Markės
1505 iš 1918
Renault Laguna, (X56) 1993 - 2000
581Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.68% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 81
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 72% Ne 28%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Pirmos kartos Renault Laguna buvo pradėtas gaminti 1993 metų gruodį ir pakeitė Renault 21 modelį. Pradžioje gamintas tik kaip hečbekas vėliau buvo pristatyta ir universalo versija. 1998 metų pradžioje Laguna buvo atnaujinta – atnaujintas priekis su išsiskiriančiais apvaliais rūko žibintais, pristatyti nauji DTi versijos tiesioginio įpurškimo dyzeliniai varikliai. Automobilis yra patogus, tipiškas prancūziškas šeimyninis automobilis. Tarp dažniausių nusiskundimų yra galinių ratų guolių greitas susidėvėjimas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis buvo naudojamas BTCC žiedinėse varžybose:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 81
autodiag | 2012-08-07
Laguna I 2.2Td
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, malonu vairuoti
Visiskai nepatikimas
Automobilis patogus minkštas , bet tai turbut vienintelis pliusas. Pastoviai iškildavo problemos gedimai kurių pašlinimui prireikia kruvos pinigu ir kantrybės. Pilna klima pečiukas sudege sunku rast palyginus brangu (300), nuo saules nusilupo duru apsyfkes, hidrauline sankaba vienkartine, nauja nuo 800 devetu lb sunku rast 150-400 ir savo mieste aisku nera (kaune) , radiatorius surudija savaime nuo senumo devetu irgi nera naujas 500 , kas liecia eksplotacines medziagas tokias kaip gen. dirzas itempejai brangus. kartais neveikia vairuotojo langas netaisyta Nei traukia nrml, nei ekonomiskas. Islaikymas stipriai perbrangus, o dar kiek skambinetis reikia meistram ir kiek laiko viskas uzima tai antra masina pakaitine reikia isigyti
Pilnas atsiliepimas...
Algis | 2012-06-17
Laguna 1,8 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vaziuoja
kenteti galima
kebulas kaip ne keista atsparus korozijai Per 2m. pakeistos 3 (babinos) is keturiu po 130lt. vnt. generatoriaus remontas su dirzo keitimu 120lt.be nuardymo ir surinkimo darbu(pats dariau) del skonio nesigincyjama
Pilnas atsiliepimas...
vytas | 2012-04-22
Laguna - tikrai būna blogesnių
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
žema kaina, plačiai paplitęs, komfortiškas, palyginti ekonomiškas
mano atveju - pavarų dėžė, nekoks įvaizdis
Laguna 1, chečbekas, 2 litrai - benzinas, mechaninė pavarų dėžė. Klimato kontrolė, borto kompiuteris. Kablys (pirkimo metu buvo su 13 kontaktų prijungimo lizdu, taigi greičiausiai savo laiku teko tempti gyvenamą priekabą). Pirkimo momentu odometras rodė 167t.km, dabar - 297t.km. Per savo 22 vairavimo metus turėjau 7 automobilius, paprastai pakeisdavau po 2 metų(važinėju nemažai, brangių nepirkau), darbo tikslais daug važinėju su VW Caddy, Škoda Fabia, MB Sprinter. 4-ių paskutinių asmeninių automobilių eksploatacijos išlaidas surašau kompiuteryje, todėl galiu palyginti. Visus automobilius reikia prižiūrėti, remontuoti ir jie neiškrės nemalonių siurprizų ir negadins nervų. Laguna - normalus, savo kainos vertas automobilis. Peikiama elektra/elektronika, bet mano atveju kol kas nebuvo problemų. Bandė išgąsdinti ABS, bet pasirodė, kad atsijungė vieno rato daviklis. 102kW galios pilnai pakanka, turiu priekaištų pavarų dėžei - labai praverstų 6 pavara arba ilgesnės pavaros. Prie 3000aps/min greitis 5-ta pavara - 102km/h (skaičiuotinas). Važiuoti smagu (nejunta nei prikabintos priekabos, nei priešinio vėjo), bet norėtųsi mažiau triukšmo ir kiek geresnio ekonomiškumo. Kuro sąnaudos per per 130t.km vidutiniškai 8,7L/100km (atskiri bako užpylimai - nuo 7,9 iki 10,2L/100km). Jeigu nebūtų borto kompiuterio, sąnaudos tikrai būtų didesnės - dažnai važiuodamas apsisprendžiu, tarkime, per kelionę apseiti su 7L/100km. Važiuojant pagal taisykles užmiestyje tai pavyksta. Buvau nusprendęs dėti dujų įrangą, bet persigalvojau, dėl ko dabar gailiuosi (dabar jau neverta). Galėčiau turimą Laguną pakeisti naujesniu automobiliu (kad ir prancūzišku, neturiu prietarų, savo laiku turėjau Renault 9 ir Citroen ZX), galvojau važiuoti kokius 4 metus, bet dabar matau, kad dar porą metų važiuosiu. Pagrindiniai remontai: priekinė važiuoklė - reikia atnaujinti kas 50...70t.km (išgirdęs negerus garsus, keičiu visas įtartinas detales - teko keisti spyruokles, atramines gumas, sailentblokus, vairo traukių antgalius, šarnyrus, o silpniausia vieta - stabilizatorių traukutės), ratų guoliai, stabdžių diskai (po kartą keičiau visus) ir kaladėlės (priekinės - maždaug kas 50t.km, galinės - profilaktiškai kartą), priekiniai žibintai (pleksiglaso - nenorėjau poliruoti, pirkau naujus), galinių stabdžių vidiniai apsauginiai skydai (surūdijo ir įplyšo - teko užsisakyti naujus, nes sąvartynuose rasi tik panašius). 2 kartus keičiau paskirstymo diržą (Sostenoje užsiprašė 2800Lt, kartu su agregatų diržo pakeitimu - kitaip neduoda garantijos, Kemi servise - pakeitė tik paskirstymo diržą su įtempimo ritinėliais - viso 600Lt). Meistrai, dedantys geras detales, pataria keisti kas 100t.km (instrukcija - kas 120t.km). Kelis kartus remontavau išmetimo sistemą. Sankaba, nežiūrint į tai, kad su priekaba nuvažiavau apie 20t.km, nerodo jokių pavargimo požymių, galinis tiltas- taip pat. Amortizatoriai tepalo neleidžia, nors jau prašytųsi pakeičiami - smagiuose posūkiuose su nelygia danga porą kartų perteklinis pasukamumas išgąsdino. Bet tai priklauso ir nuo padangų - su žieminėmis (Danlop DS) automobilis stabilesnis, nei su vasarinėmis (Michelin Energy Saver). Mažiau "plaukioja" vieškelyje ir esant išilginėms asfalto vėžėms. Automobilio dinaminių galimybių iki galo nebandžiau (maksimalus greitis 210km/h, esu bandęs iki 180km/h pagal spidometrą - ne Lietuvoje), bet prie 150km/h automobilis visiškai stabilus ir prognozuojamas. Su Audi 80, kurios techninę būklę irgi sekiau, tokiu greičiu ilgai važiuoti nesinorėdavo. Niekas nebarška, šiek tiek girgždi prietaisų panelė, klimato kontrolė dirba patikimai, reikia tik neužmiršti apie salono filtrą. Pirmas rūdis prie galinio rato arkos pastebėjau tik pernai, pasidarbavęs aukšto spaudimo plovykle. Vaizdas iš apačios blogesnis - plieniniai kronšteinai gerokai surūdiję - prisideda druskos ir laikymas garaže. darbinis tūris 2litrai (iš tikro - 1,948L), 16 vožtuvų, Volvo konstrukcijos, N7Q, 102kW, 139AG. Varikliui, kaip priklauso, kas15t.km keičiu alyvą ir jos filtrą, kas maždaug 30t.km - oro filtrą ir žvakes. Su juo - jokių problemų, nors dabar odometras rodo jau 297t.km (o iš tikro tikriausiai daugiau). pirkau už 11500Lt, dabar su visais papildomai pirktais ratais pavyktų parduoti už kokius 3000...4000Lt. Manyčiau, kad automobiliams už tokią kainą tą nuvertėjimą nelabai ir verta skaičiuoti. Per 6 metus ir 130t.km be benzino išleidau beveik 15000Lt, bet į šią sumą įeina išlaidos ne tik remontui, bet ir techniniam aptarnavimui, 3-iems naujų padangų komplektams, 6-iems ratlankiams pirkti, techninėms apžiūroms, draudimui, visokiems aksesuarams, eksploatacinėms medžiagoms. Atrodo daug, bet benzinui išleidau virš 42000Lt. Dabartinėm benzino kainomis jo dalis tik dar didės. Veltui nieko nėra. Naudoto automobilio pirkimas visada tam tikra loterija, man kol kas sekasi (gal todėl, kad perku daug nesirinkdamas). Pardavėjas irgi nebūtinai žino paslėptus defektus. Bent pradžiai apsidrausite, parodę būsimą pirkinį savo pasirinktame servise (nors pats kol kas taip nedariau).
Pilnas atsiliepimas...
Domas | 2012-04-11
Renault Laguna 1995
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, gerai vairuojamas
Rudys, atšoka durelių apdailos, dideles kuro sanaudos
Automobilis patogus, kaip tokių metų ir prancūzui eletros paketas , gan neblogas. Smagus vairuoti. Na automobilis per keleta metu nuvertejo, kad jau praktiskai neapsimoka net parduoti. Na manau pirkti neapsimoka, nes kokybes nenusipirksit, per dideles kuro sanaudos.
Pilnas atsiliepimas...
DjGinklanesys | 2012-04-03
Renault Laguna
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas. Patikimumas. Gerai valdomas. Garso izoliacija. Ekonomija.
Rūdys. Pakaba. Elektros gedimai.
Pirkau parvežtą iš Vokietijos tvarkingą Renault Laguna 1998m. su 1.8 benzininiu varikliu. Be dujų. Universalus kėbulas. Juoda metalic spalva. Nors kėbulas laikui bėgant pradėjo po truputį rūdyti, tačiau išvaizda negąsdino aplinkinių. Automobilio viduje man patiko patogios sėdynės, lengvas manevravimas, nesunkiai pasiekiamas prietaisų valdymas bei puiki garso izoliacija. Dėl šių savybių kelionės nėra varginančios. Tačiau elektronika - kiek silpnesnė šio modelio grandis: kartais neveikdavo spidometras, kondicionierius, galinio dangčio užraktas. Nors pakaba ne itin patvari, tačiau komfortiška ir stabili. Trumpai tariant, tai pakankamai patikimas, geras automobilis už nedidelę kainą. Variklis patvarus, ekonomiškas tepalų ir kuro atžvilgiu. Traukos šiam automobiliui užtenka tiek mieste, tiek automagistralėje. Jokių problemų su varikliu neturėjau. Automobilio eksploatacija nebrangi - pigios ir nesunkiai randamos detalės. Per 5 metus automobilio vertė sumažėjo 3 kartais. Atkreipti dėmesį į kėbulą, jis dažnai rūdija ar pūva. Pasitikrinti elektrą. Dyzeliniuose varikliuose reikėtų patikrinti turbiną. Toliau - kaip ir kiekvieno automobilio būklės įvertinimas.
Pilnas atsiliepimas...
Vitalijus | 2012-03-13
Renault Laguna I Ph1
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus, komfortiskas, daug daliu, populiarus Lietuvoje
Blogi pulteliai, rudija
Turbut po Audi, VW populiariausias pigus vidutines klases atstovas Renault Laguna I. Taigi pagrindinis juos privalumas- kaina ir komfortas. Dizaino sprendimai kiek interjero tiek eksterjero neblogi.(bet kas vizineka su BMW-niekada nekybs lagunu dizainas). Laguna pradeda rudyti nuo galiniu arku, veliau slenksciai ir kitka- taigi pirkdami ziurekyt slenkscius(kad nebutu makroflekso), bet 1996 metu modeli galima dar rasti ir be rudziu. Retai buna cinkuoti modeliai(maciau tik baltos spalvos)-nerudyja visai. Kas del salono- nepatariu imti klimos-nelaiko salono ventiliatoriai ir ju sruote pirkti nera(o nuo paprasto peciuko netinka!!). O galinio lango sildymas, ar kitos elektros bedos remontojamos paprastai ir pigiai- dazniausiai nukaista sujungimu jungtys.Reikia butinai atkreipti demesi - kiek rakteliu turi renault ir ar je veikia- nes jei ant raktelio neveiks distancinis valdymas- jus motoro neuzkursit(imobilaizeris atjungiamas tik distanciniu budu) cia galioja tik modeliam su IrDa siustuvu(pulteliu, kuri reikia kreipti i veidrodeli). Kita karta imobilaizeris jau buna isjungtas programojant kompa- tada uzteks tik pasukt uzvedimo spinele(tokia paslauga kainuoja apie 300lt.). Salonas renault gana patogus ir patvarus- tik dyzeliniam modeliam lupasi vairas. Varikliai buna ivairus ir visi gana patikimi, bet triuksmingi.Nelaiko automatai. Mechanines dezes geros. Populiarausi varikliai-1.8 ; 2.0 benzai arba 2.2D ; 2.2TD. Is benzu je nieko nesiskiria, nebiojo duju, traukos nedaug- bet veiks je ilgai(nebent gali buti problemu su laisvom apsukom) Dyzeliai- patarciau 2.2D be turbos- traukos nera, bet patikimumas milziniskas- pakeiciat dirza, vandens pompa(butinai) ir lekiat nors aplink pasauli. Pasitaiko rankines pompos tarpines itrukimas- tada nuzkursit abeju dyzeliu. Velesniai modelias pradejo eiti 1.9DTI ir 1.9DCi- as tik uz DCi motora- taupus ir galingas, tyliai veikia bet praso gero kuro.Bet ju patikimumas prastesnis. Siap del to pacio imobilaizerio gedimo patarciau kol veikia raktelis susizinot auto PIN koda, tik su juo galesite uzsikurti motora , jei uzlinks distancinis.(del PIN info galite rasti renaultclub.lt) Eksploatacija pigi ar paprasta-neskaitant galines pakabos(bet juos gedimu praktiskai nepasitaiko). Auto jau rudyja- taigi teks dazyti.Daliu sruotose daugybe- jos pigios. Apie klimos ventiliatoriu jau rasiau. Nuvertejimas jau mazas-nuverteti nera kur.Gera modeli pajeskojus galima rasti uz 2000lt. Prikdami apziurekyt maziausiai 10vnt- pasirenkimas jug didelis- nepirkyt nujuotu iki galo.(o ju daug) Pigi masina, tuo viskas ir pasakyta
Pilnas atsiliepimas...
Arvydas | 2012-02-16
Renault Laguna '95, hechbekas, 1,8 l. benz/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus dizainas, minksta vaziuokle, geras variklis
rudyjantis, ne visiems patogi vairuotojo "darbo" vieta
Naudojom si automobili 4 metus ir is esmes dideliu priekaistu jam nera. Gera garso izoliacija, minkstas, malonus vaziavimas. Salone vietos pakankamai tiek priekyje, tiek gale, tiek ir bagazinej, kad ir su dideliu 60 ltr.duju balionu. Kondicionieriaus nebuvo, bet peciukas veike puikiai, ziema silumos netruko. Su elektra, ar elektornika taip pat jokiu bedu nekilo, labai geros sviesos, lempu stiklai neapsinesa ir poliruot nereikia. Nedideli minusai: nezinau kodel, gal nuo saules kaitros, bet siek tiek "prasiziojo" duru apmusalai virsuje,palei langus; per lietu pradejo kapset vandens lasiukai pro liuka. Taip pat, bent jau man, nepatogios priekines sedynes, nors zmona vazinedavo (tai buvo jos masina) ir visai jomis nesiskunde. Varikliui tik pliusai. Kaip 1,8 l. tikrai labai dinamiskas, trauka padori, lengvai isibegejanti, nesijaute skirtumo vaziuojant benzinu ar dujomis, tepalo nevalge visai, net jo spalva beveik nepakisdavo :) Pirkom jau su duju iranga ir galima sakyt, vien jomis vazinejom. Normaliai vaziuojant mieste 10 ltr.uztekdavo. Per 4 metus jokiu rimtu gedimu nebuvo. Amortizatoriai laike gerai, vaziuokles gumoms originaliu daliu neieskojom - mazdaug uz 200-300 Lt atrestauruoja visa apacia, duoda garantija ir ta dalyka galima pamirst. Is stabdziu sistemos silpna vieta galiniai suportai (jei diskiniai, neatleisdavo rankinio).Galima juos restauruot, bet brangoka, todel pirkau naudotus po 30 Lt ir viskas veike gerai. Didziausias minusas - korozija. Teko pakeisti priekini sparna ir slenksti, bet jie kainavo tikrai "ne karve", berods apie 150 Lt (uz abu naujus) ir jau artejo laikas tai paciai procedurai kitoje puseje. Na aisku, dar + dazymai. Butent del korozijos, po nedidelio BUMT ir priekines vaziuokles dalies ismusimo ir lango skilimo, tvarkyti ji tolesniai eksploatacijai jau nevertejo... daliu nesunkiai galima gauti tiek nauju, tiek naudotu ir paieskojus kainos "nesikandzioja", tuo labiau, kad tikrai nereikes ju ieskot labai daznai.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2012-02-11
Laguna 2.2 turbo dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, minkstas, smagiai vairuojamas
Brangokos detales ir taisymas.
Automobilis gerai vairuojamas, minkstai vaziuoja. Pats turiu jau beveik 6 metus, ir dar nezadu keisti i kita. Gera trauka. Detales nera is pigiausiu.
Pilnas atsiliepimas...
Feja | 2012-01-18
Renault Laguna
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, patogus vairuoti, pigus nupirkti
Stabilizatoriaustraukes
Iprastas automobilis, kaip ir visi, jai nusipirksit nesudroztai tai ir tarnaus gerai, kaip ir vertinami vokiski auto.Kaikurios dalys, brangesnes , kaikurios pigesnes, taip, kad nieko iskirtinio. Varikliai geri, greiciu dezes taip pat, iskyru automatines. nuvertejimas priklauso, nuo supuvimo, jai auto priziurimas, jis nesupus... Pasitikrinti, servise. ir sekmes .
Pilnas atsiliepimas...
sniegas | 2012-01-17
2000m 1.9 dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazi, konfortiska, pakankamai talpi, didele bagazine kuro sanaudos uzmiestyje tikrai mazos, garso izolecija lb gera, tylus dyzelisnis motoras
sanaudos mieste per dideles mano manymu, daliu kainos nera pacios pigiausios
Turiu savo laguna beveik 2 metus tj patyriau su ja daug, i savaite pravaziuoju apie 300km km tj tikrai su stazu masina jau. Pirmiausia pliusai, grazi, patogi ilgose kelionese, bagazine nei didele nei maza, vairuot ja paprasta patogi, labai gera garso izolecija. Minusai, dalys gan brangios kuro sanaudos mietse gan dideles, o uzmiestyje tikrai taupi. Rudziu kolkas nesimato nors jau 12 metu senumo tj gan gerai nuteikia. motoras 1,9 dci taupus uzmiestyje, mieste kuro sanaudos mano manymu per dideles, motoras tyliai dirba, kolkas su juo jokiu problemu neturejas. laguna greitai nuvertejanti masina, dalys kaina prilaiko. butinai patikrinkit ar tepalai nevarva is masinos, ar elktra veikia gerai ta prasme klima veikia langai darinejasi, veidrodeliai reguliuojasi. O tie kurie rekaloja kad elektra sudina nesamone vazineju problemu su elektra jokiu nebuvo. Butinai paziurekit turbina pries perkant nes jos gali but pavarge o dci motoro turbinai kainuoja gan didelius pinigus.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt