Markės
1300 iš 1434
Toyota Corolla 1991 - 1997
Toyota Corolla, 1991 - 1997
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.71% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 12
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.9)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Šios kartos Corolla tapo didesnis, sunkesnis ir labiau aerodinaminis negu ankstesnis modelis. Jis gaminamas su trijų ir penkerių durų hečbeko, sedano ir universalo kėbulais. Europoje populiariausias buvo hečbekas. Automobilis vizualiai yra patrauklus, mechaniškai patikimas ir paprastas, ekonomiškas. Jį galima eksploatuoti šimtus tūkstančių kilometrų. Tai tipiškas ištvermingas Toyota. Kiti skundžiasi, kad interjeras yra ankštas, ypač ant galinių sėdynių, o varikliai neturi daug galios.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 12
Romka | 2013-05-06
Bravo Toyota
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, manevringumas, gera surinkimo kokybe, komforta mieste.
Sedyniu reguliavimas, rudys, silpnokas variklis.
Niekad negalvojau kad pavartosiu siuos zodzius viename sakinyje bet is tiesu bravo Toyota. Visu pirma turiu pasakyti kad niekad nebuvau ir neesu Toyotos fanas, bet dabar bent jau nesu sios markes priesininkas. Anksciau yra teke palakstyti su naujesniu Avensiu tai pasirode labai nuobodus automobilis. Bet gal Toyotos ir yra nuobodzios nes beveik negenda todel belieka kaip liaudyje sakoma pilti kura sesti ir vaziuoti? Istorija prasidejo nuo to, jog pardavus pries tai tureta auto greitai reikejo nupirkti kita, buvo zvalgytasi i audi 100 c4 ir a6 c4. Uz pasirinkta suma buvo vien lavonai, todel nusispjoviau ir nupirkau masina kurios niekad gyvenime negalvojau kad pirksiu - Toyota Corolla.Pamates zmones kurie norejo parduoti masina supratau kad imsiu. Pralekiau simta metru nuderejau kelis simtus litu ir kita diena Toyota pakeite rankas. Likau tikrai nustebintas. Automobilis 95 metu. Viskas kas turi veikti veikia kuo puikiausiai. Yra elektriniai langai, gamyklinis imobilaizeris, elektrinis stoglangis. Viskas darinejasi tyliai ir nepriekaistingai. Salonas niekur nesutrinas, kilimas kaip 18 metu senumo masinai isilaikes puikiai. Priekine panele puikiai surinkta, medziaga is kurios ji pagaminta minksta ir gan graziai ziurisi. Pries pirkdamas dar apziurinejau 98 metu Ford Mondeo. Surinkimo kokybes nera ka lyginti. Paspaudus su pirstu viskas vaiksto pirmyn atgal. Gana nuotaikingai nuteikia ir i praeity nukelia horizontaliai isdestytos salono sildymo rankeneles. Butu gan linksma jei spidometras irgi butu horizontalus :))) Mieste vaziuoja minkstai ir tyliai, pirmu antru begiu uzspaudus variklis tam tikram diapazone skleidzia malonu ausiai svilpesi. Vaziuojant ketvirtu ar penktu begiu mieste apie 60 salone tikrai stebetinai tylu. Dar vienas pagirtinas dalykas kad tai manevringas auto su kuriuo ganetinai lengva apsisukti. Tai pirmas mano auto kuriame bagazine atsidaro is salono. Nera trukumas taciau prie to vis dar bandau priprasti. Valytuvai irgi isijungia atvirksciai nei visose iki siol turetose masinose. Dabar truputeli apie trukumus... Kadangi tai dvieju duru auto kiekvienasyk atlenkus priekines sedynes, atloso padeti reikia susireguliuoti is naujo. Buvau surades dar kazka bet net nepamenu... Su trukumais tiek kol kas. Variklis 1.3 55 kw. Mieste pilnai pakanka, taciau isvaziavus i trasa truksta jegos. Vaziuojant 100-110 variklis gana garsiai dirba. Nezinau kokie garsai buna prie 140 ir daugiau, kol kas taip sportuoti dar nemeginau. Galima sakyti jog tai miesto automobilis, taciau kaip tokiai kubaturai ir galiai jis vartoja gana daugokai benzino. 8-9 litrai kazkur. Miestas Kaunas. Situacija apsivercia aukstyn kojom isvaziavus i trasa. Galios truksta, taciau tada benzo iki 6 litru kazkur geria nesportuojant. Nupirkta uz 2000. Uz kiek parduosiu neaisku. Kol kas keiciau tik zvakes tepalus ir visus filtrus iskyrus kuro. Tepalo filtras niekur nepakavotas todel pakeisti nesunku. Pacio tepalo nepyliau maximumo tai nereikejo net triju litru. Zvakes pakeisti irgi vienas juokas. Daugiau tvarkyti kol kas nieko nereikejo, bet ir masina turiu tik apie menesi. Pirkti su galingesniu varikliu jei rasite. As pirkau pirma pasitaikiusi varianta, jei butu galingesnis buciau apziurejes ir ta. Nezinau kaip dyzeliai bet benzininiai varikliai turetu buti gana patikimi. Bent jau maniskis kol kas nedumina ir tepalu neryja. Ekonomija pusetina, taciau nereiks bent jau sukti galvos del siurbliu ir turbinu.
Pilnas atsiliepimas...
Bite | 2012-08-01
Toyota Corola
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringumas, patikimumas, ilgaamžiškumas, komfortas
Gal daugokai kuro vartoja, rūdyja kuro bakas
Važinėju šiuo automobiliu šeštus metus. Patinka tai, kad manevringas, ganėtinai minkšta pakaba, mažai genda. Per šiuos metus rimtesnių remontų neteko daryti. Teko tik keisti šarnyro gaubtą, įvores, nuo senatvės nusidėvėjo pavarų dėžė (teko valyti). Turbūt didžiausia investicija - kuro bako keitimas, kurie šiuose auto rūdyja. Kainavo 300 Lt (dėvtas). Bet kuriuo atveju tai jau automobilis - istorija. Labiau pasenęs morališkai nei fiziškai. Viskas tvarkoje, bėdų nebuvo Nėra labai ekonomiškas, bet patikimas. Kaina nuvertėjo maždaug 1000 Lt per metus.
Pilnas atsiliepimas...
Audrius | 2009-12-29
Toyta Corolla E10 - noramalus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
paprastai eksploatuojamas, nesudėtingas, ekonomiškas
bloga garso izoliacija, brangesnis nei europietiškų auto remontas, maža bagažinė
Ir taip- TOYOTA COROLLA (E10)- chečbekas, 4 (5) durų, 1993 metų. Minimalios komplektacijos- tik vairo stiprintuvas, reguliuojamas vairo aukštis ir centrinis užraktas. Kas man jame patinka: -gana paprastai remontuojasi, priėjimas prie įvairių mazgų ir mechanizmų geras, aiškus (šiuo atžvilgiu niekuo nenusileidžia vokiškiems konkurentams); - geras atsparumas korozijai; Nors automobiliui jau 17 metų, jis dar visai padoriai atrodo (išskyrus po avarijos nekokybiškai suremontuotas skardas, kur jau pradeda matytis korozijos pėdsakai); patvari ir dujų išmetimo sistema, nieko dar neteko keisti ar virinti; - gera vairuotojo darbo vietos ergonomika, viskas po ranka, savo vietose, aišku. Be to, reguliuojasi vairo padėties aukštis, tai už vairo galima įsitaisyti gana patogiai. Kas man nepatiko šiame auto: - bloga garso izoliacija tiek nuo variklio skyriaus, tiek nuo ratų arkų (beje kaip ir kitų tos kartos japonų); - maža chečbeko bagažinė; - mažai vietos ant galinių sėdynių; - pigiai ir kukliai atrodo vidaus apdailos ir sėdynių medžiagos; - automobilis žemas, net lyginant ir su savo klasės konkurentais, tai važinėtis prastais keliukais nelabai tinkamas (mažas kliriensas); - brangesnis nei vokiškų "bendraklasių" remontas bei detalės; Variklis 4E-FE, 16 vožtuvų, DOHC,1332 ccm, 87 AG. Geras ir patvarus variklis, įvertinant nedidelį jo darbinį turį bei galingumą. Drįsiu teigti, kad savo dinaminėmis ir eksploatacinėmis savybėmis, tai vienas geriausių tos kartos (1992-1994 m.) savo klasės (1300- 1400ccm) variklių. Manau, kad nenusileidžia analogiško darbinio tūrio Hondos, Nissan bei kitų japoniškų auto varikliams, o vokiškuosius konkurentus savo dineminėmis savybėmis tikrai lenkia. Tik nupirkus (2004 m), po kelių savaičių, išaiškėjo 2 dideli gedimai- leisgyvė sankaba ir trūkęs radiatorius. Jų pakeitimas (detalės + darbai) kainavo 900 Lt. Pirmais metais teko nemažai investuoti profilaktiniams remonto darbams: dirželių, skysčių, filtrų, degimo žvakių, stabdžių trinkelių ir pan. keitimui. Dar teko įsigyti žiemines padangas, bent paprastą apsaugos sistemą, bei automagnetolą (turgaus prekeivis aiškino, kad dar Vokietijoje ją kažkas išlupo ?!). Po pirmų metų nemažų remontų prasidėjo gana rami eksploatacija. Per tolimesnius nuvažiuotus 55 t. km buvo pakeista priekiniai šarnyrai ir granatos, taip pat akumuliatoriaus baterija. Šiaip didelių gedimų nepasitaikė, tik planiniai profilaktikos darbai. Kita vertus, automobiliu buvo važinėjama nedaug, maždaug po 1000 km per mėnesį, todėl ir gesti prie tokių nedidelių ridų nelabai buvo kam. Daugiau važinėta po miestą ( apie 65% ir užmiestyje apie 35%). Benzino sąnaudos vasarą: 6-7,5 l/100 km, žiemą: 7- 8,5 l/100 km; Galbūt tokia COROLLA (E10) ir genda šiek tiek mažiau nei kiti, bet ir remontas kainuoja kiek brangiau (jei lyginsime su VW ar Opel tos pačios klasės auto). Konkrečiai toks automobilis labiau tinka važinėti po miestą nedidelei šeimai- 2 suaugę ir 1 vaikas. Ypatingo patikimumo tikėtis, jei automobiliui daugiau kaip 12 metų, ir rida >200 000 km taip pat neverta.
Pilnas atsiliepimas...
adomantas | 2009-11-28
TOYOTA COROLLA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
labai patvari masina, darbui naudojama, nebijo prastu keliu, daug nuvaziuota zvyrkeliais, valdymas superinis, komfortas kaip tokios klases masinos pakankamas, ekonomiska, siek tiek silpnokas variklis. 16V sankaba visa, stabdziu diskus, abs davikli,sarnyrus, spyruokles amortizatorius galinius.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2009-04-29
Toyota Corolla
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mašinytė nebloga, varikliukas geras, bet silpnokas, norisi didesnės traukos. Atėjo laikas sankabos diskų keitimui. Kėbulas rūdija. 1339 cm3, 4EFE Keičiau pagrindinį dirželį, tepalus, filtrus, galinius amortizatorius, stabilizatoriaus įvores, stabdžių kaladėles, rankinio stabdžio trosą.
Pilnas atsiliepimas...
malkura | 2009-04-10
Patikimesnio automobilio nesurasi!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybe, kokybe, kokybe. Patikimas, patogus automobilis ramiam vazinejimui. Gerai laiko kaina, o išlaikymas labai pigus. Padorus dizainas.
Silpnas variklis, automobilis neskirtas agresyviam vazinejimui. Kiek nuobodus automobilis.
Ivaldziau 1996 metu Toyota Corolla, ieškojau pagal tokius kriterijus: patikimumas, patogumas ir dizainas. Automobilis yra nedidelis, lengvas, taciau su 4 durimis, normaliomis galinėmis sedynemis ir padore bagazine. Corollos pilnai užtenka ir ilgoms kelionems su 4 zmoniu manta. Siuo poziuriu jis nei kiek ne prastesnis nei koks BMW 3 (taciau tai ne camry, nereikia tiketis per daug). Automobilis atrodo padoriai, turint galvoje, kad sis modelis gaminamas nuo 1992 metu, tai isties vykes dizainas, nors ir paprastas, tipiškas Toyota stilius. Cia daug nieko nepridursi... Viduje panele stebetinai kokybiško plastiko, nera visiskai jokio barskejimo, klibejimo, taip pat labai patogi ir gerai ziurisi. Automobilio isores dizainas labai dera prie interjero. Sedynes aisku paprastos medžiagos, gana patogios, taciau valdomos tik būtiniausiomis kryptimis, turi prastoka sonini palaikyma. Zodziu paprastas, praktiskas salonas, kuriame nesimato demiu ir valyti jo tikrai daznai nereikia. Salonas visgi triukšmingas, ta prasme, kad praleidžia nemazai isores triuksmo. Corolla tikrai ne sportinis automobilis, nera toks astrus kaip civic (pakaba minkstoka, posukiuse megsta truputi pasvirti), taciau smagiau valdomas nei Golf, o apskritai tai automobilis patogiausias ramiam vazinejimui mieste. Corolla gerai laiko kaina, todel tai visai nebloga investicija. Variklis tik 1.6 dydzio, todel lenkti tikrai sunku, reikia buti atsargiam, i kalna su pakrauta masina vaziuoti irgi sunku. Taciau ekonomiškumas auksciausio lygio – vidutiniskai paima 7l. Apie gedimus nera ka kalbeti, nes ju beveik nebuvo. Tik pakabos kelias detales pakeiciau ir prieziura. Detales tikrai nesunku rasti – liro, acura, o ir kainuoja jos nedaug. Tvarkiau dar saugos dirzo sutraukimo mechanizma, o stabdant jauciama nedidele vibracija.
Pilnas atsiliepimas...
komis | 2008-05-08
toyota corolla
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neblogas daiktas, gera trauka, bet kuro sąnaudos - kaip žigulio... Meistrai pajungę kompus neranda jokių gedimų, viskas veikia pagal normų parametrus. Gal tam įtakos turi dieną naudojami žibintai, gal purkštukai priduso (nors tikrinau CO, idealūs parodymai), gal dar kokia nežinoma smulkmena? Padangos pagal gamintojo nurodymus turi būti gerai pripūstos (2,4 bar.)Visgi autas neaukštas - apačia liečia žemę, ypač miško keliuke. Niekam tikusios spynelės - tiek užvedimo, tiek ir durelių, o iš vidaus atidaroma bagažinė prastai atšoka. geras šildymas, greitai įšyla salono šildytuvas. Šeimai per mažas. 1.3 16v DOHC Galiniai amortizatoriai, termostatas, oro filtras, stabdžių trinkelės, dirželis, vožtuvų gumelės, žibinto lemputę, posūkio lemputę, reikia keisti stabdžių diskus -atsirado mušimas, durelių spyneles. Kažkodėl susidaro vakumas bake.
Pilnas atsiliepimas...
TOYOTA | 2008-03-01
Toyota Corolla
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Turėjau ją 5 metus. Kankinausi su varikliu ir nepardaviau , nes visa kita buvo liuks. Važiuoklė buvo be priekaištų , na išskytus tai, kad rūdijo. Investavau į variklį jau net pamiršau kiek , bet labai daug , niekas nesugebėjo pašalinti gedimo, o kadangi šių mašinų nebuvo daug, tai kito variklio surasti neišėjo.Važiuoti važiavau, bet be proto "edė" tepalus ir benzą, o kai subyrėjo dar ir vienas cilindras, tai mano kantrybė baigėsi :( 1.3 i Remontavau , remontavau , remontavau varyyyyklį :((( Be to š..o variklio daudiau neko neteko keisti .
Pilnas atsiliepimas...
keitas | 2008-01-25
corolla 1.3 16v
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
siaip taupus fainas automobilis mazos kuro sanaudos, tik galetu biski minkstesne buti, nes duobiu nelabai megsta. varikliukas kaip pas japonus dirba, tyliai. mieste ipac gerai vazineti.varikliuko galios kartais pritruksta, bet kai begiai trumpi tai vazineti galima. del patvarumo tai super! 1.3 16v priekiniai martizatoriai nepamenu atrodo apie 400lt kainavo, galiniai buvo pakeisti dar pries man nuperkant. siaip reik keisti galinius guolius keist kaina tai gera 1vnt. 350 lt nes dar su ABS. dar bilda priekinio stabilizatoriaus gumos.
Pilnas atsiliepimas...
audrius | 2008-01-16
Toyota corolla
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedidelė, patogi, manevringa, minkšta, vikri masina. Kaip tokiu metų masinai gražus salonas. dizelinio wariklio beveik nesigirdi. Daug klause ar čia ne benzininis variklis. Kuriasi ziema pasakiskai, esant -27° šalcio. 2,0D Keiciau gale isilginiu traukiu galinius celemblokus, kuro filtra, paskirstymo dirzeli, dabar keiciu gale skersines traukes celembloka prie rato. Dar negavau. su detalem biski sunkiau.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHilux 
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso
   Urban Cruiser 
   Verso-S
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius+
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai  SupraSupra  
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai