Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės dizainas
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Gerai valdomas ir dinamiškas
TRŪKUMAI
- Maža erdvė ant galinių sėdynių
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Prasta standartinė įranga
BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių. Automobilis turi “Z-axle” tipo daugiasvirtę galinę pakabą, kuri buvo naudota dar BMW Z1 automobilyje. Daugelis variklių yra DOHC, o pats galingiausias 328i turi 2.8 L 6 cilindrų eilėje 24 vožtuvų variklį su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia ir 280 Nm/3950 rpm sukimo momentu. Automobilis greitinasi iki 100km/h per ~7 sekundės ir pasiekia maksimalų 236 km/h greitį. 1995 metais buvo pristatytas hečbekas Compact, kuris turi tokią pačią priekinę dalį kaip ir sedanas, tačiau visa kita skyrėsi, įskaitant interjerą ir galinę daugiasvirtę pakabą. Šis automobilis turi trumpesnę galinę dalį ir yra skirtas konkuruoti su mažesniais Golf klasės atstovais. BMW E36 yra puikiai valdomas automobilis, gan patikimas, turintis nemažai komfortą didinančios įrangos ir galingus variklius, tačiau turi ir trūkumų – ne itin didelė erdvė ant galinių sėdynių ir ne pačios kokybiškiausios interjero medžiagos.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Savo laiku BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių.
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B6 2.8, B3 3.0, B3 3.2, B8 4.0, B8 4.6 modeliai:
2017-12-23 |
Automobilis entuziastui. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Labai geras valdomumas. Malonus salonas, patogi sėdėsiena. Didelis vairavimo malonumas. Nedidelės kuro sąnaudos pagal galią.
Kaina. Labai sunku rasti geros būklės, nesudrožtą ir nesupuvusį. Silpnas standartinis aušinimas, nusipirkus reikia iš karto jį modifikuoti, kad neturėti bėdų ateityje. Pradedamas jausti kai kurių dėvėtų detalių deficitas.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Turėjau nemažai E36 įvairiais kėbulais ir varikliais. Šie modeliai labai rūdija, bet tai ne priežastis jo nepirkti, tai priežastis gerai tikrinti perkant. Pvz., prieš 5m. buvo nupirktas idealios būklės, daroma antikorozija, žiemą pastoviai plaunamas - kėbulas vis dar idealus ir atitarnaus mažiausiai dar tiek pat. Nupirkti šį modelį tikrai geros būklės labai sunku, reikia ilgai ieškoti, nes 95% rinkos tai pacukų nudrožti visiški laužai kur iš originalių BMW dalių likęs tik nusilupęs ženkliukas. Ir kainas kurias matot autogide po 500-1500€ galit pamiršt - daug maž gyvi prasideda nuo ~2000€ ir tai čia bus koks 320i, o jeigu norit 325i ar 328i su gera komplektacija, M paketu ir pan. - be 3500€ gali net nebandyt. Jei reikia mašinos kasdienai - geriau pirkti E46, nupirksit pigiau, geresnės būklės ir komplektacijos. Rekomenduoju pirkti tik su 6 cilindrų varikliu, nuo 2.0 iki 2.8 visi beveik vienodi, kuro sąnaudos daug nesiskiria, bet viskas remiasi į biudžetą. Kartais pigiau nupirkti tvarkingą 2.0 ir įsidėti 2.8 - 3.0, negu permokėti tūkstančius ieškant originalaus 2.8. 4 cilindrų variklių nerekomenduoju, nors jie ir traukia pakankamai normaliai ir valgo nedaug, bet jie nėra tokie patikimi ir su jais nepajausit to BMW malonumo. Dyzeliai šiame modelyje išvis nesąmonė. Nors automobilis pagamintas auksinio autopromo laikais ir gamykloje į jį buvo įdėta daug kokybės, visgi po tiek metų amžius daro savo ir nori nenori, bet pastoviai išlenda visokių smulkių gedimų. Pagrindiniai agregatai kaip variklis, transmisija ir t.t. nuvažiuoja milijonus km, bet visą kitą retkarčiais reikia tvarkyti. Todėl modelis tinka mėgstantiems pasikrapštyti prie mašinos neskiriant tam daug pinigų. Puikiai tinka kaip savaitgalinė auto arba kaip investicija, nes jų kainos jau seniai kyla į viršų. Netinka ieškantiems patogaus komfortiško ekonomiško auto. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Važiuoklė aišku nėra tokia nemirtinga kaip japonų, bet laiko žymiai ilgiau nei Audi ar VW. Pigios naujos ir dauguma dėvėtų dalių. |
Patarimai perkančiajam |
Pirkti geriausia su šiuos modelius turėsiu ir išmanančiu žmogum. Turėti daug laiko ir kantrybės paieškoms, nes jo nenupirksit pirmo ar penkto apžiūrėto. Gali tekti apžiūrėti ir 30 variantų. O geriausia pirkti užsienyje. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis