Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8488)

Daugiau apie automobilį Renault Zoe
2012 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
Micius | 2024-03-30
ZOE
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus
Žemas
Sveiki. Kodėl pirkau Renault ZOE ? Apie 4 metus vairuoju Renault ZOE 2014m 22kwh. Auto pagal dydį gana komfortiškas ir erdvus, savotiškai gražus ir vikrus, bet... Jeigu pirmos kartos Nissan Leaf būtų turėjęs bent kiek padoresnį dizainą, būčiau pirkęs Leaf, bet esamas dizainas ir man, ir ypač mano žmonai, buvo žemiau plintuso. Iš pirmos kartos EV dar buvo Ford Focus Electric, bet jo baterijų (jos dvi atskiros) aušinimo sistemos kritiniai projektavimo praskaičiavimai (aušinimo skystis ima "skalauti" celes tiesiogiai..) iš karto jam uždėjo kryžių. KIA Soul taip pat dizainas labai jau savotiškas, taip pat nelabai vykusi baterija, vien jau ko vertos galinės apvalios ir raudonos, arbūzo dydžio lempos... Be to iki maksimalios mano 9 000 EUR sumos tuo metu nelabai buvo pasirinkimo. BMW i3 taip pat už 19kwh kaina buvo per didelė, dizainas ir tos kvailos durys, specifiniai siauri rateliai, taip pat išbraukė iš sąrašo. Hyundai Ionic buvo ir vis dar yra kur kas brangesnis. Todėl pirkau Renault ZOE. Dizainas iš visų šių telpančių į finansus man ir žmonai buvo priimtiniausias, nors galinė dalis tikrai nežavėjo. Persėdus iš Seat Ibiza 4, ZOE pasijaučiau kaip limuzine. Erdvu, tylu, komfortiška, šiuolaikiška, buvau tiesios priblokštas gerąja prasme. Prietaisų skydas Labai patiko prietaisų skydas ir multimedia (atsižvelgiant į metus ir automobilio klasę). Visgi man yra keli riebūs skydelio minusai – nerodo baterijos temperatūros, krovimo galios, taip pat erzina, kad kiek procentų baterijos, galima sužinoti tik krovimo metu, arba tik atrakinus ir įsėdus į auto, jie trumpam parodomi. Vietoj to rodo bateriją su padalomis, ir prognozuojamą atstumą. Baterijos temperatūra, yra kritinis parametras, kkkaip buvo galima jo neįdėti !? Taip, yra baterijos simbolis su termometru, kurį mačiau šaltyje, kai paspaudžiau dugną, kad auto sumažino galingumą dėl per šaltos baterijos. Jos temperatūra lemia labai daug, tai ir nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimo sparta, o jie skiriasi labai ir labai daug, Dar labai erzina, kad krovimo spartos nematai... Gerai jei stotelė pvz Elintos, tai galią matai programėlėje, tuo tarpu Pvz Ignitis ON – matoma tik špyga. Įkrovimo niuansai, patirtis, gedimai. Kaip jau žinote, pirmos kartos Zoe turi tik Type 2 jungtį, bet per ją gali priimti ir 1 fazės ir 3 fazių krovimą. Standartinis 1 fazės krovimas iki 7 kw, 3 fazių krovimas – iki 22kw, o tai jau gana solidu. Buvo kažkokie egzotiniai variantai iki 44kw. Įkroviklio sistema vadinasi „Chameleon“, ir tai nėra pilnavertis atskiras įkrovimo blokas, šis krovimo metu naudoja pagrindinio elektros variklio inverterį ir jo apvijas kaip droselį ar transformatorių. Iš vienos pusės, tai gerokai atpigina gamybą, nes nereikia montuoti gana didelio ir brangaus krovimo modulio, be to valdiklis galingas ir universalus, čia jums ne 1 fazė 3,3kw.... Bet yra ir kita medalio pusė, o ji patikėkite, labai ir labai tamsi. Tokios schemos NK yra gana mažas, ir jei neklystu, efektyvumas svyruoja ir nuo momentinės galios. Mano subjektyvia nuomone, NK yra vos 70-80 proc, ir tikrai ne padorūs 90 ar 95 proc. Taigi kraudami visada prarasite 20-30 proc energijos, kas yra tikrai gana daug. Krovimo valdiklyje yra unikalus „valdomų diodų“ blokas, kurio patikimumas yra labai prastas, ir ypač esant trifaziam krovimui, bet koks didesnis įtampos šuolis tinkle jį linkęs sugadinti. Pačio „diodų“ bloko Renault atskirai neparduoda (!), o visas PDM blokas kainuoja mažų mažiausiai kelis tūkstančius + keitimas. Mano Renault blokas tai pat buvo pramuštas (veikė tik 1 fazės krovimas), laimei radau skelbimą, žmogų, kuriam atidaviau savo visą PDM bloką mainais už kitą veikiantį, aišku su priemoka. Man viskas veikia bet atliekant diagnostiką, jau šviečia kitas bloko VIN kodas, ir oficialus Renault servisas jau tai mato, ko pasekoje pvz nenori naujinti, kad ir kitų blokų „softo“, todėl remontuojant pageidautina pakeisti tik diodų bloką, o valdymo plokštę su VIN kodu palikti tą kuris iš gamyklos, jei žinoma veikiantis. Toliau dar vienas dalykas, kadangi krovimo metu naudojama visa aukštos įtampos grandinė, įskaitant ir variklį, jo inverterį ir tt., tai labai padidina riziką, kad jei kažkur grandinėje įvyks nuotėkis, ir Jūs pvz prisiliesite prie automobilio, galite gauti elektros smūgį su visomis įmanomomis liūdnomis pasekmėmis. Kad taip neatsitiktų, ar tikimybė sumažėtų iki minimumo, Renault ZOE turi aktyvią, pabrėžiu, aktyvią įžeminimo varžos tikrinimo sistemą, ir jeigu įžeminimas nėra pakankamas, krovimas nebus aktyvuotas. Tas galioja tiek vienfaziam, tiek trifaziam. Būna, kad pradžiai krauti leidžia, bet krovimo metu jis būna nutraukiamas, būtent dėl prasto įžeminimo. Krovimo metu, negalima įjungti automobilio „degimo“, nes krovimas iš karto bus nutrauktas. Tai erzina kai nori atidaryti langus, o jie veikia tik su įjungtu degimu... Dar vienas įkroviklio minusiukas – įkrovimo metu automobilis cypauja, t.y. skleidžia vadinamą „coil“ triukšmą. Tai nėra labai jau svarbu, bet paminėti verta. Dar vienas, taip taip, dar vienas krovimo niuansas – krovimo metu, atgal į tinklą ZOE išmeta daug taip vadinamo „triukšmo“, kaip pvz pigūs kiniški nešiojamų kompiuterių įkrovikliai, kai kam nuo jų net televizoriai mirga. Automobilyje yra tam tikri filtrai, bet mano nuomone, jų efektyvumas per menkas. Krovimo metu mano skydinėje netgi girdisi tam tikras cypavimo garsas. Dėl to tai dar nieko, bet blogiausia, kad to triukšmo neperneša nuotėkio apsaugos ! Todėl, jeigu įkrovimo grandinėje yra jautri nuotėkio apsauga, Renault gali labai lengvai pasirūpinti apsaugos suveikimu. Gal tai ir nėra dažnas atvejis, bent man jis pasitaikė kelis kartus kraunant trifaziu kabeliu viešose Elintos 22kw stotelėse. O situacija gaunasi nemaloni – krovimo metu atsijungia stotelės rozetė, suveikia apsauga, Elintos programėlėje lieka kabėti netvarkingai nutraukta sesija. Jos sustabdyti nepaskambinus Elintai, nepavyks, ir kol to nepadarysite, negalėsite naudotis jokia kita Elintos tinklo stotele ! Sekmadienis, prisiskambinti nepavyksta ir rūkyk taip sakant... Net jei ir prisiskambinsi, teks ieškotis kitos stotelės, nes dažnu atveju technikai turės atvykti ir rankytėmis įjungti išmestą nuotėkio apsaugą. Na, tai kaip, ar vis dar norite pirkti ZOE ?  Pasaldinimui dar pasakysiu, kad jei neklystu, ta pati įkrovimo „Chameleon“ sistema stovi net paskutinėje ZOE laidoje.... Taigi jei pirksite naują ZOE, pasidomėkite, tikrai galima su priemoka įsigyti su CCS jungtimi, ir tikėtis, kad naudojant ją krausite efektyviai, be cypimo ir kitų paminėtų blogybių. Beje, jei Renault su Continental varikliu PDM blokas lengvai keičiasi ir jis uždėtas ant viršaus, tai naujesnių su Renault varikliu, blokas stovi šone, ir klausimas, ar tik nereikia išimti visos jėgainės.... Dar paminėsiu, kad ZOE varikliai yra su lygiais kolektoriais, ir su angliukais. Nieko čia labai blogo nėra, bet būna atvejų, kai prisirenka anglies dulkių, kurios laidžios elektrai, todėl rekomenduoju po 100 000 km šiam mazgui atlikti „prapūtimą“ laikantis visų saugumo reikalavimų, ypač jei buvo dažnai mygamas dugnas, ar lakstyta virš 100km/h. Turėjau vieną keistą gedimą, išjungus pavarą į N, apsipildavo klaidomis, Hill Asisstant Error, electrical problem ir tt. Tai kaltas buvo prie reduktoriaus toks mazgas, kuris nurodo automobiliui, kokioje padėtyje yra pavarų svirtis, keičiasi lengvai, tik reikia keisti atsargiai, nes nepataikius šlicų į tinkamą padėtį perjungdami svirti jo viduje galite sulaužyti kontaktus. Orig naujas apie 120EUR. Baterija. Maniškis apginkluotas 22kwh baterija, jei neklystu gamintojas LG. Ar čia leidžiama naudoti ar visa talpa nežinau, bet pagal viską tai naudotina apie 19 kwh. Pati baterija tikrai ilgaamžė ir patikima (čia Leafas manau tikrai stipriai pralaimi), mano automobiliui jau 10 metų, o baterijos gyvybės procentas svyruoja nuo 88 iki 92 proc., priklausomai nuo jos komforto sąlygų. Rida virs 100 000 km. Verta paminėti, kad baterija neturi jokios pašildymo sistemos, ir tai labai stipriai įtakoja eksploataciją žiemą, ypač jei automobilis stovi lauke. Apskritai, ličio baterijos gali būti įkraunamos, tik jei jų temperatūra ne žemiau nulio laipsnių. Priešingu atveju baterija yra tiesiog gadinama ! Dar prie to pačio paminėsiu, jog įkrovimo sparta labai ženkliai priklauso nuo baterijos temperatūros, ji kaip žmogus, kuriam optimali aplinkos temperatūra ~21-25 laipsniai šilumos. Taigi jei Jūsų baterija optimalioje temperatūroje, tai ją iki ~80 proc. įkrausite maksimaliu greičiu – 22kw. O jei temperatūra bus 0C, tai krovimo sparta bus vos 5-7kw. Esant neigiamai, bus dar mažiau. Tai labai svarbu, ir dėl ko aš nirštu, kad prietaisų skydelyje nėra temperatūros monitoringo. Pvz atvažiuoju krautis, planuoju, kad tai užtruks ~40min 22kw galia. O baterija pvz 2C, ir jos pakrovimas užtruks jau ne 40min, o užtruks 3(!) valandas, ir visa tai tik dėl šiuo atveju žemos jos temperatūros. Taigi, 22kwh šildymo neturi jokio, o jau modeliai su 41kwh turi. Nežinau kiek jis ten padeda, bet faktas, kad geriau. Kai minėjau, kad baterija ilgai tarnauja, tai matyt didelį vaidmenį vaidina tai, kad ji turi aktyvią aušinimo oru sistemą. Jei viskas tvarkinga ir veikia, net karštą vasaros dieną, baterijos temperatūra greito įkrovimo metu būna optimali, 20-35C ribose. Kaip ji veikia ? Automobilio gale, kur galėtų dėtis atsarginis ratas, (ZOE jo deja neturi), yra sumontuotas ventiliatorius ir kondicionieriaus radiatorius. Plačiau apie tai skyrelyje „Klimato sistema“. Dar paminėsiu, jog baterijos BMS(LBC) blokas, gana netiksliai skaičiuoja baterijos likutį, ir į abi puses. Jei pvz šilta, rodo jog liko sakykim 10km atstumo, palikus auto porai valandų, įjungus degimą pamatysite kad jau rodomi 20km. Tuo tarpu šaltyje, rezultatas dažniausiai būna priešingas... Jei rodė kad liko 10km, tai įjungus gausite brūkšnelius ir vėžlio režimą. Kiek žinau, atnaujinus LBC bloko programą iki 0854 versijos, skaičiuoja žymiai tiksliau. Nuvažiuojamo atstumo tai žinoma nepadidina, bet tiksliau atvaizduoja likusį energijos kiekį. Deja, nei vienas Renault dileris man programos neatnaujino, vieni motyvuoja, kad niekas nepasikeis (kam tada išleista nauja versija ?), kiti atsisako dėl to, jog PDM bloko VIN kodas nesutampa, treti, kad didelė rizika ir tt. Važiuoju su 0852. Ją pažiūrėti galima su paprastu OBD skeneriu ir nemokama CanZE programėle Android sistemai. Kas liečia 12V bateriją, tai yra labai svarbus komponentas, nes jeigu jos įtampa nukrinta per daug, tai bet kuris automobilio valdymo blokas išeina iš proto. Tai gali lemti galybes klaidų ir problemų. Renault netoli 12V akumuliatoriaus stovi jo „valdymo“ blokas, iš tikrųjų jo paskirties gerai nežinau, bet jis elgiasi taip: kai raktelis būna netoli automobilio, tas blokas trumpam stipriai apkrauna 12V akumuliatorių, nežinau ar jis kažką tikrina, ar užkrauna kokį kondensatorių, bet būtent tuo metu įtampa stipriai prasėda, ir jei akumuliatorius jau pavargęs, labai nesunkiai gausite kalėdinę girliandą skydelyje. Man pvz buvo įjungus avarinį, tai visų posūkių lemputės + tas tikrinimas sugebėjo iššaukti klaidas. Todėl sekti 12V akumuliatoriaus būklę ne mažiau svarbu nei su VDV. Taip pat būna, kad pasilpęs 12V akumuliatorius vangiai ir nepakankamai pritraukia aukštos įtampos baterijos kontaktorius, dėl ko gali pridegti jų kontaktai, susivirinti, pradėti kaisti ir pan. Dar kuo pasižymi ZOE, tai moka gerai „nusiresetinti“ klaidas. Pvz pradėjote krauti, kažkas nutiko, gavote krūvą pranešimų apie electrical problem ir tt.. Reikia duoti auto pabūti kokių 15 min, kartais geriau užrakinti, taip sakant duoti auto pilnai užmigti. Ateinate, matote kad skydelis juodas, multimedia laiko nerodo, atrakinat ir bandot važiuot ar kraut. Mane tai ne kartą išgelbėjo. Aišku, paskui verta pasidaryti diagnostiką, kad sužinoti, kas iššaukė problemą, ar tikrai yra techninis gedimas ar šiaip ZOE buvo be nuotaikos  Klimato sistema ZOE turi gana sudėtingą ir didelę kondicionavimošildymo sistemą, kurios pagalba aušina bateriją pūsdama pro celes kondicionieriaus atvėsintą orą. Mano manymu, tai viena geriausių (pirmos kartos EV) sistemų, nes nėra jokio skysčio baterijos viduje, sausas oras išpučia galimą drėgmę iš baterijos vidaus, ir kiek mačiau, baterijos viduje būna švarios ir tvarkingos, be jokios rizikos skysčio pratekėjimui. Sistema žinoma turi ir minusų – freono kiekis – 1(!)kg (eiliniame auto 300g), o jis tai R1234yz, 100g kaina – 100 EUR... Taigi, pilnai užpildyti sistemą kainuoja... O jei dar kur nesandaru... Beje sistemoje turi būti tiksliai 1000g, net 100g mažiau ir jau našumas krinta. Dar ne viskas, kompresorius stovi atrodo Denso, ir tai yra „gaidys“, dirbdamas garsiai blerbia ir vibruoja (pas mane stovi naujas (kainuoja ~1300EUR) (ne restauruotas), dėjo Renault salone)), be to patikimumu ir našumu tikrai nepasižymintis. Tas pats aparatas veikia ir kaip šilumos siurblys. Na žodžiu kai sistema tvarkinga, ji užtikrina, jog baterija tikrai neperkais, ir dėl to tarnaus ilgai, ir ar Jūs 1 krovimą 22kw darysite, ar 3 paeiliui, taip kaip Leaf atveju, kurio baterijoje galima kepti kiaušinienę, nenutiks. Čia yra didelis pliusas ! Netgi nepaisant sudėtingos sistemos. Dar aišku verta paminėti, kad ypač greito krovimo metu, tai gaunasi tiesiog orkestras, tik jo gyva muzika šiaip sau: mašinos priekyje kriokia ventiliatorius, blerbia kompresorius, cypia elektros variklis, automobilio gale ūžia dar vienas ventiliatorius... Vau  Bet įkrauna greitai ir baterijos temperatūra baigiant krauti bus 22C, net ir karštą vasaros dieną. Baigus krovimą galėsite iš karto važiuoti įprastai, o ne kaip su Leaf pipenti žiūrint į baterijos temperatūros indikatorių, kuris rodo perkaitimą. Matyt dėl to naujesniame Leafe panaikino šį monitoringą  Dabar kas liečia salono šildymą, čia atskira tema, ir vėl aš kritikos nepagailėsiu ! Nežinau, ar tai konkreti mano automobilio ypatybė, ar čia taip „genijų“ suprogramuota, bet pvz nustatau salone 22C, spaudžiu auto. ECO mygtukas, kuris labai sumažina šildymą – išjungtas. Ir ką Jūs manot, važiuoji, ir ? Ir šalta ! Pasijungiu CanZE programą su OBD ir matau, nustatyta 22C, salone klimato sistema mato vos 16C, ir nepaisant to, kompresorius dirba tik ~60 proc galia – apie 1500rpm. WTF, juk sistema turi stengtis visais, VISAIS pajėgumais salone pasiekti 22C, bet jai dzin... Ir niekas iš esmės nepasikeičia, ar pastatysi 22, ar 26C, vis tiek salone bus 16 C.... Jūs manote, kad lauke -30C ? Ne, lauke -2C... Tiesiog trūksta žodžių... Dar vienas dalykas, ZOE turi man rodos apie 500W 12V elektrinį orinį teną. Salone tik +16C, klimos užduotis +22C, ir... ir tenas lieka išjungtas ! Tai blyn(!), man šalta, ECO išjungta, bet ne.... Renault inžinieriams tai nė motais... Jei neklystu, tenas aktyvuojamas tik jei lauke -5C arba šalčiau... Dar man atrodo jis aktyvuojamas, jei krovimo metu, nejungiant „degimo“ paspaudi Auto, įsijungia ventiliatorius, ir ima pūsti vos vos juntamai šiltą orą. Norit šilumos ZOE ? Atsukate MAX. Jis sekantis po +26... Ir tik šioje padėtyje, kompresorius įsisuka iki 2500aps/min, ir galiausiai pasijaučia padoresnė šiluma. Laikant ant MAX, esant tvarkingai sistemai jau tikrai nesušalsite, bet kas jau kas, kojų šildymas yra tiesiog apverktinas... Įjungi srautą tik į kojas, įjungi MAX, tai vos vos kažkas jaučiasi, bet jau taip silpnai... Čia riebus minusas. Netgi jau galvoju apie „custom“ sprendimą. Dar labai nervina, kad dauguma pvz prancūzijos rinkai skirtų auto neturi šildomų sėdynių. Šildomo vairo apskritai man rodos neturi. Mano nuomone, visi elektromobiliai turi turėti šildomą vairą ir bent priekines sėdynes. Ir salono šildymas krovimosi metu beveik neįmanomas. Tas triukas su taimeriu, kuris prieš išvyką 15 min pašildo saloną, bent man tai nutraukia krovimą... Taigi čia žemiau plintuso. Įtariu negalima, dėl to, kad inverteris naudojamas krovimui. Taigi žiemą, vežiokitės slidininko kostiumą... Važiuoklė Gana paprastos konstrukcijos, gale vadinamas „balkis“, o priekyje kaip suprantu „McFersonas“. Nieko prieš važiuoklę neturiu. Stabilizacinės traukutės, šarnyrai. Beje, šarnyrai įpresuoti į metalines šakes. Joje 2 salemblokai ir šarnyras. Nesenai keičiau. Tai atrodo taip: nuimi ratą, atsuki vieną varžtą, atsuki kitą, ir lieka vienas horizontalus varžtas... Kad atsukti tą varžtą, pvz jei keičiate tik vienoje pusėje, reikia nuimti abiejų ratų posparnius (po 1 dalį), atsukti iš abiejų pusių priekinio balkio laikiklius, tada atsukti 2 varžtus iš apačios, ir dar balkis taip lengvai nenusiima, ant jo guli radiatorius ir kt. Aš jo pilnai nenuimu, atsargiai palenkiu (nors radiatorių tai gana stipriai laužia), tada pavyksta uždėti galvutę su pniaumatine terkšle, ir brrr. O jau sriegio ilgis, jei rankom sukti, tai užsiknisit ubagan... Tai vat, kam toks kvailai tupas sprendimas, tai aš nežinau... Ir argi sunku buvo padaryti prisukamą šarnyrą ?! Dar paminėsiu, kad galiniai stabdžiai – būgniniai... Nežinau, gal yra kam jie patinka (auu WW ID savininkai  ), aš būgninių nekenčiu, tas kvailas reguliavimas per varžto skylę yra skirtas tik iškrypėliams... Kad nuimti būgną, reikia atsukti pagrindinę rato veržlę, abiejose pusėse sriegis tos pačios krypties (ne atbulas), keista kad nėra jokios veržlės fiksacijos, tai sriegį tepu tuo mėlynu, kuris apsunkina atsisukimą. Laimei būgnas kartu su guoliu bent pas mane nusiima rankomis, aš rato net nenuimu, tada lengviau nusiima. Man tai jau buvo 2 kartus – kaladėlės prišąla, o tada ratas (-ai) čiuožia... Kartais padeda atgal, o kartais padeda tik geras sukibimas... Po kelių tokių prišalimų, galiausiai atplyšta ta stabdymo juosta ir... taip, užkerta ratą. Man taip nutiko pajudant, laimei ne važiuojant 70 ar 100km/h... O tada būgno jau nenuimsi, gali ten kalti ar staugti, nebent galima išrauti nuėmėjo pagalba su visom mėsom... Atsimenu užsikirto miesto aikštelėje, ir kaliau ir sukiojau, ir čiaužiau ant asfalto pirmyn atgal... Įsiutino ant tiek, nusprendžiau aukoti padangą ir grįžti čiuožiančiu ratu (4 km kelio), bet grubiai nuleisdamas nuo domkrato atleistu centriniu varžtu išgirdau pokštelėjimą, ir atšoko. Tada išmečiau atšokusias dalis, ir grįžęs pasikeičiau kaladėlės. Garso izoliacija Kas liečia duris, tai dėjau pats ir vibro ir paraloną garsui, į visas 4 duris, tikrai verta, daug solidžiau užsidaro, ir audio sistemos skambesys juntamai pagerėja, beje kas liečia audio sistemą, tai Nissan Leaf lieka pailsėti... Gal ta su BOSE tik gali konkuruoti, bet standartinė... Taigi audio sistema, tikrai nebloga, o su minėtais patobulinimais tikrai klausoma ir savo klasėje nusipelno mano įvertinimo – 7 balų. Dar važiuojant sklido kažkoks keistas garsas iš galo – bum bum, tai pasirodė jog bagažinės dugno skarta linksėjo, arba išsipučia metalas, arba įdumba, tokio bajerio niekur nemačiau, tai tiesiog užklijavau vibroizoliacijos ir problemos kaip nebūta. Šviesos Paprastos kaitrinės su linzėmis, trumposios esant sausai dangai – 7 balai, esant šlapiai – 4 balus duosiu. Beje priekinių rūko žibintų kiek žinau ji neturi. Ilgos tai 6 ir 4 balai. Čia būtinai palyginsiu – turėjau Ford Fiesta, 1992 metų, priekyje stovėjo paprasti dideli stačiakampiai žibintai, be jokių navarotų... Tai va to senolio šviesos, šitas gana modernias linzes priverstų jaustis pažemintomis... Aš nesuprantu kas darosi su gamintojais, dizaino sprendimai tampa daug svarbesni už saugumą ?! Paimkite Hyundai Ionic 1, ir pasakykite, kad jame stovi geros šviesos ? Mano minėta Fiesta, suvalgytų abudu kartu sudėjus... Turėjau BMW E46 su gamykliniais žibintais, Xenon trumpos, ilgos kaitrinės – puikiausios šviesos buvo. Turiu Ford C-MAX Energi, taip pat puikios šviesos be jokių navarotų, kaitrinės be jokių linzių ir tt. Įdomu, ar varliasnukio nėščio begemoto Leaf‘o (atsiprašau labai savininkų) šviesos geros ?! Įtariu, kad niekam tikę. Dinamika Vairuoju silpniausią 43kw variantą, bet mieste tai net su ECO man galios pakanka, jei kur reikia prašokti mirksinčią žalią, mygtukas ECO po ranka. Už tai, kad jis įdėtas patogiai, fizinis, apčiuopiamai didelis ir patogus, ZOE gauna super pliusą  Taip turi būti padaryta visur. Beje ZOE net ir važiuojat ECO, jei klijuoji dugnan, man atrodo, kad gauni visą galią. Yes ! Na o lenkimai virš 100 km/h, jau ne tokie smagūs, bet tikrai lenkti galima, lenkiu, ir už minėtą Fiestą, kuri turėjo 1,8L dyzelį su stulbinančiomis 60AG, tai ZOE nepaisant dvigubai didesnio svorio (~800kg prieš ~1500kg) suvalgytų tą Forduką pietums be kečupo  Ir 140kmh Zoika „aina“, tik dėl milžiniškų variklio ir reduktoriaus guolių apsisukimų, bei milžiniškų energijos sąnaudų, to daryti nereikėtų. Beje patarimas visiems EV vairuotojams, kurių auto neturi pavarų dėžės, startuokite švelniai, ir 100kmh viršyti aš nepatarčiau, nes lekiant dideliu greičiu, variklis ir kai kurie guoliai sukasi virš 10 000 apsmin... įsivaizduojate, kokios kokybės guoliai turėtų būti ? Koks tepimas, temperatūrinis režimas. Deja, turiu jus nuvilti, kad guolius gamintojai deda niekam tikusius.... Todėl, jei startuosite ramiai (nors sukimo momentas tiesiog kaip magnetas sako spausk spausk), važinėsite normaliais greičiais, nebuksuosite įklimpę pusė valandos (diferencialo guoliai taip pat nėra stipri EV vieta), neklausydami gamintojo dažniau pakeisite tepalus reduktoriuje, tai savo EV nuvažiuosite ir 100 000 km, o gal ir visus 200 000 km be reduktoriaus remonto. Priešingu atveju, gali viskas išbyrėti ir po 30 000 km ar dar greičiau. Autopilotas Kokia glušų ar glušių komanda (atsiprašau, bet negaliu susilaikyti) programavo autopilotą (fiksuotą pastovaus greičio palaikymą) aš nežinau, bet... Tai yra žemiau plintuso... Kodėl ? Gerai, važiuoju 80 kmh, spaudžiu pilotą, įsijungia, ir važiuoja 80kmh. Menkiausia nuokalnė įkalnė, kelio nelygumas ir... piloto tolerancija yra 0 kmh, ir tai niekur nesireguliuoja. Prašiau meistrų Renault salone – nieko nepadarė. Esant menkiausiam greičio nukrypimui, arba grubiai stabdo, arba grubiai akseleruoja. Jaučiasi kaip auto net tamposi, be reikalo daužo reduktorių, siurbia bateriją ir pan. Pvz važiavau 80km /h, sulėtinau, ir spaudžiu grįžti prie buvusio greičio. Ir ką jis daro ? 1 sekundė pusė galios, 2 sekundė jau 75 proc galios, 3 sekundė jau viršijamas 80kmh greitis, grubus stabdymas, vėl grubus akseleravimas... dar keli pasitampymai o, 80kmh paėmiau, dabar jau laikysiu. Priekyje stati įkalnė, naudos ir visą 100 proc galios, kad tik neduok Dieve nepasidarytų 79 km/h.... Ir ar ECO off ar ON lygiai tas pats. Žodžiu, grubus, reduktorių daužantis ir visiškai neekonomiškas autopilotas. Nepaisant to, vis tiek naudoju, bet stengiuosi įjungti kai lieka nedaug iki norimo, pvz pats įsibėgėju iki 79km /h, tada jau jungiu 80km/h ir jau dažniausiai gana sklandžiai paima 80km ir LAIKO  Kas dar erzina, kad esant įjungtam pilotui ir pereinant iš ECO į Normal ar atvirkščiai, pilotas iš karto deaktyvuojamas, ir elgiasi taip, kaip per pusė sekundės nuimtum koją nuo akseleratoriaus, vėl staigus galios atjungimas. Kiti pastebėjimai ZOE turi gana „riebias priekines stoikes“ kurios tikrai nepadeda matomumui posūkiuose. Kas patinka, kad gana daug susisuka vairas, ir apsisukti ar įsiparkuoti tai visada padeda. Nelabai patinka durų kampai, jie tokie lenkti ir gana nesaugūs, atidarius duris reikia saugotis įlipant, kad nesusižeistum. Nors priekinis kapotas uždarant skamba kaip skarbonkė, bet turi pakėlėjus ! Jaučiat jėgą ?  Ir langų skysčio įpylimas gana patogus  Įkrovimo jungtis priekyje centre, manau patogiausia vieta. Aukšta plastmasių kokybė – taip taip, ir turiu galvoje ne salono plastiką kuris pigus ir nežavi, o pvz posparnius, bamperius, orig ratų „kalpokus“ ir pan. Maniškiam nuo „francų“ parkavimo, bamperis buvo tiesiog įstumtas į galą, nepaisant to, nei vieno skilimo ar lūžimo, plastikinė apsauga baterijos aušintuvo, taip pat buvo grubiai išmušta, nepaisant to, išėmus ir dedant naujai viskas gražiai įsistatė, niekas nenulūžo ! Tas pats liečia ir variklio apsaugą, normaliai tvirtai prisisuka. Net esant šalčiui plastmasės išlaiko lankstumą. Normali didelė pavarų svirtis, ar tamsu, ar su storom pirštinėm, užsimerkęs randu ir greitai perjungiu. Man tai +++. Auto šviesų režimas veikia gerai, t.y. jeigu jau pritemo, įjungė šviesas, nesimala ir nesimėto. Gal pasigedau, kad įjungus valytuvus į pastovų valymą, norėčiau, kad dienos šviesas papildytų pagrindinės. Nuvažiuojamas atstumas Dėl nuvažiuojamo atstumo, tai jokių stebuklų nėra, turite ~20kwh energijos, jei vasarą vilksitės 70 kmh be klimato sistemos, nubirbensite 140km, važiuosite 90kmh su klimatu, įveiksite 100-110 km. Na o žiemą, tai jei baterijos temperatūra bus neigiama, važiuosite ~80kmh su maksimaliu šildymu (jei pamiršote slidininko kostiumą), tai bus TIK 60km, ir tikrai vargiai daugiau. Jei išvažiavote iš šildomo garažo, ir baterijos temperatūra bus pvz +10C, tai su šildymu įveiksite ~80km. Tuo noriu pasakyti, kad nors ir šildymas papildomai valgo apie 4kw, visgi baterijos temperatūra turi kur kas didesnę įtaką ir tai yra pagrindinis dalykas, dėl ko žiemą su ZOE nuvažiuosite net iki 50 proc mažiau nei vasarą. Kondicionavimo sistema vasarą veikia gerai, ir papildomai valgo 1-2kw, taigi dvigubai mažiau nei šildymas. Dar paminėsiu, jog specialios EV padangos, tikrai turi gana didelę įtaką, važiuojant identiškomis sąlygomis su jomis sąnaudos mažėja ~1kw, o tai grubiai +10km atstumo. Pripažinkim, tai nemažai. Tuo tarpu žieminės vasarą, -10km.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW X3
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
Saulius | 2024-03-30
BMW X.3 2008.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Jei prižiuretas minusu niera
Senas modelis bet geras ekonomiškas variklis 20d 130kw turejau 7metus patenkintas likau jei dabar mieste pamates nostalgija jaučiu.Pirkti tik tvarkinga geriau brangiau bet gera
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Outlander
2012 - 2021
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tadas | 2024-03-29
Atsiliepimas apie Mitsubishi Outlander GT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki išvaizda, gera dinamika, tikras visureigis, didelė bagažinė ir salonas, geras patikimumas
Priežiūros išlaidos, garso izoliacija, nemodernus interjero dizainas, ne viskas valdoma intuityviai ir žinoma kuro sąnaudos
Variklis V6 227 AG, automatinė pavarų dežė. Turiu pusantrų metų, paėmiau su 19 tūkstančių rida. Privalumai: gera dinamika, automobilis važiuoja gerai, įsibėgėjimas iki 190 km/h puikus, riba 210 km/h, kurią pasiekia be problemų. Iš vietos važiuoja gana vangiai, užmiestyje patogu važiuoti 140 greičiu. Išvaizda puiki. Gebėjimas važiuoti bekele kaip bebūtų keista labai geras, vynioja visais ratais, nebijo pasikabinti vienu ratu ore. Didžiulė bagažinė ir interjeras kaip šiai klasei. Vairuotojo sėdynę atstumiu, kad man būtų kuo patogiau ir vistiek galiu beveik išsitiesti už savęs ant galinių sėdynių. Bagažinėje organaizeris beprotiškai patogus dalykas, nežinau kaip anksčiau be to gyvenau. Įvairios programėlės, tokios kaip 360 laipsnių kamera, aklosios zonos stebėjimas ir prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema labai palengvina gyvenimą. Tiesiog fantastiškos šviesos, geresnių dar neturėjau. Ksenonai dabar nebeįdomu, LED diodai tai ko reikia, be adaptyvių tolimųjų šviesų negalėčiau gyventi. Patikimumas. Mašina gana paprasta - iš vienos pusės tai minusas, bet iš kitos pusės nesukuria sudėtingumo jausmo, viskas kažkaip logiška ir paprasta. Per mano eksploatacijos laiką sugedo tik parkavimo jutiklis. Minusai. Pakaba gana kieta, bet posūkiuose rieda gerai, bet žiauriai nemėgsta kelio provėžų, net mažų, lenkiant reikia itin atsargiai išvažiuoti iš juostos ir grįžti atgal. Interjero dizainas šiaip sau, aišku pataupė ir ant medžiagų, ir ant dizainerio. Korėjiečiams su mažesniais biudžetais sekasi geriau. Žinau, kad dinamiką įvertinau kaip pliusą, bet turiu pasakyti, kad automobilis turėdamas 227 arklius turėtų važiuoti geriau. 180 AG galios vokiškas konkurentas jus paliks už savęs. Pats automobilis yra gana triukšmingas. V6 variklio garsas neabejotinai didelis, taip pat pridekime padangų triukšmą, dėžės ūžimą ir vėjo ūžimą. Nežinojau, kad pavarų dėžės gali kelti tiek daug triukšmo. Klimato kontrolės niekada nepavyko tinkamai nustatyti. Senesniame Kia Sportage pamenu paspaudžiau mygtuką ir viskas, tada lieka tik temperatūrą reguliuoti. Bet čia jau pusantrų metų nustatinėju, eksperimentuoju ir bandau rasti auksinį viduriuką. Krūva įrangos yra pliusas, bet ne visa veikia tinkamai. Lietaus jutiklis netikslus, juostos sekimas geras dalykas, bet nuolat pypsi kai tikrini lenkimo galimybes arba pervažiuoji pėsčiųjų perėją. Tai šiek tiek erzina, bet vėliau radau kaip išjungti visam laikui. Bagažinės durys. Toną laiko praleidau laukdamas, kol atsidarys šito automobilio bagažinė... V6 kuro sąnaudos ir priežiūros kaina. Kuro suvartojimas - mieste 18 litrų žiemą kamščiuose, užmiestyje krovimo režime prie 140 km/h - 12,5 litrų. Užmiestyje galima sąnaudas sumažinti iki 9,5 litro važiuojant ekonomiškiausiu režimu. Priekinis stiklas su pilnu pašildymu. Prie 75 tūkstančių pirmas skilimas, gydymas nepadėjo - pragręžimas nesustabdė skilimo. Prie 85 tūkstančių antrasis skilimas – dvigubai mažesnis, bet vis tiek nuėjo per stiklą. Darau išvadą, kad arba man nepasisekė arba stiklas trapus. Žinoma daug važinėju užmiestyje, bet daug važinėjau ir su kitais automobiliais, bet ankstesniuose automobiliuose stiklo nekeičiau. Apskritai geras automobilis, ne be trūkumų, bet juos galima sutoleruoti. Patariu paimti 3 litrų variklį, man neaišku kaip galima padoriai važinėti su 146 AG varikliu, net 167 AG motoras atrodo silpnokai. O prie jų pridėk ir CVT pavarų dėžė, tai išviso toks derinys tokiam nemažam automobiliui atrodo liūdnai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Focus
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Erikas | 2024-03-28
Patikimas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikima pakaba ekonomiškas
Rūdys
Atvažinejau 8 metus dabar eina 9 turbut jau paskutiniai ,važiuokle gana patvari važiuoju nemažai tikrai nesiskundžiu,žiemą kad sildytu reikia biški pavažiuoti, privalumas šildomas priekinis stiklas žiemą, variklis tepalu nevalgo kuro srebia mažai, neblogas automobilis apart rūdžių ir puvimo. Daug priežiūros nereikalauja ,važiavau pirkt peugeot 306 bet nusipirkau fokusa ir nesigailiu gana patikimas komforto nera bet €€ nereikalauja kišt dažnai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 6 klasė
2011 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
Rimas | 2024-03-27
Premium klasės kupė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas puikiai subalansuotas, tobulai sukurta išvaizda, geras patikimumas, interjero dizainas tiresiog fantastiškas
Kaip tokios paskirties automobilis minusų neturi
Nuo to momento kai mūsų keliuose pasirodė BMW f13 iškarto atkreipiau dėmesį. Kai sumaniau pagaliau jį nusipirkti, tai ieškojau tik kupė kėbulo. Ilgas kėbulas, įspūdingas, patogus premium GT klasės kupė BMW f06 buvo variantas, bet tai kitoks automobilis ir sportiškumu nepalyginamas su f13. Taigi dviduris f13 buvo prioritetas. Žodžiu automobilis palieka daug malonių įspūdžių. Kad ir važinėju jau nemažai laiko, bet vis tiek labai kaskartą džiaugiuosi įsėdęs, kėbulo dizainas visada traukia žmonių dėmesį. Ką kalbėti apie salono dizainą sukurtą specialiai 6 serijai - jis fantastiškas. Automobilis didelių rūpesčių nesukėlė, viską pakeičiau pagal gamintojo reikalavimus arba net anksčiau nei buvo reikalaujama. Kogero todėl nei karto nemačiau nei checko nei kitos klaidos, turėjau tik priminimą įpilti langų apiplovimo skysčio. Turiu 640 benzininį variantą su n55 varikliu, kuris yra pats patikimiausias visoje gamoje. Dyzelinis manau tikrai ne šiam automobiliui. Turėjau skirtingų klasių automobilius, tai galiu pasakyti f13 pribloškė važiavimo sklandumu ir tuo pačiu labai gera reakcija į vairo pasukimus. Žinoma nereikėtų tikėtis kartingo reakcijos kokia yra pas trečiuką su M pakaba. Bet man tai yra geras kompromisas, nes būna išvažiuoju į ilgesnes keliones ir man svarbu komfortas. Kalbant apie saloną ir talpą, mašina skirta išskirtinai dviems žmonėms arba tik vairuotojui, nes gale vietos praktiškai nėra. Visgi vaikui gale gana patogu. Bagažinė plius minus kaip ir kituose šios klasės automobiliuose, man jos užtenka, du lagaminai telpa be problemų. Apskritai šeštukas yra geras pasirinkimas žmogui kuris važinėja vienas, arba turi du tris automobilius. Ištiesų rinkoje nėra daug pasiūlymų šioje kainų kategorijoje ir kad prilygtų f13 pagal komforto ir kitas savybes. Jei reikia įspūdingo, dinamiško, egoistiško, komfortiško automobilio, tuomet rekomenduočiau apsvarstyti būtent šį modelį.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Megane E-Tech
2022 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Nerijus | 2024-03-25
Savaitgalis su Renault Megane E-Tech
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki išvaizda, dinamika, labai patogus miesto automobilis, jaukus interjeras, puiki įranga,
Bagažinė ne milžiniška, keletas smulkių netobulumų, galinio vaizdo kamera
Pirmiausia išvaizda - automobilis atrodo išties puikiai. Bandyto automobilio spalvos lygiai tokios pačios kaip Autoaso apžvalgos puslapyje – šviesiai žydra su auksiniais intarpais bamperyje. Atrodo nuostabiai. Automobilis atrodo labai nedidelis, gal net mažesnis nei ištiesų yra. Kogero dėl itin kompaktiškos galinės dalies. Ištiesų jis kiek mažesnis nei pirmtakas, tačiau tai gal net privalumas miesto salygomis, ypač palyginus su tuo, kad automobiliai tampa vis didesni ir didesni. Pagamintas šis Renault atrodo netaupant – 20 colių ratlankiai nors ir siauromis padangomis, išlendančios rankenėlės, tikrai graži tiek priekinė, tiek galinė dalis, žibintai puikiai įkomponuoti ir atrodo tiesiog kokybiškai. Kiek aukštesnė prošvaisa yra pats tas – tokia, kad nebijotum nušvažiuoti nuo asfalto, bet kartu ir ne tokia didelė, kad jaustumeisi lyg dideliame visureigyje. Užrakinus ir atrakinus automobilį, Renault jums išpieš gražų logotipą ant žemės - gražu. Beje naujas logotipas atrodo puikiai ir gerai tinka prie automobilio dizaino. Įdomu ar senasis taip pat gerai įsipaišytų? Bagažinė atsidaro mygtuko paspaudimu, tačiau tik atrakina spyną, pati nepasikelia. Pati bagažinė nėra itin didelė, bet atrodo jos užteks daugumai kasdieninių poreikių. Viduje automobilis atrodo patraukliai, kokybės priduota oda aptraukta panelė, centrinė konsolė, intarpai durų panelėse, sėdynės irgi atrodo kokybiškai pasiūtos, yra naktinis salono LED apšvietimas. Dizaino nėra daug, nes jo esmę sudaro du LCD ekranai. Jie labai patogūs valdyti, veikia sklandžiai, dešiniojo ekrano apačioje nuolat rodomi klimato valdymo mygtukai, taip pat palikti fiziniai svarbiausi klimato valdymo mygtukai žemiau ekrano. Ant vairo mygtukai ir patogūs, ir lengvai pasiekiami. Tiesa daug kur naudojamas blizgus plastikas, gal kam nepatiks, tačiau jis gerai sudera su ekranais. Durelių dizaine yra rusvos spalvos intarpai, kurie pagaminti iš paprasčiausios plastmasės, nors galėjo būti iš įdomesnės medžiagos. Centrinėje konsolėje galima pačiam susiformuoti daiktų atskyrimo ertmes, kas manau yra labai patogu, taip pat yra belaidžio telefono įkrovimo zona. Kas nepatogu, tai porankio ir pirštinių dėtuvės atidarymo mygtukai. Fainas galinio vaizdo veidrodėlis, nes jame galima įjungti galinio vaizdo kamerą, kuri nuolat rodys vaizdą už jūsų. Kamera turi tam tikrus valdymo nustatymus. Bandyto automobilio įranga puiki – šildomos sėdynės, vairas, visos saugumo sistemos, ženklų skaitymas, sėdynių masažai, sėdynės atlošo apatinės dalies pripūtimas, 360 laipsnių vaizdo kamera ir įdomiausia – autonominio vairavimo sistema, kurią išbandyti visada įdomu. Autonominio vairavimo įjungimas man pasirodė neitin intuityvus. Nepatiko ir galinio vaizdo kamera manevruojant atgal, kadangi ji vaizdą perduoda stipriu “wide” režimu. Dėl to sunku įvertinti atstumus ir gaunasi, kad parkuojantis mažais atstumais kamera tampa beveik nenaudinga. Automobilį galima valdyti vienu pedalu – pagal save galima pareguliuoti rekuperacinio stabdymo sistemą t.y. kaip stipriai automobilis stabdo kuomet atleidžiamas akseleratorius. Bandytas Renault buvo pačios galingiausios 160 kW versijos, todėl trauka yra puiki, atrodo daug geresnė nei nurodyta tech. duomenyse – iki 100 km/h per 7.4 sekundes. Bandymo metu, vidutiniškai automobilis sunaudojo apie 20 kWh/100 km, panašu kad pavasario sąlygomis galima nuvažiuoti apie 250 km, kas nėra labai daug. Tačiau tai yra galingoji Megane versija. Kelyje automobilis elgiasi puikiai – labai gerai stovi ant kelio ir sakyčiau nėra kietas nors ratai ir didžiuliai. Tai gana komfortiškas automobilis ir visiškai nesijaučia didelis 1700 kg automobilio svoris. Bendrai automobilis suteikia kokybiško ir gražiai pagaminto automobilio įspūdį. Žinoma, čia nerasite super prabangių medžiagų, tačiau saugumo ir komforto įrangą gali pasiūlyti tikrai puikią.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus ES
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Jonas | 2024-03-24
Dėl trūkumų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visi
Nėra
Su šiuo automobiliu nuvažiuota apie 38000 km. Kol kas tik teigiamos emocijos. Kuro sąnaudos vasarą apie 5 ltr/100km, žiemą padidėja maždaug 0,3 ltr. Važiuoklė puiki, vietos priekyje ir gale yra pakankamai. Multimedija veikia puikiai, tiesiog jokių priekaištų. Šviesos taip pat veikia gerai ir automatiniame režime. Visiškai nesutinku dėl stabdžių kritikos. Švelnus stabdymas vyksta labai gerai (turiu pažįstamą, kuris 600h stabdžių trinkelių nekeitė net prie 200000 km ridos). Minėdamas trūkumus dėl variklio triukšmo, matyt autorius padarė klaidą. Ne elektros variklis krauna akumuliatorių, bet tai daro vidaus degimo variklis. Be to jis tai daro pakankamai tyliai. Skųstis tikrai nedera. Gal vieną nedidelį trūkumą galima paminėti, kuris galioja visiems priekiu varomiems automobiliams, tai - didokasposūkio spindulys.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Chrysler Sebring
2007 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
Sebring | 2024-03-23
Laivas ant ratų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
Vienintelis minusas, kad sudėtinga rasti parduodamą
Kabrioletinė versija stebina erdvumu, ko gero vienintelis kabrioletas kuriame ant galinių sėdynių patogiai įsipatogins keleiviai. Todėl ilgai ieškojau būtent šio modelio, tai retas automobilis todėl surasti nebuvo lengva. Kokybė chrysler dailus, didelis. Dyzelinis vw variklis tarnauja gerai. Gerai stovi ant kelio. Aparatūra premium bosas, garsas ir švarumas viskas viename.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Kia Soul
2013 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tomas | 2024-03-22
Nuostabus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
-
Automobilį prieš 2 metus pirkau žmonai, jo rida tuo metu buvo 175 000 km. Turiu dar keletą automobilių tokių kaip Skoda Fabia ir Nissan Note. Visi jie kompaktiški, nors anksčiau turėjau ir kito kalibro mašinų -Toyota Camry ir Toyota Avensis, Lexus RX su 2.7 varikliu. Galiu pasakyti Kia Soul pamilo ne tik mano žmona, bet ir aš - salonas labai patogus ir talpus, aukšta sėdima padėtis, plastiko kokybė labai padori, prisilietimui minkštas plastikas kas yra malonu. Automobilio rida dabar yra 215 000 km, bet nepaisant to variklis tepalo visai nevalgo, 6 greičių automatinė pavarų dėžė veikia puikiai. Suremontuota vairo kolonėlė – pasirodo remontas nebuvo brangus. Prie 195 000 km užsidegė check lemputė – patikrino, buvo katalizatoriaus problema. Teko jį pašalinti ir pakeisti universaliu. Bendrai automobilis yra labai praktiškas ir patikimas , be to madingas ir išsiskiriantis, manau gerai laikys ir kainą - rekomenduoju visiems Kia markę.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Insight
2009 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
Jonas | 2024-03-20
Patikimas ir ekonomiškas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paminėjau
Paminėjau
Automobilis pasirodė itin patikimas ir ekonomiškas, eksploatacijos metu nekilo jokių nesklandumų. Komfortiškas, ekonomiškas, priežiūros kaina nėra didelė. Kelyje yra puikus, vidutiniškai kietas, greitėjantis variklis reaguoja kaip ir turėtų. Žemas, kaip ir visi nauji automobiliai. Salonas puikus – krūva ekranėlių, nišų įvairaus dydžio daiktams, skydelio spalvos pasikeitimas priklausomai nuo važiavimo režimo. Toks įdomus interjeras, bet kogero bus labai skonio reikalas ar jums patiks. Žiemos režimu kuro sąnaudos su visais variklio pašildymais, nuokalnėmis ir kalneliais, kamščiais ir trumpais pagreitėjimais - ne daugiau kaip 9 litrai. Tai yra maksimumas. Vidutiniškai sunaudoja 6-7 litrus. Užmiestyje paprastai paima ne daugiau kaip 5 litrus. Alyvos su filtru pakeitimas servise nebrangus, pyliau 0w-20, oro filtrai ir salono filtrai nebrangūs, galima lengvai pasikeisti pačiam. Apskritai jei automobilis dar turėtų didesnį aukštį nuo žemės, tai sakyčiau būtų idealus ekonomiškas automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lancia Delta
2008 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
Giedrius | 2024-03-17
Elektronika nori geresnio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vieni dideli pliusai prieš kelis mažus minusus
Mažoka bagažinė
Puiki muzika, Bose, 1,6, 88kw puiki trauka, neatsilieka nuo 103kw. Automatas - robotas, kartais gliucina, net nuemus klaidas, Šviesos iš didziosios raides, kelią apsviecia puikiai. Trasoje labai lygus, nors vaira reikia laikyti. O moterų žvilgsniai...!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Octavia
2020 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ima | 2024-03-17
Skoda Octavia 1.5TSI 110kW benzinas, mechaninė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, tylus, dinamiškas, mažos kuro sąnaudos, stabilus, ir dar daug kitų pliusų.
Kolkas iš rimtų minusų nepastebėjau nieko. Susidūrimo kontrolės sistemos veikimo tik neperprantu iki galo, nes prieš tai turėta Corolla pati stabdydavo automobilį, jei pasivydavau kitą auto, o Škoda tik informuoja apie kliūti. Bet gal tiesiog neradau.
Išlipus iš Toyota Corolla sedanas, 2020m, 1.6l (97kW), benzinas, mechaninė ir įsėdus į Škoda Octavia chečbekas, 2024m, 1.5 (110kW), benzinas, mechaninė, supratau, kad mano kančios baigėsi ir pagaliau galėsiu važiuoti kaip normalus žmogus. Škoda Octavia ženkliai komfortabilesnis, daugiau erdvės viduje ir bagažinėje, variklis dinamiškas ir turintis pakankamai galios. Automobilis stabilus. Gera garso izoliacija. Patogus valdymas. Automobilis naujas, pravažiuota virš 2000km, tad nei aptarnavimų, nei apsilankymų servise dar neteko turėti. Rinktis versiją su 1.5TSI varikliu ir ne pačios prasčiausios Ambition komplektacijos, o bent jau Style/Elegance komplektacijos. Teko pavažinėti su nuomota Škoda su 1,0l varikliu, tai jis "važiuoja" neblogai kaip tokios kubatūros, bet resursas tikrai neilgaamžiškas jo bus, o kuro sąnaudos analogiškos kaip su 1,5l.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Corolla
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ima | 2024-03-17
Toyota Corolla 2020 Active
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Lengvai valdomas, dėl didelių šoninių veidrodėlių gerai jaučiasi gabaritai, naujo automobilio aptarnavimai sąlyginai nebrangūs. Kas metus arba kas 15000km ~200eur.
Variklis per silpnas, trūksta dinamikos, variklis dirba aukštomis apsukomis, didelės kuro sąnaudos, mažai vietos salone ir bagažinėje,nestabilus kelyje važiuojant 100km/h ir greičiau.
Pravažinėjau su Toyota Corolla sedanu, 1.6l benzinas, 97kW (2020m) su mechanine dėže, daugiau nei 63000km. Patiko dideli šoniniai veidrodėliai ir eismo stebėjimo sistemos veikimais, ypač važiuojant su autopilotu. Minusai tie, kad reikia labai gerai įsivertinti automobilio galimybes išeiti į lenkimą, nes apsukos kyla labai greitai, o traukos nėra ir ne kartą yra tekę sugrįžti atgal, kad išvengti avarinės situacijos. Taip gaunasi dėl labai mažo variklio sukimo momento (159NM prie 5400rpm). Mieste važinėjant kuro sąnaudos didelės, ~10l/100km, bet žiemą lipa ir dar daugiau. Važiuojant vien užmiestyje, ~90km/h greičiu, kuro sąnaudos ~5,9-6,0l/100km. Salone vietos mažai kaip tokio dydžio mašinai. Garso izoliacija prasta. Automobilis užmiestyje, važiuojant 100km/h ir greičiau plaukioja po kelią ir pastoviai jį reikia gaudyti. Naujo Corolla automobilio privalomi aptarnavimai sąlyginai nebrangūs ~200eur. Laikas nuo laiko išlįsdavo problemų su USB jungtimis (dinginėja kontaktas ir sudegino porą flešiukų) ir padangų slėgio davikliais, kurie nei iš šio nei iš to ima ir "atsiriša" arba "neprisiriša" pakeitus ratus ir Toyota centras skėsčiodavo rankomis ir niekuom negalėdavo pagelbėti. Už tuos pačius pinigus geriau rinktis kito gamintojo automobilį pvz. Škoda Octavia (1.5TSI 110kW, benzinas, mechaninė dėžė), kuris ženkliai komfortabilesnis, ženkliai talpesnis, stabilesnis, nepalyginamai dinamiškesnis ir ekonomiškesnis (10proc. mieste ir ~20proc. užmiestyje).
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Kia Sportage
2021 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Ne KIA fanas | 2024-03-14
Pirmas įspūdis suteikia daug optimizmo, bet...
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai komfortiškas
Pagal manevringumą atrodo vairuoji didesnį auto
Apie išvaizdą kiekvienas sprendžiame savaip, šio auto išvaizda idomi, išsiskirianti geraja prasme kai bandoma išspaust gerą rezultatą ir tas pavyko. Viduje taip pat malonu ir jauku, kol nepradedi ilgiau naudotis... Linijų kontrolė išjungiama tik per nustatymus. Atrodo kažkas naujo sugalvota valdymo "touch" skydelyje, bet tuo pačiu nepatogu, kai bandant pareguliuoti temperatūrą visada netyčia nusispaus kažkuris mygtukas aplink pasukimo ratuką. Ekrano valdymas vis dar taip pat lagina. Galinių sėdyniu nulenkimo mechanizmas nesamoningas. Ant interjero medžiagų pataupyta, visur kietas plastikas, kai ceed serijoje visos tos pačios vietos paminkštintos (lyginant bazines komplektacijas). Garso izoliacija vos geresnė nei žemesnės klasės auto. Bendrai auto už tokią kainą neblogas, bet tikiesi geriau iš aukštesnės klasės.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Dodge Challenger
2008 - 2023
Vidutinis automobilio įvertinimas
Aleksandras | 2024-03-13
Dodge Challenger su 3.6 L varikliu ir automatine dėže
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, patikimumas, ne kosminė priežiūros kaina, galinga išvaizda, tvirta pakaba, interjero dizainas ir talpumas, bendrai gera konstrukcijos kokybė, didelė bagažinė
Kuro sanaudos
Baltos spalvos, labai stilingas automobilis! Puikus savaitgalio kruizeris, tačiau tik važinėdami juo kasdien suprasite koks patogus ir patikimas yra šis automobilis. Parvarytas iš Kanados, solidus surinkimas, storas metalas (ne kaip korėjiečių), panašu kėbulas nesurudis pas mus per du metus, gyvuos dar ilgai. Įdomu tai, kad važiuojant nėra jausmo, kad automobilio dugnas šlaiužia asfaltu kaip kitose kupė automobiliuose, sėdi net aukščiau nei vidutiniame sedane. Tai sukelia įdomų įspūdį, bet sakyčiau gerą įspūdį. 3,6 litro atmosferinis variklis patikimas, nesunkiai nuvažiuos 500 tūkstančių km. Didelis tūris = didelis variklio resursas, o variklio tarnavimo laiką mažinančių turbinų ar kompresorių pas jį nėra. Fantastiškas salono dizainas, priekinis stiklas daug toliau nuo vairuotojo nei kituose automobiliuose, dėl to jaučiasi erdvė. Šiame automobilyje viskas yra didelių matmenų - didelis kėbulas, interjeras, variklis ir tuo pačiu viskas sukurta stilingas ir gražiai. Pakanka vieną kartą pravažiuoti ir galėsite tuo įsitikinti.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2024-03-11
Kelionei ir miestui super ekonomiškas Mercedes Benz E220d 143kW.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai labai ekonomiškas, komfortiškas.
Nepastebiu, neskaitant kainos, kuri tikrai ne didesnė už BMW 5 klasės panašių xharakteristikų
Eksploatuoju jau trečią E klasės MB. Šis turimas 2018 metų E220d 143kW apskritai tenkinantis visus lūkesčius - komfortiškas, dinamiškas, nepavargsti didelėse kelionėse kasdien važiuojant po 1000 ... 1300km. Negaliu nieko pasakyt apie remontus, nes paskutinio modelio neremontavau. rida nesiekia 100000km. Prieš tai turėto modelio remontui detalių kaina kaip ir eilinių kitų ir tikrai nedidelės. Pirk ir negalvok jei nori saugaus, labai ekonomiško, dinamiško ir komfortiško automobilio. Jei rida bus iki 100000km tikrai neapsiriksit.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Hyundai Santa Fe
2012 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
Kęstas | 2024-03-10
Hyundai Santa Fe 2016 metų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, variklio dinamika, patikimumas, užtikrintas valdymas, priimtinos priežiūros išlaidos
Garso izoliacija prastoka
Automobilis sukurtas ir surinktas Korėjoje, todėl gamybos ir surinkimo kokybė yra aukšto lygio. Puiki moderni išvaizda, vidaus apdailos medžiagos irgi yra aukštos kokybės. Tarnauja ištikimai jau 6 metus. Šiuos metus automobilį tinkamai prižiūriu, pas įgaliotą atstovą. Automobilio komponentai ir mechanizmai veikia puikiai, niekada nepavedė. Automobilis taip pat patogus vairuoti, geras matomumas iš vidaus ir pro galinio vaizdo veidrodėlius, aiškus galinio vaizdo kameros ekranas, tikslus parkavimosi jutiklių veikimas. Kuro sąnaudos užmiestyje 8,7 litrai, mieste 12,7-15 litrai priklausomai nuo sezono. Ant neasfaltuoto paviršiaus, žvyrkelio ir šiaip nelygių kelių Santa Fe jaučiasi užtikrintai, o duobes sugeria vidutiniškai. Neblogas, visapusiškas automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
GKad | 2024-03-08
AMG S63
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, solidi išvaizda, nerealus komfortas ir pakaba, interjero dizainas
Priežiūros kaina
Geras automobilis, patogus, greitas situacijose lenkiant greitkelyje prie bet kokių greičių, bet mieste normaliu režimu galios nejauti. Jei nenuspausi pedalo iki grindų, nepasakysi, kad automobilis turi 585 AG. Tiesą sakant tokios variklio galios net nereikia, užtenka kokių 3.5 L dyzelinio variklio. Bet kadangi pavargau ieškoti aukščiausios komplektacijos varianto, teko imti AMG. Sąnaudos užmiestyje 9-12 litrų. Nei aš, nei mano tėvas beveik nenaudojam automobilio mieste. Tėvas sako, kad mieste toks automobilis nereikalingas, kam kamščiuose stabdžių trinkeles deginti :) Tikras malonumas su S63 užmiesty – čia ir patirti vairavimo malonuma. Kelyje tokį Mersedesą visi gerbia, niekas nesignalina, neužlindinėja. Bet ir mes kultūringi žmonės nelakstom kaip kelių ereliai. Kas dėl priežiūros, remonto, tai jei pats užsiimi, detalių paieškai, tai ne taip baisiai ir kainuoja. Bet jei remontuosies atstovybėje, tai kainą gali padauginti iš trijų. Brangiausi buvo stabdžių diskai iš eksploatacinių medžiagų, bet tai ne bėda galima kartą kitą paišlaidauti. Šiaip svarbiausia pašildyti variklį, nespausti iki dugno iškarto užvedus, šiek tiek patausoti automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Mondeo
2014 - 2022
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mindaugas | 2024-03-05
Mondeo universalas ST line 4x4 132 kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija, erdvus salonas, valdymo savybės, stabilumas kelyje.
Bagažinės tūris, kaip universalui, nėra įspūdingas. Iš 4x4 tikėjausi daugiau.Praktiškumo ne daug, tik kuro sąnaudas padidina
Automobilį turiu du metus. per tuos du metus nusivelti neteko. Interjeras gražus, medžiagos tikrai neblogas, surinkimo kokybė irgi džiugina. Salonas erdvus, tiesa bagažinės tūris, kaip universalo, šiek tiek nuvylė. ST line komplektacija labai gausi įrangos. Pavargčiau kol viską surašyčiau. 4X4 bet labai žema prošvaisa. Automobilis man tikrai patinka. Net negaliu sugalvoti jam didesnio priekaišto.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW 5 klasė
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tomas | 2024-03-04
2002, 2.5d. automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, gerai valdomas, stabilus, gera pavarų dežė
Neekonomiškas
Manevringas, puiki surinkimo kokybė, labai daug vietos salone, malonus vidaus dizainas, kokybiškas. Kažin ar sukurs dar tokį patikimą auto… iš išorės paprastas auto, bet kiekvienas pažįstamas įlipęs vidun, pravezus labai nustemba komfortu, galia ir garso izoliacija. Nėra minties apie nauja auto net, nors mašinai daug metų. Investuoti prižiūrint tikrai nereikia daug.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt