, kuri kainavo 150eu(Baterija+darbas). Tiesiog nusėdo baterija, kuri atsakinga už šios funkcijos palaikymą. Visa kita einamieji reikalai - tepalai, skysčiai ir t.t. Taip pat gan jautrūs automobilio dažai. Jau iš DE atvažiavo su smulkiai pažeidimais nuo akmenukų. Teko matyti rusišką automobilio apžvalgą, kur ši problema buvo paminėta. |
Patarimai perkančiajam |
Rekomenduoju pirkti su pilna istorija, adekvačios ridos. Jei yra galimybė, nuvežkite pas BMW elektriką(Jei savininkas sutinka), tegu suinstaliuoja visus naujinimus ir pažiūri mašinos darbą realiu laiku. Ir aišku servisas, kad patikrintų mechaninę dalį. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis