Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus ir atpažįstamas dizainas
- Didelis variklių pasirinkimas
- Elegantiškas patobulėjęs interjeras
TRŪKUMAI
- Praradęs šiek tiek sportiškumo
- Neitin erdvus salonas
"Akivaizdu, kad dizaineriai grįžo prie seniai patikrintų BMW stiliaus tiesų, tačiau automobilis tapo akivaizdžiai įprastesnis ir ne toks įdomus"
Naujas šeštos kartos 5 serijos BMW šįkart suprojektuotas Adrian van Hooydonk tapo kiek tradiciškesnis nei jo E60 pirmtakas. Automobilio dizainas tapo "BMWiškesnis", itin rafinuotas ir atsikratė kontroversiškos galinės dalies dizaino. Reljefinis variklio kapotas, stati priekinės dalies forma, per visą šoną einanti ryški linija, galinių žibintų dizainas primena truputį anksčiau rinkoje pasirodžiusių 7 klasės ir 5 serijos Gran Turismo automobilių dizaino sprendimus. Viduje BMW 5 dvelkia tikra prabanga: čia sumontuota nauja ketvirtos kartos „iDrive“ sistema. Automobiliuose su navigacijos sistema buvo montuojamas net 10,2 colių įstrižainės LCD ekranas, o be jos – 7 colių. Interjere į akis krenta tai, kad BMW dizaineriai vėl grįžo prie seniau itin dažnai naudoto prietaisų skydelio stiliaus, kuris yra pasuktas į vairuotoją. Tiek durelių, tiek priekinės panelės dizainas tapo kiek įprastesnis ir ne toks ekstravagantiškas kaip pirmtako. Akivaizdu, kad dizaineriai grįžo prie seniai patikrintų BMW stiliaus tiesų, tačiau automobilis tapo akivaizdžiai įprastesnis ir ne toks įdomus. Taip pat automobilis tapo pastebimai didesnis – jis yra 13 mm platesnis ir 5 mm žemesnis palyginti su ankstesniąja karta. Ištiesų naujasis BMW 5 sukurtas naudojant modifikuotą didžiojo BMW 7 platformą. Automobilis turi aliuminio konstrukcijos dvigubų svirčių priekinę ašį, taip pat yra gaminami variantai su visų varomųjų ratų pavara. BMW 5 pirkėjai gali rinktis iš keturių benzininių 523i, 528i, 535i ir 550i, bei trijų dyzelinių 520d, 525d, 530d variklių. Variklių gamoje vėl dominuoja tradiciniai BMW linijiniai 6 cilindrų varikliai. Silpniausias benzininis motoras išvysto 204 AG galią prie 6100 apsukų ir 270 Nm sukimo momentą pasiekiamą nuo 1500 iki 4250 aps./min, 100 km/h pasiekiama per 7,9 s, maksimalus greitis – 238 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 7,6 l/100 km. Galingiausias benzininis variklis yra 4,4 L V8 su dviguba turbina ir tiesioginiu įpurškimu išvystantis 407 AG galią tarp 5500 ir 6400 aps./min. bei maksimalų 600 Nm sukimo momentą nuo 1750 iki 4500 aps./min, o 100 km/h pasiekia per vos 5 s, vidutinės kuro sąnaudos įspūdingai mažos - tik 10,4 l/100 km. Mažiausias variklis yra dyzelinis 2,0 litrų 4 cilindrų dyzelinis agregatas su turbokompresoriumi išvystantis 184 AG prie 4000 apsukų ir 380 Nm sukimo momentą intervale nuo 1900 iki 2750 aps./min, 100 km/h pasiekia per 8,1 s, maksimalus greitis – 227 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 5,0 l/100 km. Galingiausias dyzelinis variklis yra 3,0 L 6 cilindrų agregatas su turbokompresoriumi ir „common rail“ įpurškimu pasiekiantis 245 AG prie 4000 aps./min ir 540 Nm prie 1750-3000 aps./min, 100 km/h – 6,3 s, maksimalus greitis – 250 km/h, vidutinės kuro sąnaudos – 6,3 l/100 km.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2020-01-20 |
BMW 520 d (2014m) atnaujintas modelis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Grazus, erdvus, komfortiskas, ekonomiskas
Nepastebejau :)
|
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Pradesiu nuo to, kad automobili turiu pakankamai trumpa laika. Apie 6 men. Pirkau su 210000 km rida. Pradesiu nuo to, kad teko keisit variklio grandine. ( kaina apie 700-,). Is esmes to dar galima buvo nedaryti, bet del sventos ramybes, nors jokiu pasaliniu garsu nebuvo. Toliau, pasiskaicius komentarus vienokius ar kitokius iskarto noriu atsakyti, sis automobilis REALIAI valgo mieste apie 8 ltr/ 100 km, uz miesto ramiai vaziuojant galima isiterpti ir i 4.5 ltr/ 100 km. Galios daugiau nei pakankamai, nes yra 3 pavaru dezes veikimo rezimai. Ir jie istiesu VEIKIA, ne taip kaip kokioje skarbonkeje kaip TOYOTA. Kas liecia gedimus. Visu pirma, reikia istrinti sau is galvos VISUS SUODZIU FILTRU ISPJOVIMUS/ ISPROGRAMAVIMUS, stai tada ir pasibaigs ivairus elekteonikos gedimai. Galu gale, arba NORMALIAI issivalykite tuos filtrus, na arba sorry, nusipirkite naujus. Bet kokiu atveju, lyginant su kitais panasios klases automobiliais sis tikrai yra vertas demesio, nes nei tokiu metu Mercedesas nei audi jam yra ne konkurentai. ( isbandes juos visus pries pasirenkant). O visi tie pasakymai jog is serviso neisvaziosi, kelia juoka. Lyginant su E60 tikrai nepastebejau problemu su pakaba ar elektronikos gedimu. Dziugina tai ,jog yra dag kebulo detaliu is aliuminio, tai kapotas, sparnai, durys bei vidines priekiniu arku dalys. O tai reiskia, kad rudu demeliu siose vietose kaip antai pas skarbonkes japonus niekada neatsiras :) Kaip ten bebutu patarimas butu toks, jei jau nusprendete isigyti si modeli, pasistenkite kad perkama butu ne uz paskutinius pinigus, na ir zinoma geriau pirkti atnaujinta modeli nuo 2013 metu berods. Iki to laiko kazkokios bedos ten buvo del variklio grandines. O siaip automobilis labai komfortiskas, malonus ir tylus. Teko vairuoti daugybe modeliu, bet sis yra pats maloniausias. Viena tikrai galiu pasakyti, tomis pasakomis , kad JAPONISKA kokybe niekada negenda ir pan. as jau nebetikiu. Nes turejau karcia patirti su apynauja masina japonu gamybos :) Daugiau nenoriu :) O ir siaip, visos tos TOYOTOS, NISSAN ir MAZDOS kelia sleikstuli del savo SUPER pigios prietaisu paneles, plastmasiniu daliu ir pan. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 42)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis