Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Stilingas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė
- Pigios medžiagos interjere
- Nekomfortiška pakaba
"Ar kokybė atitiks rinkos reikalavimus ir ar pirkėjai tikrai norės visais ratais varomos Alfa?"
Kai kalba pasisuka apie visureigius, nieko šventa nėra. Net Jaguar, Lamborghini ir Aston-Martin pristatė savo pirmuosius visureigius. Prie šios kompanijos prisijungė ir dar vienas automobilis šioje rinkoje - tai Alfa-Romeo Stelvio. Alfa-Romeo kompanija žinoma kaip sportiškų hečbekų ir sedanų gamintoja, šįkart savo laimę išmėgins visureigių rinkoje. Tik ar pavyks pasiekti sėkmės perpildytoje prabangių ir neprabangių visureigių rinkoje, ar kokybė atitiks rinkos reikalavimus ir ar pirkėjai tikrai norės visais ratais varomos Alfa? Akivaizdu, kad kompanija neatsisakė įvaizdžio kurto ilgus metus – Stelvio yra sportiškas automobilis, tai pabrėžia tiek agresyvi išvaizda, tiek techniniai sprendimai. Automobilis turi labai panašią priekinę dalį kaip ir neseniai pristatyta sportiška galiniais ratais varoma Giulia. Išlenktos kėbulo linijos suteikia savotiškų “raumenų”, o galinė dalis itin panaši į Porsche Macan modelio, kas neabejotinai ir buvo Alfa-Romeo dizainerių tikslas. Tai svarbu, kadangi Alfa-Romeo Stelvio yra kogero vienintelis visureigis, kuris bus perkamas vien tik dėl išvaizdos. Tiesa, visureigis turi ne tik sportišką išvaizdą, bet ir kitus sportiškiems automobiliams būdingus techninius sprendimus. Priekinėje pakaboje naudojama dviejų skersinių svirčių sistema, gale daugiasvirtė. Stelvio Quadrifoglio modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio benzininis V6 variklis su dviem turbinomis, išvystantis 510 AG galią, kuris buvo gaminamas remiantis „Ferrari“ naudojamomis technologijomis ir patirtimi. Nors šis variklis išvysto didelę galią, dėl elektroninės cilindrų išjungimo sistemos jis gali dirbti itin ekonomiškai. Pirkėjai gali rinktis ir kitą benzininę alternatyvą – 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų variklį su turbina, kuris išvysto 280 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. „Q4“ keturių ratų pavara nuolatos reguliuoja į visus ratus perduodamos variklio jėgos paskirstymą. Įprastose sąlygose visa variklio jėga perduodama į galinius ratus ir Stelvio valdomas kaip galiniais ratais varomas automobilis. Jei sistema užfiksuoja ratų praslydimą, iki 50 proc. variklio jėgos gali būti nukreipiama į priekinę ašį. Kadangi automobilio komponentuose plačiai naudojamas aliuminis, o vairuotojo pozicija yra salyginai žema, Stelvio pasižymi itin žemu svorio centru. Tuo pačiu, visureigis puikiai laikosi užduotos trajektorijos posūkiuose. Kompanija teigia, kad tai vienas geriausiai valdomų visureigių visoje rinkoje. Ir tame tikrai yra tiesios, nors Alfa-Romeo Stelvio prilygti puikiai subalansuotam Porsche Macan ir negali. Tarp trūkumų reikia paminėti kietoką pakabą, kurios minkštumo deja nėra galimybės reguliuoti.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2022-12-12 |
Stelvio |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
manevringumas ,kaip 2.2dyzelio - dinamika.
sedynes nepatogios
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5 |
Bendras automobilio aprašas |
alfa romeo stelvio 2.2 jtdm .2017m. rida 125000km.Turiu jau 2metai.Pradesiu nuo minusu ,tikriausiai nera sukurto daikto ,kuris butu be minusu ar tai kaina ar kazkas, bet minusas kazkoks bus,taigi: 1.) sedynes paprastos ,be ergonomikos ,mazdaug ,kaip pas kokia bmw 520i,(kas saab ar volvo vairuoja - supras api ka as ..). 2.) kas nepatiko tai kad detales ,garantines siu atveju turbinos reikejo laukti 1 menesi,nekainavo ne cento,bet tas laukimas is Italijos garantines detales per ilgas. Na o daugiau tai malonumas valdyti,tiesiog vairuoji ir lauki kol reiks kazkoki manevra atlikti,body roll posukiuose toks ,jog pamirsti ,kad vairuoji SUV,neveltui Niurburgr. 7:32.00 skaiciai kalba patys uz save.,Nemuno ziede taipogi pirma vieta ir valdymas ,pasak sportininko geresnis uz porche macan,kurio vistiek ,bent vienas ratas posukyje pasikels,zinoma kalba eina apie QV modeli.. ,dinamika ,kaip is 2.2 tiesiog puiki.Vasara kuro sanaudos Vilniuje apie 7l./100km ,ziema apie 8l./100km.,na ir vaziuojant 140km/h apie 7l. Galbut ir gailiuosi kad pirkau alfa romeo stelvio ,nes vietoj jos galejau geriau imti alfa romeo giulia,gal but..nes daugiau pradejau vazineti mieste. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
turbinos keitimas -garantinis -nieko nekainavo,pakabos dar nereikejo remontuoti per 2metus.remontuoti autobravoje teko zibinto apiplovimo sistema ,kaina beveik 600e. |
Patarimai perkančiajam |
privaziavus is salutinio kelio prie pagrindinio -daugiau dairytis ir ziureti ar tikrai niekas nevaziuoja ,nes stori statramsciai ir dideli veidrodeliai ziauriai blokuoja vaizda ,3kartus vos nepadariau avarijos,nors vairuoju jau 20metu,bet taip tik su Stelvio man .isbandyti sedynes paprastas ir sportines -gali buti kad sportines bus patogios ,na cia individualus dalykas,nebijoti varikliu jtdm kad ir su didesne rida ,nes tai vieni is patikimiausiu,ne viskas kas italiska yra nepatikima. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo Stelvio TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis