Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patikimas ir erdvus viduje
- Dinamiškas, gerai valdomas
- Neabejotinai mylimiausias visų laikų Civic
TRŪKUMAI
- Prastos interjero medžiagos
- Maža bagažinė
- Kėbulo korozija
Penktos kartos Honda Civic turi patrauklų dinamiškos formos dizainą ir buvo gaminamas hečbeko, sedano ir kupė kėbulais. Pats kėbulas ženkliai padidėjo - ilgis padidintas 257 cm dvejų durų hečbekui ir 262 cm ketverių durų sedanui. Civic yra ekonomiškas ir lengvas automobilis, kurio dinamika yra arba gera arba labai gera. Galingiausia versija turi puikų 1.6 L DOHC VTEC variklį be jokios turbinos išgaunantį 160 AG galią. Laikui bėgant šis automobilis nesensta ir vis dar yra labai mėgiamas, ko gero dėl ekonomiškumo, puikių aukštus sūkius mėgstančių variklių, puikaus valdymo, rimtos pakabos ir labai gero patikimumo. Atrodo, kad šis automobilis važiuos ir važiuos amžinai. Vieninteliai trūkumai yra nedidelė bagažinės talpa hečbeke, prasta garso izoliacija ir neatsparumas korozijai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia versija turi 1.6 L DOHC VTEC variklį be jokios turbinos išgaunantį 160 AG galią. Savo laiku tai buvo vienas daugiausiai arklio galių iš vieno litro išspaudžiantis atmosferinis variklis pasaulyje.
Automobilis tapo ikona po to kai įsiamžino legendiniame F&F filme.
Automobilis buvo ir yra plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse varžybose:
Automobilis tapo ikona po to kai įsiamžino legendiniame F&F filme.
Automobilis buvo ir yra plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse varžybose:
Patalpino: Hunt | 2013-04-03 |
D15B2 sedanas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Stabilumas, nebloga isore, daug aftermarket daliu pagal poreiki, patikimumas
Rudys, silpnokas D15B2 variklis, silpni priekiniai zibintai mazai teapsviecia
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis jaunuoliams. Pradekime nuo to, kad sie automobiliai skirti miestui, tad nereikia tiketis didelio komforto. Garso izoliacija prastoka, bet neapkursit (nebent isidesit N1 bakeli). Viduje viskas patogu ir aisku, nors panele neisvaizdi. Taip jau nutiko, jog antrinej rinkoj yra begale modifikaciniu detaliu civicui, tad nesunkiai galite pazeminti ji, padidinti variklio galia ar praturtinti komplektacija. Dalys visai nebrangios, o jei prisiregistruosite civic klube, tai ten ,galima sakyti, uz alu atiduos. Automobilis pagal savo metus vis dar pakankamai isvaizdus. Vairuotojo pozicija patogi,sedisi zemai, maloniai nuteikia lengvas sankabos pedalas ir tikslus begiai. Mano automobilis buvo su zemintomis Eibach spyruoklemis (su tokiomis jau nupirkau) ,tad ant kelio stovejo tikrai gerai. Variklis buvo gerokai nuvargintas, prasukes mazdaug 380000km (tikru km), su nekeistais tepalais, tad buvo vangus. Apskritai, norint vaziuoti su srautu tekdavo pastoviai sukt bent iki 3 tukst apsuku kiekvienu begiu. Sanaudos - gal apie 8.5 l/100 mieste. Tikriausiai galetu buti ir kazkiek maziau,nes kaip minejau,automobili pirkau ''uzjota'' ir nepriziureta. Automobilis patikimas, nesilindo jokiu bedu,nieko keisti nereikejo,o pravaziavau juo nemazai. Didelis pliusas - 2011/2012 ziemos metu, kai buvo -30 uzsikuriau is pirmo pasukimo. Kai tuo metu visokie X5 ir lietuviu numyletos bulkos ir silkes lauke pagalbos, civicas ramiai burzgedamas vaziavo i kelia. Variklis greitai isyla, pecius pucia gera ir silta veja. Manasis automobilis buvo aprupintas el. langais, el.liuku, veidrodeliais, tad siokie tokie patogumai buvo. Is esmes automobilis visai smagus vairuoti kasdienai, puikiai laikosi kelyje,stabilus, gana manevringas (nors maziau manevringas nei praeita civic karta), taciau iki pilno pasitikejimo reiktu galingesnio variklio (arba labai tvarkingo d15b2, kurio arkliu dar butu like). Is esmes tai yra kantrus automobilis, retai kada besioziuojantis. Honda patikimumas jau patikrintas laiko ir uztvirtintas ''darbais'', ne taip kaip lietuviu mylima audi, kurios patikimumas sklando ore, o is tikruju pravaziavus pro servisus ir tematai visokias silkes ir bulkas ant keltuvu. Didziausia civic liga - rudys. |
Variklis |
Variklis megstantis tepaliuka (greiciausiai del sudevetu ziedu, gumyciu), megstantis aukstesnius sukius, bukokas nuo zemu (Mazda MX-3 su 66kw gerokai guvesne nuo zemu sukiu). Is esmes jokiu kaprizu neturintis variklis, tereik suziuret ar yra visu skysciu, ar svarios zvakess ir vaziuot. Su nedidelem investicijom galima pasidaryti pilna ipurskima (gausis D15B7 su +-74kW) ir tureti geresne dinamika bei plius minus nepakitusias sanaudas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nuvertet vargu ar yra kur, pilna eksponatu po 1000 su virsum Lt, pigiau - tik i metala ir dalimis. Visgi geresniu modifikaciju civicai su Vtec varikliais ar VTI versijos visuomet brangesnes (nuo +-3000lt). Keist nieko nekeiciau, nupirkau ir vaziavau, o po to perpardaviau, bet daliu kainos isties mazos. |
Patarimai perkančiajam |
Apziureti ar netruksta tepalu, ar nera rudziu issipletimo bakelyje |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda Civic TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis