Markės
533 iš 1554
Honda Civic 1992 - 1996
Honda Civic, 1992 - 1996
548Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.09% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 48
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Penktos kartos Honda Civic turi patrauklų pleišto formos dizainą gaminamą hečbeko, sedano ir kupė kėbulais. Pats kėbulas ženkliai padidėjo - ilgis padidintas 257 cm dvejų durų hečbekui ir 262 cm ketverių durų sedanui. Civic yra ekonomiškas ir lengvas automobilis, kurio dinamika yra arba labai gera arba tiesiog gera. Galingiausia versija turi neįtikėtiną 1.6 L DOHC VTEC variklį be jokios turbinos išgaunantį 160 AG galią! Mažas automobilis dideliais raumenimis. Laikui bėgant šis automobilis nesensta ir vis dar yra labai mėgiamas, ko gero dėl ekonomiškumo, puikių aukštus sūkius mėgstančių variklių, puikaus valdymo, rimtos pakabos ir labai aukšto patikimumo. Atrodo, kad šis automobilis važiuos ir važiuos amžinai. Vieninteliai trūkumai yra nedidelė bagažinės talpa (hečbeke), prasta garso izoliacija ir neatsparumas korozijai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia versija turi 1.6 L DOHC VTEC variklį be jokios turbinos išgaunantį 160 AG galią. Savo laiku tai buvo vienas daugiausiai arklio galių iš vieno litro išspaudžiantis atmosferinis variklis pasaulyje.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Hunt | 2013-04-03
D15B2 sedanas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Stabilumas, nebloga isore, daug aftermarket daliu pagal poreiki, patikimumas
Rudys, silpnokas D15B2 variklis, silpni priekiniai zibintai mazai teapsviecia
Bendras automobilio aprašas
Automobilis jaunuoliams. Pradekime nuo to, kad sie automobiliai skirti miestui, tad nereikia tiketis didelio komforto. Garso izoliacija prastoka, bet neapkursit (nebent isidesit N1 bakeli). Viduje viskas patogu ir aisku, nors panele neisvaizdi. Taip jau nutiko, jog antrinej rinkoj yra begale modifikaciniu detaliu civicui, tad nesunkiai galite pazeminti ji, padidinti variklio galia ar praturtinti komplektacija. Dalys visai nebrangios, o jei prisiregistruosite civic klube, tai ten ,galima sakyti, uz alu atiduos. Automobilis pagal savo metus vis dar pakankamai isvaizdus. Vairuotojo pozicija patogi,sedisi zemai, maloniai nuteikia lengvas sankabos pedalas ir tikslus begiai. Mano automobilis buvo su zemintomis Eibach spyruoklemis (su tokiomis jau nupirkau) ,tad ant kelio stovejo tikrai gerai. Variklis buvo gerokai nuvargintas, prasukes mazdaug 380000km (tikru km), su nekeistais tepalais, tad buvo vangus. Apskritai, norint vaziuoti su srautu tekdavo pastoviai sukt bent iki 3 tukst apsuku kiekvienu begiu. Sanaudos - gal apie 8.5 l/100 mieste. Tikriausiai galetu buti ir kazkiek maziau,nes kaip minejau,automobili pirkau ''uzjota'' ir nepriziureta. Automobilis patikimas, nesilindo jokiu bedu,nieko keisti nereikejo,o pravaziavau juo nemazai. Didelis pliusas - 2011/2012 ziemos metu, kai buvo -30 uzsikuriau is pirmo pasukimo. Kai tuo metu visokie X5 ir lietuviu numyletos bulkos ir silkes lauke pagalbos, civicas ramiai burzgedamas vaziavo i kelia. Variklis greitai isyla, pecius pucia gera ir silta veja. Manasis automobilis buvo aprupintas el. langais, el.liuku, veidrodeliais, tad siokie tokie patogumai buvo. Is esmes automobilis visai smagus vairuoti kasdienai, puikiai laikosi kelyje,stabilus, gana manevringas (nors maziau manevringas nei praeita civic karta), taciau iki pilno pasitikejimo reiktu galingesnio variklio (arba labai tvarkingo d15b2, kurio arkliu dar butu like). Is esmes tai yra kantrus automobilis, retai kada besioziuojantis. Honda patikimumas jau patikrintas laiko ir uztvirtintas ''darbais'', ne taip kaip lietuviu mylima audi, kurios patikimumas sklando ore, o is tikruju pravaziavus pro servisus ir tematai visokias silkes ir bulkas ant keltuvu. Didziausia civic liga - rudys.
Variklis
Variklis megstantis tepaliuka (greiciausiai del sudevetu ziedu, gumyciu), megstantis aukstesnius sukius, bukokas nuo zemu (Mazda MX-3 su 66kw gerokai guvesne nuo zemu sukiu). Is esmes jokiu kaprizu neturintis variklis, tereik suziuret ar yra visu skysciu, ar svarios zvakess ir vaziuot. Su nedidelem investicijom galima pasidaryti pilna ipurskima (gausis D15B7 su +-74kW) ir tureti geresne dinamika bei plius minus nepakitusias sanaudas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvertet vargu ar yra kur, pilna eksponatu po 1000 su virsum Lt, pigiau - tik i metala ir dalimis. Visgi geresniu modifikaciju civicai su Vtec varikliais ar VTI versijos visuomet brangesnes (nuo +-3000lt). Keist nieko nekeiciau, nupirkau ir vaziavau, o po to perpardaviau, bet daliu kainos isties mazos.
Patarimai perkančiajam
Apziureti ar netruksta tepalu, ar nera rudziu issipletimo bakelyje
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z 
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai