Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Alfa Romeo 164. Nors 164 turėjo išskirtinį dizainą, tačiau ir naujas modelis turėjo kuo pasigirti - priekiniais nedidukais įdomios formos žibintais ir tradicine Alfa Romeo nosimi. Naujas dizainas atitiko naują Alfa stilių kurį pristatė mažesnysis 156 modelis. Priekinėje pakaboje naudojama dviejų svirčių sistema, gale – daugiasvirtė. Nors automobilis buvo giriamas dėl puikių valdymo savybių, dinamiškų variklių, elegantiško dizaino ir puikios įrangos, tačiau jis taip ir netapo rimtu konkurentu šioje klasėje dominuojančioms vokiečių markėms.
Alfa Romeo 166 yra prestižinis automobilis suprojektuotas Walter de'Silva ir pakeitė senajį SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: alfa166 | 2010-05-24 |
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 110kW |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
komfortiskas, gerai valdomas, ekonomiskas
pakolkas kazkokiu erzinanciu minusu nepastebejau
|
Bendras automobilio aprašas |
Pirkau sia Alfa parvaryta is Italijos, su visais privalumais - oda, pilnas komforto/elektros paketas - autopilotas, el. uzsilenkiantys veidrodziai, uztamsejantis salono veidrodelis ir t.t. + pilnas borto kompas su nemazu spalvotu graziai rodanciu ekranu su navi (Lietuvoj deja nebus naudinga, nes originale nera rytu europos zemelapiu), tel, klima... ir t.t.Toks vaizdas kad kas buvo is navarotu mazdaug tais gamybos metais, viskas sukista. Kokybiska gamykline garso aparatura leidzia megautis muzika, nesinori nieko keist. Truksta nebent mp3 grotuvo, nes stovi originalus CD changer'is, kuris nelabai megsta kompu irasytus neoriginalius CD ir nepalaiko mp3. Pakaba nera labai minksta, bet komfortiska. Manau viduriukas daugmaz tarp tikrai komfortisko ir sportiskesnio vaziavimo. Kas stebina - ekonomija. 6 pavaros daro savo - vaziuojant ramiai trasoje (~100) kompas rodo ~4,7 /100 km., jei ~140, ima ~5,5. Manau kaip tokiai tikrai nemazai auto, tai isties puikus rodiklis. Skardos cinkuotos, nerudija. Apibendrinant - geras, isskirtinis verslo klases auto, jei nenusiperki uzdrozto lavono :) |
Variklis |
2.4 JTD 110kW labai smagus, trauka gera ir jos visiskai pakanka. Spustelejus masina kaip reikiant soka i prieki. Malonu vaziuot uzsmiestyje, didesniu greiciau. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Keista: originalus pagr. dirzo su itempejais komplektas + darbas (autorizuotam servise) - ~700 lt, originali virsutine svirtis - ~210 lt., originalus apatines svirties sailentblokas ~ 60 lt. Daugiau nieko daryt nereikejo, elektronika visa veikianti ir ziema negedo/negrybavo. Patarimas - nepirkt aklai nepatikrinus normaliam servise!!! Rekomenduoju gerai patikrint visas sistemas, ypac elektronika, pagrindini ICS (siemens) kompa i kuri integruotas visas valdymas. Viskas turi veikt - pradedant radija, baigiant klimos reguliavimu. Atkreipt demesi kad butu visos kompo kodu korteles, ju yra kelios! Kitu atveju gali but bedu atkoduojant, jei kompas uzsiblokuos pvz. isskrovus akumui. Atkreipt didesni demesi tikrinant galine pakabos dali nes ten nemazi ko prikista, o priekis paprastesnis. Daugiau viskas kaip ir visoms auto. |
Patarimai perkančiajam |
Gerai patikrinti visas sistemas servise, kuriame meistrai nusimano apie alfas! |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 34)
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo 166 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis