Markės
193 iš 1920
BMW 3 klasė (G20/G21) 2019 - dabar
BMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabar
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.016% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)TOP 10Viso įvertinimų: 5
18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Balansas tarp komforto ir sportiško važiavimo
  • Erdvus interjeras ir gera standartinė įranga
  • Patogi infosistema
TRŪKUMAI
  • Blankus išorės dizainas
  • Blankus interjero dizainas
  • Brangus
"Automobilis turi įdomią funkciją – manevruojant nedideliu greičiu tarkim stovėjmo aikštelėje ir norint grįžti atgal galima įjungti atgalinį režimą, kuris autonomiškai valdys automobilio vairą manevruojant atgal"
Tai naujasis 3 serijos BMW pretenduojantis išlaikyti geriausiai parduodamo premium klasės sedano vardą. Kaip ir žmogų, automobilį irgi sutinkame pagal jo išvaizdą. Čia matome dizainerių pastangas išlaikyti puikias proporcijas kuriomis pasižymi bene visi BMW trečiukai ir kartu pridėti kažką naujo. Nesame tikri ar tai jiems pavyko padaryti. Automobilis atrodo patraukliai ir tikrai solidžiai, tačiau lyg ir trūksta užbaigtumo ar vientisos idėjos. Nors automobilio profilis išliko toks pat dinamiškas, tačiau kitos detalės neatrodo puikiai derančios. Matome beformes radiatoriaus groteles bei linijomis ir detalėmis perkrautą priekinį bamperį. Norėdami suteikti dinamiškumo dizaineriai pridėjo kelias per automobilio šonus einančias linijas, tačiau prie jų neitin dera apvalainos durelių rankenėlių nišos. Priekiniai žibintai tapo dinamiškesnės formos ir lengvai atpažįstami kaip tipiški BMW modeliams, tuo tarpu galiniai priešingai – santūresni ir atrodo lyg būtų sukurti ne BMW automobiliui. Abejonių kelia ir šoninių galinių langų linija kur buvo atsisakyta žavaus BMW kantelio vadinamo "Hofmeister kink" ir kuri dabar tapo trikampės formos. Juk tai buvo lyg ir prekinis BMW ženklas būdingas visų laikų BMW sedanams... Galbūt tai tik pirmas įspūdis, tačiau manome jog tokį „fussy“ dizainą geriau išpildo Lexus kūrėjai. Naujasis 3 serijos BMW tapo kiek lengvesnis, didesnis, svorio centras pažemintas per 10 mm, kėbulas tapo 50% standesnis ir aerodinamiškesnis, pakaba komfortiškesnė, interjeras tylesnis, o dėka ilgesnės bazės ir erdvesnis. Ir jis vis dar puikiai valdomas! Naujoko interjeras pasikeitė nedaug – tokia pati į vairuotoją orientuota iš kokybiškų medžiagų pagaminta priekinė panelė turi logiškai išdėstytus ir lengvai suprantamus valdiklius. Tik prietaisų skydelis jau nebeturi tradicinių apvalių BMW ciferblatų, vietoje jų matome panašius į Peugeot naudojamą konfigūraciją kur apsukų rodyklė juda į priešingą pusę – reikės šiek tiek laiko priprasti. Tai padaryta norint tarp abiejų pagrindinių ciferblatų patalpinti navigacijos rodmenis. Automobilis turi įdomią funkciją – manevruojant nedideliu greičiu tarkim stovėjmo aikštelėje ir norint grįžti atgal galima įjungti atgalinį režimą, kuris autonomiškai valdys automobilio vairą manevruojant atgal. BMW infosistemą galima valdyti įvairiausiai – sukiojant arba liečiant ratuką esantį centrinėje konsolėje, per lietimui jautrų ekraną, taip pat balsu ir gestais. Automobilio galima paprašyti išblaškyti miegus arba nuraminti po stresinių situacijų. Žodžiu dabartiniai automobiliai turi tiek daug įdomių išmanių technologijų, kad be naudojimo instrukcijos kogero niekaip. Jokių abejonių, kad tai techniškai puikus automobilis. Todėl visais atžvilgiais naujasis trečios serijos BMW bando užimti didesniojo penktos serijos BMW vietą. Gal tai ir neblogai, tačiau visiems pageidaujantiems kompaktiško sportiško ir prabangaus sedano BMW privalės pasiūlyti 2 serijos BMW sedaną, kurį manome netrukus ir pamatysime.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
BMW E30 ir naujausias trečiukas G20 - štai kiek padidėjo "kompaktiškas" BMW sedanas:



Žinoma, buvo gaminami Alpina (G20/G21) modeliai:



Pasikeitusi "Hofmeister kink" forma:




2022-05-19

Atnaujinti „BMW 3“ modeliai – turės net 7-ias iš tinklo įkraunamo hibrido versijas

Atnaujinti „BMW 3“ modeliai – turės net 7-ias iš tinklo įkraunamo hibrido versijas
Viena populiariausių Vokietijos automobilių koncerno BMW serijų – 3 serijos modeliai – sulaukė reikšmingo atnaujinimo. Atnaujinti „trečiukų“ sedanai ir universalai turės dar sportiškesnę ir progresyvesnę išvaizdą,  gaus naujų skaitmeninių galimybių, tarp jų – ir autonominio valdymo bei vairavimo asistentų, o taip pat turės plačią variklių gamą ir net septynias įkraunamų hibridų versijas.

„Dėl savo sportiškos išvaizdos ir preciziško valdymo BMW 3 serijos modeliai nuo pat pirmojo modelio debiuto buvo vertinami kaip pavyzdiniai vidutinio dydžio premium automobiliai. Pirmasis BMW 3 sedanas buvo išleistas prieš 45 metus, o universalas – prieš 35-erius ir ši serija smarkiai prisidėjo prie BMW sėkmės. Šiandien debiutuojanti atnaujinta versija neabejotinai sustiprins „BMW 3“ pozicijas savo segmente“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.
 
Oficiali BMW atstovė mūsų šalyje, bendrovė „Krasta Auto“, praneša, kad atnaujinti „BMW 3“ modeliai į kelius Lietuvoje išriedės jau nuo liepos mėnesio. Modelių kainos mūsų rinkoje kol kas dar nepaskelbtos.
 
Progresyvesnė ir sportiškesnė išvaizda

Iš priekio atnaujintas „BMW 3“ atrodo gerokai sportiškesnis nei pirmtakas dėl dinamiškumą pabrėžiančios buferio struktūros, linijų, didesnių oro įsiurbimo angų bei, žinoma – naujo dizaino priekinių grotelių ir siauresnių „Full-LED“ priekinių žibintų. Už papildomą mokestį pirkėjai galės rinktis adaptyviuosius žibintus, kurie pasižymi melsvos spalvos akcentais, kuris bus itin pastebimi tamsoje. 

 
Sportiškumo BMW dizaineriai suteikė ir „trečiuko“ galui – čia taip pat montuojami siauresni žibintai, o galinių ratų arkos tapo platesnės, „raumeningesnės“. Atnaujintame modelyje didesnė dalis automobilio gale esančių detalių dažoma kėbulo spalva, o dujų išmetimo angos tapo masyvesnės ir, priklausomai nuo modelio varianto, jų skersmuo siekia nuo 90 iki 100 mm. Standartiškai atnaujintame „BMW 3“ modelyje montuojami 17 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai.
 
Sportiškų elementų entuziastai už papildomą mokestį taip pat galės pasirinkti „M Sport“ paketą, kuriame – medaus korio rašto priekinės grotelės, sportiškesnis priekinis ir galinis buferiai bei 18 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai. Arba – dar daugiau galimybių turintį „M Sport Package Pro“ paketą.
 
Išlenktas monitorius ir platesnė standartinė įranga

Viduje „BMW 3“ sulaukė dar didesnių atnaujinimų. Vienas labiausiai pastebimų – salono priekyje montuojamas BMW išlenktas monitorius, kurį sudaro du ekranai – 12,3 colio skersmens vairuotojo informacijos ekranas ir 14,9 colio skersmens nustatymų bei pramogų ekranas. Kadangi daug funkcijų bus valdoma per lietimui jautrų ekraną arba balsu, „BMW 3“ vairuotojai ras gerokai mažiau fizinių valdymo mygtukų – tai suteikia salonui papildomos elegancijos.

 
Ir atnaujintame sedane, ir universale standartinėje įrangoje „BMW 3“ turės trijų zonų automatinę klimato kontrolės sistemą, kurią bus galima valdyti balsu arba per lietimui jautrų ekraną. Standartinėje komplektacijoje „BMW 3“ turės ir „BMW Live Cockpit Plus“ su navigacijos sistema, automatiškai pritemdomą galinio vaizdo veidrodėlį, atstumo jutiklius priekyje ir gale bei kitą įrangą.
 
Plati variklių gama, tarp jų – įkraunami hibridai 
 
Populiarusis „BMW 3“ turės itin platų važiuoklės sistemų pasirinkimą. Efektyvūs vidaus degimo varikliai turės „BMW TwinPower Turbo“ technologiją ir elektrifikacijos sprendimus – iš tinklo įkraunamą hibridinę technologiją ar 48V „švelniojo“ hibrido sistemą. Sedanas turės tris iš tinklo įkraunamo hibrido versijas („320e“, „330e“ ir „330e xDrive“), o universalas – net keturias („320e“, „320 xDrive“, „330e“ ir „330e xDrive“). „BMW 3“ turės 4 benzininių ir 4 dyzelinių variklių opcijas.
 
Atnaujintų „BMW 3“ variklių galia sieks nuo 110 kW/150 AG iki 275 kW/374 AG. Iš tinklo įkraunamos hibridinės versijos sugebės vien elektra įveikti iki 62 km nuotolį (pagal WLTP). Galingiausias ir sparčiausias bus „BMW M340i xDrive“ modelis, kuris nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės per 4,4 sekundės.

 
Standartiškai visuose „BMW 3“ bus montuojama aštuonių laipsnių „Steptronic“ transmisija, tačiau už papildomą mokestį galima bus rinktis ir versijas su „Steptronic sport“ pavarų dėže. Ji suteiks dar daugiau dinamiškumo, leis greičiau įsibėgėti ar efektyviau subalansuos traukos kontrolės sistemos veikimą. Dalį modelių taip pat bus galima užsisakyti su išmaniąją visų varančiųjų ratų sistema „xDrive“.
 
Daugiau skaitmeninių technologijų
 
Naujajame 3 serijos BMW įdiegta naujausios – 8-os kartos – operacinė sistema, kuri suteiks plačias skaitmenines galimybes bei siūlo interaktyvią sąsają tarp vairuotojo ir automobilio. Automobilyje įdiegtos 5G ryšio technologijos, „BMW ID“ sprendimas, kuris leidžia individualizuoti savo patirtis, taip pat „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ integracija. Funkcionalumų atnaujinimus bus galima atsisiųsti per nuotolį, o valdyti dalį funkcijų bus galima ir telefonu, per „My BWM“ programėlę.
 
Atnaujintuose modeliuose bus diegiama ir daug autonominio vairavimo bei parkavimo sprendimų. Pavyzdžiui, jau standartinėje įrangoje „trečiukai“ turės perspėjimo apie gresiantį priekinį susidūrimą sistemą su automatinio stabdymo funkcija. Ši sistema pastebės ne tik kitas transporto priemones, bet ir dviratininkus bei pėsčiuosius. Standartiškai taip pat bus diegiama greičio palaikymo sistema su stabdymo funkcija, perspėjimo apie išvažiavimą iš juostos ir kitos sistemos. 
 
Už papildomą mokestį bus galima įsigyti ir projekcinį „BMW Head-Up Display“ ekraną bei „Driving Assistant Professional" sistemą su išplėstinėmis vairavimo ir eismo juostos palaikymo funkcijomis, aktyvaus greičio palaikymo sistema su „Stop&Go" funkcija, šviesoforų atpažinimo ir kitomis funkcijomis. 
 


BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt