Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Alfa Romeo 164. Nors 164 turėjo išskirtinį dizainą, tačiau ir naujas modelis turėjo kuo pasigirti - priekiniais nedidukais įdomios formos žibintais ir tradicine Alfa Romeo nosimi. Naujas dizainas atitiko naują Alfa stilių kurį pristatė mažesnysis 156 modelis. Priekinėje pakaboje naudojama dviejų svirčių sistema, gale – daugiasvirtė. Nors automobilis buvo giriamas dėl puikių valdymo savybių, dinamiškų variklių, elegantiško dizaino ir puikios įrangos, tačiau jis taip ir netapo rimtu konkurentu šioje klasėje dominuojančioms vokiečių markėms.
Alfa Romeo 166 yra prestižinis automobilis suprojektuotas Walter de'Silva ir pakeitė senajį SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Ernestas | 2010-03-15 |
ALFA 166 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortas, įranga, dinamika, sportiškumas.
Važiuoklės devejimasis, kai kurie elektros gedimai.
|
Bendras automobilio aprašas |
Turiu savo Alfuke jau du metus ir nebuvo nei vienos dienos, kad būčiau gailėjąsis pirkęs ją. Automobilis ypač malonus vairuoti ilgias atstumais kadangi jame nepavargsti sedėti, taip pat geras lenkiant mašiną nebūtina perjungti į žemesnią pavarą nes variklis yra gan dinamiškas. Interjeras labai malonus akiai bei pilnas papildomos įrangos nuo klimato kontrolės iki navigacijos (kuri nėra labai naudinga Lietuvoje nes reikia kompaktų su žemėlapiais o jų kaip ir neradau). Garso aparatūra kaip standartinė yra gan gera nes sudaro aštuonios kolonėles (bent jau super variantuose) priedo yra cd changeris ir stiprintuvas bagažinėje, viskas gan tvirtai surinkta kolkas niekas nebraška ir netarška. Važiuoklė yra standi, todėl staigiuose posūkiuose gali jaustis saugus kad nenuslysi nuo kelio, bei dideliais greičiais mašinos nemėtys, pati važiuoklė nėra labai atspari dėvėjimuisi bet jai netrankysi jos per duobes tai laikys gan ilgai. Automobilis yra vertas dėmesio, bet didžiausius neigiamus atsiliepimus išgirstame iš tų kas perka jas vien dėl to kad jos yra pigios. Todėl kai reikia jas taisyti žmonės nustemba kad remontas nėra toks pigus todėl pradeda jas keikit nors gedimu jai "nenuvaryta" bus mažai. Todėl nereikia sėsti už jos vairo turint golfo vairuotojo mentaliteto, nes tai puikus automobilis. |
Variklis |
Mano automobilis su 2.0 ltr V6 turbo variklis, beje vienas kaprizingesniu iš alfos v6 linijos. Todėl siūlau norint juo ilgai džiaugtis pilti tik geriausius tepalus tokius kaip 10w 60, nes tai iš lengvintas variklis ir dėl prastesnių tepalų gali greitai nusidėvėti velenai. Galia nenusileidžia 3.0 versijai nors arkliu turiu mažiau bet jai ne turbo lagas tai 100 pasiektų per tokį patį laiką, o kuro ryja mažiau nors kas mėgsta ekonomija ir nori ALFOS galimas tik vienas variantas TDJ. Šiaip variklis patikimas kolkas rimtų gedimų neturėjau tikiuosi kad ir toliau bus toks patikimas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Turbūt nereikia sakyti apie šio automobilio nuvertėjimą, bet kas nežino nauja alfa išriedėjus iš salono per diena nuvertėja pasak TOP GEAR vedėjų 50 svarų sterlingų. Puikia žinia perkantiems padėvėtus auto. Kalbant apie eksploatacijos kaštus tai galiu pasakyti ne ką brangesnis išlaikymas už Audi A5 Ir 5 klasės BMW. Paėmus smulkiau ką teko keisti ir remontuoti tai galiu nurodyti kainomis. Sankabos komplektas 760 su pakeitimu +400. Stabdžių kaladėles priekinės 80 komplektas galinės 60 L1t. Galiniai stabdžių diskai po 100 Lt. ABS daviklis kairys 400 Lt. Granata išorinė 270 Lt. Priekiniai viršutiniai sailentblokai po 100 LT. |
Patarimai perkančiajam |
Būtinai prieš perkant gerai patikrinkite variklį, nes jai variklis paklius geras tai dėl kitų dalyku galvos neskaudės. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo 166 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis